Як іноземні колеги реагують на блекаут в Україні?

Україна понад добу переживає блекаут. Проблеми зі зв’язком, інтернетом та електроенергією є практично всюди. Звісно, це негативно впливає на роботу.

Як ваші працедавці реагують на ситуацію? Як іноземні колеги та замовники ставляться до проблем в Україні?

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному1
LinkedIn

Найкращі коментарі пропустити

Нормально тому що намагаюсь працювати коли є світло і виконувати обумовлений обсяг робіт, включаючи вихідні, а не з 10 до 18.00 як раніше.
Якщо є світло з 8 до 12, а потім з 18 до 22 то треба працювати так, якщо є світло в неділю, то треба працювати в неділю замість блекауту в четвер.
Так це фігово, але якщо втратити проекти і кастомерів, то це буде в рази гірше ніж робота не по графіку.
На мітинги можна конектитись з телефону, якщо є мобільний інтернет, звісно.

Цікавляться, а чому би Вам не виїхати на зиму з України? А коли відповідаєш, що уряд заборонив виїжджати ставлять питання: а навіщо?

Поки таски закриваються та на мітингах присутній то норм.
Ниття про те, що ти не можеш зарядити навіть телефон звичайно ніхто не стерпить. Є проблема — вирішуй якщо зацікавлений у подальшій співпраці.

Говорять, щоб ми це якось вирішували, бо вони від цього страждають і так не може продовжуватися.
Інші розуміють, але всерівно питають як ми це вирішувати збираємося..

Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Інтернет по оптиці + аккум на роутер — вистачає на цілий день роботи на ноуті. Ще б екофлоу і вистачить ноут підзаряджати не від мережі впродовж 3 днів.

Один з п’яти клієнтів просто закрив проект, ще двоє — відмовились продовжувати співпрацю «ві ар вері сорі БАТ...»
Решта двоє ще дають роботу, але дуже косо поглядають, хоча жодної затримки не було за нами.

Про нових клієнтів і проекти я вже мовчу :)

і ще ті всі ІТ отсосіації, дносіті, і решта слуг?

Нанимают поляков

Реагують з розумінням, але дуже специфічним. Наприклад, питають про те, коли вже в нас «ота криза» закінчиться, щоб поїхати разом не тімбілдінг

Працюю в інтернаціональній компанії. Дуже повезло, що всі мої колеги, включаючи Ліда і вище розуміють ситуацію і підтримують українську частину команди, яка залишилась тут. Але не без складнощів, адже я також розумію що за гарні очі гроші ніхто не платить, тому зараз запаковуюсь вдома на «ол інклюзів», і поки не вистачає тільки старлінка з стабільним інтернетом, тому доводиться виходити на пошуки зв’язку, коли той просідає. І так, відпрацювання у вихідні це вже стало класикою життя, сподіваюсь зможу все налагодити для комфортної роботи.

Це не просто лід, а Лід, Ліда!
З великої, на Ви і пошепки

а в нас в офісі є два генератори і супутниковий Інтернет, тому нам не треба розподіляти таски і переносити «мітоси». Колеги з-за кордону реагують по різному. Словаки — глибоко і рідко стурбовуються, поляки — переживають, постійно цікавлять і пропонують допомогу

А де цей офіс? ГЛ наче пару тижнів тому казав всім з Києва їхати в якісь «більш-меньш безпечні регіони», бажано за кордон, всім іншим не платитимуть за час, коли не працювали, бо не було світла.

Уточнення, ГЛ Залишає за собою право не оплачувати людині час коли вона не допрацьовує

Знову ця зрада "чув дзвін"...Скільки Ви знаєте ситуацій коли не заплатили?

Я і є тою колегою, що виїхала і тепер покриває :)

Нас почали релокувати в Європу в 2019 році і півтори роки тому ми вже всі були в Gdańsk, час показав привильнісь цього рішення, робота по проекту не зупинялася ні на день, хоч для Амазон це було не дешево.

Висловлюють занепокоєння...

Замовник спокійний і співчуває, бо робота робиться незважаючи на вимкнення, при цьому в мене поки навіть старлінка з резервним живленням немає:)

Іноземні колеги дуже добре реагують, навіть захоплюються якістю та працелюбністю українців під час обстрілів. Вони погодились і розуміють, що ми не завжди будемо долучатись до дзвінків. Але робота робиться, релізи релізяться, клієнт задоволено веде свій бізнес без втрат. Тому поки добре. Як воно буде далі в 2023 році- складно передбачити чи уявити

Are you worried about receiving a bomb close to you
Why did you don’t leave the country come to Canada look like too risky for a political war no ?

© кастомер з Канади

political war

Че он сказать хотел?

почему бы и не поехать в Канаду?

Та ну, там холодно

кастомер з Канади

Це точні цитати? Англійська зовсім не схожа на «кастомера з Канади»

ХЗ, а вони хіба мусять грамотно писати?

Загалом, бажано) Справа ж тут не лише в пунктуації, а в самому висловленні думок, на нейтіва не схоже зовсім. Я би сказав, що скоріш якийсь італієць-іммігрант. Принаймні, саме італійці, з якими я працював, любили додавати «no» в кінці питань. Від канадців ні разу такого не чув.
Та і конструкція «Why did you don’t leave» досить кострубата.

Ну як варіант — приїжджий, але вже канадець

Компанія готова допомагати. Оплачує старлінки і інші витрати якщо знадобиться.
Поки підготували план Б вдома в одного з співробітників, який живе у приватному секторі. Старлінк і генератор. Компанія буде оплачувати витрати . Але ще не прийшлося. Якось пропетляли на мобільному інеті цей тиждень

Зникла опція ремоуту, якщо немає автономності.
Офіс автономний.
Хто захотів, то релоковали на захід у ± автономний готель.

з розумінням, пропонують допомогу
у наших кліентів з флоріди літом був такий же блекаут після урагану,
компанія оплачує старлінк, павербанк і коворкінг
поки рробота робиться проблем немає

Хто працює на галерах — вже відчуваєте запах диму? Це починають підгорати гепи галерних менеджерів!
Спочатку галери зробили усе, аби клієнти платили тільки за гепа-часи. Галера здає «лошаків» покататися на час — клієнт катається та платить гроші. А ще його будуть розважати професійні менеджери — аніматори. Мітинги, демо, презентації, звіти — усе красиво і масово. На деяких галерах можуть навіть заспівати та затанцювати.
Але от біда: без світла увесь цей атракціон не працює! Не горять вогні цирку, лошаки не скачуть по кругу, суворі погоничі не клацають батогами. Сумний клієнт не бачить звичного шоу — і уходить розчарований.
Хоча насправді для виробництва ПО ситуація зовсім не така критична! Навіть маючи електрику на 3 години на добу — можна встигнути зарядити акумулятори і працювати ще 3 години. 6 годин на добу спеціалісту цілком вистачить, аби зробите роботу, яку на галерах роблять за 8. А якщо додати 12 годин на вихідних то можна навіть відпрацювати стандартні 40 годин.
І клієнта зовсім не хвилювало б хто і коли буде робити йому роботу якщо б йому пообіцяли показати результат через тиждень. Так — це потребує від ІТ компанії повністю узяти ризики на себе — але і надає багато справжньої гнучкості (не плутати з аутсосним Аджайлом). Важливо аби робота була зроблена — а робити її будуть ті, хто краще вміють, чи у кого є світло, чи кому пощастило втекти.
Узяти ризики на себе, почати працювати на результат, надати клієнту гарантії, підвищити ефективність — ось як може вижити українське ІТ під час війни!
Водночас з’явиться не-аби яка можливість вирішити питання з мобілізацією. Хто здатен добре, вчасно і самостійно вирішувати потреби клієнта — бронюємо, а «баласт» з формошльоперів, гівно-кодерів та оболтусів — віддаємо дядечку воєнкому (по останню зепку вони вже не повернуться).

Дивись, яка тут справа. Припустимо — ти мексиканець емігрант який заробляє посередництвом, набирає бригаду в Мексиці яка приїздить і робить ремонт, зокрема клеїть шпалери. Домовились ви з клієнтом на стандартну ціну на будинок, купили ви шпалери в магазині, поклеїли, приходить дружина клієнта бачіть і каже — білі не хочу, хочу померанчові — переробляйте. Поклєїли заново, втратили і час і шпалери купили з бюджету. Далі приходить ще теща і каже, о то тут треба плитка — знову за свої клеїм плитку, далі свекруха каже — що треба акваріум на пів стіни, роблять далі вони лаються між собою переносити розетки тим треба щоб з гори були тим з низу, далі приходить знову дружина і вимагає прибрати акваріум, щоб діти не розбили і так далі. Так от як брати договір на фіксет прайс — це усе буде за твій кошт і ти не тільки не заробиш, а попадешь і крім того, що усі нерви витратиш. Тому і T&M — а не fixed price. Бо фіксована ціна то іньший тип бізнесу, скажімо зробити однаковий ремонт для котеджного містечка від забудовника, однаковий в усіх будинках під копірку — клієнту дають тільки можливість обрати скажімо колір шпалер із стандартних і усе, все що з гори — плати окремо. Коротше, це іньший тип бізнесу де треба мати контракт із забудовником і у цього забудовника взагалі має бути попит на нові будинки, тобто економічна ситуація яка людям дозволяє собі купити новий будинок.

Так от як брати договір на фіксет прайс — це усе буде за твій кошт і ти не тільки не заробиш, а попадешь і крім того, що усі нерви витратиш.

Звичайно — бо сам знайшов таких клієнтів та почав прогинатися під них. Це підходить тільки для Аджалу, де клієнт буде постійно платити за переробки.
Професійні команди працюють по-іншому. Наприклад, сантехніки. Вони приходять, оцінюють обсяг робіт, пропонують найкраще, на їх погляд, рішення. Можуть запропонувати клієнту обрати колір сантехніки чи щось з каталогу. Але вони не будуть його питати з чого і як робити. І тим більше не дадуть йому стояти над головою і тикати пальцем. Замовник довіряє професіоналам бо вони знають як краще і гарантують якість. Якщо не довіряє — іде шукати собі Равшана и Джамшуда. У гарних спеціалістів завжди є черга замовників.
А якщо мова йде про бізнес — то тут взагалі зробити по стандартах набагато важливіше, ніж вгадати з кольором. Якщо подивитися на топові бізнес системи — вони не те що некрасиві — вони дуже часто інтуїтивно незрозумілі! Треба спочатку прочитати товстенну інструкцію аби зрозуміти що світло вмикається «у шафі». І нічого: усі співробітники читають інструкцію, у кожного на стікерах записано куди натискати — за місяць усі звикають. А якщо шось полагодити — кажуть що ви зламали робочі процеси і людям треба заново звикати.

Бо фіксована ціна то іньший тип бізнесу,

Саме так! Це бізнес на голову вищій за примітивні галери де умовні Равшан і Джамшуд роблять що насяльника скаже. І такий бізнес в Україні вже був. Саме такі компанії спеціалістів зробили Українському ІТ репутацію. Поки їх не скупили індуськи галери — а профі не поїхали з України.

Сантехнік за фіксед прайс — ідеальний приклад. Приходить, робить ще гірше. Бере гроші. Тхне перегаром.
Якщо не тхне перегаром, це означає тільки, що те, що він зробить, зламається трохи пізніше.

я колись естімейтив і робив по фіксед прайс моделі, ризоковано, але ясно що треба мати відпвідну кваліфікацію, щоб зробити правильний естімейт і вкластися в нього по срокам і кошторису.

Дивись ми теж таке робили, навіть місяцями в результаті зайшов 1 проект із 10 пропусів. Місяці витраченого часу, відрядження тощо — результат, плачевний. А було і так, що робили отакий «ремонт ’» для най капризнішого клієнту, який усе міняв людей та дістав усіх хто коли небудь із ними працював. Разом із тим були контрагенти, які продавали свій сервіс, зробили код ревью нашого коду — а потім прийшли і замовили проект на фіксетпрайс, щоб ми їм зробили такий інтеграційний солюшн. Це бізнес — заробляємо як вміємо. Хто хоче продавати власний продукт — то за три роки такого можу сказати, що то взагалі може бути каторга. Де зарплатня ніяка, а спочатку день витрачаєш на супорті і продажах — а потім пів ночі пишеш код бо днем ніколи було. Тестувальників нема, дизайнер приходить вираховувати помилки в імплементації SUN тощо. Але потім зарплатня меньше ніж в аутсорсі у тестувальник з курсів. Тобто усе признається у зрівнянні. Хоча так аутстаф T&M в такому виді як він є, має дуже негативний вплив на індустрію на сам перед перетворює роботу на загальну політику. Та так стається будь де, як справа доходить до грошей. Інтерес є у всіх.

Не зрозумів до чого це.
Естімейт:
на HW — стількито $$$
на SW — стільки то людино годин по такому то рейту.

на виході має бути прототип із таким функціоналом.

Ага — а зроби ще так, щоб твій пропоус виявився конкурентніший за азіатів і інших. Там таке буває підписують, що усе зробимо за місяць, хоче нема нічого. Брейештормимо — думаєм тут певно тільки можна поставити готовий типовий проект на LAMP, та й усе. Потім спілкуємся з клієнтом, ті — а от мені ще обов’язково треба інтеграція із SAP і бумажка для перевіряючих органів про відповідність GDPR і penetration testing і гарантійний супорт енвів і ще різні свистілки-перділки. От і виходить — що працювали в милі, зробили «якість», але нічого суттєвого не заробили, а то і попали. Десь на просторах Youtube дивився я фільм про стартап корпоратив Ruston з виготовлення електро-гитар. От там була геніальна фраза одного з засновників, коли пояснювали чому збанкрутували — «экономика должна быть экономной».

а зроби ще так, щоб твій пропоус виявився конкурентніший за азіатів і інших.

не роби, потім прийдуть від азіатів.

Потім спілкуємся з клієнтом, ті — а от мені ще обов’язково треба інтеграція із SAP і бумажка для перевіряючих органів про відповідність GDPR і penetration testing і гарантійний супорт енвів і ще різні свистілки-перділки.

якщо не можете пояснити, що там нема фіксед скоуп, для фіксед прайс, то хто дохтур?

. Десь на просторах Youtube дивився я фільм про стартап

ми про стартап під ринок, чи про фіксед прайс проект під замовлення?

Чендж реквесты для этого существуют. Любые хотелки сверху договоренного — эа отдельный прайс.

В фиксед прайсе основной гемор — это четкое формулирование задачи и работа с рисками.
В твоей аналогии — если цвет обоев был прописан в проектной документации (а она есть приложение к контракту), то любые переделки — за счет клиента.
Однако если обои были сначала поклеены, но потом отвалились, потому поставщик клея дал какое-то дерьмо, то это становится твоей проблемы.

Угу, там такие баталии будут с этими реквкстами. Ну и самое важное — в фиксет прайсе, чтобы не попасть надо знать фронт работ. Тоесть или иметь типовой проект, где всем клиентам примерно одно и тоже предоставляют с парой опцией на выбор или делать бизнес анализ за свой счёт. До войны нас изрядно москали кинули несколько раз, когда мы им получилось сделали бизнес анализ за свой счёт в рамках пропоуса — а они после него сказали слишком дорого, а потом наняли своих студентов и сделали сами. Тоже самое когда это берут и идут скажем в Индию. В общем как я уже писал проекты на фиксет прайсе, это другой тип бизнеса. Там больше не программистов надо даже, а сейлсов и т.д. Однако да — учитывая с какой скоростью здуваеться аутстаф хоть и изначально ясно было, что лавочка конечна, с вариантами то и туго, продукты, аутсорсинг с фиксет прайс и т.д. Тут как по теории Дарвина, выживают те кто приспосабливается под условия окружающей среды и бронтозавров и мастодонтов среди них нет.

делать бизнес анализ за свой счёт

Как это за свой? Инвестигейшн сложного проекта только за счет кастомера.

Там больше не программистов надо даже, а сейлсов и т.д.

Это некорректное сравнение. Ценность техлида при фиксед прайсе выше чем на аутстаффе, т.к. только он может оценить РИСКИ.
А сейлзы нужны всегда и много, кому нужна работа если ее не можешь продать?

лол, а ты типа крутой специалист, которого не сольют военкому, да?)

В нас половина тіми в Україні, а інша половина працює з Европи. Намагаємося прикривати тіх хто не може підключитися — розподіляемо таски, переносимо мітоси на наступний тиждень по можливості. Що критично сьогодні — зідзвонюмося по телефону або переписуємося в телеграмі з тими у кого слак не тягне

Фігово. Але тим хто в Україні, я дуже рекомендував давати в пятак дебілам, котрі в своєму linkedin постять фотки темного Києва чи Львова зі сльозними криками: «Ukrainians are strong». Це наскільки мало б не мати місків, щоб таке робити. Так клієнту головне щоб було зроблено, а не що у вас зараз відбувається.

Типу вони самі не знають що в Україні відбувається. Звісно, пересічному американцю пофіг що там, і все що він знає що там війна. Але якщо у тебе там бізнес, то, думаю, вони добре обізнані з обстановкою.

Пересічні американці теж цікавлятся, але у такій манері ніби пригодницьке кіно дивлятся. Дуже хочуть дізнатися подробиці де і як живеться людям та навіть знають як виглядає карта України

Мені здається що вони питання із ввічливості задають а не тому що їм реально цікаво. Починаєш їм пояснювати щось в деталях, і бачиш в очах нерозуміння. Радує лише що майже всі на нашій стороні, або щось нейтральне типу: «Да, жаль що таке відбувається і стільки людей страждає». По крайній мірі це зараз так, в перші тижні війни всім все було супер цікаво.

Був лише один негативний досвід коли один араб із ОАЕ намагався мені доказати що це все американці мутять воду, що вони рашку спровокували, і що Україні лише не повезло.

А чего негативный? так считает не только один Араб . Я такие версии слышал от француза и австрийца за последние пару месяцев . Еще Греки многие так считают .

А що хорошого в наративі що рашка не виновата, що це американці нікому жити не дають?

В мене ПМ-італієць (живе в Лондоні) вважає навіть гірше, ніж ваш араб. Ні, ми не обговорюємо тему політики взагалі. Але в Твітері він пише, що росія — велика і могутня, Україна ніколи не зможе її перемогти, іншим країнам потрібно негайно зупинити допомогу Україні, щоб не спровокувати Третю світову. У війні винні США і особисто Зеленський, якого він регулярно тегає як ZelenskyWarCriminal.

І як з таким працюється? Стільки топіків настворювали що нефіг з русскими працювати, яких би поглядів вони не були, і жодного топіку про те, як працювати з подібним гівном.

У нас компанія зайняла жорстку позицію, і якби виявилось що хтось там яро рашку підтримує, це б швидко розлетілося по компанії і його в ігнор поставила б як мінімум половина працівників.

ПМ на стороні замовника, тому, ми йому точно нічого не зробимо. Ігнорити не вийде, це могло б спрацювати для рядового дева, але не для менеджера, з яким у нас щоденні мітинги. На проекті з колегами політика не обговорюється взагалі, я його твіттер просто знайшла випадково.

живе в Лондоні

В мене колега бріт, який активно саппортає Україну донатами сказав, що азовці — нацисти, бо почув це в новинах, я то розумію, що він мав на увазі націоналістів і поправив його, але скільком людям до мене він вже міг це сказати. Є дуже великий геп в їхньому розумінні війни, бо медіа транслює не зовсім повну картину, а лізти далі в них немає бажання. Я був на тижні біля руснявого посольства в Лондоні, то вони взагалі стрімлять свої твіти (лол) на телевізорі на вулиці з великим скупченням людей, які з цікавості моментами заглядають туди, переважно це старші люди. Тому єдиний вихід тут це постійно говорити з іноземцями, бажано ще й показувати фотографії.

Так ото ж бо. Поки рашисти воюють за мозги заходу, ліплять антиукраїнські і антиамериканскі англомовні мемчики якими засирають англоязичний сегмент інтернету, наші інформаційні воїни боряться з всякими Варламовими і Кацами, тому що ті підтримують Україну не на 100% а на 95% і тому що розповсюджують наратив що не всі 100% росіяни підтримують хуйла і війну.

антиукраїнські і антиамериканскі англомовні мемчики якими засирають англоязичний сегмент інтернету

ще жодного разу не зустрічав такого, окрім ботів зі словами, що то амєріка віновата, але навіть іноземці знають, що це крінж

наші інформаційні воїни

в нас є інформаційні воїни, яких читає хтось окрім українців? :D
від того, що вони пишуть англійською в умовному твітері, ті твіти не почали доходити до західної аудиторії від слова взагалі, бо в нас майже немає впливових людей, які б до війни працювали на західні медіамаркети, бо в них мабуть челюсть не так була устроєна.

В реальності абсолютно пофіг. Якщо наші дають результат то й не дізнаються, а ось якщо строки зриваються спрінт за спрінтом, то так — почнуть цікавитись. Тому тиша щодо цього це найкраща політика.

в своєму linkedin постять фотки темного Києва

в темному омуті чортики водяться ;) Тепер русні нас не видно і тим ми небезпечніші !))

а я би давав в хряцало дибілам що брешуть,
наскільки треба не мати місків щоби лайканути хєрню

— не постим в линкедине фотки блэкаута
— вообще, делаем покерфейс и ничего не постим о войне, линкедин — проФФессиональная соцсеть и вот это вот всё, деливери, деливери убер аллес
— смотрим как иностранцы жрут помои свинораша тудэй и ольгинских ботоферм
— ...
— ПРОФИТ!

Кто жрет помои типа раша тудей, тот продолжит это делать и дальше. Тысячи постов от украинцев в линкедине и других соцсетях их явно не переубедят, ибо у таких людей украинцы уже во всем неправы априори.

таких чтобы прямо упоротых меньшинство
а откуда ж остальному большинству узнать что это помои, если не будет альтернативной инфы, да еще из первых рук

Кажемо що все гуд, більшість працюють по офісах з генераторами, старлінками.

Поки що вірять)

Поки таски закриваються та на мітингах присутній то норм.
Ниття про те, що ти не можеш зарядити навіть телефон звичайно ніхто не стерпить. Є проблема — вирішуй якщо зацікавлений у подальшій співпраці.

Зрозуміням ставляться, кажуть що робота це не найголовніше, краще буди здоровим і в безпеці, звісно за ті години коли не працюєш через відсутність зв`язку тобі не заплатять

Нормально тому що намагаюсь працювати коли є світло і виконувати обумовлений обсяг робіт, включаючи вихідні, а не з 10 до 18.00 як раніше.
Якщо є світло з 8 до 12, а потім з 18 до 22 то треба працювати так, якщо є світло в неділю, то треба працювати в неділю замість блекауту в четвер.
Так це фігово, але якщо втратити проекти і кастомерів, то це буде в рази гірше ніж робота не по графіку.
На мітинги можна конектитись з телефону, якщо є мобільний інтернет, звісно.

Жлоби трикляті. 10-й місяць чекаєш ті абрамси із atacms, а вони ще й працювати потребують

На жаль, розуміння зникає, навіть в клієнтів, які виїхали із України до 24-го лютого.

Цікавляться, а чому би Вам не виїхати на зиму з України? А коли відповідаєш, що уряд заборонив виїжджати ставлять питання: а навіщо?

У мене навпаки. Часто коли кажеш що ти з України, у тебе питають як ти виїхав так як вони чули що чоловіків не випускають. Тому, щоб не задавали зайві питання і не дивилися косо як на дезертира, відразу кажу що з України але проживаю в Австралії, чи просто кажу що з Австралії.

Ну то ви мабуть не з’являєтесь на мітинги один раз на три дні, через те що світла безперервно 30 годин нема, на питання what is your project for the future? не відповідаєте I don’t know через те, що ви дійсно не знаєте, що буде навіть у найближчому майбутньому. Тому мабуть й питання в нас різні )

Ну я скажу как это выглядит , сидя из Европы где щас сижу работаю
Выглядит это так .. захожу на митинг , туда заходят западные коллеги, а наших нет или один пришел . Западные говорят а где остальные ? Я им — у них света нет не могут . Те говорят митинг отменятся и все расходятся . Я сидя тут выполняю и прикрываю основную работу парней .

Мне кажется заказчик не очень рад такому раскладу

После смены локации в профили на Джини — стал получать много предложений по работе , видимо щас украниский айтишник вне Украины крайне интересный экземпляр

С точки зрения продающего — 75 девопсов оффлайн и в бизнес тайм система слабо кем мониторится и контролируется

Ну мое мнение ... еще месяц такого хаоса в рабочем процессе и начнут задавать вопросы

Состояние понимания и поддержки пропало

а воно було? Коли працівник працював якби нічого не сталося, а тут пропустив 1 мітинг і все, чому так неясно?

Мітинги це ще тупіший винахід ніж офіси.

75 девопсов оффлайн

Ого, у вас компанія виключно сфокусована на девопс аутсорс?

Состояние понимания и поддержки пропало

25.02 німці партнери бортанули з проекту, акуєнна підтримка, дайте дві

Та судячи з розповідей вони 25.02 готові були всю Україну бортанути. Це вже дякуючи пінкам балтійців, поляків, бритосів і американців таки загнали копняками німців під шконку і заставили допомогати Україні.

виглядає, що то був «лайт варіант», зараз укропо ІТ відсосе посправжньому

Якщо про фріланс казати то всі підтримують, якщо треба почекати без проблем, навіть грошей накидують зверху в якості підтримки. Прям бубочкі всі такі :)

Де ви такий фріланс знайшли, де грошей накидують? У мене з 5 проектів з початку війни усі були не дуже, а усе що заробив пішло на додаткові витрати пов’язані з війною і не вийшло знайти що треба

Говорять, щоб ми це якось вирішували, бо вони від цього страждають і так не може продовжуватися.
Інші розуміють, але всерівно питають як ми це вирішувати збираємося..

так як і після 24.02, спочатку буде просадка/геп, потім наладиться

Не думаю . По моим пониманием — каждый следующий ракетный удар, будет выводить опять всю систему в блэкаут и запуск ее будет дольше и тяжелее . Поэтому гэп будет нарастать так же как и проблема связи и света и воды .

Як бачимо, з часом ефективність ПВО росте, а відновлення від повного блекауту забирає 3 дні (це із аварійною зупинкою кількох АЕС), якщо почнуть обстріл АЕС, то думаю, спастися можна буде лише в країні пінгвінів, тому цей варіант не розглядаєм.

В офіс/коворкінг йти, воні генерераціей/старлінками забезпечені, що десь виришувати. Але можна звильнятись

Думаю ніяк, бо галери наказали брехати, що в нас все ок і світло є, а пів компанії працює з Польщі(сидять у Львові).

Я би сказав що у нас взагалі зараз не знають що там відбуваються. Знають лиш що війна і все, а так, ніяких деталей. Воно й не дивно, вже всі давно стомилися і перестали слідкувати, Україна, на жаль, вилетіла із повістки дня.

Підписатись на коментарі