​У Верховній Раді зареєстрували законопроєкт, який у майбутньому спростить систему оподаткування ФОП

Як пише Мінцифра, законопроєкт № 8226 дозволить ФОПам-спрощенцям 3-ї групи автоматично сплачувати податки і подавати звітність. Після впровадження цього законопроєкту можна буде подати онлайн-заявку для переходу на нову систему та відкрити спецрахунок у банку.

Тож ІТ-фахівцям, SMM-менеджерам, дизайнерам та іншим ФОП 3-ї групи без найманих працівників більше не потрібно буде:

✔️ власноруч платити податки,
✔️ подавати декларації вручну,
✔️ стежити за датами сплати податків.

Як саме працюватиме система Smart-ФОП❓

Усе відбуватиметься автоматично без участі самого підприємця чи бухгалтера. Деталі — у презентації.

А ось що написав міністр цифрової трансформації Михайло Федоров:

👍ПодобаєтьсяСподобалось4
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Мысль эта давно крутилась, но в связи с некоторыми проблемными моментами, как, например, возвраты, которые не должны считаться доходом, было не ясно как это вводить.

Ну ввели, пусть народ пробует, пару раз вляпаются на деньги и свалят с этой опции.

Виглядає круто, менше гемору з податками.
А ті хто на Дія.Сіті, це їх стосується? Бо в нас же тепер 2 форми оподаткування, як ІТ працівники працюють.

Как оказалось, тех кто на 2% тоже не касается.

Мне кажется такое сейчас нэначаси.

куди вже простіше?
працює, не чіпай!

У презентації жодних згадок як будуть вирішувати валютні рахунки для прямих контрактів, хіба що цільова аудиторія Smart-ФОПу це аутсорсери.

В коментах Железняк писав — все так само, спец валютні рахунки

Якщо вся валюта при цьому буде одразу автоматично конвертуватись в гривні для сплати цих самих податків — нафіг не треба

Налоги можно платить напрямую с долларового счета.

Цікаво, ніколи такого не бачив, всі кого я знаю сплачують у гривні: 5% по курсу на момент надходження грошей, а ЄСВ просто від мінімалки вираховується

Я тоже всегда платил с гривневого счета пока не перешел на монобанк пол года назад. Оказалось, можно и с долларового платить по курсу НБУ.

Там точно це не конвертація під капотом?

Где-то они могут, конечно, конвертироваться, но с моего счета уходят только доллары, на гривневый ничего не приходит. А у счетов налоговой, как я понимаю, есть лицензия на работу с валютой, поэтому они могут принимать доллары. В таксере, конечно, отражается сумма налогов в гривне.

Трошки математики — в Україні в бюджет надходить обмежена кількість податків, наприклад 100 мільярдів. Далі можна виділити 10 на армію, 90 на пенсії і ремонт/модернізацію інфраструктури.
А можна 1 дати на спрощення спрощеної системи, 1 на покращення покращеного сервісу і т.д.

Для тих хто думає що це «непогано» — це те саме що рефакторити код коли у вас на проді сервіс лежить

никогда не рефакторили код из-за того, что без рефакторинга он на проде лежит?

«Трошки математики»
А далее можно всякий бред писать, главное пару чисел вставить, чтоб было похоже на формулу

А хто буде відповідати якщо нова автоматизована система від Мінцифри помилиться й оплатить більше або менше?

А хто відповідає зараз, якщо бухгалтер (якщо користуватися його послугами) неправильно порахує і оплатить більше або менше?

Нікого не заставляють, ніби. Хто не довіряє даному сервісу, буде далі рахувати все сам.

Сервіс то робиться за наші податки, а відповідальності жодної, хоч всі транзакції зливай як попередньо персональні дані.

Якісь безкінечні пошуки зради.
Спочатку претензія

хто буде відповідати якщо нова автоматизована система від Мінцифри помилиться й оплатить більше або менше?

тепер ще й

хоч всі транзакції зливай як попередньо персональні дані

Так чого боїтеся, неправильних оплат, чи зливу даних?

На городі бузина, а в Києві дядько.
До чого цей «прецедент» — хз. Таки зрадофілія, я не помилився.
Сформулюйте спочатку суть претензії, тоді можна буде обговорювати по суті.

З самого початку сформулював:

А хто буде відповідати якщо нова автоматизована система від Мінцифри помилиться й оплатить більше або менше?

У вас є інформація скільки грошей витрачає Міністерство цифрової трансформації України на рекламу збиткових проєктів? Для прикладу е-резидентство. Або скільки грошей витратили на рекламу Дія.City в ЗМІ.

Скільки грошей списала Мінцифра для презентації?

У презентації жодних згадок як будуть вирішувати валютні рахунки для прямих контрактів, хіба що цільова аудиторія Smart-ФОПу це аутсорсери.

Це риторичні питання.

Мінцифра трохи не тим займається, як на мене. Є дійсно дуже багато державних секторів та процесів, які потребують автоматизації. Є дуже багато дірок в безпеці державних ІТ ресурсів. Але Мінцифра лізе в ІТ бізнес і податки.

Згоден, але захист державних ресурсів складно показати на презентації тому й лізуть туди де можна попіаритись.

Так, давайте з самого початку.
Про яку «нову автоматизовану систему від Мінцифри» взагалі йде річ?
Де у презентації про неї згадується?
Про те, скільки грошей списано на презентацію, можна глянути там, де знаходиться інформація про інші презентації. Я взагалі не впевненеий, що на конкретні презентації витрачаються якісь окремі гроші. В моєму розумінні, презентації роблять люди на зарплаті, яким її платять не попрезентаційно.

скільки грошей витратили на рекламу Дія.City в ЗМІ

яким боком до теми топіку Дія Сіті? Питання по Дії Сіті варто задавати у відповідних темах. Благо, на ДОУ таких достатньо.

У презентації жодних згадок як будуть вирішувати валютні рахунки для прямих контрактів, хіба що цільова аудиторія Smart-ФОПу це аутсорсери

не бачу принципової різниці між рахунками аутсорсерів і прямих контракторів. Думаю, все буде робитися аналогічно.
Тепер повертаючись до першого питання:

А хто буде відповідати якщо нова автоматизована система від Мінцифри помилиться й оплатить більше або менше?

А яка зараз відповідальність, якщо банк заплатить податок з депозитних відсотків більше або менше, ніж потрібно?
Сам закон, як я розумію з перезентації, нічого принципово нового не вводить. Просто підприємець реєструє в податковій спеціальний режим (назвемо це так), потім відкриває в банку спец. рахунок і все. Всі доходи, що приходять на цей рахунок, банком автоматично обліковуються і банк сплачує податки та подає звітність в автоматичному режимі. Впевнений, у податковому кабінеті можна буде глянути, скільки заплачено і, при бажанні, самому порахувати і звірити, чи нема помилки.
Досить зручна штука, насправді, я перейду на неї, як введуть.

Досить зручна штука, насправді, я перейду на неї, як введуть.

Якщо буде у вас час то поділитесь досвідом.

Если банк просто будет выступать налоговым агентом, я бы тоже перешел на подобную систему. А еще лучше, чтобы он списывал 5% с каждого поступления, чтобы не заморачиваться, что на начало месяца есть нужная сумма. Я бы тоже на такую систему перешел. Особенно, если можно будет пользоваться валютой без двойной конвертации.

теж не розумію в чому зараз проблема платити через таксер, може краще з подвійним курсом щось зробити?

Так ціна за преміум підписку буде йти не в таксер, а в банк :)

Вы его не передаете. Оно шифруется у вас в броузере, вообщето.

Тобто фахівці з обліку будуть не потрібні.
На ринку мабуть буде більше безробітніх.
Мабуть в такі часи це трохи лишнє...

Фахівці, що сумують за вас 3 цифри, мабуть так — не дуже потрібні.

«Далі він автоматично вираховуватиме 5% єдиного податку та мінімальний ЄСВ, а також надасть податковій інформацію про надходження коштів» —
Тобто власноруч дати згоду на прямий доступ податкової до своїх рахунків? Хто на це піде?)))
А тут цікава стаття на цю тему — https://fakeoff.org/technology/chto-ne-tak-s-prilozheniem-diya

Якщо це фоп рахунок, з якого ви і так податки платите і податкова про нього усе давно знає,то не бачу проблеми.

Зараз у податкової є тільки номера рахунків та в яких банках вони відкриті, рух коштів по рахунках НЕ відкриті. Є таке поняття, як — банківська таємниця.

Ви коли декларацію подаєете і так показуєте «інформацію про надходження коштів»

Ну да ну да.
>>"Распространенной стала практика автоматического обмена информацией между налоговыми органами и банковскими учреждениями в отношении счетов физлиц- предпринимателей. Фискалы считают, что сегодня значительная часть ФОПов скрывает свои реальные доходы, используя для предпринимательской деятельности счета, открытые как для обычных физических лиц. Это приводит к умышленному занижению оборотов бизнеса и к уклонению от уплаты налогов«, — рассказал «Минфину» юрист ЮК Legal House Михаил Гурин.

В каком именно режиме и какие именно данные по счетам предпринимателей получают налоговики — точно неизвестно. Есть

А вообще даже официально у нас можно получить доступ «по решению суда», и с некоторых пор суд не обязан вас уведомлять "в связи с нехваткой денег на отправку корреспонденции"(зеленые — рулят).

Как минимум они получают сведения об открытии и закрытии всех счетов ФОП (в том числе и счетов открытых на физлицо). Когда я открывал себе карточку в Моно, я видел квитанции об отправленных Монобанком в налоговую уведомлениях об открытии счета.

Моно отправляет и НЕ ФОП карточки. Точно точно

Не лише Моно, раніше була постанова НБУ 492, але вона втратила чинність 01.08.2022

Неделю назад белую открыл, пришел рецепт.

Ради цікавості запитай у сапорта що зараз замість 492 постанови

А що може бути секретного в руху коштів на рахунку ФОП? Вхідні транзакції і так мають бути задекларовані. Вихідні — це зазвичай тільки сплата податків і транзакції типу «перекинути гроші на особисту карту». Подальший рух коштів не буде відомим. І в чому проблема?

Особови картки тоже на учет ставятся вообщето.

Можливо, але який це має стосунок до теми топіку?

дати згоду на прямий доступ податкової до своїх рахунків

До чого тут податкова? Ви лише даєте згоду, що банк буде вашим податковим агентом, так само як він зараз є податковим агентом фізосіб у депозитах, кешбеках

Ви лише даєте згоду, що банк буде вашим податковим агентом

Ні.

Так
t.me/yzheleznyak/2965

🏦Все інше за нього робить банк:
-вираховує єдиний податок
-знімає ЄСВ (сума має бути на рахунку на 1-ше число кожного місяця)
-надає податковій інформацію про надходження.

А можна залишити як є? Бо з сервісами типу Таксеру і так не те щоб воно важко було, а податки мені зручніше платити коли мені зручніше

Можна, нова система за вибором, не обов’язково.

Настільки необовязково, як із Дія Сіті колись було?

Скоріше, як з книгою обліку доходів.

Про Дію — а що, Дія Сіті стала обов’язковою? Скільки знайомих маєте, що перейшли з ФОПа?

Немає про що говорити навіть. Бачу, що люди заслужили своїх Фєдорових і Дія Сіті.

По суті відповісти немає чого?

Ок. Сподіваюсь, знайдете співбесідників, яким буде що сказати.

Зараз не бачу ризику з цими змінами, але з ФОПів багато знайомих перейшли, хто в продуктах працював. Їх просто перед фактом поставили і не було опору...
І багато компаній вже там, тобто при пошуку роботи великий шанс, що доведеться.
Така собі опціональна дія сіті.

Підписатись на коментарі