Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 30
×

Прокачай свій підхід до промоушна. Чек-лист навичок і кроків до підвищення

Промоушн на роботі для кожного важливий через щось своє: для одних — це вищий дохід, для інших — наступний етап кар’єри, для третіх — висока оцінка їхнього професіоналізму й досвіду, четверті очікують усього відразу, плюс чогось ще.

На зв’язку знов Андрій Сильчук, голова одеського центру розробки DataArt, Delivery Director і автор Telegram-каналу «Уютная Галера» (на цьому моменті запрошую підписатися, там і справді затишно, а ще й корисно). За 12 років в IT я й сам встиг отримати пару десятків промоушенів, і неодноразово брав участь у промоції колег.

У своїй новій статті (старі читайте тут) хочу розібратися та обговорити з вами в коментарях, що ж таке промоушн насправді, як швидше його отримати, що він змінює та чи варто так його прагнути.

Що таке промоушн

Як відомо усім, і менеджерам, і інженерам, промоушн — це просування. А далі, як я вже зазначив, це може бути або career promotion — просування кар’єрними сходами, або salary promotion — зростання зарплати, або ще щось інше.

Я хочу більше зупинитися саме на кар’єрному зростанні, отриманні нового рівня кваліфікації, тому що воно зазвичай спричиняє й усі інші вигоди, зокрема підвищення зарплати. У разі промоушну IT-фахівців ми говоримо про рух від рівня Junior у бік Senior і Expert.

Кому й навіщо потрібний промоушн

У кар’єрному зростанні участь беруть двоє — компанія та колега (місце для постера «Бійцівського клубу»). На перший погляд, може здатися (увага, гаряча тема для суперечки у коментарях), що просування в кар’єрі вигідне лише колезі, але це — помилкова думка. Насправді компанія так само, якщо не більше, зацікавлена ​​у кваліфікованих і досвідчених інженерах — хороша команда дає більше можливостей для зростання і масштабованості. Наприклад, досвідчені колеги можуть навчати новачків, підхоплювати нові продажі тощо.

Хороший роботодавець розуміє, що професійне зростання колег для нього є так само вигідним. У таких компаніях співробітникам надається підтримка й інструменти для зростання: курси підвищення кваліфікації та розвитку скілів, матриці скілів, карти кар’єрного зростання тощо.

Що потрібно для промоушна

Іноді серед вимог для промоушна називають кількість років досвіду. Не треба так. Реальний професіоналізм не можна виміряти роками роботи. Звісно, в одного колеги, який працює з проєктом рік, та в іншого, який працює з ним три роки, найімовірніше, будуть різні рівні професійних навичок.

А якщо взяти людину, яка встигла за рік попрацювати з трьома різними проєктами на різних технологіях, і цього нашого колегу, що три роки працює з одним? Тут я вже не зміг би надати однозначної відповіді.

Насправді для отримання промоушну потрібні:

1. Відповідність технічним вимогам (hard skills)

У більшості компаній є вимоги до технічних скілів — скіл-сети для різних рівнів кожної кваліфікації. Хочеш зростати з Junior Java до Middle — ось матриця скілів, хочеш з Middle QA до Senior QA — будь ласка. Перший і головний крок до промоушну — відповідність технічним вимогам до наступної сходинки.

2. Готовність до більшої відповідальності та складніших завдань

Як казав дядечко Бен: «Що більше сила, то більша й відповідальність, Пітер». Промоушн завжди пов’язаний з вищим рівнем очікувань від колеги та його відповідальності. Що вища кар’єрна сходинка, то вищі й ширші очікування і відповідальність. Колись настає момент, коли колега вже має відповідати не за виконання пари тикетів, а за роботу цілого напряму в проєкті або цілої команди.

Другий важливий крок для промоушну — більша зона відповідальності та складніші завдання. Найчастіше це працює так: спочатку колега бере на себе цю відповідальність і завдання, показує, що може з ними впоратись, і вже після цього починається розмова про промоушн. Хочеш зростання — відповідай.

3. Soft skills, зокрема англійська

Третій, але не менш важливий крок — софт-скіли, які часто незаслужено не включають до скіл-сетів. Тут я виділив би два важливі аспекти:

  1. рівень англійської — що вище колега йде кар’єрними сходами, то частіше йому доведеться особисто стикатися з питанням комунікації з клієнтом;
  2. вміння навчати людей, вводити їх у команду, менторити та всіма доступними способами підтримувати працездатність менш досвідчених колег.

Чек-лист: ще на 3 кроки ближче до промоушну

Три пункти вище — це необхідний мінімум. Коли переконаєтесь, що вже маєте його, отримання промоушна можна спробувати прискорити. Ось що для цього знадобиться.

1. Проактивність і сміливість заявити про себе

Що більше ви вболіваєте за проєкт і проявляєте ініціативу, що сильніше ви залучені до роботи, то помітніші ви та ваші досягнення. Будь ласка, не соромтеся своїх успіхів! Виконали складне завдання? Напишіть про це у проєктний чат: що це була задача, в чому полягає її нетривіальність, які знання ви набули в роботі над нею — це може бути комусь корисно плюс покаже ваші заслуги.

Впорались із завданням удвічі швидше — теж привід для гордості. Не забувайте бути активними, мотивованими та не бійтеся розповідати про свої успіхи. Важливо, щоб вашу роботу бачили і знали про неї. Немає нічого ганебного в тому, щоб повідомляти про свої досягнення.

2. Набір унікальних знань

Спробуйте опанувати унікальні навички та знання, стати незамінним співробітником. Такі завжди виділяються серед інших, про них згадують, коли йдеться про унікальні технології чи нетривіальні завдання. Що унікальнішим фахівцем ви є, то складніше знайти вам заміну, а отже, то вище вас цінують.

3. Фідбек та рев’ю

Не бійтеся запитувати фідбек і проміжні рев’ю ваших навичок. Вони допоможуть вам зібрати список орієнтирів, яких потрібно прагнути для досягнення наступної кар’єрної сходинки. Періодично запитуйте фідбек у менеджерів, технічні рев’ю з лідами. Компанія надає такі інструменти саме для цього.

Насправді все не дуже і складно: розвивайте свої навички, беріть на себе більше відповідальності і складніші завдання, регулярно повідомляйте про свої успіхи та запитуйте фідбек, не забуваючи звірятися з ним і скіл-сетом наступного рівня, щоб відстежувати свій прогрес та приділяти увагу унікальним знанням.

Скляна стеля

Добре, скажете ви, а якщо я вже Senior? Про який промоушн може йтися та навіщо я все це читав?

Не забувайте, що окрім вертикального зростання завжди є й горизонтальне. Можливо, на додаток до технічної складової вам буде цікаво зрости в менеджерському напрямі або, наприклад, стати Full Stack розробником.

Крім того, Senior — це не межа навіть для технічної складової. Можна поміркувати про розвиток у бік архітектора, наприклад. А якщо вже всі ці можливості вичерпані, я рекомендував би розвиватись у доменній сфері з усіма її специфіками. Технічні фахівці стають значно ціннішими, якщо мають ще й експертизу в бізнесі клієнта, з яким працюють.

Що може піти не так

Промоушна не вийде у двох основних випадках. Перший — колега не зацікавлений у зростанні чи не здатний на нього, тоді й компанія не зможе насильно сприяти розвитку. Але це — нормально, всі не мають будь-що прагнути розвитку, і компанії не варто насильно тягнути людей із зони комфорту, якщо вони цього не хочуть.

Другий випадок — якщо вам не пощастило з менеджментом у компанії, не здатним розвивати ані саму компанію, ані вас, тоді у співробітників може просто не бути можливостей для зростання. Тут, можливо, варто спробувати або самому просувати тему розвитку в компанії й заразом проявити себе, або перейти в іншу компанію, яка зможе задовольнити ваші амбіції.

Як робити не потрібно (і де не варто працювати)

А зараз невеликий дисклеймер: дуже важливо розуміти, що в деяких випадках кар’єрне зростання != професійному зростанню.

Можливо, вам уже доводилося чути щось на кшталт «сеньйор одного проєкту», «вислуга років». Іноді інженеру дуже важливо відчути свою значущість, але водночас на великі гроші він не претендує, розвиватися поза межами своєї зони відповідальності та проєкту не хоче, і загалом, його все влаштовує. Засмучує лише те, що він уже 5 років сидить у мідлах. Тоді не дуже сумлінний роботодавець може піти на невелику хитрість — підвищить колезі кваліфікацію і навіть (символічно) зарплату, та дасть йому спокій на наступні 5 років.

Що тут не так? Колега отримав «промоушн», компанія зберегла співробітника, начебто, всі задоволені. Але далі такий інженер, перейшовши в інший проєкт, буде показувати себе значно гірше за свою кваліфікацію, може підвести тих, хто на нього розраховує, та у підсумку втратити і репутацію в очах нового проєкту, і свою сеньйорність. Тобто насправді подібне «просте» рішення несе більше ризиків, ніж користі.

Іншого не дуже сумлінного роботодавця може цікавити лише професійне зростання колег, без кар’єрного. Адже в такому разі можна затягувати перегляд зарплати, апелюючи до того, що колега як був мідлом, так і залишається.

Це приклади не дуже відповідальних і не дуже чесних компаній. Я сподіваюся, що ви в таких не працюєте.

Підсумуємо

Як завжди, наприкінці статті короткий чек-лист для тих, хто віддає перевагу самій суті.

  1. Професійне та кар’єрне зростання — не завжди одне й те саме.
  2. І компанія, і інженер однаково зацікавлені у кар’єрному зростанні.
  3. Якщо серед критеріїв для промоушну компанія називає досвід у роках (і це суворе правило, а не орієнтир) — будь ласка, біжіть!
  4. Мінімум для промоушну:
  • відповідність технічним вимогам;
  • розширення зони відповідальності;
  • участь у складніших завданнях;
  • прокачування англійської та софт-скілів.

    5. Лайфхаки для швидшого кар’єрного зростання:

    • будьте активними та ініціативними;
    • покажіть, що вам не байдуже те, що ви робите; покажіть зацікавленість;
    • станьте носієм унікальних знань;
    • не бійтеся говорити про свої досягнення;
    • Запитуйте фідбек і рев’ю своїх скілів;
    • звіряйтеся з отриманим фідбеком і трекайте свій прогрес;
    • не бійтеся братися за щось нове.

      6. Скляна стеля — не привід для смутку, завжди є горизонтальне зростання або прокачування своїх знань у доменній сфері.

      І насамкінець — дисклеймер для компаній та менеджерів. Якщо у вас у компанії немає інструментів для зростання й розвитку колег, якщо ви не цікавитеся цим і не намагаєтеся сприяти, ваша компанія не буде конкурентоспроможною на ринку праці в ІТ (і не лише). IT — це розвиток і зростання. Упустивши ці можливості сьогодні, завтра ви можете бути вже не актуальними.

      👍ПодобаєтьсяСподобалось93
      До обраногоВ обраному18
      LinkedIn
      Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
      Ctrl + Enter
      Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
      Ctrl + Enter

      Перестав читати після «... центру розробки DataArt ... ». В коментах афтор с льохкостью відповідає москальською мовою на коментарі узкім йазиком. Ну, що ж кантора — манкурт і такий работнічєг складають хороше поєднання :) Вітаннячка!

      Дякую за коментар. Не бачу проблема відповідати людині той мовою якою було задане питання, це як мінімум поважне ставлення до співрозмовника. Ми живемо у країні де я можу розмовляти любою мовою і це добре.

      Та, на здоровлі, жодних претензій до працівника кантори — манкурт. Відповідати москальською — це малороство, меньшовартість і признак насєлєнія території (а не народу держави). Какайа разніца і вот єта вот фсьо, фсьо вот ета вот, вот ета вже давно заїжджена пластинка.

      Відповідати мовою якою до тебе прийшли з питання — повага до того хто спитав. Розмовляти мовою яка тобі довподоби у конкретний час та ситуації — привілегія вільною людини у вільній країні. Я можу розмовляти троьома мовами та використовуваю їх так як мені зе довподоби. Все інше — ваші домисли та інсуниації, вони меня не дуже інтересні, більше того байдужі. То гарного вам дня.

      2. Набір унікальних знань
      Такі завжди виділяються серед інших, про них згадують, коли йдеться про унікальні технології чи нетривіальні завдання.

      Це значить:
      — проводити онбординг для всіх нових тіммейтів
      — будуть звати на всі мітинги розказати якісь нюанси, бо ніхто більше не розбирається.
      — будуть пінгати з усіх сторін допомогти, бо ж ’унікальні навички та знання’ тільки у Вас
      Поки ти не архітект, лід чи експерт, в якого немає своїх тасків — це зайвий тягар до основної роботи, хоча це звісно допоможе робити твою роботу ефективніше, це правда.

      Якщо серед критеріїв для промоушну компанія називає досвід у роках (і це суворе правило, а не орієнтир) — будь ласка, біжіть!

      Але з іншого боку, це також зменшує ризик, що з вами в команді не буде ’роблених’ сініорів, які вибили тайтл через зв’язки, оферний шантаж, торгування лицем і т.д., за будь-що, крім власне експертизи, набутої з часом і досвідом роботи.

      Так, але навіть с «роками» це не гарантовано. Скажуть «що це вийняток, інженер працював на складному проекті, у нього вже був досвід на іншому місці роботи і тд». Кумовство — це зло

      Цікава та мотивуюча стаття, дякую! Згодна з тим, що софт-скіли незаслужено недооцінені в переліку кроків зростання. Я би додала такі навички, як вміння комунікувати в команді, а саме — залишатися на зв’язку в команді, не зникати у разі якихось складнощів. Буває дуже багато історій, коли просте запитання і обговорення якоїсь фічі економить багато часу, а відповідно і грошей замовника.

      Дякую! Так, це теж маэ значення. Я би розділив це між софт-скілами та відповідальністю.

      А якщо взяти людину, яка встигла за рік попрацювати з трьома різними проєктами на різних технологіях, і цього нашого колегу, що три роки працює з одним? Тут я вже не зміг би надати однозначної відповіді.

      Може я просто тупенький, але сумніваюся що можна отак відразу почати приносити користь перейшовши на новий проект з новим стеком. Три проекти за рік це 4 місяці на проекті. Зі свого досвіду, місяці 3 треба просто щоб вникнути у ситуацію і почати працювати в рівень з усіма. І відразу переходити на новий проект? Ну можна досвіду набратися так, мабуть, але питання користі від такої людини особисто мені неочевидне

      Це дуже залежить від проекта. Буваєть проекти 1-2-3 місяця в загалі. Але, навіть досвід має дуже велике значення для професійного росту.

      За місяць або якесь MVP, або просто пишеш на стеку, яким володієш, ніого нового не вивчиш особливо. Або якийсь круд

      Згоден з тим, що 4 місяці на проекті це замало. Досвіт показує, що оптимальний термін — 6-12 місяців на проекті. За тих умов, що ти не боїшся складних завдань і берешся за них. Просто відсидіти 12 місяців «на круді» может також бути безрезультатним.
      Це якщо ми говоримо за технічні скіли. А якщо ми говоримо за досвіт попрацювати в різних командах, що є також цінним, то і 4 місяці може буди достатньо )

      Датаарт це пітерська контора.
      Перебуйтесь хочаб для початку.
      А краще йдіть нахер срані окупанти.

      Дякую за конструктивний коментар! Але порадою не скористуюсь.

      Дякую що

      срані окупанти

      заперечень не викликало.
      Цього вже достатньою

      Не викликалло, бо мене вчили у дитинстві, що сперечатись з дурницями сенсу нема.

      Насколько мне известно, DataArt закрыли офисы в России и разорвали контракты с российскими клиентами, вещи называют своими именами с первого дня. От России там только фамилии основателей и управляющих (кстати, тоже достойные люди).

      достойные люди

      чим саме?
      Тим що занурили голову в пісок і це тепер їх не стосується?

      Про закриття офісів усюди пишуть таке

      IT-компания DataArt продает свой российский бизнес. Покупателем выступила российская инвесткомпания N3 group

      ain.ua/...​e-svij-biznes-u-rosiyi-2
      Це взагалі дурником треба бути щоб не розуміти що там та до чого

      А ТС просто звичайний покидьок, який отримав тепле місце і тепер тримається за це місце всупереч усіляким моральним нормам.

      І так: оця херня що відбувається зараз це завдяки таким мудакам як ТС.

      Воу! Друже, ото ти базочку видав! Давай до авторства теж, ти крутий!

      Є ще одна стратегія обходу скляної стелі — це працювати менше за ті самі гроші. Наприклад, відмовитися від поточної компанії і перейти до іншої, скажемо американський прямий контракт.

      Так, якщо є кращі пропозиції на ринку та компанії де вас цінують більше як спеціаліста, то це гарна порада

      Другий важливий крок для промоушну — більша зона відповідальності та складніші завдання. Найчастіше це працює так: спочатку колега бере на себе цю відповідальність і завдання, показує, що може з ними впоратись, і вже після цього починається розмова про промоушн. Хочеш зростання — відповідай.

      А в попередній компанії це призвело до звільнення.

      Ваше інтерв’ю бачив раніше, й швидкий кар’єрний шлях схожий на історію зі статті Як я виріс з Senior PM до Senior Director of Product, і що робив на кожному етапі.

      А я уже подумав, що ми вчора усе обговорили, але бачу моя особа чи стаття на дає вам покоя :) Круто! Радий таким прихильникам, особливо коли вони так слідкують за моєю діяльністю! Ну тоді, вважаємо це новим тредом обговорення та новим питанням. Відповім.

      — По перше, відкриваємо лінку на відео з тайм-кодом (дякую, що знайшли). Я у відео так і говорю з Юрою, що це нормально, коли інженеру дають пропозицію попробувати себе у новій позиції без salary review, якщо є потенціал, але не має досвіда богатого. А вже після того, як ти себе зарекомендуеєшь дають зарплатню. Власне це один в один те, що я сказав у статті у цитаті яку ви привели. Спочатку я узяв на себе відповідальність та нові завдання, показав що впораюсь, і вже після очікував salary review. Тобто протиріч не має. Зафіксуємо
      — По друге, я пішов з попередньої компанії про не дотримання наших домовленостей по причинам з якими я був незгодний. Ми розійшлися без скандалів та дуже в гарних відносинах. Не бачу стосунку мого уходу та вибранної цитати.

      але бачу моя особа чи стаття на дає вам покоя

      Ви знову робите хибні висновки. Я вчора вночі дописував статтю про прямі контракти тому переглядав багато інформації з різних джерел.

      По друге, я пішов з попередньої компанії про не дотримання наших домовленостей по причинам з якими я був незгодний.

      Ви перейшли на тимліда без збільшення винагороди, а через півроку вас попросили потерпіти ще, вас зачепило й ви змінили компанію.
      Типова причина переходу в іншу компанію.

      Непрошана порада — в ночі працювати з джерелами не круто, бо можливо щось пропустити, як у питанні цього треду. Ви ж самі скинули мені лінку на відео де я про це чітко говорив.

      Я сказав, цитую: «мне сказали, что пересмотр компенсации будет через пол года ..... а получилось так, что меня немножко прокатили». Тобто у мене була домовленність з представником менеджменту, яка не була виконана цією людиною. Ця людина поступила нечесно. А для мене чесність — принципове понняття. Я пішов не тому що мене попросили потерпіти коли я запросив перегляд компенсації, це не було би проблемою, особисто коли річ йде про 4-5 місяців. Проблема у тому, що були були домовленості заздолегіть які не були виконані. Вважаю дуже важливим бути один до одного чесним у любих стосунках, як робочіх, так і персональних.

      Стосовно домовленостей погоджуюсь.

      А стосовно написання статей вночі то потім вдень наступного дня переглядаю написане.

      Tl;Dr
      Робиш роботу спеціаіліста n+1 рівня за зп n рівня x місяців (тут галера дуже рада)
      Кажеш, що хочеш стати на рівень n+1, чекаєш у місяців евалюейшну (тут галера дуже рада 2)
      ???
      PROFIT

      Alternative way:
      Ідеш на позицію n+1 в %галера_2%
      Fake it till you make it
      ???
      PROFIT

      Різниця в підходах — Профіцит доходу (х+у)*(salary_level_n+1-salary_level_n)
      Дефіцит нервів (але не факт що в рості всередині компанії нервів спалиться менше)
      Перестає працювати після рівня сеньор+

      Я вважаю, що якщо ти можеш робити роботу на N+1 рівня, то компанія (здорового інженера) повина це бачити та промоути тебе, інакше варіант описаний у коментарі має сенс, це так

      Гарна стаття, дуже часто зустрічаю таких спеціалістів, які не розуміють, як рости і розвиватися, тут буквально покроково! І обов’язково необхідно вміти комунікувати словами через рот щодо своїх бажань по промоушену, додатковим задачам і відповідальності.

      Больше интересен вопросы:
      1. когда специалист не растет профессионально, а только в доменных знаниях = ли это повод для повышения ЗП?
      2. когда специалист не хочет профессионального движения, уже 5 лет сидит в мидлах и при этом хочет повышения в ЗП, компания не дает этого повышения, потому что надо иметь повод, достижения и т.д. и сотрудник уходит в другую компанию, которая готова за его опыт в 5 лет и его личное мнение что он синьор платить на 20% больше. Как тут быть с развитием специалиста и его вознаграждением ?

      Спасибо за вопросы!
      1) Мое мнение, что если человек обладает уникальными знаниями, то это повод, если не для постоянного повышения в ЗП, то для бонуса за участие в инициативах, где эти знания используются. Например, человек может быть консультантом для новых opportunity и иметь сделки за удавшиеся продажи, или получать дополнительный бонус за часы консультации проектов по доменной области. С другой стороны, я знаю компании, в которых знания доменной доменных областей выводятся в отдельную и дополнительную квалификацию.
      2) Этот вопрос я себе задавал при написании статьи. Если компания, в которой коллега работает считает, что текущая компенсация коллеги соответствует рынку и его знаниям, а в другой компании за это готовы заплатить на +20% больше, то возможно это правильный момент чтобы разойтись с коллегой в хороших отношениях, дать ему/ей самореализоваться в другом месте, если у вас не выходит найти матч с друг другом. Но, если вопрос стоит в необходимости удержать коллегу, то тут снова есть несколько опций и важных моментов:
      — Можно договориться о проектном бонусе. Если человек становится «сеньером одного проекта», то может ему как раз привязать этот бонус к активностям проектным
      — Нужно быть максимально открытым. Честно объяснить человеку почему компания оценивает его так, почему не видит за ним попыток профессионального развития и причины в большей компенсации (важно: даже без профессионального развития компенсация должна соответствовать локальному рынку). Дальше предложить еще раз опции развития и помощь, если человек готов ее принять.

      250 переглядів, 28 вподобайок, жодного коментаря, це накрутка чи цікава стаття?

      Я своє вже отримав за кращий блог свого часу :) не бачу сенсу в накрутці. А оцінити цікава стаття чи ні — то вже до вас, як одного з читачів.

      Прочитав, але такі рекомендації вже багаторазово бачив раніше тому було нудновато читати.

      Дякую, за зворотній звʼязок та круто, що ви вже мали цю інформацію на увазі!

      930 переглядів, 51 вподобайка, 2 коментарі «гарна стаття» від фахівців з DataArt.

      А що вас так бентежить? Наприклад зараз 1041 перегляд, 13 коментарів, 53 вподобайки. Це приблизно 5% конверсія. То я от не розумію чи вважаєте ви це поганим показником, чи навпаки, та чому це так вас чипає?

      На LinkedIn 10 вподобайок.
      На Facebook 9 вподобайок й 1 поширення.

      Я вважаю занадто хорошим показником.

      я би не шукав зради, наскільки я знаю DOU це перевіряє. Та і порівнювати вподобайки на статті, та лише на її посиланні це таке собі порівняння. Бо сам орігінал статті це окумулюванная усіх посилань, по суті. Anyway, не бачу потреби щось доказувати на цю тему, це виглядає як «докажи, що не дурак». Дякую за фідбек, якщо вам буде легче вважати, що це накрутка, то мені від цього аж ніяк не гірше або краще. Пусть так.

      Ваше сприйняття відмінне від моїх коротких коментарів.

      Ярославе, вітаю. Дякуємо, що стежите за успіхами Андрія у якості автора на DOU :) Накруток немає, вподобайки та коменти залишають реальні люди. Це, до речі, перевіряється редакцією. Ну а широкий нетворкінг експерта і цікавість до описаних тем вже роблять свою справу.

      В мене відсутня можливість перевірити накрутку вподобайок.

      Редакція:

      Просимо ставитись до програми лояльності простіше, адже вибір редакції та кількість вподобайок — дуже суб’єктивні речі :)

      Сваритись з авторами то програшна стратегія тому редакція буде мовчки робити свій суб’єктивний вибір, це моя суб’єктивна думка про редакцію, редакції я довіряю.

      Дякуємо, що стежите за успіхами Андрія у якості автора на DOU :)

      Veronika Neroda, це маніпулятивна маячня.

      4057 перегляди, 89 вподобайок, 3 коментарі «гарна стаття» від фахівців з DataArt.

      На LinkedIn 19 вподобайок.
      На Facebook 32 вподобайки й 3 поширення.

      Крута статистика, жаль до 100 не добив! дякую за підсумок!

      Следствие ведут колобки)
      Напал на след банды накрутчиков из ДатаАрт)

      Сам в шоке если честно. Накрутить несколько десятков лайков на DOU это моя заветная мечта :)

      Підписатись на коментарі