Скорочення в EPAM
Всім хай! Вперше займаюсь подібним чесно кажучи, але вже «немає сечі терпіти ці борошна», тож треба вимовитись.))
Отже окрім всіх "плюшок«(по типу 1к$ на початку війни всім співробітникам, шелтерів, благодійності і т.п. ), та того які вони хороші, є і інша сторона монети(не може ж бути все так солодко)...
Почну з того, що з початком вересня я вийшов на бенчу і за 1,5 місяці мій РМ(ресурс-менеджер) не зробив мені жодної пропозиції щодо нового проекту і в середині жовтня мені повідомили, що мене скорочують(перекрутивши фідбек на свій лад, але про це не будемо, не хочу лити багато багнюки). Ну то таке.. з тайтлом джуна не дивно, скоротили, то й скоротили..
Але тут починається найцікавіше:
Заплативши за свою страховку останній квартал який мені обіцяли компенсувати з ЗПки, та відправивши їм техніку(до речі, цікава сітуейшн:
оскільки світла в моєму СМТ не було, а якщо і було, то з перебоями, то я самотужки в будній день повіз ноут їм в офіс на Сім’ї Прахових 54, як і було зазначено, як один з варіантів в екзіт ріквесті. Тільки на шляху я дізнався що офіс не працює, «ну може й працює, але техніку не візьмуть, але може візьмуть якщо попросити»-_-
Приїхавши на ресепшині сидять два дядьки, які крутять білками очей і мекають, що типу «ми не можемо нічого від вас прийняти», на що я запитав-«то ось же посилки від Нової Пошти, ви ж їх приймаєте, так прийміть техніку, яку у вас потім заберуть(пояснивши ситуацію зі світлом у своєму СМТ)», на що мені відповіли-«так, від НП приймаємо доставку..»... АЛО, ТО ОСЬ Я ДОСТАВЛЯЮ ВАМ ВЛАСНОЮ ПЕРСОНОЮ, БЕЗ НП, ЧИ ІНШИХ ПОСЕРЕДНИКІВ!!!
І що ви думаєте?? Прийшлось йти до найближчої НП, щоб відправити їм ноут.
На протязі всього цього часу, я намагався додзвонитися до свого ейчара(єдиний мій прямий контакт з компанією, який мені залишили), але дуже скоро я зрозумів що мене просто морозять), тобто виконавши всі свої обов’язки перед компанією, згідно екзіт ріквесту, почався просто лютий, та сміхотворний мороз. Ейчар не взяв трубку ЖОДНОГО разу, відповідь в вайбері можна чекати ТИЖДЕНЬ, одного разу довелось звернутись навіть на гарячу лінію, щоб на мене звернули увагу))
Отже пояснення, чому мені вже 4ту неділю затримують розрахункові:
При огляді техніки було виявлено залипання деяких клавіш в правій частині клавіатури(це дійсно так, якось невдало ляпнув солодкий напій). Та за 4 неділі компанія не може не оцінити так званий «ремонт». Чому?? Тому що- «вони не можуть знайти працюючий сервісний центр»... Я запропонував їм допомогу в пошуках такого, на що отримав відповідь-«не можна звертатись до будь-якого, тільки до того з яким співпрацює компанія». Загалом- одні відмазки..
Додам перця(чутки;)):
*Зараз вже кікають сеньйорів з бенчі.
*За тиждень всього
*Не зважаючи що на таунхолах та мітінгах розказують що все добре, компанія росте, інкам росте, але ЗПку нікому не піднімають навіть на 50$, навіть якщо підвищуєш тайтл
*В зв’язку з ситуацією з враженням ворогом енергетики, пропонують брати маки, але по факту ріквести висять неділями і кажуть, що їх просто немає
Додаю всю переписку з ейчаром до посту, та такий цікавий скрін(23 папка), зі змісту якого, хочу запитати @Andrii_Dulub , Адрій Дулуб(чи як там іще його пінганути): Як компанія збирається зберігати репутацію, та виконувати свої обов’язки перед замовниками ВЧАСНО, якщо вона так ганебно відноситься до своїх співробітників???
Невже єпам скис?)) В кого які думки? Може якісь поради, окрім тих, що я після цього можу вже не розраховувати на виплату коштів, оскільки й без цього посту — причин на них розраховувати я не бачу?!?))
Найкращі коментарі пропустити