Скорочення в EPAM

Всім хай! Вперше займаюсь подібним чесно кажучи, але вже «немає сечі терпіти ці борошна», тож треба вимовитись.))
Отже окрім всіх "плюшок«(по типу 1к$ на початку війни всім співробітникам, шелтерів, благодійності і т.п. ), та того які вони хороші, є і інша сторона монети(не може ж бути все так солодко)...

Почну з того, що з початком вересня я вийшов на бенчу і за 1,5 місяці мій РМ(ресурс-менеджер) не зробив мені жодної пропозиції щодо нового проекту і в середині жовтня мені повідомили, що мене скорочують(перекрутивши фідбек на свій лад, але про це не будемо, не хочу лити багато багнюки). Ну то таке.. з тайтлом джуна не дивно, скоротили, то й скоротили..

Але тут починається найцікавіше:
Заплативши за свою страховку останній квартал який мені обіцяли компенсувати з ЗПки, та відправивши їм техніку(до речі, цікава сітуейшн:
оскільки світла в моєму СМТ не було, а якщо і було, то з перебоями, то я самотужки в будній день повіз ноут їм в офіс на Сім’ї Прахових 54, як і було зазначено, як один з варіантів в екзіт ріквесті. Тільки на шляху я дізнався що офіс не працює, «ну може й працює, але техніку не візьмуть, але може візьмуть якщо попросити»-_-

Приїхавши на ресепшині сидять два дядьки, які крутять білками очей і мекають, що типу «ми не можемо нічого від вас прийняти», на що я запитав-«то ось же посилки від Нової Пошти, ви ж їх приймаєте, так прийміть техніку, яку у вас потім заберуть(пояснивши ситуацію зі світлом у своєму СМТ)», на що мені відповіли-«так, від НП приймаємо доставку..»... АЛО, ТО ОСЬ Я ДОСТАВЛЯЮ ВАМ ВЛАСНОЮ ПЕРСОНОЮ, БЕЗ НП, ЧИ ІНШИХ ПОСЕРЕДНИКІВ!!!
І що ви думаєте?? Прийшлось йти до найближчої НП, щоб відправити їм ноут.

На протязі всього цього часу, я намагався додзвонитися до свого ейчара(єдиний мій прямий контакт з компанією, який мені залишили), але дуже скоро я зрозумів що мене просто морозять), тобто виконавши всі свої обов’язки перед компанією, згідно екзіт ріквесту, почався просто лютий, та сміхотворний мороз. Ейчар не взяв трубку ЖОДНОГО разу, відповідь в вайбері можна чекати ТИЖДЕНЬ, одного разу довелось звернутись навіть на гарячу лінію, щоб на мене звернули увагу))

Отже пояснення, чому мені вже 4ту неділю затримують розрахункові:
При огляді техніки було виявлено залипання деяких клавіш в правій частині клавіатури(це дійсно так, якось невдало ляпнув солодкий напій). Та за 4 неділі компанія не може не оцінити так званий «ремонт». Чому?? Тому що- «вони не можуть знайти працюючий сервісний центр»... Я запропонував їм допомогу в пошуках такого, на що отримав відповідь-«не можна звертатись до будь-якого, тільки до того з яким співпрацює компанія». Загалом- одні відмазки..
Додам перця(чутки;)):

*Зараз вже кікають сеньйорів з бенчі.
*За тиждень всього 2-3 пропозиції на проекти сеньйорам зі знаннями (наприклад) Італійської на рівні В2+
*Не зважаючи що на таунхолах та мітінгах розказують що все добре, компанія росте, інкам росте, але ЗПку нікому не піднімають навіть на 50$, навіть якщо підвищуєш тайтл
*В зв’язку з ситуацією з враженням ворогом енергетики, пропонують брати маки, але по факту ріквести висять неділями і кажуть, що їх просто немає

Додаю всю переписку з ейчаром до посту, та такий цікавий скрін(23 папка), зі змісту якого, хочу запитати @Andrii_Dulub , Адрій Дулуб(чи як там іще його пінганути): Як компанія збирається зберігати репутацію, та виконувати свої обов’язки перед замовниками ВЧАСНО, якщо вона так ганебно відноситься до своїх співробітників???

Невже єпам скис?)) В кого які думки? Може якісь поради, окрім тих, що я після цього можу вже не розраховувати на виплату коштів, оскільки й без цього посту — причин на них розраховувати я не бачу?!?))

drive.google.com/...​dJVDNKXn_8yN5?usp=sharing

👍ПодобаєтьсяСподобалось10
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Найкращі коментарі пропустити

Нічого не знаю по ЄПАМ, але ж ти й душнилово, судячи з написаного. Ще й смузями ноут залити...

Добре бути джуном — кожна подія викликає купу емоцій. Підвищили ЗП на 50$ — ура, мене цінують! Затримали останню виплату на кілька тижнів — кінець світу, піду втоплюся! З часом ці яскраві враження втрачають гостроту.

Автору можна було б порадити читати свій контракт (він же в нього був?) і діяти відповідно. Напевно там прописано, що робити в яких випадках. Як мінімум там є офіційна адреса фірми, куди можна направити рекомендований лист і очікувати в певні строки на нього відповідь. Так і треба було робити, а не писати гнівні статті, що обрубають можливості мирного вирішення конфлікту.

Коментар від компанії EPAM: Інформація щодо скорочень через тривале перебування на бенчі не відповідає дійсності. Для колег, які тимчасово не задіяні у клієнтські проєкти, компанія продовжує шукати проєктні можливості у замовників або долучає до внутрішніх проєктів. Пропозицію щодо проєктної роботи у серпні отримував і Володимир, але, не жаль, не пройшов співбесіду на позицію junior спеціаліста. Під час роботи на внутрішньому проєкті останні місяці він демонстрував надзвичайно низькі показники ефективності та днями не виходив на зв’язок з менеджером, що і стало причиною зупинки співпраці.
Щодо розрахунку та здачі техніки — через відсутність стабільного енергозабезпечення після масованих повітряних атак були деякі затримки з боку підтримуючих функцій компанії. Наразі їхня робота здійснюється у повному обсязі. Найближчим часом Володимир отримує розрахунок згідно з умовами договору з компанією, про що він був поінформований.

Ситуація, коли намагаєшся дядькам втюхати ноут, а вони його можуть тільки по офіційній накладній з НП отримати для мене проводить цікаву паралель, враховуючи спеціалізацію автора.
Типу, є у вас API який може постом прийняти json, а ти вот приперся до нього, тикаєш yaml або xml, і кричиш но шо ти, ну яка різниця, я всеодно вже тут, і дані ті самі.

Як людина, яка припинила співпрацю з ЕПАМом в кінці вересня, мушу сказати, що особисто у мене весь процес пройшов без крінжових ситуацій як у ТС. Лептоп повернув ІТшнику в Івано-Франківському офісі, хоча отримував у Києві. Трішки затягнувся процес підписання/надсилання/підписання/надсилання актів виконаних робіт і договору про розірвання співпраці, бо все надсилалось НП в офіс в Києві (за рахунок ЕПАМу) і це припало на перші ракетні обстріли Києва на початку жовтня (а хто в курсі де офіс ЕПАМа, той в курсі), тому в офісі деякий час не було людей, щоби це все підписати/відіслати назад. Фінальний платіж прийшов практично в день, коли я скинув на пошту бухгалтерам фото квитанції про відправку підписаних мною документів. Вся сума прийшла в повному обсязі + невикористані дні відпустки. Вся комунікація після останнього робочого дня була через особисту пошту, бо це все було зазначено в екзіт процесі. Чесно кажучи не розумію, чому в автора виникло стільки проблем на рівному місці.

Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Почну з того, що з початком вересня я вийшов на бенчу і за 1,5 місяці мій РМ(ресурс-менеджер) не зробив мені жодної пропозиції щодо нового проекту і в середині жовтня мені повідомили, що мене скорочують(перекрутивши фідбек на свій лад, але про це не будемо, не хочу лити багато багнюки)
На протязі всього цього часу, я намагався додзвонитися до свого ейчара(єдиний мій прямий контакт з компанією, який мені залишили), але дуже скоро я зрозумів що мене просто морозять), тобто виконавши всі свої обов’язки перед компанією, згідно екзіт ріквесту, почався просто лютий, та сміхотворний мороз. Ейчар не взяв трубку ЖОДНОГО разу, відповідь в вайбері можна чекати ТИЖДЕНЬ, одного разу довелось звернутись навіть на гарячу лінію, щоб на мене звернули увагу

Ну так це ж EPAM, в них це нормально. Коли я йшов звідти, то мене просто поблокували звідусіль, а коли до них звернулася watchdog-компания для перевірки факту мого контракту із ними, то вони й їх поблокували.

Невже єпам скис?)) В кого які думки?

у деяких руснявих блогерів проходила інфа, що певні курси по QA, Python спонсорує EPAM Russia й після того їх винаймає... але ж EPAM буде й далі розказувати що «іх-там-нєт».

Це такі компанії, які для великих ентерпрайзів перевіряють на скільки правдиве ваше резюме та те, що ви говорите на співбесіді.

Звучить як зухвалі ноунейми, які в 95% випадках посилаються всіма компаніями за спробу отримати конфіденційну інформацію про перформанс людини

конфіденційну інформацію

великі компанії або компанії, що працюють з sensitive data вимагають background check, частиною якого є підтвердження факту співпраці на даній ролі, нікого не цікавить ваш перформанс.

Контракт не є приватним, бо його ще й вимагає відділ фін.моніторингу банку. Та й у контракті EPAMу нема слів про те, що він приватний. Ба більше того, факт співпраці ще підтверджується тим, що є фінансові операції ініційові EPAM, тому тупо блокувати watchdog-компанії це тупо.

тупо блокувати watchdog-компанії це тупо

мені здається епаму треба ваш дозвіл на те, щоб розголошувати дану інформацію, то він щоб не паритись та не шукати ваші контакти й забив на це :D

Яка б там не була бюрократія в ЕПАМ, але якщо тікет виконувати як від тебе вимагається то ніяких проблем не виникає. Проблеми починаються тоді коли хтось починає
хитрити/тупити(вставити своє) і пробує якось обійти систему по різним причинам, тоді вилазять подібні ситуації. Ніхто і ніколи не буде тратити на тебе більше часу ніж це потрібно. Треба почекати якийсь час до фідбеку з сервісного центру значить без цього ніяк не обійтись. Яка вартість ремонту ніхто розбиратись не буде, на то вона і бюрократія, в когось клавіатуру почистити, а хтось залив весь ноут і він під списання. Автору б спочатку навчитись комунікувати нормально, і виконувати те що від нього вимагається.

Щось мені підказує що він не тільки в чорний список ЕПАМа потрапить.

Важко визначитись, що за людина автор, але помітний стан афекту.

Я пам’ятаю, як був джуніором більш ніж 10 років тому. Чи навіть на рівні junior strong.
Коли втратити роботу було дуже просто, коли тебе раптово звільняють.
Доходів вистачало прожити і трошки відкласти.
Не такі вже великі статки були, щоб не поспішаючи шукати роботу, частіше були інтерв’ю, з яких виходиш виснаженим та ще й думки тиснуть, що скоро відкладені гроші закінчаться. І післязавтра за квартиру сплачувати. Чи може не сплачувати? А як робота не знайдеться?
І ще мені ще повезло, що останній розрахунок не затримували і виплачували в повному обсязі, а робота відносно швидко знаходилась, при тому що криза 2008-2009 тільки почала відступати.

А зараз війна в країні, й так нелегко зовсім, та ще автору затримали останню виплату через вкрай дурну бюрократію.

Здається, автор в розпачі і вдався до крайніх мір із скріншотами.
Людині потрібно розуміння та швидкий розв’язок його ситуації — а не цькування.

Місцева аудиторія вже забула, що можна бути новачком, щось не розуміти, або тягнути на роботу тип стосунків, якого там не має бути. Чи задіяти в вирішення проблеми людей, які не мають бути задіяні.
Особливо в стані афекту, коли людина пробує різні раптові сценарії.
Всі ж, бляха, народилися сеньорами із відповідними навичками і статками.
А кар’єра початківця — ні, то було в минулому житті десь і не з нами.

Здається, автор в розпачі і вдався до крайніх мір із скріншотами.

По мові і стилістиці письма, більше схоже що автор вирішив помститися і заодно хайпанути а не вирішити проблему. Думав що всі його підтримають так як по замовчуванню ніхто не люблять галери, і чим більше галера тим більша нелюбовь.

Якби був чуть більше стриманий, а не істерив як дитина із мема із СТБ шоу, то може б і підтримали. В кожному абзаці читається підліткове ЧСВ: «зараз я вам покажу що зі мною жарти погані, ну що, схавали!? жалкуєте тепер!?!» Дитячий садок якийсь )

Я так розумію погані під цим постом коментарі, самі епамці і писали. А скажіть мені будь ласка, чому так звані «плюшки», якими компанія переманює кандидатів працівники мають самі оплачувати? Я не думаю що вони вони будуть в мінусі, якщо оплатять людині страховку на квартал? Ні, скоріше собі просто руку відгрезуть від жадності просто (бачила вже такі компанії).
І по друге, а чому в принципі девелопер має платити за ремонт? Я щось не зрозуміла Епам ви що, самі хитро зроблені??? Ремонт техніки це операційні витрати, які на себе має брати компанія!!! А ті хто тут дуже сильно їх захищає, то з вас скоро і плату за оренду офісу будуть брати, а ви це будете ковтати.

А скажіть мені будь ласка, чому так звані «плюшки», якими компанія переманює кандидатів працівники мають самі оплачувати?

Не должны и не платят. В основных больших галерах ты выбираешь страховку, компания тебе переводит на неё деньги, ты платишь со своего ФОП счёта.

Ремонт техніки це операційні витрати, які на себе має брати компанія!!!

Компания виновата что автор краб и ноут кофе залил?)

Компания виновата что автор краб и ноут кофе залил?)

Вы еще скажите, что с ноутом надо работать в перчатках, каске и в костюме хим. защиты. Стоимость ноута и сервиса все равно включены в рейт разраба. Кристина правильно говорит — все что угодно готовы проглотить.

Включена плановая замена исходя из некоторого планируемого времени жизни (естественный износ) и морального устаревания. Ну и небольшой запас на форс-мажоры. Иначе можно хоть каждую неделю заливать ноуты кофе и

а чому в принципі девелопер має платити за ремонт? Я щось не зрозуміла Епам ви що, самі хитро зроблені??? Ремонт техніки це операційні витрати, які на себе має брати компанія!!!

Історія без моралі.

Колись давно, ще до початку війни в 2014-му, взяли в мою команду нову дівчину. Як і всім, їй видали новенький ноут.
Через 2 дні після старту онбордінгу дівчинка ноут залила кавою. Хелпи мовчки дали їй інший, теж новий, ноут.
Через тиждень дівчинка... знову залила ноут кавою. Абсолютно внєзапно хелпи ноут міняти не стали, а сказали дівчинці оплатити ремонт.
Після того кейсу пару років дівчинка ноути кавою чогось не заливала. Мабуть, кава стала несмачна чи шо...

Вы еще скажите, что с ноутом надо работать в перчатках, каске и в костюме хим. защиты.

Пити і їсти на робочому місті, за робочим девайсом це mauvais ton. В деяких компаніях заборона на це прописана в політиках/гайдах, під якими підписуються всі ньюкомери. Якщо така ж є і в ЕПАМ, то цілком справедливо буде утримати з автора за розлитий напій.

В деяких компаніях заборона на це прописана в політиках/гайдах, під якими підписуються всі ньюкомери. Якщо така ж є і в ЕПАМ, то цілком справедливо буде утримати з автора за розлитий напій.

Бгг, отвык от реалий украинского IT.

Ну, в французів напр. це прописано прямо в їх Labour code:
Lieu de la pause déjeuner
Il est en principe interdit au salarié de prendre un repas dans un local affecté au travail. ©
І в інших іноземних компаніях теж є як мінімум у вигляді рекомендації — звісно, якусь юридичну силу навряд чи воно буде мати, однак все одно — це чудова і корисна ’реалія’, яка зменшує кількість залитих ноутів і конфліктів в румі, що ж в ній поганого?

Ремонт техніки це операційні витрати, які на себе має брати компанія!!! А ті хто тут дуже сильно їх захищає, то з вас скоро і плату за оренду офісу будуть брати, а ви це будете ковтати.

Тобто:
1. чувак зіпсував ноут — ну і фіг з ним, то проблеми компанії
2. чувак написав кучу неперевіреного і не надто приємного «перцю» про компанію, ще й виклав конфіденційну інфу. Це теж норм?
Я правильно розумію, що чувак кругом правий? І ви залюбки взяли б його в свою команду?

А вам би хотілося потім працювати за ноутом, який до вас хтось залив? Хай навіть ремонт зробили за рахунок компанії.

dev.ua/...​evely-na-bench-1669805951

У EPAM прокоментували інформацію про звільнення співробітників, яких перевели на бенч. Кажуть, що звільнений джун був лоу-перформером

А якої відповіді ти чекав, що вони визнают що скорочують? Пфф...

Мабуть єпаму зовсім непереливки.
Я туди останній раз аплаївся років 10 тому.

Хтось вигрібає саме дно бази
Пишуть як вони мене знов люблять

Я пітримую автора. Взагалі пофіг хто там кому в чому винуватий, чи працівник чи компанія. Але права треба качати, щоб вони були. Тому що ми Українці!
Жодного глузування: є якась ситуація, учасники і ком’юніти зроблять свої висновки і це покращить загальний клімат. Імовірно.

тепер, щоб автор не робив, але в українській IT-спільноті його будуть пам’ятати як чмоню, яка написала цей пост на DOU

Пока я дочитал до этого комментария, я уже забыл о том, как зовут ТС. А вот то, что EPAM уволил гребца во время войны и пытался кинуть на последнюю зарплату из-за «сломанной кнопки на ноуте» я до конца жизни не забуду.

уволил гребца во время войны

з бенча ж, а не відразу на мороз

До чего тут це? Їм його до перемоги тре було тримати на бенчі?

Кнопка на ноутбуці так, це хлобство. А ось по поводу звільнення мали повне право, особливо під час війни, особливо коли його проект закрився і жодна із команд не захотіла його брати. Якщо ви вважаєте що компанія мала б зайнятися благодійністю, безкінечно тримати на бенчі і платити зарплату, пропоную вам це зробити, чим ви гірші, допоможіть колезі. Розумію що ви не ЕРАМ і фінансове становище складніше, але і у ЕПАМа далеко не один такий «Владимир».

Никто никого помнить не будет — всем пофиг

Теж так думаю. Хто ніколи не розглядав епам як місце для роботи, то йому і байдуже, ну поставить собі галочку «а я ж казав»; кому ок працювати в епамі, то просто вирішить що автор мудак і поставить іншу галочку собі.

Чи є той, хто дочитав до кінця і скріни всі подивився)

Як людина, яка припинила співпрацю з ЕПАМом в кінці вересня, мушу сказати, що особисто у мене весь процес пройшов без крінжових ситуацій як у ТС. Лептоп повернув ІТшнику в Івано-Франківському офісі, хоча отримував у Києві. Трішки затягнувся процес підписання/надсилання/підписання/надсилання актів виконаних робіт і договору про розірвання співпраці, бо все надсилалось НП в офіс в Києві (за рахунок ЕПАМу) і це припало на перші ракетні обстріли Києва на початку жовтня (а хто в курсі де офіс ЕПАМа, той в курсі), тому в офісі деякий час не було людей, щоби це все підписати/відіслати назад. Фінальний платіж прийшов практично в день, коли я скинув на пошту бухгалтерам фото квитанції про відправку підписаних мною документів. Вся сума прийшла в повному обсязі + невикористані дні відпустки. Вся комунікація після останнього робочого дня була через особисту пошту, бо це все було зазначено в екзіт процесі. Чесно кажучи не розумію, чому в автора виникло стільки проблем на рівному місці.

Десь потрапив в клоаку з якої так і так довелось би йти. Так воно побудовано, що контора велика але кожний окремий акаунт в решті решт сам по собі і залежить на сам перед від його керівника. Ну а молодий чомусь, не пішов сам шукати позицію, а чекав РМ-а якому скоріше за усе було не до нього і взагалі пофіг. І таке може бути будь де і не залежить від конкретної компанії взагалі, це базові характеристики людської психіки. РМ-мами і іньшими менеджерами роблять завжди на сам перед із політичних мотивів. Якись керівник формує кадровий резерв виходячи із професійних якостей, іньший може керуватись скажімо на сам перед лояльністю тощо. І так працює в будь якому колективі. От тут молодого образили на виході.

ворожої галери

Чому ворожої? Ніхто ж не змушує на них працювати

ну ти за спільноту доу не розписуйся, пейсатєль шолі

Переписку не читал, ибо лень. Но смешно, что крупная компания пытается удержать из зарплаты стоимость сервиса ноута. Жлобство какое-то. В среднем меняю рабочий ноут раз в полтора года и как правило он в таком убитом состоянии, что идет на списание (часто роняю и попугай уничтожает клавиши и кабеля). Вопросов никогда не возникает, потому что это тупо расходник.

Так ты сеньор. Контора на тебе зарабатывает достаточно, чтобы иметь возможность предоставлять тебе ноут и потом списывать его. Да и клевать тебе мозг по поводу того что ты убил железку — может выйти себе дороже. Услуги Джинни тоже небесплатны :-)

А топик-стартер — джун-QA. Совершенно другая ситуация.

У нормальних контори виданий ноут списується через 2 роки і можна залишити

Ну як у тебе музей вдома старої техніки то сенс є. У мене наприклад колекція діскет є. А так нащо тобі то треба? Здав адмінам та узяв нову залізяку. Куди вона там далі піде, скажімо в комп’ютерний класс дитячого будинку то вже не твоя справа.

тому що якщо видають норм техніку то вона через 2 роки все ще хороша

Ну один ноут лише я такой здав, та його виробник відкликав, поліз оновити драйвери — там красними літерами ворнінг, небезпека загорання батареї, компанія з відкликання. Сказав адмінам — замінили. А так то так — зазвичай нормальна залізяка актуальна десь років п’ять, потім треба або мінять або абгредити.

можна список «нормальних контор» де через 2 роки спусується і можна собі лишити, хоча б по балансовій ціні після прискореної амортизації

В СофтСерві, але там кожен ноут має свій період через який списується. Для макбуків наскільки памятаю це 2.5 — 3 роки. Потім маєш шанс його купити, або він виставляється на внутрішниій аукціон. Ще нюанс в тому, що проект кожного місяця сплачує амортизаціну вартість. Тобто якщо ноут вартує 3к, то протягом 3 років проект буде платити 100$/міс.

Не можуть. Вони б не проти, але не можуть. Із-за податків. Ноути купуються з доходів до оплати податків, тобто рахуй за пів ціни (залежить від того яка податкова ставка у компанії). Якщо вони будуть дарувати їх робітникам, чи, не дай боже, продавати, це буде виглядати як зговір між компанією і робітником проти податкової. Вони можуть перепродавати їх тільки через певний період (у нас в Австралії 4 роки вроді), або здавати кудись на charity.

Таке можуть позволити собі дуже багаті компанії які купують техніку після оплати податків яким пофіг на ціну, за яку вони техніку купують.

Он ещё и в Америке синиор. Мне до лычки TL почти все врем’я жадничали почему-то, причем по работе афектило, старое и бюджетное железо не вытягивало интерпрайс. Вот как так я ЗХ? Видимо и тут политика — определяющая, вплоть до — «новый компьютер выдают на новом месте работы». Как только это перевели на спец людей от непосредственного менеджмента, это все прекратилось относительно. Но все равно вопрос с железом он всегда про расходы, иногда существенные и всегда болезненный. Там с этими тендерами и контрактами большую контору могут опускать просто на гигантские суммы, втюхивая китайскую бюджетку чахлую, которой крайняя цена в магазине в $500, по цене в 2.5 к баксов. Всех батхертило но деваться некуда, контракты, поддержка, гарантия и т.д. В мелких конторах ходили слухи даже про закупку в кредит.

Не считаю, что в плане техники уместны какие-либо преференции сеньорам только потому, что они якобы больше денег приносят компании. Все-таки наша работа большей частью командная и доходы, получаемые компанией — это результат работы всех сотрудников. И джуны тоже вносят свою небольшую лепту. К тому же получают они мало и срезать, например, треть его зарплаты на сервис компа — это неэтично сугубо с моей точки зрения.

Тут психологія задіяна. Люди підсвідомо цінять речі більше ніж гроші. Тому, мотивація що получиш топовий макбук після підвищення щоб стати в один ряд з он тими чуваками більша ніж мотивація получити +$500 в місяць до зарплати. Хоча якщо раціонально подумати, то +$500 набагато краще, так як за пару місяців ти сам зможеш купити собі цей топовий ноутбук.

Украинская психология? У нас ноуты у всех плюс-минусы одинаковы, что у сеньоров, что у джунов — с одним и тем же набором софта работаем же.

У нас також, так як ціна техніки це копійки на фоні інших затрат на робітника. Але коли працював в Україні, то жирна техніка була лише у сінйорів і старожилів, тоді як джунам доставалися об’їдки.

— Почему ноут убит?
— Попугай
— Полностью оправдан, держите смаколык

В ЕПАМ можна найнятись в штат, по трудовому договору?

Лол =) офіційні податки

Давно? Пару лет назад на трудовом были только всякие бухгалтера

Якщо вони в дія-сіті, то чому б і ні?

можна і в Кремль чи ФСБ в штат найнятись, нащо той рбшний єпам?)))

Отже пояснення, чому мені вже 4ту неділю затримують розрахункові:
При огляді техніки було виявлено залипання деяких клавіш в правій частині клавіатури(це дійсно так, якось невдало ляпнув солодкий напій). Та за 4 неділі компанія не може не оцінити так званий «ремонт»

Лол, а за подряпини на корпусi та стiкери ЕПАМ також грошi бере?

Перечитал еще раз это:
— чуваку оплатили страховку на следующий квартал, в котором проставлена уже дата увольнения
— по скриншотам доставку НП (370грн) оплачивает ЕПАМ, чел поперся просто «оставить на рецепшине» ноут за 50К грн — такие вещи только передавать под расписку, то что ноут может «пропасть», т.к. просто валялся и акта приема-передачи с росписью обеих сторон нет, и еще мог попасть на −50К с зп.
Я б просто в накладной НП писал, что товар целый, без повреждений и фотать ноут со всех сторон, чтоб к нему «не добавилось повреждения» после получения.
А со стороны компании тоже конечно подлость, задерживать зп из-за сервисного центра, по опыту девайсы там могут месяц пролежать на полке, пока они попадут на стол к специалисту

По длине диалога похоже, что там просто тикет в компании очень долго ходит, и HR приходлось долго выяснять детали. В таких больших компаниях очень большая бюракоратия и тикет может проходить много стадий согласований и подписей.
Если отключили корпоративную почту то тут факап компании, что нету доступа к сервисному деску, кто твой тикет ходит от одного к другому и можно следить за прогрессом и пинать спящих людей, а если доступ остался то такие переписки в вайбере смысла лишены

Компанія сказала, що працівник просто погано працював)
dev.ua/ru/news/u-epam-prokomentuvaly-informatsiiu-pro-zvilnennia-spivrobitnykiv-iakykh-perevely-na-bench-1669805951

Але ж це підпадає під опис

перекрутивши фідбек на свій лад

Дивлячись на вік автора і те що він ще джун, на стиль його переписки і аргументи, те що він використовує вайбер і як він робить і шарить скріншоти, припускаю що це гуманітарій який закінчив якісь ІТшні курси. Так що не здивуюсь що погано працював.

Не всі джуни можуть зорганізувати себе для віддаленої праці. Можливо, це саме той випадок.

Не всі джуни можуть зорганізувати себе для віддаленої праці. Можливо, це саме той випадок.

Ну то хай працює в офісі

Ну я нічого кримінального у розповіді не бачу. У чорні списки я вірю тільки в ті, які складають кандидати. У мене солідний такий стоп-ліст на Джинні.
Щодо того ганебного листа «незважаючи на обстріли, продовжуйте працювати» то у мене теж такий скріншот є від моєї тодішньої говноконтори. Там ще крутіше навіть — «чи вдалося тобі попрацювати 24-25 лютого» питала мене якась менеджер. Ага, звичайно. Тільки про роботу всі думки були. Після цієї комунікації мені стало зрозуміло, що вони йдуть за руцкім кораблем, а я починаю працювати мінімально, паралельно підшукуючи собі інше місце.
з топ 5 у мене був досвід лише з Ciklum та Глобал, з них найпозитивнішим був Ciklum.
Але зважте на те, що великі аутсорс контори платять найгірше, зате мізки промивають добре всілякою корпоративною х...

чи вдалося тобі попрацювати 24-25 лютого

Це дно важко буде пробити :)... Мені в США шеф пропонував взяти вихідні за рахунок фірми. Це в тисячах км від ракет...

Ну вообще-то твоему шефу это намного легче и проще это организовать, и рисков он несет куда меньше.

От цікаво де узявся такий лист ? Хіба особиста ініціатива якогось менеджера, який сам людина і сам наляканий. А так усе зроблено, що як нема можливості оформити потім BCP, переїхати в іньше місто тощо.

Так а в чому зрада? Цілком нормальна поведінка компанії.
Від себе раджу — на бенч ніколи не виходити, а тільки в контракту команду/проект

це як? якщо нема проекту для тебе на данний момент як вийту у команду/проект? шось нове)) Бенч не просто так існує

Дуже просто, коли офер приходить без проекту його можна не прийняти, і пошукати такий де проект є.

аа, в цьому плані. ну у цьому плані кожному своє, аби платили
я взагалі про бенч казав, коли працював на проекті, а тебе катнули/проект закінчився

Коментар від компанії EPAM: Інформація щодо скорочень через тривале перебування на бенчі не відповідає дійсності. Для колег, які тимчасово не задіяні у клієнтські проєкти, компанія продовжує шукати проєктні можливості у замовників або долучає до внутрішніх проєктів. Пропозицію щодо проєктної роботи у серпні отримував і Володимир, але, не жаль, не пройшов співбесіду на позицію junior спеціаліста. Під час роботи на внутрішньому проєкті останні місяці він демонстрував надзвичайно низькі показники ефективності та днями не виходив на зв’язок з менеджером, що і стало причиною зупинки співпраці.
Щодо розрахунку та здачі техніки — через відсутність стабільного енергозабезпечення після масованих повітряних атак були деякі затримки з боку підтримуючих функцій компанії. Наразі їхня робота здійснюється у повному обсязі. Найближчим часом Володимир отримує розрахунок згідно з умовами договору з компанією, про що він був поінформований.

Під час роботи на внутрішньому проєкті останні місяці він демонстрував надзвичайно низькі показники ефективності та днями не виходив на зв’язок з менеджером

Ого. Це типу норм таке писати в публічних місцях? Чи це типо око за око? Вашу компанію це не красить.

Такі в нас директора/директрисси з комунікації.
Інших в нас немає — або в кращих компаніях працюють, або вже за кордоном, показуючи, чому з українцями та українками мати справу варто.

А як це довести або спростувати? Скріни кожної переписки з менеджером викласти — мов, виходив? А якщо ні, відписуватись по кожному що «ось тут не було інтернету»? А що таке «надзвичайно низькі показники»? Як виміряли? Бувають «звичайно низьки»? Як це спростувати? Код в коментах постити?
В той же час загрози для компанії тут нуль. Ну проблеми з передачею ноуту — да усім пофігу, тим більш під час війни, всі все розуміють, у нормальних людей просто інші пріорітети — цікавий проект і зп, наприклад.
А компанія просто написала дуже небезпечне для карʼєри людини (особливо джуна) речення, під час війни, коли роботи й так поменьшало, яке неможливо спростувати. Якщо б він щось небезпечне робив — крав, на людей кидався, (ну на доу лайном полити може — так це він й сам спалився) — ок, але оця «низька ефективність» — це проблема компанії. У вас хто співбесіду проводив? А ще й на «внутрішньому проекті» — кинули людину якесь лайно розгрібати, чого в нього низька продуктивність, лол. Кортше в моїх очах саме це топить компанію, а не те, що накидав OP.

А як на мене це самодіяльність представника компанії у відповідь на самодіяльність працівника . Типу, яке питання — така й відповідь

Так мы вроде ожидаем большего профессионализма от людей чья деятельность это публичные коммуникации (Communication director), чет от Junior QA. Так можем докатиться до того, что представители компании будут предлагать поискать последнюю зарплату за щекой.

Так а щоб ій ще сказати? Вона ж його персонально не знає, знайшла його ПМ-а, чи ТСЛ, чи прочитала в внутрішніх записах, що лоу перформер — і написала.

А РМ-ша може сказати що завгодно, якщо їй кортіло звільнити — звільнила. Та як не ротували кудись в іньший акаунт — а вирішили саме звільнити, то вже щось дуже не так.

Щось не так. Але щось могло бути не так з наявністю можливостей ув інших акаунтах, а не самим цим чуваком. Адже ж звільнення справді мабуть місце бути.

Nobody:
Absolutely nobody:
Ukrainian employers and employees: lose-lose situation

Під час роботи на внутрішньому проєкті останні місяці він демонстрував надзвичайно низькі показники ефективності та днями не виходив на зв’язок з менеджером

Автор написав, що в останні місяці він взагалі не працював. Хто бреше?

з початком вересня я вийшов на бенчу і за 1,5 місяці мій РМ(ресурс-менеджер) не зробив мені жодної пропозиції щодо нового проекту і в середині жовтня мені повідомили, що мене скорочують

На бегчі можна працювати на внутрішніх проектах. Гівно звісно виходить 😂

— Mom, can we have communication director?
— No, we already have communication director at EPAM
Communication director at EPAM: «Під час роботи на внутрішньому проєкті останні місяці він демонстрував надзвичайно низькі показники ефективності та днями не виходив на зв’язок з менеджером, що і стало причиною зупинки співпраці.»

Лайфхак для тих хто співбесідує communication director-ів .

Для однієї і тієї ж ситуації
1. Просите сформульувати максимально крінжове дипломатичне формульування.
2. Просите сформульувати нормальне дипломатичне формульування.
3. if a == b: continue

Какой директор, такие и коммуникации. Или в данном случае наоборот?

Ситуація, коли намагаєшся дядькам втюхати ноут, а вони його можуть тільки по офіційній накладній з НП отримати для мене проводить цікаву паралель, враховуючи спеціалізацію автора.
Типу, є у вас API який може постом прийняти json, а ти вот приперся до нього, тикаєш yaml або xml, і кричиш но шо ти, ну яка різниця, я всеодно вже тут, і дані ті самі.

це називається process over people, синдром вахтера ітп. (в протилежність хорошому принципу People over process)
Автор звісно дивак, але цей кейс з накладною з НП показує вражаючу неефективність і неповороткість великих компаній

ну так с этим ничего и не сделаешь
если большая компания не будет по бумажкам принимать ноуты то в какой то момент таких передач дядям ноуты начнут теряться

Посылка от НП приходит в запечатанной коробке, и дядьки просто передают ее дальше получателю.
А тут пришло тело, пытается кому-то передать ноут ценой в месячную зарплату этого дяьдки. Дадьке оно надо чтобы потом выяснилось что например у ноута матрица не работает и теперь кому-то за это надо заплатить? Да и хранить его как-то надо (что-то мне подсказывает что наш дорогой джун поисками коробки не озаботился).

Похоже автора ждет еще много открытий в жизни. Например, что далеко не всегда кто-то будет напрягаться чтобы сделать как удобнее автору, а не ему самому.

Похоже автора ждет еще много открытий в жизни.

Так, він — джуніор, в нього ще все попереду.

сидять два дядьки, які крутять білками очей і мекають

QA джун с софтскиллами уровня «вы говно все, а я королева» ©? Я бы не был так в этом уверен.

Я б ніколи охоронцю не дав ноут чисто на слово

Если про эту новую почту и накладную не написано в контракте, подписанном ТС, то вполне нормальный подход. ТС уже не работает на контору, не получает деньги за следование его внутренним процесам и не отвечает за то, чтоб им следовать. Заходишь на ресепшн, просишь своего бывшего менеджера или начальника отдела кадров. Если ни тот ни другой не приходит, оставляешь ноут на столе, фоткаешь и уходишь, устройство возвращено.

Если про эту новую почту и накладную не написано в контракте, подписанном ТС, то вполне нормальный подход.

Много что не прописано в контракте, особенно украинская галера + ФОП. Потому и существуют всякие внутренние полиси и прочая фигня.

ТС уже не работает на контору, не получает деньги за следование его внутренним процесам и не отвечает за то, чтоб им следовать.

С чего бы это? Галера с тобой не подпишет разрыв договора пока вы со всем не разберётесь.

Заходишь на ресепшн, просишь своего бывшего менеджера или начальника отдела кадров. Если ни тот ни другой не приходит, оставляешь ноут на столе, фоткаешь и уходишь, устройство возвращено.

А потом два охранника видели как ты ноут забрал обратно после фото, а записи камер так долго не хранятся и уже удалились.

Много что не прописано в контракте, особенно украинская галера + ФОП. Потому и существуют всякие внутренние полиси и прочая фигня.

Internal policies is what you’d call ’guidelines’ than actual rules.

Если человек не работает на контору, то эти полиси для него — филькина грамота, он не обязан им следовать.

А потом два охранника видели как ты ноут забрал обратно после фото, а записи камер так долго не хранятся и уже удалились.

Немножко тупой вариант. Если два охранника готовы клеветать и давать ложные показания в суде, то что им мешает сказать, что чувак зашел на ресепшн, крикнул «Слава России» и забрал сразу 20 ноутов?

Internal policies is what you’d call ’guidelines’ than actual rules.

Если человек не работает на контору, то эти полиси для него — филькина грамота, он не обязан им следовать.

Дык не следуй. Компания следует. В договоре как бы для такого и пишут «Не получилось договориться полюбовно — добро пожаловать в суд»

Немножко тупой вариант. Если два охранника готовы клеветать и давать ложные показания в суде, то что им мешает сказать, что чувак зашел на ресепшн, крикнул «Слава России» и забрал сразу 20 ноутов?

Детский сад. Бремя доказательства лежит на утверждающем.
Если ты отправил ноут через НП и посылку приняли — вот твоё доказательство что ты его вернул.
Если охранники сказали что ты сп*издил 20 ноутов — то это они будут доказывать полиции что ты реально это сделал.

Дык не следуй. Компания следует.

Пусть следуют чему хотят, но сначала бабло вернут.

В договоре как бы для такого и пишут «Не получилось договориться полюбовно — добро пожаловать в суд»

Вопрос в том, хочет ли епам иметь репутацию конторы, с которой свои бабки нужно выбивать через суд? Он успешно эту репутацию зарабатывает.

Если ты отправил ноут через НП и посылку приняли — вот твоё доказательство что ты его вернул.

Епам: Ты в НП ноут отдал, иди разбирайся с ними где ноут, мы ничего не получали. Что, не нравится что-то? Иди в суд доказывай.

Вопрос в том, хочет ли епам иметь репутацию конторы, с которой свои бабки нужно выбивать через суд? Он успешно эту репутацию зарабатывает.

Лол да, контора на 13+ к людей только в Украине, фактически полное отсутствие жалоб на выплату последней ЗП что на доу что на ебаном.

Епам: Ты в НП ноут отдал, иди разбирайся с ними где ноут, мы ничего не получали. Что, не нравится что-то? Иди в суд доказывай.

Опять фантазия. Вот ТС так отправил ноут — всё приняли. Автор сам признался что ноут залил.
ЕПАМу что тот ноут, что последняя зп какого-то джуна вообще пофигу. Обычная здоровенная галера с бюрократией.

ЕПАМу что тот ноут, что последняя зп какого-то джуна вообще пофигу. Обычная здоровенная галера с бюрократией.

Епам: «Что тот ноут, что последняя зп какого-то джуна вообще пофигу»
Also Епам: «ты нам на ноуте залил кофе клавиатуру, мы тебе не выплатим последнюю зарплату»

оставляешь ноут на столе, фоткаешь и уходишь, устройство возвращено

точно также могут твою зарплату выложить условно говоря, на рабочий стол в коворкинге, сфотать, «зарплату выдали». А ноут стоит 50К, если его не сдать, то сумму вычтут из зарплаты. И там приемкой ноутов занимается ИТ-деск, а не вахтеры с рецепшионистками.

точно также могут твою зарплату выложить условно говоря, на рабочий стол в коворкинге, сфотать, «зарплату выдали».

Как видишь, в этом случае Епам как раз именно это и сделал.

В следующий раз когда тебе постучится рекрутер из Епама и начнет втирать про интересные проекты, сразу задавай вопрос «Какие гарантии, что вместо моей зарплаты вы не пришлете мне фотку моей зарплаты на столе?»

4 тижні, а не 4 неділі

Без бенча — 4 тижні,
на бенчі — 4 неділі.

4 тижні — це більш по інженерному (тиждень як одиниця, міра часу)
4 неділі — це більш художньо, поетично (від неділі до неділі, міра часу)
:)

намагався додзвонитися до свого ейчара

кек, так напишіть мейл своєму РМ і поставте якусь шишку вашої локації в СС, таке відчуття, що ви ще зелений джун, якщо не вмієте вирішувати такі речі на офіційному рівні і пишете ейчарам у вайбер.

Невже єпам скис

як і інші топ-5, які вас пережують та виплюють, якщо ви не вмієте грати в корпоративні ігри, а якщо вмієте то будете завжди при грошах, як 23 річні сіньори з чсв рівнем Маска.

як і інші топ-5, які вас пережують та виплюють, якщо ви не вмієте грати в корпоративні ігр

Так і запишемо: якщо людина хоче програмувати, а не займатись хернею — їй краще не йти в топ-5.

Якщо людина спеціалізується на корпоративних іграх, meeting-driven development та танцюризмі — топ-5 саме для неї: хай відновлює втрачене із студентських часів відчуття улюбленого серпентарія з економ-/філфаку.

в фангах получается люди тоже херней занимаются

кек, так напишіть мейл своєму РМ

Чувак уже не работает в конторе, у него нет PM

і поставте якусь шишку вашої локації в СС

Для этого надо знать шишку, а без доступа к корпоративной системе даже имейл своего бывшего менеджера не найти.

таке відчуття, що ви ще зелений джун, якщо не вмієте вирішувати такі речі на офіційному рівні і пишете ейчарам у вайбер.

Чувак решил проблему вполне эфективно.

Чувак уже не работает в конторе, у него нет PM

В нього є колишній РМ та його пошта, яка будується за паттерном, яку всі знають

надо знать шишку, а без доступа к корпоративной системе даже имейл своего бывшего менеджера не найти.

ну є колишні колеги, що скажуть

Чувак решил проблему вполне эфективно

who knows, гроші швидш за все ще не прийшли

В нього є колишній РМ

Чувак сидел на бенче. Какой «прошлый PM»?

та його пошта

Есть люди, которые не помнят чью-то почту, даже своего менеджера, если он был.

ну є колишні колеги, що скажуть

ДОУ: ТС не прав потому что выложил конфиденциальную информацию
Также ДОУ: ТС не прав, он должен был попросить коллег дать ему конфиденциальную информацию.

Проблема связи с бывшими коллегами такая же как и проблема связи с бывшим менеджером — если заранее не записал все их контакты, то после увольнения их не найти.

Чувак сидел на бенче. Какой «прошлый PM»?

РМ в контексте епама это ресурсный менеджер, не проектный. Он всегда есть.

Оскільки в українського айті дуже тонка та чутлива натура, побідні тексти краще писати, набравши якусь політичну вагу у вигляді звання сеньора хоча б. Ти опинився у херовій ситуаціі і це прикро. Так, видно комунікаційні косяки ЄПАМу, але про них вже всі знають. Тобі краще бути на 100% впевненим у своїй правоті, або видалити пост. Бо у кожного конфлікта є дві сторони, а не одна.

Нє всьо так адназначна?

Я ж так і сказав:

в українського айті дуже тонка та чутлива натура

Чи в нас усі конфлікти через тільки поганого співробітника або роботодавця?

Добре бути джуном — кожна подія викликає купу емоцій. Підвищили ЗП на 50$ — ура, мене цінують! Затримали останню виплату на кілька тижнів — кінець світу, піду втоплюся! З часом ці яскраві враження втрачають гостроту.

Автору можна було б порадити читати свій контракт (він же в нього був?) і діяти відповідно. Напевно там прописано, що робити в яких випадках. Як мінімум там є офіційна адреса фірми, куди можна направити рекомендований лист і очікувати в певні строки на нього відповідь. Так і треба було робити, а не писати гнівні статті, що обрубають можливості мирного вирішення конфлікту.

Так і треба було робити, а не писати гнівні статті, що обрубають можливості мирного вирішення конфлікту.

Если потрудиться и полистать переписку, которую ТС выложил, видно, что он как минимум с сентября пытается решить вопрос «мирно», и движение началось только после того, как контору пришлось по******* публично на ДОУ (пусть скажут спасибо что не на ебаном айти).

Простой джун продемонстрировал сениорам то, насколько эфективны мирные возможности решения конфликта и как его на самом деле нужн решать.

Ну так стандартный стиль епама, каждый раз при общении с их рекрутерами убеждаюсь, что конторка не от мира сего

Яку «переписку»? Скріншотіки вайбера? З точки зору правил ділової комунікації відбулося рівно НУЛЬ обмінів повідомленнями, ніякий суд це читати не буде. Рекомендований лист з описом вкладення на офіційну адресу, хай відповідають. Не відповіли — до суду. Взули б їх тільки так. От тільки б вони відповіли, бо зрозуміло, що людина, яка вже пише рекомендовані листи — не відстане, і все закінчилося б добре.

Чтоб по*****ь контору на ДО не нужен рекомендованый лист с описью, смекаешь?

От тільки після листа в вересні він би отримав ЗП вже в жовтні, а так він в грудні отримав «ми розберемося» і погану репутацію.

погану репутацію

Боронь боже, ще й у чорний список HR занесуть

Нам то сміхуєчки, а джуну зі своєї першої роботи так піти — то може правда мати наслідки.

Люди менеджерам та колегам морди чистять, крадуть технiку с офiсiв, трахають секретарш/колег/пiдлеглих i все одно якось працюють. А тут зашуганi люди з радянським менталiтетом лякають один одного чорними списками за статтю на доу.
P.S. Може й у автора й будуть якiсь проблеми з роботою, але через те що вiн сам якийсь дивний, судячи с написанного, а не через «чорнi списки».

ТС, ты только что закрыл себе двери в айтишку и ещё жди суда за разглашение конфиденциальной информации.

разглашение конфиденциальной информации.

якої?

Загляните, что он наскринил и выложил на гуглдрайв.
Там кроме личной переписки ещё и скриншоты из писем = конфиденциальная инфа.

Лише за те, що веде переписку в вайбері і скріншоти по папкам розкидав (1 папка на скріншот) — варто на нього в суд подати

Там не только вайбер ;)
Вот, например, явно скриншот из почты drive.google.com/...​i5CgwvNV3ORCV8ueQUi6TIwaD

Хз, листування та якийсь чек, чи то така вже конфіденційна інфа

Хз, листування та якийсь чек, чи то така вже конфіденційна інфа

Ну він ще видав важливу інформацію :)

ЗПку нікому не піднімають навіть на 50$, навіть якщо підвищуєш тайтл

Може то лишень його стосувалося. І він же доказів не навів, може він то вигадав.

Басни не втирай. Всем пофиг на те скрины. И тем более пофиг компаниям на этот невинный топик.

ТС, ты только что закрыл себе двери в айтишку

мне осенью 1990 с таким же примерно пафосом говорили, что участием в студенческих демонстрациях я «попал на карандаш кгб и поломал себе всю карьеру»)))
ничо с ТС-ом не будет, просто чуть толстокожести больше надо
а маразмы бюрократии ЕРАТа так-то ни для кого давно не секрет

Ото такі перелякані в глобалі і працюють.

ты только что закрыл себе двери в айтишку

Що за маячня? Ми тут на DOU стiльки понаписували всього, i якось працюємо. Кожаєва вже взагалi розстрiляли якщо би пости на dou, були важливi для «айтiшки»

і в середині жовтня мені повідомили, що мене скорочують(перекрутивши фідбек на свій лад, але про це не будемо, не хочу лити багато багнюки)

Як це не будемо? Саме тут потенційно найцікавіше.

Додаю всю переписку з ейчаром до посту, та такий цікавий скрін(23 папка

Враховуючи відключення світла, люди зараз працюють в будь-який час. І в будь-який час не працюють.
Репутацію ЄПАМ вже зіпсував, але через інші речі, і ще наприкінці минулої зими.

Через обстріли і руйнування мережі усі в рівних умовах.

Є враження тупої бюрократії, яка лише створює проблеми, а не розв’язує їх. Тому і з комп’ютером так виходить.

Могли б вже людину з сервісного центру найняти в офіс, де немає проблем зі світлом і хай там займається діагностикою та ремонтом техніки.

Бо коли в ЄПАМі пішли скорочення — почнуть здавати техніку багато хто і залиття клавіатури може бути ще в когось, я вже не кажу про просто неповерхневу оцінку стану.

Кращати такі речі слати на прекрасне.ойті.

Прекрасне ойті давно скотилося на якесь дніще, 90% «контенту» це якісь недолугі приниження айтішників як сфери в цілому, і ще 10% — ниття в стилі «я влаштувався а там трекер і нудні таски плак-плак пук-пук»

Прекрасне ойті давно скотилося на якесь дніще

Давно? З пепршого дня існування.

90% «контенту» це якісь недолугі приниження айтішників як сфери в цілому

Для цього його і створювали, а багато місцевих корисних дурачків ще й допомагали їм в цьому.

Всегда таким и было (говорю не как что-то плохое)

Чекаємо на річний звіт про успіхи компаній, скаженний ріст employees та подвоєний кеш флоу у 2022 році.

Загалом- одні відмазки..

Звичайна бюрократія великої компанії. Єдиний косяк компанії що до ноута придралися, дріб’язковість як для такої великої компанії. Могли б забити. Але це, мабуть, тому що ти джун якому недавно видали новий ноут і який зараз виглядає убитим. Якби ти був сіньйором який працював на ноуті 2 роки — забили б.

В любому випадку, ти себе в чорні списки загнав. Або це якась тонка реклама ЕРАМа.

Звичайна бюрократія великої компанії.

У дійсно «великій» компанії (а не в Єпамчику) як раз бюрократії немає, там всі процесси працюють вже десятки років. Ніхто не париться за ноути, або будь-яку техніку. По-перше все працює тільки, як термінал. По-друге ноути у всієї компанії міняють кожний рік автоматично (цікаво, що вони роблять з тими ноутами, що ми здаємо). І по-третє, в комірці завжди лежить штук 20 моніторів і ноутів запасних, іди бери. Більш того, навіть реєструвати не потрібно, я собі 4 монітори взяв, два в офіс і два додому, коли корона почалася.

Якщо тобі подобається твій ноут або монітор, а з ним щось не так, то можна залишити заявку в сервісний центр напряму. Приходить external дядько прямо в офіс і ремонтує на місці, я так кулер поміняв.

Бюрократія в тому плані що купівлею техніки займаються певні люди і купують у певних поставщиків з якими є договора, ремонтують техніку у певних сервісних центрах з якими є договора, утилізують техніку також з допомогою певних посередників. Все робиться через посередників з купою паперової роботи. Весь процес прийому і видачі техніки має слідувати якомусь протоколу. Можливо для робітника це все прозоро, получив новий ноут і пішов, но компанія уж точно веде бухгалтерію що, кому і коли видали/замінили.

Інше діло що вони мали б прийняти ноут, заплатити решту зарплати, відпустити чувака з богом, а далі самим вже розбиратися з ноутом. Но вони захотіли вичислити з зарплати потенційний ремонт, що являється дикістю для компанії такого рівня. Ладно якби у ноута були механічні пошкодження, але все інше, можна списати на амортизацію.

ноути у всієї компанії міняють кожний рік автоматично (цікаво, що вони роблять з тими ноутами, що ми здаємо).

В мене уже на руках півтора роки ноут від еуропейського оутсорсера.
Просив замінити. Сказали, що не бачать потреби.

(цікаво, що вони роблять з тими ноутами, що ми здаємо).

продают фирмам, которые скупают такое или сдают в аренду

возможно что ваши ноуты тоже арендованные

(цікаво, що вони роблять з тими ноутами, що ми здаємо).

продают фирмам, которые скупают такое или сдают в аренду

возможно что ваши ноуты тоже арендованные

True. Рік тому звільнявся із Серву, і здавав Макбук(працював на ньому 2.5 роки) у якого клавіша відпадала, там у нього вже підходив час списання, то сказали лиш, що кабелю якогось не хватає і це буде із проекту счарджено, хоча здається при видачі мені казали, що кабельку немає в наявності, але не став спорити, І все пройшло без проблем, ніхто притензій не виставляв.

Нічого не знаю по ЄПАМ, але ж ти й душнилово, судячи з написаного. Ще й смузями ноут залити...

Я б на вашому місці видалив це. Така велика компанія, як EPAM, як до неї не відноситися, не стала б ризикувати своєю репутацією, особливо коли мова йде про такі, припущу, відносно невеликі гроші.
Усьому тому, про що ви розповіли є логічне пояснення. А дядьки, що не прийняли в вас ноут — то взагалі щось дуже недоречне. Ви ж не в ресторані, а працюєте на велику компанію. Тут а працівників таке бажання дотримуватись протоколу скрізь.
P.S. і так вас додадуть до чорного списку, а виграєте ви аж нічого

цікаві роздуми про репутацію єпама, вони тільки коли війська від Києва відійшли розчехлились і сказали, що почнуть виходити з рф, але досі не вийшли. Виглядає так, що репутації у них вже не існує

Я ж наче написав

як до неї не відноситися

, маючи маме Цей факт і ще промоушен ДІЯ city

не правда что первое, что второе.

так звичайно) Заправки Amic — австрійські, люксофт продали американцям, що там ще у вас в списку? Нащо відбілювати посібників рф? Чтобы что?

рашка и нефть и газ прокачивает через территорию Украины как оказалось и никого репутация не волнует

ми ж з Вами ІТшники, вірно? Може спочатку наведемо лад в ІТ, а потім вже за енергетику візьмемось? Бо зараз енергетики не зрозуміють наших докорів)

В кого які думки? Може якісь поради

Не пиши публічних текстів поки не станеш сіньором, для топ1(по розміру) фірми ти вже в чорному списку (цілком заслужено). Сподівайся що топ5 не шарять чорні списки иіж собою бо тоді все дуже сумно для кар’єри.

Гроші тобі виплатять бо то фірма з топ5. як і написано на тих скріншотах, коли сервісний центр проведе діагностику залитого ноута і порахує залишкову вартість, тоді решту і виплатять. Зараз сервісний центр не працює через перебої з електрикою, чекай поки запрацює.
Що тут можна не розуміти я хз.

Оцей «перець» це взагалі кар’єрна премія дарвіна.

Додам перця(чутки;)):
*Зараз вже кікають сеньйорів з бенчі.

Бо це dev .ua заюзали для статті де є посилання на твій топік (мені гугл ту статтю в рекомендованих новинах показав). Тому хоча б ім’я і фотку на доу зміни)

P.S. про чорні списки це звичайно мої догадки, я не hr і ніякого відношення до топ5 не маю.

епам топ1, лол 🤣 Мабуть один раз там попрацювавши, більше не підеш туди, тому все ок

епам топ1, лол

Хіба епам не найбільша компанія в Україні?

размер не главное (ц)

Сподівайся що топ5 не шарять чорні списки иіж собою бо тоді все дуже сумно для кар’єри.

Вас як послухати так ті хто не працював в цих вонючих конторах — взагалі не люди.

Вас як послухати так ті хто не працював в цих вонючих конторах — взагалі не люди.

Хаха, де я таке писав?

А мій меседж полягає в тому що якщо ти джун і в чорному списку тих Х компаній які покривають 80% вакансій для джунів то для кар’єри це біда.

Фігня це все. Можливо ви здивуєтесь та поза ТОП5 є життя. Треба просто вилізти з тієї бульбашки.

Є. Якщо у нас 300000 ітшників, а в топ 5 працює 30-40 тисяч, то це біля десяти відсотків. Тим не менше, трейні та джунів ці компанії наймають у відсотках набагато більше, ніж інші, тож починати кар’єру там має сенс через численні курси і програми менторства

У москалі ті ж аргументи: «Фігня це все (що цивілізовані країни для них закриті), є ж Казахстан, Монголія, Сирія, Ерітрея». Звісно що є, але ж блін, твої можливості сильно обмежились.

PS Я би сказав що 90% компаній шарять списки, є чати рекрутерів. Так що чувак себе не тільки топ 5 лишив, а 90% українського ІТ. А інші 10% це ноунейм трешак. Блін, навіть всі борделі і масажні салони Києва шарять списки дівчат і клієнтів (друг казав), що вже про продвинуте ІТ говорити.

Ну це ж смішно. Здавалося б до чого тут москалі. Про чорні списки взагалі коментувати не бачу сенсу.

Ой, я пам’ятаю колись послав прямим текстом рекрутершу з однієї тієї шараги, а через рік влаштувався ж в туж шарагу.

Приватно послати рекрутершу (хто знає, може вона саме неадекватна) це не те саме що скандал з істериками на все українське ІТ на рівному місці влаштувати. Чорні списки створюють не для того щоб писати: «цей материться», «цей запізнюється на роботу». Таке нікому не цікаве. Може вона взагалі нікому не сказала, не говорячи вже що б в чорні списки загнати. Може її кожен другий посилав.

Одне але, ерат та інші биківні скотолоджикі це і є

Казахстан, Монголія, Сирія, Ерітрея

, а головне рашка і білорашка, де ще недавно все там було тіп топ з тими конторами. Так що не заливай, мітінклітор це саме задній двір, десь біля Еритреї. В притомних місцях про такий досвід згадують пошепки.

Фігня це все. Можливо ви здивуєтесь та поза ТОП5 є життя. Треба просто вилізти з тієї бульбашки

Можливо ти здивуєшся але я останні 7 років працюю не в топ5 і не в топ 25)
Треба просто уважніше читати повідомлення і хоча б намагатись зрозуміти що там написано а не кидати понти «галєри дніще»

все правильно, буть тєрпілой а потім матимеш власних рабів

У меня знакомые ставили условие — сначала выплата последней зп, а потом уже сдача техники, чтоб не было кидка на зп. Вы ж типа подписывали акт-приема передачи, вот и сдавайте по нему под расписку

Сінйорів з бенча не звільняють; нових позицій на проектах мало (вгадайте чому); зарплату в четвертому кварталі не підвищували (навіть якщо виріс тайтл); на будь-який новий ноутбук черга, бо купити 10000 маків займає час. Не треба довіряти чуткам.

З позитивного, Епам традиційно виплачує суттєві річні бонуси (у березні 2023 за 2022 рік), виплачує гроші за релокацію всередині країни.

Работал в Epam больше 4 лет с 2016-2020, на тот момент yearly бонус если и выплачивался то только конкретным сотрудникам, за конкретные достижения

Вже другий рік, як систему змінили

Епам традиційно виплачує суттєві річні бонуси (у березні 2023 за 2022 рік)

Звідки Ви знаєте, що станеться в березні 2023 року?

суттєві річні бонуси

хіба якщо ви вибили підвищення зп не на 200$, то вам виплатять приблизно нічого

Я не погоджуся з Вами, але і вступати в суперечку не буду, бо всі фінансові питання є конфіденційними

Ну якщо ви архітект то так, у вас можливо солідний бонус, бо частина вашої роботи це продати клієнту побільше сервісів компанії. Я колись піднімав там з/п двічі на 2х на рівні джуна-мідла, то бонусу більше 500$ не отримував, але і так виграв фінансово :D

фінансові питання є конфіденційними

Ага, коли ваш пм випадково шарить командні бонуси в ексельці на іншому екрані.

Я радий, що Вам колись вдалося і підняти компенсацію вдвічі і ще і бонус отримати.
Тим не менше, я вже казав, що вже другий рік, як система бонусів змінилася докорінно.

Якщо Ваш ПМ «випадково» шарить ексель з бонусами на команду, то попросіть людину так більше не робити (якщо по-людські). Якщо дуже злі на ПМа, то напишіть про це у фідбеку, це буде боляче і більше людина так не робитиме (але так відносин з людьми не збудуєш)

система бонусів змінилася докорінно.

я застав цю зміну, тому ваш комент мене і тригернув, бо фактично не помінялось нічого для рядового гребця. я вже не працівник епаму, а менеджер і без мене знав про цей провтик

фідбеку, це буде боляче

ще один крінж, коли колеги які мають до когось особисту неприязнь пишуть ще й анонімно дурню, щоб комусь мали агрумент зарплату не збільшити.

нащо працювати на рб\рф контору, якщо є купа таких самих аутсорсерів не з рб\рф?

Мені здається у вас виникла проблема саме через непрацюючу техніку — бо поки не порахують вартість ремонту, вам не можуть нарахувати останню зп. І насправді, якщо ви джун, то техніка може бути дорожчою за вашу місячну зп, вважайте що ще легко вийшли з ситуації.
Техніка після ремонту дуже втратить в ціні, можливо, її вже навіть не зможуть нікому видати, тож це прямий збиток для компанії. Якщо це дорогий ноут, якому всього рік, а ви джун — радійте що легко відбулися:)

Завжди думав, що компанії це все покривають за свої власні кошти) Жлобство якесь.

Думаю залежить від компанії. Але якщо це дорогий ноутбук, який видавали під розписку, а людина його повертає в фактично неробочому стані — думаю можуть бути нюанси.
Його ж ніхто не дарував, і списати думаю не так просто, якщо причина в механічному умисному пошкодженні.

Тобто користувач пролив туди щось, а покривати має компанія?

«Ремонт»- мається на увазі чистка клавіатури(залипання деяких клавіш), що певно в найкрутіших сервісних центрах навряд чи буде коштувати дорожче 50-100$

Можливо, варто було тихцем відремонтувати самостійно, якщо це справді недорого і безпроблемно. Було б менше питань.

Так би і зробив, якщо б не пломби)

«Ремонт»- мається на увазі чистка клавіатури(залипання деяких клавіш), що певно в найкрутіших сервісних центрах навряд чи буде
коштувати дорожче 50-100$

Так ти ж сам пишеш що

якось невдало ляпнув солодкий напій)

Тобто ти залив ноут так що почали кнопки залипати. Тому там не тільки «чистка клавіатури», як мінімум треба розібрати і подивитись чи ще десь проблем немає.

Питання до тебе, ти коли ноут відправляв то повідомив що залив його чи надіявся що не побачать? Бо якщо друге, то дивно інших звинувачувати в непорядності)

А еще нужно спросить, подписывался ли он нести материальную ответственность за него

А якщо шкоди зроблено більше аніж на вартість чистки клавіатури?

Это только звучит как залипание пары кнопок.
По опыту собственного пролития кофе на ноут, там может быть попадание жидкости в корпус и проблемки по-серьезней бонусом.

О, теперь ты в черном списке

Невже єпам скис?))

Як і будь-яка аутсорс галера

Зараз дуже багато плутанини, ситуація нестабільна, люди розкидані країнами, офіси то працюють, то не працюють, зв’язок чи є чи ні, світло чи є чи ні.

У таких умовах церемонитися з аутсайдерами не будуть, гадаю, не лише Епам.

Підписатись на коментарі