Як прив’язати нову карту до аккаунта Starlink?

Були придбані Starlink в Чехії, постачальник надав доступ до аккаунтів, але усі спроби прив’язати українську банківську картку потерпіли невдачу.

Хто може відповісти на це питання питання, яким чином прив’язати нову картку до аккаунта, можливо є інші варіанти оплати абонплати?

Пробували різноманітні картки, зверталися до банку, зі сторони нашого Банку все гаразд, інтернет ліміт налаштовано, подвійна конвертація ввімкнена, но аккаунт при спробі прив’язати викидає помилку.

С таким нетерпінням чекали Starlink а коли отримали виявляється що скористатися ними поки що не можемо

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

підскажіть, як змінити електронну адресу в обліковому записі?

я в обліковому записі натиснув змінити електронну адресу. змінив. на нову пошту прийшов лист підтведити адресу. підтвердив. а зайти не можу в оліковий запис. пише, що облікований запис не дійсний — ні старий ні новий, що робити?

на самому сайті, як написати у підтримку? там де питання і відповіді не має пальців вверх вниз, щоб можна було натиснути.

Нажмите при логине ссылку на разблокирование учетки. Пишите свой новый адрес. На него приходит ссылка для смены пароля. Меняем и вуаля!

Чи вийшло у вас зайти в аккаунт? Бо в мене така сама проблема. І при натисканні «відновити доступ»- листи на пошту не надходять

Меня обманул мошенник и поменял доступ к аккаунту на свою почту, все старые данные к почте и тд, плюс сам старлинк у меня, также первая привязанная карточка с которой я платил. Как восстановить аккаунт?

Я прив’язав гривневу універсальну карту привата без проблем

Відповідь від технічної підтримки:

Я НЕ МОГУ ОБНОВИТЬ ПЛАТЕЖ...

ЖЕРАРД

Здравствуйте

Спасибо, что связались с нами.

Причина, по которой ваша карта не обновляется, заключается в том, что страна, в которой выдана карта, должна совпадать со страной, в которой зарегистрирована ваша тарелка. Мы видим, что ваша тарелка имеет адрес в Чехии, но ваша карта украинская. Если вы используете карту, выпущенную в Чехии, тогда она должна быть обработана.

Еще раз спасибо за обращение. Надеемся, что смогли ответить на возникшие у вас вопросы. Если у вас есть какие-либо дополнительные вопросы, пожалуйста, не стесняйтесь обращаться к нам. Хорошего вам отдыха и берегите себя!

03.12.2022, 03:39

Этот билет закрыт. Если возникает другая проблема, откройте новый тикет.

ПОВТОРНО ОТКРЫТЬ ЗАЯВКУ

СМОТРЕТЬ ПОДДЕРЖКУ

Так є випадки коли карта прив’язується, але кошти не списуються

Сначала необходимо затрансферить владение старлинком и изменить адрес на украинский. Потом все заработает, сможете добавить карту.

Была такая же ситуация, мой куплен был на итальянский адрес, даже в поддержку не мог написать пока не врубил впн (Италия).

За пару дней изменили локацию на Украину и подвязалась карта

это только через поддержку можно сделать?

Чи можу я передати право власності на службу Starlink?
Щоб передати право власності на послугу, надайте службу підтримки електронної пошти та передбачуваної адреси служби особи, якій ви хочете передати послугу. Новому власнику потрібно буде знати номер вашого рахунку, щоб продовжити, тому обов’язково надайте йому цю інформацію.

Будь ласка, не оновлюйте будь-яку поточну контактну інформацію у своєму обліковому записі до надсилання запиту або під час розгляду запиту. Starlink не несе відповідальності за будь-що, пов’язане з продажем страви, і не може гарантувати виконання всіх запитів на передачу.

як написати листа до сапорту про перенос адреси надання послуги, але вбийте мене, не можу знайти на сайті старлінка взагалі як зв’язатись з сапортом, ні форми, ні адреси? ЯК ???

support.starlink.com/topic?category=6

Клікніть на будь-якому питанні та натисніть палець вниз.

Не варто тиснути на будь які теми, вибирайте тему що відповідає Вашому запиту. Ця тема буде збережена при зверненні до технічної підтримки.

А можете зробити скрін? Ніяких пальців не бачу ні с комп’ютера ні с телефона

То як написати! Я навіть в акааунті не бачу ніякої форми переносу як це працює? Хто як робив?

Все дуже просто, вибираєте тему яка Вам необхідна, внизу є палець вверх і вниз, натискаєте на палець вниз і у Вас відкриється форма для зв’язку з технічною підтримкою

у меня затрансферен на украинский, но получаю this card declined и в response:Reason:20 — FRAUD. Какие бы карты не использовал украинских банков. Решения пока нет. Случай не единичный.

Щоб кошти списувались необхідно щоб карта була видана на ім’я власника акаунта

вы так говорите, словно я это делал на чужое имя. И разумеется экаунт создали support. Иначе бы ownership transfer не состоялся. Более того, не позволяя совершить платеж, в финальную дату платежа он списывался. Дважды. И вот карта expired и все. Крышка. Сменить нельзя. Это не единичный случай, вы невнимательно прочитали. Сходите на народный старлинк, если не верите.

А що на цю проблему відповідає технічна підтримка?

Кому як. Бiльшостi — зачекати 10 дiб, але noeffect. Потiм повчить. Комусь тiкет закривае.

Як варіант звернутись в свій банк, можливо зі сторони банку блокується оплата послуги. Можливо інтернет ліміт в налаштуванні картки не достатній для сплати. Хоча... мабуть Ви це все першим ділом перевірили.

до банка запроси навiть не поступають. Зверталися майже всi. Цей вiдлуп на сторони backend бiллiнгу starlink, а якщо точнiше — stripe.

Передачу акаунта необхідно робити на ім’я та фамілію людини яка ще немає акаунта в Starlink

Тримача карти вказували кирилецею?

Підписатись на коментарі