Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 5
×

Подання запитів та отримання довідок ФОП та ТОВ

Всім привіт! На даний момент актуальною послугою для підприємців є подання запитів та отримання довідок щодо платників податків.

Розповідаємо, як це можливо зробити легко та швидко.

Дані подання запитів та отримання довідок щодо платників податків регламентуються слідуючими нормативними актами:

Як отримати дану послугу

Для цього необхідно подати запит через Електронний кабінет платника

Зверніть увагу: аби мати можливість подати будь-яку з 234 форм запитів, включених до Реєстру форм електронних документів (переліку сервісних запитів), платники податків мають підписати та надіслати заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів

  • форма J1392001 — для юридичних осіб,
  • форма F1392001 — для фізичних осіб.

Без приєднання до цього договору платники податків можуть створити та подати обмежений перелік сервісних запитів, а саме:

  • заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів (форма J1392001 для юридичних осіб та форма F1392001 для фізичних осіб із групи документів «J(F)13 Заяви»);
  • повідомлення про надання інформації щодо електронного цифрового підпису (форма S1391101 із групи документів «S13 Фінансова звітність, запити»)

Для зручності пошуку весь перелік вищезазначених 234 форм запитів та довідок в Електронному кабінеті платника розподіляється на такі типи:

  • J(F)13 Запити та довідки;
  • S02 Фінансова звітність (довідки);
  • S03 Фінансова звітність (запити)

Також в Електронному кабінеті платника надається перелік всіх застосовуваних форм відповідно до попереднього звітного періоду (місяць, квартал чи рік). Це дозволяє полегшити пошук необхідних форм для здійснення подальшого потрібного запиту та отримання потрібної довідки.

З більш детальною інформацією про процес подання запитів та отримання довідок можна ознайомитися у розділі «Ведення звітності» інструкції користувача Електронного кабінету платника на порталі ДФС

Важливо: варто зазначити, що ця послуга є узагальнювальною щодо подання запитів та отримання довідок на основі будь-якої з 234 електронних форм, що існують на сьогоднішній день у згаданому вище переліку сервісних запитів.

Водночас у розділі «Електронні послуги» Урядового порталу у вигляді окремих послуг продубльовано найбільш популярні з вищеназваного переліку заяви та запити щодо отримання певної інформації від ДФС. До таких належать:

  • Запит про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб;
  • Запит про отримання витягу з реєстру платників податку на додану вартість (Форма № 1-ЗВР);
  • Запит про отримання довідки з реєстру платників податку на додану вартість (Форма № 1-ЗДР);
  • Заява про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;
  • Заява про внесення сільськогосподарського товаровиробника до Реєстру отримувачів бюджетної дотації (Форма № 1-РОБД);
  • Заява про зняття сільськогосподарського товаровиробника з реєстрації як отримувача бюджетної дотації (Форма № 2-РОБД);
  • Реєстраційна заява платника податку на додану вартість;
  • Реєстраційна заява платника податку (Форма № 1-РН);
  • Запит щодо стану окремого (електронного) рахунку платника акцизного податку з реалізації пального в СЕАРП;
  • Повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням (або через які провадиться діяльність) (Форма № 20-ОПП);
  • Запит про надання витягу з реєстру платників акцизного податку з реалізації пального;
  • Заява про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального.

Строк надання послуги

Протягом одного робочого дня від моменту отримання платником податків першої квитанції про одержання його електронного запиту органами ДФС

Результат послуги

Друга квитанція, яка свідчить про реєстрацію та оброблення електронного запиту

Якщо у вас виникли питання або є досвід, яким ви бажаєте поділитись з спільнотою щодо отримання будь-яких довідок, пишіть у коментарях до цього допису.

Бухгалтерський, юридичний супровід бізнесу у сфері IT,
консультації — запис:
+38 097 0 900 300 (Telegram, Viber) t.me/NataliiaLozko

👍ПодобаєтьсяСподобалось7
До обраногоВ обраному6
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Дуже корисна стаття! Дякую. Хочу ще відмитити високий професіоналізм Наталії, дуже допомогла мені розібратись з питаннями ФОП

Дуже корисна стаття! Дякую. Хочу ще відмитити високий професіоналізм Наталії, дуже допомогла мені розібратись з питаннями ФОП

Дякую за відгук!

Охоче приєднуюсь до сотен вдячних клієнтів компанії IT Accounting. Звернувся до компанії у вихідний день особливо не розраховуючи на швидку відповідь. Але мені не тільки одразу відповіли, а ще й надали безкоштовно вичерпну консультацію, допомогли зорієнтуватися та знайти шлях вирішення проблеми. Цінова політика демократична і адекватна, сервіс зручний, строки вирішення питань максимально стислі. Одним словом — професіонали своєї справи.

Охоче приєднуюсь до сотен вдячних клієнтів компанії IT Accounting. Звернувся до компанії у вихідний день особливо не розраховуючи на швидку відповідь. Але мені не тільки одразу відповіли, а ще й надали безкоштовно вичерпну консультацію, допомогли зорієнтуватися та знайти шлях вирішення проблеми. Цінова політика демократична і адекватна, сервіс зручний, строки вирішення питань максимально стислі. Одним словом —
професіонали своєї справи.

Дякую за відгук!

Хочу подякувати Наталії за чудову і дуже професіональну консультацію щодо особливостей роботи через Payoneer та Upwork. Консультація професіонала — це те що треба, щоб прояснити деякі питання, які не знайдеш онлайн.

Хочу подякувати Наталії за чудову і дуже професіональну консультацію щодо особливостей роботи через Payoneer та Upwork. Консультація професіонала — це те що треба, щоб прояснити деякі питання, які не знайдеш онлайн.

Дякую за відгук! Рада допомогти.

Дуже корисно, уже користувався. Доречі хочу подякувати Наталії за допомогу з аудитом по ФОП! Хоч я і веду свій ФОП сам, але в неочікуванних випадках все ж таки звертаюсь до професіоналів. Ще раз дуже дякую!

Дуже корисно, уже користувався.

Так, дану інформацію важливо мати «під руками».

Доречі хочу подякувати Наталії за допомогу з аудитом по ФОП! Хоч я і веду свій ФОП сам, але в неочікуванних випадках все ж таки звертаюсь до професіоналів. Ще раз дуже дякую!

Дякую за відгук! Рада допомогти.

Підписатись на коментарі