Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 30
×

Гарантійні зобовʼязання магазинів в умовах воєнного стану або як добитися правди від Rozetka

Зіткнувся з неприємною ситуацією, коли вклав немаленьку суму в купівлю EcoFlow, той через тиждень зламався і от уже майже місяць Розетка годує мене відмазками в стилі «ми нічого не можемо зробити», «ми повинні дочекатися діагностики від СЦ», «в умовах воєнного стану стандартні терміни не діють» і т.д.

Якшо коротко, то ситуація наступна.

  1. Постачальник EcoFlow забив на гарантійний ремонт своїх товарів, спихуючи все на воєнний стан. Розетка всі питання спихує на нього, мовляв, «А ми шо? Ми нічого. І взагалі — нас лапки. Тупо нема повноважень.»
  2. Товар був зданий в ремонт 13 листопада. 5 грудня Розетка підтвердила в переписці в чаті, шо товар досі на діагностиці. Тобто, товар три тижні лежить постачальника, а той не може його дістати з коробки, шоб нажати одну-єдину кнопку і переконатись, шо товар дійсно неробочий. При чому тут воєнний стан — не ясно.
  3. Сервісний відділ в момент прийому товару озвучує мені стандартні сроки в 14 і 28 днів. Коли я після 2 тижнів німого мовчання приїхав в магазин, шоб отримати пояснення, мені сказали «ну, так війна ж — а ви шо думали?»
    Про те, шо можуть бути затримки і магазин не може гарантувати своєчасний ремонт, в момент прийому товару тактовно промовчали. На чекі ті ж самі стандартні 14 і 28 днів, про воєнний стан і можливі затримкм — ані слова.

Але буквально сьогодні Розетка мені заявила, шо «під час воєнного стану терміни не діють». Якби провели діагностику і сказали, шо, умовно, полетіла якась мікросхема і її треба два місяці чекати з Китаю, то я б усе зрозумів. Але коли три тижні не знайшлось людини, шоб дістати з коробки девайс і нажати кнопку, то це, мʼяко кажучи, підозріло.

Власне, питання — шо це? Самоуправство Розетки, яка вирішила шо вона така вся незламна™ і їй все можна, чи в умовах воєнного стану дійсно можна на все класти болт і прикриватися ним наліво і направо?

Сходу я так нічого і не знайшов про права споживачів в умовах воєнного стану. Таке враження, шо Розетка почала втрачати звʼязок з реальністю від своєї незламності™, інакше вона б повернула мені мої гроші, а потім сама розбиралась зі своїми постачальниками.

А шо б ви робили на моєму місці?

P.S. Поки топік був на модерації, після численних постів в facebook Розетка вийшла з зимової сплячки і запропонувала повернути гроші. Шкода шо для цього довелося ставити на вуха facebook, підключати всіх знайомих і влаштовувати публічний скандал.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
під час воєнного стану терміни не діють

Це дійсно так. Частина персоналу СЦ — в ЗСУ. Половину дня в СЦ немає світла. А ще є повітрян тривоги.
Бабільше, далеко не всі СЦ — в Києві. Багато із них — в Харкові, Дніпрі, Запоріжжі, Одесі. І там повітряні тривогі набагато частіші.
Іще у СЦ є першочергові замовлення від армії та волонтерів.

не знайшлось людини, шоб дістати з коробки девайс і нажати кнопку

Це так не працює. Експертиза СЦ — це:
— перевірити та продиагностувати товар і видати заключення, чи він працєю, і якщо ні — це з вини виробника, чи з вини користувача.
— диагностувати джерело проблеми, визначити вартість ремонту і строки поставки запчастин.
— видати фінальне заключення із варіантами рішення проблеми.

А шо б ви робили на моєму місці?

Якщо покупка значима, вдався б до розголосу.
Якщо час цих розборок з продавцем, помножений на рейт наближається або перевищує вартість товару, то хоча по совісті і для блага суспільства потрібно звертати увагу виробників і продавців на проблеми і брати своє, але у нинішніх умовах вигідніше просто купити ще один примірник у іншому місці, особливо якщо мова іде про безпосередньо знаряддя праці.
Мав схожу ситуацію з несправним мобільним телефоном, сервісний центр Samsung зараз обробляє звернення тижнями, і чекати стільки часу — означає лишитись без додатків для двохфакторних авторизацій і бути заблокованим по робочим задачам.

Якщо покупка значима, вдався б до розголосу.

Цей топік планувався як частина того самого розголосу. Не очікував, шо пари десятків поширень і не набагато більше лайків у facebook буде достатньо.

Розетка гнила кантора. Згадайте як айтішників на винагороду кидала на початку повномасштабного.

Гнила — це вже занадто. Так, з боями і матюками, але віддала гроші. Причому через годину після дзвінка, а не 3-5 днів. Ця історія навряд чи змусить мене перестати там купувати, просто я буду більш прискіпливим у виборі брендів. Рік чи два тому міняв по гарантії монітор Dell, якому уже йшов 12-тй місяць, то уже через три дні мені замінили матрицю на нову — досі працює і не нарадуюсь.

Є така штука як репутація і після війни це можна буде згадати. Зараз законом про захист прав споживачів можна підтертися, він просто не працює, бо «бізнес чіпати не можна, хай працює на благо економіки». До війни була така організація як Держспоживслужба, але зараз з неї толку нуль в плані контролю гарантійних зобов’язань, деякі магазини зловживають цією можливістю. Кожного разу як щось купуєш, ніби на базарі, надієшся на чесне слово продавця.

Репутація в наш час важить почасти більше, ніж закони. Не знаю добре це чи погано.

Жаль вас розчаровувати, але репутація в Україні ще ніколи не працювала.
Приматбанк завжди був помийною ямою в абсолютно усіх планах, але це не заважає мільйонам людей продовжувати страждати в ньому.

Підписатись на коментарі