Гарантійні зобовʼязання магазинів в умовах воєнного стану або як добитися правди від Rozetka
Зіткнувся з неприємною ситуацією, коли вклав немаленьку суму в купівлю EcoFlow, той через тиждень зламався і от уже майже місяць Розетка годує мене відмазками в стилі «ми нічого не можемо зробити», «ми повинні дочекатися діагностики від СЦ», «в умовах воєнного стану стандартні терміни не діють» і т.д.
Якшо коротко, то ситуація наступна.
- Постачальник EcoFlow забив на гарантійний ремонт своїх товарів, спихуючи все на воєнний стан. Розетка всі питання спихує на нього, мовляв, «А ми шо? Ми нічого. І взагалі — нас лапки. Тупо нема повноважень.»
- Товар був зданий в ремонт 13 листопада. 5 грудня Розетка підтвердила в переписці в чаті, шо товар досі на діагностиці. Тобто, товар три тижні лежить постачальника, а той не може його дістати з коробки, шоб нажати одну-єдину кнопку і переконатись, шо товар дійсно неробочий. При чому тут воєнний стан — не ясно.
- Сервісний відділ в момент прийому товару озвучує мені стандартні сроки в 14 і 28 днів. Коли я після 2 тижнів німого мовчання приїхав в магазин, шоб отримати пояснення, мені сказали «ну, так війна ж — а ви шо думали?»
Про те, шо можуть бути затримки і магазин не може гарантувати своєчасний ремонт, в момент прийому товару тактовно промовчали. На чекі ті ж самі стандартні 14 і 28 днів, про воєнний стан і можливі затримкм — ані слова.
Але буквально сьогодні Розетка мені заявила, шо «під час воєнного стану терміни не діють». Якби провели діагностику і сказали, шо, умовно, полетіла якась мікросхема і її треба два місяці чекати з Китаю, то я б усе зрозумів. Але коли три тижні не знайшлось людини, шоб дістати з коробки девайс і нажати кнопку, то це, мʼяко кажучи, підозріло.
Власне, питання — шо це? Самоуправство Розетки, яка вирішила шо вона така вся незламна™ і їй все можна, чи в умовах воєнного стану дійсно можна на все класти болт і прикриватися ним наліво і направо?
Сходу я так нічого і не знайшов про права споживачів в умовах воєнного стану. Таке враження, шо Розетка почала втрачати звʼязок з реальністю від своєї незламності™, інакше вона б повернула мені мої гроші, а потім сама розбиралась зі своїми постачальниками.
А шо б ви робили на моєму місці?
P.S. Поки топік був на модерації, після численних постів в facebook Розетка вийшла з зимової сплячки і запропонувала повернути гроші. Шкода шо для цього довелося ставити на вуха facebook, підключати всіх знайомих і влаштовувати публічний скандал.
8 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів