Безперебійне живлення Starlink

Як відомо Starlink живиться від мережі 220В. За відсутності електропостачання звісно можна увімкнути його у якійсь ecoflow чи Bluetti. Але є декілька проблем:

  1. Оскільки вищезазначені пристрої містять у собі інвертор то фактично вібувається подвійна конвертація. Спочатку 12->220в, потім 220->48в(вже безпосередньо у starlink).
  2. Не дуже зручно підключати/відключати всю цю кухню коли зникає електропостачання, хочеться безшовності.

Тому більш цікавим варіантом як на мене було б живлення starlink від акумулятора 12в напряму, без перетворення. Для таких цілей ідеально підходить акумулятор LiFePo4. В мережі є відео як переробити starlink на живлення від 12в, в тому проблеми немає.

А от як забезпечити безшовність(перемикання між акумулятором та мережею) і водночас автоматичне заряджання(контроль розряду) акумулятора при наявності мережі — тут питання.

Тобто треба якийсь девайс, до якого можна буде підʼєднати акумулятор та вімкнути його у мережу і водночас він буде видавати 12в на старлінк.

Чи робив хтось щось подібне? Бо щось гугління ні до чого цікавого не призвело.

П.С: акум оріентовно на 100Аг, щоб на довго вистачило. LiFePo4 теоретично можна зарядити за годину-дві, але цей девайс повинен видавати високий ток.

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Доброго дня. Підкажіть будь ласка,яку Зарядну станцію Bluetti необхідно для Старлінк, якої потужності щоб Старлінк працював 13-16годин?

Порадьте, будь ласка, хто в цій темі трохи розбирається. Хочу під’єднати роутер Старлінка і монітор до ДБЖ. Достатньо, щоб вистачало на хвилин 20. Щоб за цей час, спокійно переключитись на генератор. Як правильно це налаштувати?

Потужність старлінку до 150Вт. Потужність монітору можете подивитись на блоці живлення. От у вас буде загальна потужність. Далі треба підбирати джерело живлення в залежності від потужностей і ваших очікувань.

мав більш скромний досвід збирання «безперервного» живлення, але вважаю що його можна маштабувати. Вийшов імпульсний блок живлення (тобто для котлів, двигунів — не ок)
— замовив зборку акума на liion 18650, 15Ah 3s (12.6V), BMS на борту батареї
— модуль підвищуючий (акум втрачає заряд нижче 12V, модуль підтягує напругу до потрібного)
— модуль понижуючий 220-24v 150W
— модуль сс/cv 7A max (налаштував на 12.6V)
— індикатор заряду батареї

все підключено наступним порядком:
[блок живлення: 220+cc/cv 12.6V] => [батарея+bms] => [індикатор заряду] => [перетворювач 12V] => [мережеве обладнання]

Завдяки тому що bms відключає струм коли батарей заряджена у режимі «живлення від 220» — [перетворювач 12V] забирає напругу прямо з блока живлення.
Режим «резервне живлення» — на той самий [перетворювач 12V] віддає заряд вже батарея

з блока живлення максимальний струм 5A, повний заряд за 3,5h

чому не ставив реле? — бо навіть у надчутливих виконаннях у 0.2s мережеве обладняння піде в ребут :/

Если разбрете роутер, то увидете что подключен к 12в от встроенного блока питания. Можно вывести альтернативное питание 12 в.

вообще не сильно понимаю как в наших реалиях тарелку можно использовать без генератора. Света тупо днями может не быть. Оно ж там вроде до 60Вт жрёт, и это ещё без обогрева

Ага, врубати генератор заради 60Вт споживання (насправді ще менше), а багато в кого його ще й встановити неможливо без перетворення житла в газенваген. Тим часом будь-який батарейний сетап на 1КВт*год дасть 2-3 стандартних жоподні роботи без шуму і біготні з каністрами

генератор надо включать для заряда батарей, а не ради 60Вт

Саме так, але якщо обирати щось одне, то батареї краще — її я можу кудись відвезти зарядити, а якщо не знайду де, то просто від самої машини додасться 120Вт за годину

Тобі ідіеально підійде ДБЖ на 350ватт. він буде заряджати аккумулятори якщо вони будуть хоть трохи розряджені (при наявності світла в мережі) і давати живлення на старлінк з мережі або з аккумуляторів і автоматично переключати з одного джерема живелння на друге, навіть не пропадатиме інтернет

1. Він мабуть зараз конських грошей буде вартий.
2. Він розрахований на батарейку максимум 2×12А. Я ж розглядаю акум на 100А, щоб вистачало хочаб на 8 годин. Такий акум бесперебийник буде заряджати дуже довго.

Поки що зупинився на варианті LiFePo4 акум з BMS + зарядка. Хз, треба спробувати як воно буде працювати...

Є готові DC UPS для систем контролю доступу, камер, але ж 12-48В хіба теж має свій ККД, не думаю що 220В буде набагато гірше. Другий варіант інвертор з зарядкою 300-500-1000Вт і буде не лише для старлінку. Мабуть десь в природі є і 48 DC UPS

В мене є такий упс на 12В(такий залізний ящик), але там малий струм заряда, він розрахований на акум 12Аг. Сотку не втягне. Можливо є більш потужні, не зустрічав.

Ну так підєднайте старлінк до акума і на акум підєднайте зарядне

І акум завжди буде на зарядці. Довго він так проживе?

в авто він також весь час на зарядці і нічо, бігає пару років. акум візьме стільки скільки потрібно, якщо він зарядився то він більше норми не зарядиться, якщо звичайно зарядка нормальна.(убиває аккум зарядний струм, якщо в нього може влізти приміром 70 ампер і він зараз розряджений до 50, а ви захочете зарядити його високим струмом в 20 ампер в короткий проміжок часу, замість 2 ампер протягом довгого проміжку — він розігріється, закипить, згорить чи стресоне. а коли він вісить на зарядці і заряжений до номіналу то струм заряд/саморозряд настільки малий(міліампери) що ніяк не вплине на його ресурс)

а по сабжу можна зваяти щось на ардуіно і пару реле. типу моніторимо напругу в розетці якщо пропало, використовуємо конденсатори як буфер і в цей час перемикаємо на резерв, якось так і працють інверторні упси

Можна і без ардуїнки, якщо немає досвіду/бажання з ним гратися. Мій сетап, який багато років працює на купі різного обладнання (включаючи зовсім не побутове):

— До розетки підключається реле затримки включення, щось таке: principal.ua/...​derzhki-vklyucheniya.html Реле, згідно з його назвою, включається із затримкою, що потрібно для фільтрації «стрибків», коли напруга з’являється і через 5-10 секунд пропадає знову. Я люблю Hager’и, але на них зараз ціни конячі.

— До контактів реле підключається вторинне реле/контактор/що завгодно, що виконує роль «розширювача» і безпосередньо відповідає за комутації обладнання. Зазвичай на щитку/панелі є 24В від якоїсь автоматики, тому можна ставити проміжне реле на цю напругу, якщо немає — проміжні реле бувають і на 220В.

— На контактах вторинного реле будується потрібна схема. У випадку автора нормально замкнені контакти ідуть на акумулятор, нормально розімкненні — на блок живлення. Тоді при відключенні напруги живлення на Старлінк іде з аккума, при подачі — перемикається на БЖ (блін, той випадок, коли маленька схема зрозуміліше за купу текста).

А взагалі — якщо підключити Старлінк напряму до аккумулятора, а зарядне — до того ж аккуму, але через BMS, взагалі колхозити нічого не треба.

весь час на зарядці і нічо, бігає пару років

В авто у нього задачі зовсім інші. Він майже не розряджається.

Тут же планується використання гелевого або LiFePo4 акума. В яких велика кількість циклів заряд/розряд і вони не втрачають ємність при такій експлуатації, на відміну від автомобільного акумулятора. Та і задоволення це не з дешевих. Якщо автомобільний 100Аг коштує 5к, то гелевий 15к, а LiFePo4 25к.

під автомобільним я мав на увазі звичайний агм для авто з start/stop. я такий підвісив на інвертор під котел, політ норм. хоча у свинця умови нічим не краще, просто його не можна розряджати більше половини бо у нього менше циклів і він довше заряджається. але ж поінт був у підвішенні на постійну зарядку.

почитайте про зарядки з режимом cc / cv, я думаю знайдете щось що підійде. на крайній випадок можна купити лбп (регулюється напруга струм 30в 5а, сс\сv) ціна питання до 2к, можна взяти б.у, в хазяйстві потрібна річ

але реле всерівно потрібне хоча б одне, в тупому режимі: є 220 живите від бп\резерв off, пропала напруга контакти замкнуло на інші позиції бп off\резерв on

не втрачають ємність при такій експлуатації, на відміну від автомобільного акумулятора.

обычный «автомобильный» AGM-аккум достаточно не разряжать до 12В-12.1В, чтобы слишком не вредить ему. Я на своих (трёх по 100 Ah) ни разу не видел отметки ниже 12.2В. Потом запускается генератор, пара-тройка часов заряда и цикл повторяется.
electricscooterparts.com/...​hart-and-information.html

Цікаво, чим заряджаєте 3×100Аh ?

у меня три батареи не в одной цепи. Одна бататарея подключена к щитку на входе в квартиру, а также к инверторному ups «Леотон 12В 500Вт», который заряжает батарею когда появляется 220В в розетке.
Другие две батареи в последовательной цепи и подключены к rozetka.com.ua/364684962/p364684962
с той же функцией

Підписатись на коментарі