Web Summit 2022: досвід сімʼї MarTech-рішень eSputnik і Stripo з мультибрендовим стендом

Українська сім’я маркетингових рішень eSputnik і Stripo уже вшосте взяла участь у найбільшій IT-конференції світу — Web Summit. За три дні заходу ми поділилися досвідом та ідеями з фахівцями індустрії і провели понад 200 зустрічей із закордонними експертами. У цій статті ділимося з вами найцікавішим.

Презентація 5 українських проєктів

Лідери нашої команди відвідували Web Summit і як глядачі, і зі стендами різних категорій (ALPHA, BETA, GROWTH), і як онлайн-учасники під час пандемії коронавірусу. Цього року нашу групу українських MarTech продуктів представили 5 проєктів:

  • eSputnik — омніканальна платформа клієнтських даних (CDP). Функціонал системи допомагає великому та середньому бізнесу збирати та зберігати інформацію про поведінку користувачів на сайті чи в застосунку, об’єднувати її з даними офлайну та онлайну. Зібрані дані є основою для сегментації бази клієнтів, персоналізації повідомлень і рекомендацій користувачу. У еSputnik закладена функціональність інших чотирьох продуктів.
  • Reteno — рішення для утримання користувачів у мобільному застосунку, орієнтоване на західні ринки. Платформа пропонує готові сценарії комунікації через мобільні канали (mobile push, in-app, app inbox) для застосунків категорій Food & Drink, Shopping, Education, Health & Fitness тощо.
  • Yespo — проєкт для глобального ринку з готовими інструментами для утримання клієнтів у сфері ecommerce, підвищення повторних продажів і збільшення середнього чеку.
  • Stripo — платформа для дизайну електронних листів. Drag’n’drop-редактор дозволяє створювати адаптивні емейли без знань верстки.
  • Claspo — конструктор попапів і форм. Це спільний проєкт eSputnik і Promodo, що допомагає легко створювати необхідні віджети.

Стратегія

Спершу ми хотіли представити стенд із рішенням основних маркетингових завдань: залучення, онбордингу, утримання і реактивації, але в останню мить вирішили використати бренд Stripo — нашого найвідомішого продукту, що має велику кількість користувачів зі всього світу. Така стратегія дала результат, тож розкажемо про неї детальніше.

Локація

Нам дісталося місце у новому павільйоні Р5. Дехто з учасників казав, що навряд туди дійде, адже павільйон знаходився трохи осторонь, а такого номеру раніше взагалі не було. Однак не так сталося, як гадалося. У Р5 розмістили сцену PandaConf, де представляли доповіді про маркетинг, тож поруч опинилася наша цільова аудиторія. Суттєвої різниці між кількістю відвідувачів у порівнянні з іншими павільйонами ми не помітили.

Стенд vs алея стартапів

Стенд однозначно має свої переваги, якщо порівнювати з алеєю стартапів. Відвідувачі підходять самі та з конкретними питаннями, тоді як на алеї нам доводилося починати діалог з тими, хто зупинявся поруч. Така робота є більш організованою, кожен має своє місце, обов’язки, графік роботи. Це фізично та психологічно легше, бо зазвичай на таких масштабних заходах голова йде обертом: намагаєшся нічого не пропустити та не забути.

Оформлення

Ми зупинилися на оптимальному розмірі стенду 2×4 метри, де вмістилася вся необхідна інформація про проєкти. Дизайн обрали простий, але яскравий, налаштували підсвітку, щоб виділитися на фоні інших стендів.

«Багато відвідувачів, що підходили до нас, уже були знайомі з нашими продуктами. Деякі приходили спеціально, щоб висловити підтримку та вдячність і навіть подарувати щось на згадку. Важко переоцінити силу мотивації після таких зустрічей, коли чуємо від незнайомих людей, що ми робимо дуже важливі та кращі продукти для них», — Дмитро Кудренко, CEO eSputnik, Stripo, Reteno, Yespo, Claspo.

Планування зустрічей

Платформа клієнтських даних — спеціалізоване рішення, тому нам було важливо заздалегідь дослідити цільову аудиторію заходу та призначити зустрічі, а не проводити презентації за графіком, нашвидкуруч сформованим із потоку відвідувачів. Перед самітом ми надіслали 1300 запитів на міт. Найбільшу кількість відповідей отримали за день до події і в результаті запланували 60 зустрічей. Мало хто прийшов вчасно, та це не завадило отримати з них користь. У цій ситуації стенд особливо згодився, бо ми весь час мали місце, де був хтось із членів команди.

Промоматеріали

Нашим гостям дуже подобалися значки із символікою України. Особливий інтерес викликали книги про гейміфікацію у фірмовому стилі Stripo від Дмитра Кудренка, який був у команді на стенді. Неочікуваною «роздаткою» були портативні зволожувачі повітря. Хоча в Португалії повітря і так достатньо вологе, на заході були представники 160 країн, тож пристрої потрапили у потрібні руки:) Книги та зволожувачі стали у нагоді, коли ми хотіли зробити співбесіднику особливий подарунок.

Порада: роздатку краще викладати частинами, інакше вона закінчиться в першу ж годину.

Результати

Наша платформа клієнтських даних зацікавила понад 100 спеціалістів, 47 лідів ми опрацьовуємо зараз, а 13 з них вже почали співпрацю. Хоч ми і планували зустрічі ще до конференції, велика кількість зацікавлених людей прийшла до нас органічно без попереднього запрошення.

Зі стартапами ми працюємо окремо, адже розуміємо, що на саміті їхнє головне завдання — презентувати свій продукт. У результаті маємо 150 контактів потенційно зацікавлених у нашій платформі і наразі проводимо для них презентації зі спеціальною пропозицією.

100+ лідів ми отримали для Stripo. Це стало проривом, якщо порівнювати з минулими роками. Найпопулярнішим питанням була інтеграція з іншими продуктами.

Тепер у нас за планом активна робота з отриманими лідами. З практики ми оцінюємо, що це займе від 6 місяців до року. Не так важливо, коли конвертується клієнт, головне — ми знаємо, що це внесок саміту. Заходи такого рівня необхідні tech-компаніям — це можливість краще вивчити потреби цільової аудиторії, розширити партнерські зв’язки та знайти нових клієнтів.

Українське ком’юніті на Web Summit

Другий рік поспіль Україна отримує окремо відведений павільйон, цього разу він став одним із найбільших. Для української спільноти організатори проводили спеціальні івенти, в тому числі гучну препаті. На саміті презентували волонтерські фонди та влаштували благодійний аукціон для підтримки нашої країни.

«Ми завжди пам’ятаємо, що Web Summit — це не лише про продажі, а й про комунікацію з існуючими клієнтами. Особисті зустрічі, де б вони не відбувалися, — безцінні. Ком’юніті українських підприємців зараз сильне як ніколи. Кожен відчуває відповідальність за те, щоб показати світові, як працює наша IT-сфера та спонукати інвестувати в неї вже сьогодні, а не чекати закінчення війни. Окремо дякуємо організаторам, які успішно презентували Україну та показали, як стрімко вона розвивається у tech-секторі у такий складний час,» — Олексій Данченко, COO eSputnik, Stripo, Reteno, Yespo.
👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі