Джон Кармак покидает Meta

although he still believes in the potential value of VR, he questioned Meta’s efficiency, saying in his post that the company has a “ridiculous amount of people and resources, but we constantly self-sabotage and squander effort.”

edition.cnn.com/...​ck-resignation/index.html

m.alpha.facebook.com/...​entstream_source=timeline

И это всё происходит на фоне увольнения 11000 (одиннадцати тысяц!) сотрудников в прошлом месяце, т.е. каждого шестого.

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Джон Кармак взялся за разработку SkyNet — dallasinnovates.com/...​ial-general-intelligence . Интересно, его фирма будет называться Cyberdyne Systems?

Надеюсь увижу у него fast-neuron, как когда то подсмотрел fast-sqrt =)

Обычная ситуация:
Программист не справился с менеджментом. А менеджеры оказались сильней и ловчей.

Плюс сам Кармак, как пишут о нем, весьма жёсткий, замкнутый, с плохими софт-скилами, как говорят эйчары.
Как понимаю у них в паре Ромеро был «тимлидом». Улыбчивый и приятный Ромеро и сейчас, смотрел как-то интервью с ним, одного айти блогера.

Ну а «вирт мир» — по моему ерунда маловостребанная изначально.
И у Меты ж проблема не первый год — молодёжь игнорирует фб

Дуже схоже на це.
Ще є враження, що його намагались притягнути до відповідальності через те, що взагалі поза межами його відповідальності.

Плюс сам Кармак, как пишут о нем, весьма жёсткий, замкнутый, с плохими софт-скилами, как говорят эйчары.

А як тоді диверсифікація, інклюзивність і все таке?
Якщо людина добре програмує і має багато певних знань в глибину таких, куди приязні та комунікабельні колеги навіть не занурюються: будуть гратись в ритуали, аби відбовтатися власне від роботи і маскувати свій брак досвіду.

Ну а «вирт мир» — по моему ерунда маловостребанная изначально.

Мда уж. Відчувається аутсорс проф деформація :)
VR технології об’єктивно одні із найбільш перспективних для використання, наряду з AI.
Застосування безмежне з точку зору можливіх сфер і ринків. Від військових чи аерокосмічних рішень і медицини до банального віртуального офісу для проведення мітингів з колегами чи навчання.

Застосування безмежне з точку зору можливіх сфер і ринків. Від військових чи аерокосмічних рішень і медицини до банального віртуального офісу для проведення мітингів з колегами чи навчання.

Это все ниши, айфон не сделал бы эпл компанией с триллионной капитализацией, если бы им пользовались только медики и военные
VR последние лет 5-7 пробуют затащить в гейминг — пока что не очень, а это единственное место где миллионы пользователей и куча денег

Мені особисто також здається що VR поки що буде нішевою технологією, але AR — класна річ. Якщо навіть Apple, ходять чутки, іде на цей ринок, значить перспективи є, ще й які.

Я якось навіть не розділяв сильно VR та AR. Вони тому через слеш завжди і пишуться :)

У VR важко (фізично) сидіти і це дуже мало де перебиває переваги над звичайним монітором. Хочеш щось побачити/покрутити? Для цього є стандартні монітор, клава та миша.
На мітингах через це VR просто не потрібен.
Щоб йти у мейнстрім — потрібен легкий VR шолом, який мало важить, легко вдягти та зняти. Може щось ближче до Google Lens.

Це все питання розвитку технологій і інновацій. Я про сам потенціал для цього розвитку

потенциал у — закритті потреб.

які потреби закриває VR?

Навіть зараз купа людей користується паперовими стікерами на моніторі, а не програмами тудушниками.
Тобто потреба в тудушнику чимало закрита навіть старим способом.
Що дасть — 3D тудушник? Які революційні переваги — у закритті цієї потреби — пам’ятати купу дрібних і нецікавих справ, але які треба виконати?

А от ШІ — закриває купу потреб. Головну, писав вже в сусідній темі — менше б думати....

які потреби закриває VR?

Потреби Бубна і його мілф xD

які потреби закриває VR?

Є як потреби, так і просто звищення еффективності якихось процесів.
Все що вимагає роботи в шкідливих або небезпечних умовах — від шахт і хімічних/ядерних заводів до військової, космічної і т.д. галузі
Все що вимагає «присутності» на місці — типу хірургії.
В розвагах — безмежні можливості — від «живих» концертів, до тих самих бубновських мілф і звичайно геймінга як такового.
Все що стосується будь-якого навчання.
Ну і багато чого ще.

Все що вимагає роботи в шкідливих або небезпечних умовах — від шахт і хімічних/ядерних заводів до військової, космічної і т.д. галузі
...
Все що вимагає «присутності» на місці — типу хірургії.

це нішева потреба. і там проблем більше з маніпуляторами, фізичними руками.
У хірургіїї, як бачив — вже є роботи які напіватоматично роблять типові операції.

Проблема у складних випадках — чутливість пальців хірурга поки вища за чутливість маніпуляторів. як це можна вирішити — картинкою у шоломі?

Звісно, як будуть такі маніпулятори, то більш детальна картинка, аніж дає людське око — буде в поміч.

Але все одно — хірургія — то нішева штука.

А от автомеханіку, звичайному, як вірт реальність допоможе замінити ремень ГРМ?
Сантехнику — замінити унітаз?
Повару у кафе — приготувати смачну іжу?
Фермеру — посіяти та зібрати врожай
і т.д.

Тобто — беремо — найпоширеніші види діяльності людини — і дивимось — які потреби закриває VR, з тих демо роликів

В розвагах — безмежні можливост

аж ніяк не безмежні. В розвагах головний ресурс — наявність вільного часу для розваг.
Яскравий приклад:
як легко зрозуміти дівчина заміжня чи ні?
довге волосся та довгі нігті у 90% будуть вказувати що дівчина має купу вільного часу на догляд за отою красою.

На нашому, фаховому прикладі:
В свій вільний час — програміст розважається, чи щось вивчає, мацає, дивиться доповіді, готується до сетрифікації, пише пет проект, ...
а про овертайми — як типове явище можна почитати хоч на редіті

З останнього що бачив. да, круто:
Одягає хлопець шолом, і в нього у квартирі ціцькаста дівчина. Можна помацати ті ціцьки, та зазирнути під спідницю.

Оце да, матиме попит!

Все що стосується будь-якого навчання.

Про це й писав — будь яке навчання — це багато праці і часу. Бо навчання — це важкі зміни в головному мозку учня. А чим менше навантаження на мозок — тим фіговіше навчання: «в одне вухо влетіло, через інше вилітіло». Передивитися картинки у підручнику з фізики — хоч у якій якості — скільки знання такє навчання дає?

І частина навчання — це отримання навичок. Тобто самостійне повторювання якихось дій, операцій, напрацювання — автоматизма.
Звісно, якщо в професії можна використати емулятор — як от у авіації кабіну літака — «і літаємо» — то й ок.

Ну і багато чого ще

понаписали маркетологи.

користувач — розбереться, чи потрібно воно йому.
а слідом за ним — інвестори.

VR технології об’єктивно одні із найбільш перспективних для використання,

Скільки не дивився заманушної реклами — так і не второпав навіщо мені вони як користувачу.
Наприклад у вільний день — я радше поїду за місто, у ліс, до річки, чим буду знову занурюватись у віртуальний світ.

Може молодь, так — дійде до життя у гробику, добровільно підключиться до матриці і — щоб не мати ніяких справ з фізичним світом.

до банального віртуального офісу для проведення мітингів з колегами

тренд — камери у команді де всі один одного знають — виключаються. Достатньо — голосу і шаринга екрана. Вчора от типовий приклад — перевіряли одну штуку вдвох — IDE в мене, колега мені: — а нука — як так зробити? бац бац — помилка. Обговорили і — знову — а якщо так?.
Камери не вмикали — бо навіщо?

для «проведення мітингив» — вже купа всього є. Що не вистачає — передавати сморід колеги який після велотренажеру не сходив у душ?

чи навчання

про навчання — фігня.
Навчання — то свій піт, своя натужна, марудна праця.
У блогера Veritasium є популярна історія обіцянок, як радіо, TV, CD, ... — обіцяли зробити революцію у навчанні.
А маємо — необхідність брати кредити щоб отримати знання у пристойному коледжі.
Навіщо, за що платять? Все ж є в інеті :)

Для навчання більш дієвими були б пігулки для прискорення процессів у мозку, а не — ще один вид іллюстрацій до складного матеріалу.

Застосування безмежне з точку зору можливіх сфер і ринків

Теоретично.

Блокчейн теж теоретично багато обіцяв.

Звісно, заміна бігбордів з фізичних на віртуальні — зручна штука.
І щось з VR прийде в наш побут.

нарубив бабла на хайпі і можна лівати

ridiculous amount of people and resources, but we constantly self-sabotage and squander effort.

пам’ятаю був в мене якось проект з facebook, він був естімейтнут так що ми все встигали зробити буквально за один вечір тижневий спрінт, а на щотижнивий міт з їх сторони приходив один пєдалер і штук пять менеджерів, це не шутка, вплоть до того що приходили якісь менеджери тіпа розвитку в регіоні південна америка ітд.

Кто бы мог подумать, что Кармак работает в Meta. Какой позор.

Люди такого уровня не должны быть наемными работниками в принципе.

Кому должны быть не должны?)
Товальдс вон в Трансмете был вполне наемным

Тогда программировать и создавать что то, будет очень мало возможностей. Но хотя конечно пример старого приятеля Стива Джобса видимо был упущен из виду. Как только ты как отпускаешь бизнес от себя, пытаясь сконцентрироваться на производстве, тебя обязательно разного рода Скалли попытаются из него выкинуть и присвоить себе все твои результаты.

Его контору по вирт реальності поглотили. А общем везёт ему на это. Сначала ID сожрала Bethesda . А потом и Oculus VR сьели. В общем гениальный программист но в бизнесе выходит не настолько гениальным, впрочем все равно существенно лучше большинства.

Не сожрала, а купила. Он еще и в плюсах остался.

imageio.forbes.com/...​2017/06/1200-1200×675.jpg

SV всетаки пророческий сериал. Предсказали gpt и крах vr =)

Чирз, я прям читал тред и вспоминал этот этам сериала! )))

— Бэримор, почему на болотах снова появилось так много постов от людей, которые только что осознали, что Facebook делает что-то плохое, и увольняются из него?
— PSC сезон, сэр.

Сахарная гора расстратил все деньги, акции обвалились, держатели воют, а на выходе пшик.

Компанія гребе бабло з кожним роком продаючи те саме. Народ: «де інновації? де нові розробки? що за корпорація бабла?»

Компанія інвестує бабло в нову індустрію, яка поки не приносить дивіденди. Народ: «ааа, лохи, стільки бабла просрали.»

Доречі мета зараз заробляє майже $10 млрд. в квартал чистими. Так що можуть позволити собі мільдярд-другий в рік на VR тратити. Взагалі треба радіти що є такі компанії які спалюють бабло щоб принести щось нове, щоб двигати технології вперед.

А ви сколько потеряли на акциях? Они обвалились больше чем на 50%. Когда за ваш счет идет банкет, то как то не очень умничать тянет. Это если со стороны наблюдать, то да интересно.

Маю два окулуса. Oculus Go та Oculus Quest 2.
Сказати те що це сира штука нічого не сказати.
З великих багів.
1. Відео файли на диску кудись пропадають, один раз ти їх бачиш, другий раз ні.
Рандом якись.
2. Іноді мишка\вказівник шлему втрачає орієнтацію. Спасає лише перегрузка, ресет.
3. Мишка\вказівник може намертво завмерти на тривалий час, якщо проблеми з інтернет.
4. Відео програвач працює якимось рандомом
5. Шлем налаштований щоб з ними пригали бігали, про нормальний стаціонарний режим в ньому якось забули. Постійно тоби парить мізки що він втратив орієнтацію та погане освітлення в кімнаті.

Що там з іграми навіть толком не знаю, встановив лише кілька дуже простих.
Чому з десятків тисяч працівників в Фейсбуці не знайшлось пару нормальних тестувальників їх флагманського продукту — незрозуміло.

Чому з десятків тисяч працівників в Фейсбуці не знайшлось пару нормальних тестувальників їх флагманського продукту — незрозуміло.

Вот кстати говоря очень важная тема — почему-то постоянно сталкиваюсь с тем, что конторы набирают дохрена погроммистов, а тестеров — нет. Хуже того «мы ожидаем что погроммисты будут сами тестировать свой код».

погроммисты будут сами тестировать свой код".

раніше так і вчили ) у кінці 90х, ми повинні були самі перевіряти свій код перед тим як він потрапить до препода ))

Але... скільки тестувальників треба? Як на мене з ускладненням продукту потреба у тестуванні зростає експоненційно, тому скільки не наймай, результат це не дуже змінить. Як на мене питання автоматичних тестів це задача для програміста :-)

скільки тестувальників треба?

Для состоявшегося продукта тестировщиков нужно раз в 10 больше чем погроммистов

Як на мене питання автоматичних тестів це задача для програміста

QA Automation != погроммист
Юнит-тестирование — это на погроммистах, тут да.

Для состоявшегося продукта тестировщиков нужно раз в 10 больше чем погроммистов

Таке враження, що це не розрахунок, а просто від фонаря цифра.

QA Automation != погроммист

А у чому принципова різниця? Мені, наприклад, не складно написати тест, який би розгорнув віртуалку, поставив там наш софт та перевірив головні кейзи. Великої відміни від звичайного програмування не помітив.

Знову ж так, не тільки Unit, але й функціональні тести.

А у чому принципова різниця?

В стоимости + скиллах. За те же деньги можно получить значительно больший выхлоп.

Я не думаю що спеціаліст, який зможе розібратися з VirtualBox SDK на C++ чи Python, та, наприклад, зрозуміють, що так сканкоди клавіш, звичайні та розширені, буде коштувати дешево, як ти його не називай.

А я уверен что из программиста плохой тестировщик. Зачем переплачивать за худшее качество?

Ну... як на мене unit-тести та автоматичне тестування це не тицяння у кнопочки, це майже не відрізняється від інших задач програмування, де звичайний тестувальник не впорається, а для програміста це звичайні задачі.

Кроме юнит тестов, есть интеграционные и прочие тесты.
Условно, есть убер сложная и оптимизированная система, в которой и погроммисту разобраться сложно, а автоматизатор сверху может просто написать тесты на питоне, чтобы проверить наблюдаемое поведение. Это в разы проще.

я бы сказал что прогер скучает до охреневания когда надо часами гонять юайку или постамн с унылым переборм чепухи которю могут слать.
я перешел из автоматизаторов в погромизды, знаю что это за шляпа.
и да, юнит тесты лишь не большая часть тестирования, там еще интеграционные а главное е2е тесты, описание тест кейсов, потом ненерация данных для тестов, особенно когда у вас сложные данные...там просто повеситься можно от нудятины, ну и когда сам написал то попадаешь в трюк что раз покрыл кейс в коде значит от и оттещен уже и вообще за***л меня этот тикет...

ЗЫ я работал несколько лет в режиме ноу куа, делаем сами. это дно. нравится это менджменту или нет.

я бы сказал что прогер скучает до охреневания когда надо часами гонять юайку или постамн с унылым переборм чепухи которю могут слать.
я перешел из автоматизаторов в погромизды, знаю что это за шляпа.
и да, юнит тесты лишь не большая часть тестирования, там еще интеграционные а главное е2е тесты, описание тест кейсов, потом генерация данных для тестов, особенно когда у вас сложные данные...там просто повеситься можно от нудятины, ну и когда сам написал то попадаешь в трюк что раз покрыл кейс в коде значит от и оттещен уже и вообще за***л меня этот тикет...

ЗЫ я работал несколько лет в режиме ноу куа, делаем сами. это дно. нравится это менджменту или нет.

А у чому принципова різниця?

Різниця що розробник буде йти по happy path, а тестувальник — дивитись на систему як на black box, та зокрема тестів за спекою — вести себе як дитина за штурвалом літака (смикаючи його в усі сторони)

Ну... у більшості випадків мова йде про те, що не працює happy path, а не якісь екзотичні кейзи. Те, що використовують спідранери, зазвичай не цікавить взагалі розробників.

а не якісь екзотичні кейзи

Так ось кваліфікований тестер знайде екзотичні кейси :-)

Боюсь что Quest 2 даже смок тест плохо проходит.
Честно говоря выпускать продукт у которого ушатана файловая система, это нужно постараться. То что оно еще както работает — это настоящее чудо. Хотя к сведенью Oculus Go вот полежал месяц на полке и перестал запускаться, просто без причины, бесконечная загрузка. Благо там есть хард ресет в заводские настройки с зажатием двух кнопок, иначе наверное уже бы выбросил.

А кому цікаві екзотичні кейзи? Якщо проходять happy path, то це вже успіх. А якщо для того, щоб відтворити баг, треба поставити програму у каталог, який містить символи Unicode з кодами більше 65536, то... у мене питання, хто взагалі наступить на цей баг? А хто наступить, той зуміє й обійти. Тому екзотичні кейзи з точки зору бізнесу можуть виглядати так: забирається час тестувальників, забирається час розробників, грошей це не приносить ніяких.

Також часті баги, коли виконання однієї дії до happy path порушує його. Щоб зрозуміти якої саме дії, треба читати код. Є і брутте-форс, який полягає у тому, щоб протекстувати усі можливі комбінації. Тут ми отримуємо комбінаторний взрив, тому скільки би ми не набирали тестувальників, це нам не допоможе. А от для автоматичного тесту перебрасти усі варіанти не питання.

Також часто виникає ситуація коли фікс одного happy path порушує інший happy path. Знову ж автоматичний тест вскриє проблему раніше, та прив’яже до останніх змін швидше, ніж команда тестерів.

А кому цікаві екзотичні кейзи? Якщо проходять happy path, то це вже успіх.

Ахаха, nice trolling!

А кому цікаві екзотичні кейзи?
Але юзери висушать твій код саме по крейзі пас у хвіст і гриву

ЗІ. я в тестуванні був 2 роки і більше 3 років працював прогером по аутстаффу в команді без тестувальників.

А кому цікаві екзотичні кейзи?

Користувачам системи що б вона була safe :-) happy path треба тестувати, але уся система повинна реагувати коли користувач робить крок в сторону. Це робиться у різних юніт/etc тестах (equivalence classes and boundary values analysis) і у ручних тестах тестувальниками. Або ти хочешь що б твій автомобіль був лише на CI протестован та ще і по happy path?)

Тому екзотичні кейзи з точки зору бізнесу можуть виглядати так: забирається час тестувальників, забирається час розробників, грошей це не приносить ніяких.

Зате відсутність тестувальників приносить збитки

Тому що ми маємо:
— 737 Max crashes
— Toyota unintended self acceleration
— Heathrow terminal
І ще багато чого іншого
Саме тому що імплементацію тестували в основному по happy path, та не спромоглися спробувати розламати систему.

Тут ми отримуємо комбінаторний взрив, тому скільки би ми не набирали тестувальників, це нам не допоможе.

Майже усе що можна протестувати руками — можна і автоматизувати

А от для автоматичного тесту перебрасти усі варіанти не питання.

Так само питання, як і для рук
Наприклад, підключивши тестування exceptions — отримаємо у коді величезну кількість бранчей навіть без явних conditions. Деякі стандарти вимагають покриття throw навіть у місці виклику vector.at(i)

— Toyota unintended self acceleration

Ну таке. Спiймав цей баг, коли вже машинi було 6 рокiв. Ще доволi довго їздив так. Відтворилося не завжди, звичайно пiсля ночi на морозi

Гуд лак таке шукати

Гуд лак таке шукати

У вага такого не було
Мабуть, знайшли))

У вага були iншi трабли, якi бiльш реально знайти, та все одно, роками мучались

Та відкрий любий софт, постійно щось глючить чи тупить, чи батарею жере як усрате. И це ще я не кажу про секьюріті, зливів которої просто як ссміття, причому і великих компаній.

А кому цікаві екзотичні кейзи?

Зараз в наших реаліях вони в повний зріст: коли мобільний зв’язок рівнем від просто поганого до відсутнього.
Але ж це не happy path: до демо із приязними словоговірливими стендап-коміками це не пришити ніяк, а якщо на задньому дворі десь розкладається дохлий кіт — це нікого не їбе, доки біля фасаду не тхне.

Але юзери висушать твій код саме по крейзі пас у хвіст і гриву.
Я вже писав що декілька років працював без відділу тестувальників і сам окремо тестувальником та автоматизатором. якби писав для себе, або обирав сам, в житті не обрав би варік що погромізди сами тестять, це дно.

Маю два окулуса. Oculus Go та Oculus Quest 2.
4. Відео програвач працює якимось рандомом

Обычно стараются не упоминать оба эти факта о себе в одном и том же сообщении.

Я решил проблему Окулуса достаточно элегантно.
Фаанговские рукожопы сделали так, что памяти на обоих девайсах очень мало,
расширить ее микро сд нельзя, сетевой диск подключить нельзя, свой диск как я писал выше живет своей жизнью.

Что делает тру разработчик в таком случае ?
Правильно, мы создадим свой сайт с блекджеком и раздетыми танцовщицами,
в всего два функциональных запроса.

Смотри Артемка внимательней, как выглядит совершенный функциональный код.
ibb.co/z5p2dTq

В каких-то 12 строк кода написан полноценный сайт, с пейджингом, фильтрами и терабайтной библиотекой 3д видео в качестве 5-12к

ibb.co/nkqFGd6

ibb.co/sm44bXg

Мелочь конечно, но теперь все работает как надо =)

PS: Кстате, чем у вас там заруба с Джонни закончилась ?
Интегер переменную между двумя акторами в 150 строк бойлерплейта передали успешно ? ))
Или всетаки решили на растишке переписать ? ))

ibb.co/sm44bXg

Ахаха, теперь я понимаю что значит твоё «мне милфа на колени села в спортзале» :-))
Штанишки тебе жена постирала хоть? :D

К сожалению зимний сезон милф в этом году не рыбный :-/
Света нет, воды нет, интернет с перебоями.
Хорошо что хоть летом не сидел на месте, есть что вспомнить

ibb.co/sm44bXg

Тьху, только заметил. Ты не тот скрин запостил !
Там какаято девка, пускай и с отличной фигуркой.
А настоящий секс то вот здесь !

ibb.co/z5p2dTq

Ах эти изгибы, этот обвес.
Как говорил классик,
"Вы достигли идеала если вам есть что добавить, но нечего убрать"©
Ребята, здесь нечего убрать. Нечего убрать.
Код настоящая писечка !

Вы достигли идеала если вам есть что добавить, но нечего убрать

Убрать как раз есть что.

cargo install rattice
rattice

crates.io/crates/rattice

Что делает тру разработчик в таком случае ?

Ставит генту на окулус

Ставит генту на окулус

Это для сильных духом мужчин.

Чому з десятків тисяч працівників в Фейсбуці не знайшлось пару нормальних тестувальників їх флагманського продукту — незрозуміло.

По-перше, не флагманського і нішевого. Це рахуй ресьорч.
По-друге, VR це тобі не сайтики на ангулярі розробляти і тестити. Тут не тільки сирість технологій, но і інструментів для розробки.

Що там з іграми навіть толком не знаю, встановив лише кілька дуже простих.

Спробуй half life alyx, ось для чого VR треба

Кармак сделал Doom и Quake...
А потом везде отовсюду уходил

После покупки Id Software Bethesda он сделал Rage, его раскритиковали и он ушел космические корабли делать
Они не полетели, перебрался в FB Oculus делать
Сейчас опять что-то мешает танцору, куда дальше?

А факт того что фейсбук уволил 11 тыщ (из 80) сотрудников — это просто так? Фейсбуку гайки

Фейсбуку гайки

хотелось бы но наврядли

Джон Движек Кармак работает лучше в одиночку, но те времена давно прошли. Вот и мается бедняга.

Вопрос — что он там делал?)))

Вопрос — что он там делал?)))

Він був у VR розробці — Oculus

Я думаю, що просто ті ігри не на поверхні. Якось пили пиво з зумером, то він мені розповів сюжет гри Detroit — я прифігів, що це ж епічно, як той Макс пейн був колись. Або от у Wolfenstein: The New Colossus я б і сам зіграв, але не стану збирати під це діло залізо, бо дуже затратно і діти не дадуть все одно пограти

не стану збирати під це діло залізо, бо дуже затратно

Пройди на ютубе. Все игры не-песочницы убил ютуб

В сенсі кіно з відео-вставок подивитися? Хотілося б ще ігрову складову.

Ні, пошукай якогось летсплейщіка, там ти просто дивишься, як хтось грає та іноді дуже добре коментує та/чи читає субтітри.

Тема дуже перспективна, але реалізація... Схоже обійшлись без фокус груп. Ну і стратегія виходу на ринок була зверху. Якби зробили «вау» продукт, вірусну медіа підтримку, фрі тіер (власну квмнатку в метаверсі) з якимись плюшками, реєстрацію за рефералами... Мене в Мета не взяли — начувайтесь тепер :)

П.С. ще надважливо було залучити існуюу базу користуваів, і перетворити їх на «євангелістів» нового продукуту для експансії.

Підписатись на коментарі