Як згуртувати команду через волонтерство (хроніки event менеджера)
Хочу підняти важливу, як на мене, тему про те, як обʼєднувати команду в складні часи, і поділитись своїм досвідом з цього приводу.
Зазвичай робота івент менеджера полягає в організації корпоративів, тімбілдингів, та інших активностей для згуртування колективу компанії. Та нескладно здогадатись, що цього року фокус моєї роботи змістився в зовсім нове русло, тому що війна стала лейтмотивом багатьох процесів в Provectus. Тому сьогодні я хочу поділитись декількома кейсами, коли ми змогли обʼєднати команду навколо нетривіальних благодійних ініціатив.
До речі, влітку я вже писала про один з наших авторських проектів для віддалених тімбілдінгів, який дуже сподобався команді Provectus. Запрошую прочитати нашу статтю про радіо корпоратив тут.
Отже, наближається Новий рік, тому спершу хочу розповісти про нашу найсвіжішу ініціативу — подарунки дітям. Насправді, традиція вітати дітей-сиріт чи дітей з малозабезпечених родин з Новим роком існує в компанії вже чотири роки. І так, багато компаній мають подібні благодійні акції (на щастя!), та зазвичай «підопічними» стають дитячі будинки та школи в великих містах. Ми ж, разом із фондом «Корпорація Монстрів», ще чотири роки тому почали співпрацювати із школою у маленькому селі на кордоні Луганської області. Кожного року ми збирали побажання від дітей та їхніх батьків, купували подарунки, та організовували логістику доставки цих подарунків до школи разом із фондом. Але із початком повномасштабної війни в Україні, це село було окуповано одним з перших, і цього року лише чотири сімʼї із семидесяти вийшли на звʼязок з нами. Силами компанії та співробітників, в серпні ми забезпечили цих дітей всім необхідним для школи, від пензликів до рюкзаків та спортивної форми.
Напередодні Нового року ми знову звʼязались з фондом «Корпорація монстрів», і вони запропонували нам привітати із Новим роком дітей-сиріт та дітей з малозабезпечених сімей в Одеській області. Ми запропонували всім колегам із Provectus доєднатись до купівлі подарунків: опублікували список побажань від конкретної дитини й бажаючі могли обрати собі підопічну дитину та придбати для неї подарунок, про який попросила дитина.
Коли ми читали цей список побажань, в багатьох країлось сердце. Наприклад, одна дівчинка «замовила» собі шампунь та розчіску, а хтось побажав мати зимову шапку. Звичайно, в таких випадках колеги з Provectus окрім шапки купували ще й куртку та повний набір зимових речей. Було дуже приємно бачити, з яким ентузіазмом та піклуванням всі волонтери поставились до подарунків! Таким чином, ми зможемо зробити трішки щасливішими понад 80 дітей. В процесі, колеги багато обговорювали цю ініціативу, радились один з одним, та допомагали в підготовці подарунків.
Якщо ви теж хочете долучитись до привітання нездолених дітей з Новим роком, залишаю посилання на фонд «Корпорація Монстрів». Будемо раді робити добру справу разом!
Running & Cycling Challenges
Святкування Дня народження компанії цього року теж було особливим. Зазвичай, таке свято є приводом для великого корпоративу, на якому люди з усіх локацій можуть познайомитись та провести час один з одним. Тож ми задались питанням як можна згуртувати колектив з девʼяти країн без корпоративу і враховуючи війну в Україні.
Рішенням став Provectus Running Challenge! Ідея полягала у наступному: за два тижні до Дня народження компанії ми запросили всіх бажаючих доєднатись до челенжу і створили для цього у спеціальний канал в Slack. За 12 днів люди мали пробігти від 12 км (бо компанії виконалось саме 12 років). Кожен кілометр Provectus конвертував в $12, які йдуть в Provectus Charity Fund — фонд для допомоги армії та українцям, що постраждали від війни.
Крім того, після численних запитів від команди, ми додали ще й Cycling Challenge, тому що багато хто надає перевагу велосипеду перед бігом. Для цього челенжу також був створений окремий канал, куди могли приєднатись всі охочі.
Насправді, ми навіть не очікували такого ентузіазму від людей! В челенжах взяли участь більше 80 колег, що є досить високою залученістю для такого роду активності. Кожен день люди висилали в канали скріншоти своїх трекерів та фото с пробіжок та вело-прогулянок. І що особливо приємно — до акції долучилися люди з усіх локацій, від України до Колумбії. Колеги підтримували один одного, активно коментували фото, жартували, і вели обговорення на різні теми, а також залучали до здорового способу життя свої родини.
Спостерігаючи такий ажіотаж навколо челенжів, ми вирішили додати ще одну цікавинку — гейміфікацію. Для цього була створена таблиця з прогрес баром для кожного учасника челенжу, і за певну кількість здоланих кілометрів, вони отримували «ачівки».
Учасники, що проїхали та пробігли найбільшу кількість кілометрів, отримали круті презенти. А саме, професійні кросівки для бігу, спортивний рюкзак, велоокуляри, бананку, велосипедний ліхтар та аirpods (на вибір).
Що стосується фонду, компанія в сумі монетизувала $36,500 за 3036 км, що пробігли та проїхали на велосипедах колеги з Provectus. Ці гроші пішли на купівлю дронів, автомобілів, медичного приладдя, та багато інших речей, які зараз необхідні ЗСУ.
Ми вже знаємо точно, що наступного року повторимо цей челенж, тому що він якнайкраще обʼєднав колег з різних країн, та додав бойового духу всій команді Provectus!
Благодійний мерч
Ще однією ініціативою компанії, яка підтримала дух єдності нашої міжнародної команди, став благодійний мерч.
Разом із дизайнерами ми розробили патріотичні емблеми для футболок, шоперів та стікер паків, які могли придбати собі співробітники в нашому інтернет-магазині з будь-якої точки світу. Усі гроші, отримані з продажу мерчу, також пішли в благодійний фонд Provectus, а звідти на запити від ЗСУ, медичне обладнання, гуманітарні ініціативи.
Таким чином, наші патріотичні футболки та шопери поїхали в різні точки світу. Ми отримали багато позитивних відгуків від колег за втілення цієї ідеї.
Як і більшість колег з HR департаментів українських компаній, знаходимось в постійному пошуку нових ідей та інструментів об’єднання команд в умовах війни, і згуртування навколо волонтерських проектів — це внесок наших колег в нашу перемогу.
На жаль, регулярні перебої електроенергії та екстрені відключення внесли свої корективи в планування нашої роботи. Все важче планувати онлайн івенти та прямі трансляції через неможливість прогнозувати ситуацію з електроенергією, але варіанти активностей про які ми розповіли вище підходять під сьогоденні умови. Будемо раді почути про ваш досвід в коментарях.
3 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів