Протистояння освіти і технологій: в школах Нью-Йорка заборонили ChatGPT

Усі статті, обговорення, новини про AI — в одному місці. Підписуйтеся на DOU | AI!

Поки айтівці досліджують ChatGPT і висловлюють глибоку занепокоєність здатностями штучного інтелекту, освітяни Нью-Йорка вирішили діяти — і першими в країні (й у світі) заборонили використовувати AI-бот у навчальному процесі і учням, і вчителям.

У новині на Business Insider вказана причина бану: «Через занепокоєння щодо негативного впливу на навчання учнів, а також занепокоєння щодо безпеки та точності контенту, доступ до ChatGPT обмежено в мережах і пристроях державних шкіл Нью-Йорка».

Освітяни встигли помітити, що технологія швидко стала популярною серед школярів, зокрема, ChatGPT використовували для написання есе, супровідних листів та інших подібних завдань з англійської мови.

Шахрайство з використанням AI настільки поширилось, що навіть спричинило появу антитехнології: студент Принстонського університету розробив додаток GPTZero, який аналізує складність та випадковість конструкцій в тексті і визначає, чи використовувався у його створенні штучний інтелект.

Оскільки заборона впроваджується в найбільшому шкільному окрузі США, це може стати прецедентом для обмеження провідної технології в інших регіонах.

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Тим часом бот проходить US medical licensing exam (USMLE), тобто може замінити лікаря, по крайній мірі GP. Звісно в тих випадках де треба фізично оглядати пацієнта він не замінить, але у всіх інших випадках — чому б і ні.

Мою знакомую взяли в салон красоты в Северной Каролине администратором, так хозяйка удивилась, что та умеет калькулятором пользоваться... «You are really smart»

ну там попередниця мабутьбула з довгими нігтями і певного кольору

Це вона ще не знає що бухгалтери і юристи баристами і офіціантами в Україні працюють

«Через занепокоєння щодо негативного впливу на навчання учнів, а також занепокоєння щодо безпеки та точності контенту, доступ до ChatGPT обмежено в мережах і пристроях державних шкіл Нью-Йорка».

Несвіжу, застарілу систему освіти та матеріали, що вивчаються, вдосконалювати ніхто не бажає: що в Україні, що за її межами — одне й те саме.

Негативний вплив на учнів через те, якою хернею їм доводиться займатися:(

А розкажи як інакше можна навчити людину висловлювати складні думки у письмовому форматі, крім як практикою написання різноформатних текстів? Чи ти вважаєш, що це взагалі непотрібна навичка?

Ну взагалі через розвиток різних AI асистентів цінність цієї навички знизиться. Я думаю в майбутньому мало хто буде заморочуватися писати якийсь короткий текст вручну замість того, щоб накидати декілька тез, вибрати параметри і згенерувати його за секунду.

Ну і хто це буде читати? Ненавиджу графоманські тексти написані людьми, завжди читаю по діагоналі, намагаюсь очами вицепити оті самі «декілька тез», а якщо цю х**ню ще й нейронкою генерити будуть — я одразу таких забанив би — це ж максимальна неповага до людини й її часу, замість самої суті змусити її читати згенерену графоманію.

Так само і нейронки, які витягують тези теж прогресують :)

Тренування вміння гарно висловлювати складні думки — це, в першу чергу, розвиває мозок самої людини. Написання ессе та рефератів потрібно не школі і вчителям, а учням. Щоб потім могли розуміти складні думки інших людей, а не застрягти на все життя на рівні FoxNews/1+1.

Уявімо дитину з бідної родини, яка живе в гетто, в якому її оточуют імбіцили/алкоголіки/наркомани однолітки/родичі/батьки. У вашому колі знайомих багато вміють ессе писати? Питання риторичне. І у згаданої дитини з’являється віртуальний приятель, який спілкується з ним на різні теми красивою мовою, а не сленгом чи суржиком, допомагає вирішувати домашні завдання і таке інше. Доступ учня до шкільного вчителя чи репетитора обмежений, а до віртуалного ментора ні. Мені самому дуже подобається цей «інструмент».

Це виглядає приблизно як «До чого б дої***ись... О, до ессе». Мова йде не про вміння писати ессе як таке (це просто одна із форм — цілком можливо не найпотрібніша в житті, але разом з тим достатнью проста щоб використовуватись в процесі навчання), а про вміння грамотно формулювати складні думки письмово.

И, конечно же, этот ребеночек-цветочек в гето вместо майнкрафта и стрелялок будет общаться с виртуальным приятелем явно от белых идиотов, ага.
Несмотря на чмырение его за это всеми вокруг.

Несмотря на чмырение

Именно так.

Наоборот же — мотивация стать мизантропом и забиться в ракушку.

допомагає вирішувати домашні завдання

ctrl+c, ctrl+v це не «допомагає вирішувати», а «академічна недоброчесність» за яку в кращому разі треба заставляти все переробляти заново.

Стіну тексту замінить AI технологія симуляції голосу людини.

Звідки в гетто в бідної сім’ї гроші на доступ до віртуалоного ментора і взагалі на інернет, коли батькам на чергову пляшку не вистачає

В США в бібліотеках можна користуватися безкоштовно компами під’єднаними до інтернету.

Все як раз таки навпаки.
Дітей «змушують» читати книги, писати реферати та ессе, щоб вони розвивалися і навіть у дитини з гетто був шанс, якщо вона не буде класти болт на навчання.

Згадана дитина замість того, щоб розвиватися і «шевєліть ізвілінамі», заб’є болт і буде очікувати, що AI все за неї зробить.

Мабуть саме завдяки цим життєво необхідним навикам є (були) вимоги до КІЛЬКОСТІ СТОРІНОК в дипломі, а код програми скромно тулився в ДОДАТКУ ... Справа в тому що перекази чи «що мав автор на увазі» де є єдина вірна вчительська версія не мають нічого спільного з описаною вами метою, а навпаки виховують в дітях навики пошуку «рішення яке влаштує вищестоящих», а яке воно буде — уже справа десята ...

Мабудь просто не треба фантомні болі свого навчання поширювати на весь світ?

А що в нашій школі уже перестали вимагати «що мав на увазі автор» і де те що мав на увазі автор знає тільки вчитель ?

Ви навчались в школі в Нью Йорку, про який йде мова в обговорюваній статті і там вас примушували таке писати?

А розкажи як інакше можна навчити людину висловлювати складні думки у письмовому форматі, крім як практикою написання різноформатних текстів? Чи ти вважаєш, що це взагалі непотрібна навичка?

— тобто це суто про США ? А які методики тоді у нас ?

Залежить напряму від конкретного вчителя.
Десь є, а десь нема.

Тільки по тих темах, де людини є що сказати, вона керує розвитком думок і є бажання сказати.
Дітей в 11-17 не їбе, чому героїня твору сумує або суїциднулась методом кидання під потяг, і що відчуває покритка, що з байстрям шкандибає — в них це ніяк не резонує в цьому віці.

Щоб навчитись «керувати розвитком думок» при письмі не існує іншого способу як сідати та писати. А те, що в совку було дві точки зору — вчителя та неправильна, це не проблема методу, це проблема кадрів та системи...

Щоб навчитись «керувати розвитком думок» при письмі не існує іншого способу як сідати та писати.

Я в 14 років не міг написати текст, що відчуває покритка з байстрям, тому що не було відповідних думок, але міг написати зв’язний текст з приводу своїх почуттів до дівчини з ліцею.
+/- таке саме в інших дітей було.

Я в 14 років не міг написати текст, що відчуває покритка з байстрям, тому що не було відповідних думок

Ще раз — ти екстраполюєш власний негативний досвід на метод. Щоб навчитись висловлювати думки письмово (структуровано, грамотно, ...) цьому треба вчитись. Крапка. Ніякого іншого методу крім як сідати й писати не існує. Не обов"язково писати про якусь нецікаву фігню — цілком можливо попросити тінейджерів написати ессе та якусь актуальну для молоді тему, або написати рецензію на нову ігру, або на аватар 2 і т.п. Але це питання тілько до застарілої програми та вчителів. На заході з цим зазвичай краще ніж в екс-совку в середньому.

Не обов"язково писати про якусь нецікаву фігню — цілком можливо попросити тінейджерів написати ессе та якусь актуальну для молоді тему, або написати рецензію на нову ігру, або на аватар 2 і т.п.

Так я це і мав на увазі.

А те, що в совку було дві точки зору — вчителя та неправильна, це не проблема методу, це проблема кадрів та системи...

Ніби в США по-іншому. В гуманітарних дисциплінах 90% вчителів хардкорні ліваки, навіть в червоних штатах, яких мало цікавить твоя думка чи independent thinking. І в школі вони займаються не навчанням, а indoctrination проповідуючи свою релігію diversity/LGBTQ і т.д.

Верхівка айсбергу
www.youtube.com/watch?v=u63vhFHNvFQ
www.youtube.com/watch?v=72fFGjrE7Jw
це лише самі неадекватні, яких зняли на відео чи в них не вистачило розуму це все викласти.
Знімати американський прапор, замінивши його на лгбт-шний. Її не звільняти треба (і, скоріше за все, без роботи вона не залишиться), а дати гарненького копняка, щоб летіла до самої Саудівської Аравії або КНДР. Там вона оцінить свободу слова, демократію чи (в КНДР) переваги капіталізму).

Тому що в наших реаліях (на відміну від реалій XIX ст., а у деяких етносів і досі) майже нереально у 12 років стати покриткою з байстрям. А у прогресивних країнах, де школярів накачують блокаторами статевого дозрівання, навіть фізично неможливо!

Звідси і відсутність резонансу. А щось сучасніше, принаймні Подерв’янського чи Юрія Винничука (хоча і то вже теж дідівський контент), у шкільну програму включити моралізатори не дадуть :P Як і пікантні подробиці про інтимне життя Лесі Українки та Ольги Кобилянської, чи малюнки Шевченка у засланні.

Навіщо нормальним людям знати про інтимне життя інших людей?

А мова не про «навіщо», а про пробудження зацікавлення у людей певного віку з певними інтересами.

От екранізації «Енеїди» й «Майстра та Маргарити» добре працюють, треба більше такого :P

А розкажи як інакше можна навчити людину висловлювати складні думки у письмовому форматі, крім як практикою написання різноформатних текстів? Чи ти вважаєш, що це взагалі непотрібна навичка?

Багато знайомих, трієшники і двієчники, нормально так вирижаються. Тому що читали те, що їм цікаво, а не Лесю Українку чи Тараса Шевченка, тому що пишуть статті і спілкуються на форумах на цікаві їм теми, а не нудні реферати на абстрактні, нецікаві теми.

Мені школа в цьому плані нічого не дала. Вчителі ніяк не вказували на помилки (ну крім орфографічних), як покращувати мої твори. Просто ставили суб’єктивну оцінку. За місяць я пишу більше тексту (в різних коментарях на різних ресурсах) ніж за весь час в школі. А коли готувався до IELTS, за 2 місяці написав в рази більше творів ніж за весь час в школі.

Тому що читали те, що їм цікаво, а не Лесю Українку чи Тараса Шевченка,

Це так не працює. «Багато читати» не конвертується автоматично в «гарно писати». Якщо ти ніколи не писав, твоя перша спроба написати статтю буде суцільним болем (а результат — доволі посереднім) навіть якщо ти хорошо знаєш тему про яку збираєшся писати та перечитав всю сусідню бібліотеку.

Вміння писати — це окремий скіл. Хіба не помічав, що книги від різних авторів на одну й ту саму тему дуже різні — деякі «ковтаються», через деякі потрібно буквально продиратись? Мені здається, вайті це особливо помітно (ринок «гарячий», дуже багато літератури видається на будь-яку тему)...

Вміння писати — це окремий скіл.

А може не треба всіх примушувати володіти цим скілом? він же не базовий як знання таблиці множення. 99% населення планети не пише щодня ессе на тему «Суперечливість образу головного героя повісті ХХХ». володіння цим скілом не перетворить людину з плоскоземельщика на астофізика.
іншими словами — нахєра воно мені?

іншими словами — нахєра воно мені?

У мене така жахлива українська, що зміст не передає? Формат — це тристадесята справа (скільки раз мені потрібно додати що так, совкова система всрата саме тому, що вимагає писати якусь херь?), важливий метод. Технічна документація, ділова кореспонденція, супроводжувальні листи, якесь листування бюрократичної природи .... — все це потребує навички структуровано передавати думки письмово, щоб в результаті не було «йшов дощ і два студенти». Не потрібно тобі це? Ну ок. Мені безліч разів ставало в нагоді.

А може не треба всіх примушувати володіти цим скілом? він же не базовий як знання таблиці множення.

Ви впевнені, що знання таблиці множення більш базовий скіл, ніж уміння викласти свої думки (як підкреслив Strukov тема неважлива, важливе вміння) в письмовій формі?

так, безумовно впевнений.
Як і те що математика, фізика і хімія важливіша ніж знання соціології, правознавства, літератури, мовознавства, історіі, релігіознавства...
якщо людей завтра не стане, всі ці «псевдонауки» перестануть існувати.
всесвіт і фізичні явища будуть існувати таким самим чином як вони це роблять зараз, а математика — це основа, закон, за яким все це існує.
псевдонауки крім срачів нічого не створюють, там в кожного своя правда і істина. Тому їх варто вивчати не в школі, а вже пізніше, коли в голові з"являються свої думки і аналітичне мислення.
а виражати думки в письмовій формі — це дрібниці, обгортка, фантик.

Як і те що математика, фізика і хімія важливіша ніж знання соціології, правознавства, літератури, мовознавства, історіі, релігіознавства...

Ви плутаєте тепле з мʼяким.
Безумовно, STEM для функціонування сучасного суспільства важливіший. Але це не про «базовий скіл» і тим паче не про табличку множення (а ви множите 2-х, 3-х, 4-х значні числа в голові? а чого ні, це ж базовий скіл? чи множити однозначні числа це щось базове?), це ціла купа дисциплін в STEM, що забезпечують функціонування сучасного суспільства.

Базовий скіл — це про Пєтю, Колю, Машу, Сашу і т.д., яким табличка множення до одного місця. От цей скіл ніскільки не базовий, навіть якщо вони працюють в STEM related field. Я вже не кажу про будь-яку іншу спеціальність.

А от уміння викласти свої думки в письмовій формі і правильно це подати для будь-якої white-collar job не потрібно недооцінювати.

Так. Саме вона. Ефект Барбари Стрейзенд.
Ну або ще фотки Beyonce, як приклад)

В українській мові закони милозвучности діють, не треба до неї з оцими нагромадженнями приголосних лізти.

(General American) IPA(key): /ˈbɑɹb(ə)ɹə/

Шву цілком коректно передавати ненаголошеними [е] чи [и].

Не в цьому випадку. Це був свідомий крок співачки, коли вона вилучила літеру “а” зі свого справжнього імені:

Barbra Streisand’s real name is Barbara Streisand. She refused to change her last name, but did drop one “A” out of Barbara because she hates the name Barbara.

Джерело

Мені ото цікаво: а у них теж твори в стилі «що мав на увазі автор на 30 сторінці 8 тому» причому є тільки один вірний варіант, що мав на увазі нещасний який вже пару сторічь у могилі — вчительський, все решта страшний «харам» ... Бо якщо так — то автору цього АІ треба дати нобелівку, премію ООН за захист прав дітей і негайно увіковічнити його в бронзі і камені!

Да, но войны и мира нету. Но по 200 страниц есть книжечки.

А єдиновірна вчительська точка зору є ?

Не вчительська, а міністерства освіти)

А ну це кардинально мініяє справу (ніт) 🤣

Це того міністерства яким керує дебіл який вкрав дисертацію? Ну, це авторітет, звісно.

Підписатись на коментарі