Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 5
×

Magento vs Shopify: яку платформу обирати саме під ваш проєкт

Привіт, мене звати Стас, я працюю в компанії DigitalSuits вже майже 4 роки і за цей час пройшов шлях від Trainee до Team Leader своєї E-commerce Team. Моя головна і улюблена технологія для роботи — Shopify.

У цій статті я розповім, як підходити до вибору влучної платформи електронної комерції щоб створювати, а потім і управляти та обслуговувати інтернет-магазини. Це має вирішальне значення, оскільки він може бути фактором, відповідальним за успіх чи невдачу бізнесу.

Я не знайшов популярніших платформ, ніж Shopify та Adobe Commerce (ex-Magento). Вони дуже різні, але я хотів би протиставити Magento Shopify, щоб дізнатись, яка з них більше підходить для кожного конкретного випадку.

Як Adobe Commerce, так і Shopify надають усі функції, необхідні для створення, керування та розвитку онлайн-магазину. Використовувати будь-який з них дешевше та легше, ніж створювати свій інтернет-магазин з нуля. Крім того, це зручніше, ніж покладатися на кілька плагінів.

В першу чергу, ця стаття буде корисною для Shopify-розробників, а також для стейкхолдерів, які зацікавлені у виборі найбільш релевантних технологій, щоб оптимізувати розробку.

Попри схожі характеристики Shopify і Adobe Commerce для бізнесу, кожна з цих платформ має свої відмінні риси. Тож далі розберемо з точки зору розробників, який з інструментів пасуватиме краще для вас.

Короткий огляд Adobe Commerce проти Shopify

Почнемо порівняння з короткого огляду кожної платформи. Плюси та мінуси Adobe Commerce проти Shopify, наведені нижче, окреслюють ключові відмінності між двома конкурентами, які можуть мати вирішальний вплив на вибір. Досліджуйте і обирайте, який інструмент більше підходить під мету вашого продукту.

Плюси Shopify:

  • Розміщувальна платформа — подбає про хостинг для сайту.
  • Простий у використанні комплексний конструктор сайтів електронної комерції.
  • Налаштування Swift у інтернет-магазині.
  • Велика різноманітність плагінів для покращення функціональності магазину.
  • Багато варіантів оформлення та оплати.

Мінуси Shopify:

  • Комісія за кожну транзакцію, якщо ви не використовуєте платежі Shopify.
  • Більшість тем платні.

Плюси Adobe Commerce:

  • З відкритим кодом, безкоштовним для використання.
  • Майже необмежені можливості налаштування.
  • Доступна велика різноманітність програм.
  • Багато безкоштовних тем.

Мінуси Adobe Commerce:

  • Пошук і придбання (і, в деяких випадках, налаштування та керування) хостингу є вашим обов’язком.
  • Потрібні більше технічних знань, ніж для використання Shopify.
  • Трудомістке та дороге створення магазину.

Особливості

Обидві платформи пропонують потужні функції для вашого інтернет-магазину. Однак є

деякі важливі відмінності. Далі пропоную вам докладне порівняння Adobe Commerce та Shopify Plus (Shopify) за наступними планом:

  • Платіжні шлюзи.
  • Комісії за оплату.
  • SEO.
  • Кастомізація.
  • Функціональність ведення блогу.
  • Швидкість завантаження.
  • Додатки.
  • Час доставки програмного забезпечення.
  • Безпека даних.
  • API.
  • Управління запасами.
  • Розрахунок вартості доставки.
  • Підтвердження знижок і купонів.
  • Теми та шаблони.
  • Багатомовні можливості.

Платіжні шлюзи

Shopify пропонує понад 100 платіжних шлюзів з коробки. Однак відсутність комісії за транзакцію значною мірою сприяє вбудованому платіжному шлюзу. Adobe Commerce, з іншого боку, підтримує додавання шлюзів як сторонніх додатків. Ви можете вибрати з кількох сотень варіантів.

У цьому раунді Adobe Commerce або Adobe Commerce 2 проти Shopify жоден із конкурентів, здається, не має явної переваги.

Комісії за оплату

З Shopify доведеться сплатити комісію за обробку кредитної картки від постачальника платежів і комісію за транзакцію. І те, і інше залежить від обраного плану. Ось інформація про тарифи картки:

Розмір комісії за транзакцію змінюється таким чином:

Зверніть увагу, що платіжний процесор Shopify, Shopify Payments є безкоштовним. Використання Shop Pay супроводжується безкоштовною транзакцією для клієнта.

Платіжна комісія Adobe Commerce залежить від обраного вами розширення платежу. Наприклад, PayPal стягує 3,49% + $0,49 за кожну транзакцію в межах США. Для міжнародних карток комісія більша — 5%. Немає щомісячної плати.

SEO

У цьому аспекті порівняння Shopify Plus і Adobe Commerce обидва конкуренти пропонують схожі варіанти.

Ви можете визначити, як ваш сайт відображатиметься на сторінках результатів пошуку, відредагувавши заголовок і опис сторінки. Крім того, можна додати альтернативний текст до зображень. Таким чином пошукові системи зрозуміють, про що йдеться. Крім того, ви можете придбати деякі програми SEO в Adobe Commerce Marketplace і Shopify App Store.

Кастомізація

Shopify надає прості меню для керування основними атрибутами, такими як кольори, шрифти. Також є редактор тем і розділи перетягування для перемішування вмісту на вашому сайті.

Adobe Commerce пропонує максимальну свободу завдяки своєму відкритому коду. Однак, щоб використати весь його потенціал, потрібно мати навички вебпрограмування та кодування HTML/CSS.

Функціональність ведення блогу

Shopify пропонує вбудовані функції для легкого ведення блогу. Adobe Commerce не має вбудованих функцій для цього. Однак, є сторонні розширення, які можуть стати в пригоді.

Крім того, для більш-менш досвідченого розробника не буде проблемою створити блог Adobe Commerce з можливістю налаштування.

Швидкість завантаження

У порівнянні швидкості завантаження Shopify або Shopify Plus проти Adobe Commerce 2 необхідно взяти до уваги одну важливу різницю. Shopify — це розміщена платформа, а Adobe Commerce — самостійна платформа. Тому не потрібно турбуватися про ефективність вашого сайту Shopify. Про це піклується команда мотивованих техніків. Проте остерігайтеся використовувати занадто багато програм сторонніх розробників, оскільки вони можуть уповільнити роботу вашого онлайн-магазину.

Щоб створити магазин Adobe Commerce, вам доведеться або знайти керований хостинг, або вибрати хостинг-провайдера та самостійно керувати його налаштуванням. У цьому випадку ви повинні переконатися, що ваша інфраструктура забезпечує задовільну швидкість завантаження.

Додатки

Shopify, як і Adobe Commerce, пропонує тисячі безкоштовних і платних програм на вибір. Вони можуть запропонувати різноманітні покращення, як-от надання спеціальних варіантів знижок, автоматичне надсилання потенційним клієнтам електронної пошти про нові продукти або відображення піктограм довіри, щоб зменшити кількість людей, які залишають кошик.

Час доставки програмного забезпечення

Кілька вбудованих простих у використанні функцій, які пропонує Shopify, роблять створення сайту реальним за лічені дні. Таким чином, час для виходу на ринок рішення електронної комерції на основі Shopify дуже короткий.

Магазин Adobe Commerce потребує тривалої індивідуальної розробки, треба створити сайт з нуля, розмістити його на сервері, підключити домен до хостингу та встановити плагіни. Цей шлях очевидно довше.

Безпека даних

Shopify відповідає стандартам безпеки даних PCI для обробки інформації про картки. Крім того, ця платформа використовує SSL-шифрування для захисту особистої інформації клієнтів. Adobe Commerce не забезпечує відповідність стандарту PCI з коробки, хоча ваш бізнес може досягти цього досить легко.

Обидві платформи випускають виправлення безпеки та оновлення. Однак, якщо ви використовуєте Adobe Commerce, основна відповідальність за безпеку даних лежить саме на вашій команді розробників.

API

Shopify має набір API, які дозволяють розробникам покращувати його вбудовані функції. Крім додавання нових функціональних можливостей, API дозволяють читати та записувати дані продавця, а також взаємодіяти з іншими платформами. Adobe Commerce — це рішення з відкритим кодом, і його користувачі мають повний контроль над сайтами, які вони створюють.

Однак, він також має структуру веб-API. Останній підтримує управління взаєминами з клієнтами (CRM), планування ресурсів підприємства (ERP), бухгалтерський облік, автоматизацію маркетингу та управління інформацією про продукт (PIM).

Управління запасами

Обидві платформи дозволяють пропонувати необмежену кількість товарів у вашому магазині. Ви можете легко створювати нові продукти та групувати їх у колекції. Проте Shopify має перевагу прямої інтеграції з додатками для дропшипінг-інвентаризації.

Крім того, як я вже згадував, розміщення сайту електронної комерції Adobe Commerce є вашою відповідальністю, тому додавання занадто великої кількості товарів до магазину Adobe Commerce може бути проблемою.

Розрахунок вартості доставки

І Adobe Commerce, і Shopify мають потужні параметри, які дозволяють розрахувати вартість доставки. Однак останній також може похвалитися інтеграцією з деякими інструментами дропшипінгу, які мають оцінку доставки.

Крім того, Shopify пропонує точні калькулятори доставки. Таким чином, за допомогою цієї платформи ви можете надати клієнтам дуже точні оцінки вартості доставки.

Підтвердження знижок і купонів

З Adobe Commerce ви завжди матимете можливість керувати знижками. Shopify має цю опцію в усіх планах, крім Lite. Тож, це не було б проблемою, якби йшлося про порівняння Shopify Plus і Adobe Commerce Enterprise.

Однак, якщо розглядати початкові варіанти, Adobe Commerce має невелику перевагу в цьому відношенні.

Теми та шаблони

Обидві платформи мають велику колекцію тем і шаблонів. Серед них є кілька адаптивних шаблонів, безкоштовних і платних. Таким чином, з Shopify і Adobe Commerce ви можете легко йти в ногу з сучасними тенденціями в дизайні.

Різниця між цими двома платформами полягає в ціні. Shopify пропонує набагато менше безкоштовних тем, ніж Adobe Commerce. Що стосується преміальних тем, то теми Shopify можуть коштувати від $80 до $180, тоді як Adobe Commerce пропонує набагато ширший діапазон цін — від $1 до $499.

Багатомовні можливості

За замовчуванням Shopify не надає повноцінних багатомовних можливостей. Тому вам доведеться використовувати сторонні додатки, які в основному є платними. Водночас Adobe Commerce підтримує кілька мов з функцією перегляду магазину. Ви можете додати кілька переглядів потрібною мовою.

Простота використання

Наступна тема в нашому списку порівняння Shopify і Adobe Commerce Coalition — це те, наскільки вони прості у використанні. Обидві платформи пропонують досить потужні можливості для створення сайтів електронної комерції. Вони забезпечують зручні продумані інтерфейси, що робить запуск інтернет-магазину досить простим.

З усім тим, режим майстра Shopify спрощує налаштування магазинів навіть для початківців. Adobe Commerce Open Source не має цієї функції.

Крім того, як ми вже згадували раніше, на відміну від Shopify, Adobe Commerce не є розміщеним рішенням. Щоб ним користуватися, вам доведеться самостійно придбати хостинг і налаштувати свій магазин. Продавці, які не розбираються в техніці, або не мають під рукою експерта з розробки електронної комерції, можуть вважати це складним завданням.

Загалом, якщо ви початківець і хочете швидко налаштувати свій магазин, Shopify — кращий вибір.

Вартість

На цьому етапі порівняння двох платформ ускладнюється. Розрахунок загальної вартості створення та використання сайту на тому чи іншому вимагає врахування багатьох нюансів. Подивіться на список нижче:

  • Цінові плани. В обох випадках плата за встановлення не стягується. Shopify пропонує 14-денну безкоштовну пробну версію, але зрештою вам доведеться заплатити за використання цієї платформи. Ціни коливаються від $9 на місяць за пакет Lite до $2000 і більше за Shopify Plus.
  • Adobe Commerce Community або Adobe Commerce Open Source можна використовувати безкоштовно. Однак Enterprise Edition коштуватиме вам від $22 000 на рік (близько $1 800 на місяць). Ціна залежить від прибутку вашого інтернет-магазину.
  • Домен і хостинг. Якщо ви виберете Adobe Commerce, вам доведеться заплатити за домен і хостинг вашого інтернет-магазину. З Shopify ці витрати включені у вартість вашого пакету.
  • Налаштування магазину. Налаштування магазину Adobe Commerce, швидше за все, потребуватиме допомоги професіонала. Якщо ви самі не володієте достатніми технічними навичками, вам доведеться заплатити за послуги фахівців. Новачкам простіше користуватися Shopify.
  • Теми та шаблони. Обидві платформи пропонують безкоштовні та платні теми та шаблони. У цьому відношенні змагання Shopify або Shopify Plus проти Adobe Commerce не мають визначити переможця. Adobe Commerce, здається, має ширший діапазон цін, але він не обов’язково буде дешевшим, ніж Shopify.
  • Плата за транзакцію. З Shopify вам доведеться сплачувати комісію за транзакцію (0,15-2,4% залежно від тарифного плану) на додаток до комісії постачальника платежів, тоді як Adobe Commerce не має комісії за транзакцію.

Загалом, важко сказати, яка платформа буде кращим вибором з точки зору ціни. Щоб прийняти рішення, вам доведеться взяти до уваги розмір і складність вашого бізнесу електронної комерції та вашого онлайн-магазину.

Magento vs Shopify: яку платформу обирати саме під ваш проєкт

Сподіваємось, згадані вище плюси та мінуси Adobe Commerce проти Shopify допоможуть вам вирішити, яка платформа є кращою для конкретно вашого проєкту. Тут немає однозначної відповіді, оскільки вибір залежить переважно від розширених параметрів налаштування та простоти створення вашого рішення для електронної комерції.

  • Shopify більше підходить для малого бізнесу та стартапів. З його допомогою ви отримуєте короткий час виходу на ринок за відносно невелику вартість і з невеликими технічними вимогами. Вам не потрібно турбуватися про керування хостингом і підтримку продуктивності серверів на бажаному рівні.
  • Adobe Commerce є кращим вибором для середнього та великого бізнесу, який готовий інвестувати час і гроші в створення індивідуальних рішень. Знадобиться команда, щоб створити сайт, налаштувати для нього сервер і встановити необхідні доповнення.

Цей повільний, трудомісткий і дорогий початок дає вам більше свободи в майбутньому. Ви маєте повний доступ до архітектури свого рішення. Тому ви можете швидко впроваджувати будь-які зміни та коригувати будь-які процеси.

Крім того, ви можете створити власний платіжний шлюз. Таким чином, ви уникаєте комісії Shopy за транзакції, Робота команди розробників над цим буде рентабельнішою, ніж платити фіксовану плату.

***

Сподіваюсь, стаття буде корисною, дякую усім за увагу!

👍ПодобаєтьсяСподобалось5
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

для малого бізнесу — не мадженто!
Для успішного середнього і великого — magento open source з переходом до платної версії ЗА ПОТРЕБОЮ!

4 роки
від Trainee до Team Leader

Вагомий аргумент для обрання Shopify з точки зору вайтішників :)

Уточнення по термінології:
— Magento Open Source
— Adobe Commerce

В статті в основному йде порівняння з Magento Open Source і тільки в одному місці згадується Enterprise, що носить ім’я Adobe Commerce

Adobe Commerce може бути розміщений в Cloud — «Adobe Commerce on cloud infrastructure», що вирішує всі питання по налаштуванню і управлінню хостингом

Adobe Commerce

офіційна назва продукту, який колись звався Magento
Тут детальніше
А Enterprise Edition тепер зветься Adobe Commerce Pro

Не зовсім так. Ось тут офіційні назви продуктів і порівняльна таблиця business.adobe.com/...​/magento/open-source.html

Adobe Commerce Pro

не зустрічав такої комбінації, можливо хтось так називає Adobe Commerce на Cloud Pro інфраструктурі

Magento — для середнього та великого бізнесу, тому там більше грошей, стабільніше працювати та більші зп.
Тож якщо ви захочете вивчати мадженту та почати саме з фронтенду, підписуйтесь на канал:
https://youtube.com/@serhii.chernenko
:D

Що таке середній бізнес? На шопіфай є магазини з оборотом 300 тисяч плюс, в місяць

Підписатись на коментарі