Про те, як відкрити свою агенцію у 20 років в розпал війни
Одного разу я прийшла на співбесіду і одразу пройшла в компанію. Позиція — in-house рекрутер....
Більше ніж півроку потому мені запропонували стати проджект менеджером в іншій компанії і розвинути нову ланку їхнього рекрутингу. Це був успішний проект довжиною у
Перший крок — побудувати власну команду людей, з однаковими цінностями та баченнями. Так як це сімейний бізнес, я залучила сестру та маму. Потім знайшлися проджект менеджерка і рекрутерка, з якими ми раніше вже працювали в одній компанії. А тоді ще SMM, ще рекрутер і зараз нас ціла команда. І всі жінки та дівчата)
Другий крок, який ішов паралельно з першим — продумати все від інвестицій до брендингу: зробити бізнес-план, створити сайт, соцмережі, організувати роботу в команді, продумати співпрацю з клієнтами, знайти офісне приміщення, зареєструвати компанію юридично і т.д. Третій — власне почати роботу.
Було страшно, але я мала та маю чітку мету, досвід, круту команду, у якій можна бути впевненою, та великий авантюризм, який рухає мене до пригод та ризику. Завдяки досвіду та базі клієнтів кожного з нас, ми вже працюємо з бізнесами, які повертаються знову і знову. Кожен з нас обожнює свою роботу.
У цьому блозі я розповідатиму про все, чого навчив мене рекрутинг. Ділитимусь важливими інсайтами про ринок для бізнесу та всіх, кому цікаво бути обізнаним у цій сфері. Побачимось у наступній статті.
P.s. Буду рада відповісти на ваші запитання :)
Софія Дідух,
CEO SODI
18 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів