ІТ-сервіс для e-commerce — робіть такі платформи!

Жив-був 19-річний хлопець, який в день розвозив піцу, а ночами шив спортивний одяг, який продавав під маркою GymShark. Через три роки у 2015 році продаж цього одягу становив 9 мільйонів фунтів на рік. У 2017 — 41 мільйон. А у 2019 — 176 мільйонів.

Причому без будь-яких зовнішніх інвестицій! Як йому це вдалося?

Середній час продажу товару зі складу складав 108 днів. Середній час збирання грошей за товар, відданий на реалізацію дилерам — 19 днів. А розраховувався він за відшиту продукцію з постачальниками через 163 дні.

163 — (108 + 19) = 36. Іншими словами, у нього залишалося 36 днів, щоб прокрутити отримані гроші. Наприклад, замовити ще товар, значну частину якого він встигав продати та отримати за нього гроші — ще до того, як настав час оплати з постачальником за попередню партію.

Це і є головним рівнянням електронної комерції! Термін розрахунку з постачальниками — (час продажу зі складу + час на збір грошей) повинен бути більшим за нуль. Тоді можна рости «на свої», якщо ретельно стежити за цими термінами. Чим більший результат більший за нуль — тим швидше можна зростати.

Якщо ви займаєтеся торгівлею — потрібно робити все, щоб вкладатися в це рівняння.

А якщо ви вирішили створити ІТ-сервіс для e-commerce — робіть такі платформи, які допомагають продавцям цього рівняння дотримуватися.

Ці платформи мають:

а) допомагати швидше продавати товари зі складу;

б) швидше збирати гроші з покупців (дилерів);

в) подовжувати термін повного розрахунку з постачальниками (можливо, навіть в рахунок кредитів).

Тоді вам буде дуже просто такі платформи продавати. Їхня користь легко зрозуміла — тому, що вона безпосередньо зав’язана на вміст кишені продавця ;-) А все інше — це «дурнички», які треба ще примудритися під яким-небудь соусом їм впарити :-(

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Тоді вам буде дуже просто такі платформи продавати.

Так да не так. Є ще ціла низка усього. Колись в одному зі стартапів перевіряли причину провалів замовлень, тобто людина накидала в корзину товарів, почала оформлювати замовлення але так і не замовила. Виявилось головна причина провалу — на платіжній карті не вистачило грошей. Що було зроблено — почали розсилати мейли до тих людей із змістом замовлень, які вони так і не оформили, через нестачу коштів. Продажі взлетіли в гору. Другий кейс — переробили механізм доставки, банально відсортували методи доставки від дешевшого до дорожчого (хоча я це зробив просто коли рефрактор код, щоб додати міжнародну доставку, у той спагетті що там був вже неможливо було нічого додати, не отримавши ніяких інструкцій від бізнес аналіста зробив сортування по зростанню). Продажі пішли в гору, виявилось що люди лякались ціни доставки — а найдорожча від якихось ірландських партнерів, невідомо чому була з гори списку.

e-commerce

це дуже ще про UX/UI зручність і відповідно BI.

Нещодавно робив огляд тренду, як раз по близькій темі:

Як боротися з відтоком клієнтів

Стартап Butter підняв $22M на рішення зниження відпливу передплатних сервісів.

Стартап стверджує, що 50% користувачів підпискового сервісу, що відвалилися, хочуть продовжити користуватися сервісом, через так званий «випадковий відвал», що стався через помилку при проведенні платежу.

Обсяг проблеми стартап оцінює в 5% від усіх клієнтів на рік або $400.000 — $600.000 при виручці сервісу $10M.

Проведення платежу — дуже звична, але насправді дуже складна система, що включає кілька рівнів обробки транзакції. Тому список причин відхилення транзакції по суті нескінченний та індивідуальний у кожного платіжного оператора. Так, із тисяч прикладів найпоширенішими є:

— Нестача коштів на картці платника.

— Пікове завантаження платіжного провайдера та непроведення частини або всіх платежів.

— Помилка за банку-відправника

Скасування платежу банком (отримувачем або відправником) через дотримання регламенту AML/FT.

У чому тренд?
Індустрія платіжних рішень зростає разом із онлайн-торгівлею, а платіжні B2B рішення для передплатних сервісів — відмінний приклад SaaS, що пропонує рішення як більше заробити.

Як застосувати?
В Україні існує ринок сервісів передплати (музика, фільми, відеосервіси), для яких аналог Butter — спосіб підвищити виручку і скоротити витрати.

При цьому рішення Butter має прикладний застосунок:

Банківському секторі для підвищення збирання повторюваних платежів за кредитами та кредитними картками.

Телеком-сектор для підвищення збирання абонентської плати.

Платежах за ЖКГ (неоплата — вкрай гостра проблема операторів ЖКГ)

Хм, а fraud check — є у стартапу ? Скажімо одне із найліпших payment gateway, що я інтегрував було PayPal — Braintree, там усе в одному флаконі і є можливість перевести існуючих клієнтів із інших гейтвеїв. В Україні усе доволі по іншому, за великому рахунком більше не менш нормальне рішення від приват банку. А загалом Business Intelligence, UI/UX, UAT це більш широка тема. Добра система електронної комерції якраз заробляє на сам перед через тонку підстройку поведінки користувача. Спрощену логістику та правильно налаштовані лендінги.

Підписатись на коментарі