[Test Engineering Weekly] Про SDETів, аналіз даних автотестів, парне програмування та менторинг
Усі статті, обговорення, новини про тестування — в одному місці. Підписуйтеся на QA DOU!
Всім привіт. Це Олександр Романов. Новий тиждень — нова підбірка цікавих статей/ Цього разу багато як про тестування, так і про технології взагалі.
З підбірки ви дізнаєтеся:
- що таке тестування насправді
- хто такі ті SDETи
- як та навіщо аналізувати результати ваших автотестів (та нащо там прикручують machine learning)
- яку нову оупен-сорс тулу для тестування релізнув Microsoft
- чи потрібні знання статистичного аналізу в тестуванні
- як правильно менторити людей та парно програмувати
- як одна строчка коду призвела до вибуху ракети
- чи дійсно ми стали писати гірший софт
- до чого варто готуватися новачкам в розробці
- та багато іншого....

Тестування
- A simple model of testing. Для тих, хто вважає, що тестування — то просто клікати або банально порівнювати очікуваний результат із реальним. Alan Richardson показує на прикладі та схемах, що ж таке ТЕСТУВАННЯ.
- How to Use Your Existing Software Development Process Data to Find More Bugs in Less Time.Гарна стаття про те, які дані збирати після тестів та що саме аналізувати (щоб отримати більше ефективності від автоматизації). Перекликається в чомусь із статтею про flaky-тести від Alexey Lakovych.
- Testing Firefox more efficiently with machine learning. Ще один приклад роботи з результатами тестів, кавереджем та machine learning від Firefox. Такий собі покроковий мануал з побудови системи аналізу впливу (тобто запуску тільки тих тестів, які потрібно запустити.
- How I Contributed as a Tester to a Machine Learning System: Opportunities, Challenges and Learnings. Буквально на «пальцях» розповідають, чим тестування систем штучного інтелекту та машинного навчання відрізняється від того тестування, до якого ми звикли.
- Statistical magic spells to automate performance test result analysis. Крутезна стаття, яка покаже вам, які речі з курсу статистики вам знадобляться в аналізі performance тестів.
- How a single line of code brought down a half-billion euro rocket launch. Короткий, але змістовний приклад того, як погане тестування (та проєктування) призвели до втрати багатомільйонної ракети.
- Якщо ви ще до кінця не розібралися в тому, що таке SDET-інженер та чим вони займаються — то маю для вас статтю від Alex Rybkin. В ній він дуже докладно розповідає, що роблять SDET`и в його компанії. Та чому в них немає автоматизаторів. (Це одна з перших статей українською, де чітко визначено, чим же повинен займатися той SDET).
- Microsoft тут недавно релізнула фреймворк Hydra Lab для побудови хмарної інфраструктури для тестування. Більше про це вони написали у пості.
- Pythagora. Ще один цікавий інструмент для Node.js, що дозволяє генерувати інтеграційні тести. Відеоприклад — тут.
- Завжди цікаво побачити універсальні підходи до тестування, але на інших мовах програмування. В цьому випадку — приклад інтеграційного тестування (з тест-контейнерами) на Node.js.
- Про Playwright сьогодні навіть декілька статей. Починаючи з прикладу аутентифікації в Google та тестів на Python, закінчуючи набором корисних порад з автоматизації на кожен день.
- The Psychology of Waiting. Просто цікава стаття для розширення світогляду. З цього посту ви дізнаєтеся, чому ми чекаємо (в тестах та в застосунках).
Розробка і технології
- On Pair Programming. Величенька стаття від Martin Fowler про те, як краще проводити парне програмування.
- How to mentor software engineers. У чому різниця між менторингом, коучінгом та спонсорством? Як краще менторити людину в залежності від її потреб? Дуже корисна стаття незалежно від того, чим Ви займаєтеся в ІТ.
- The Behavioral Interview Answer that Landed me Three $650k+ Job Offers at FAANGs. А як би ви відповіли на запитання — What is the most innovative thing you have done?
- PageRank Algorithm for Graph Databases. Коротко про те, що як працює та де використовується алгоритм PageRank.
- Для тих, хто як і я цікавиться розподіленими системами, ця візуалізація алгоритму консенсусу Raft буде дуже корисною.
- У продовження теми — рецензія на доволі стареньку дослідницьку роботу присвячену алгоритму Distributed Reset.
- Things You Should Never Do, Part I. Роздуми Joel Spolsky на тему того, чому переписувати системи «з нуля» це не ліки, а скоріш отрута. (В статті описується ситуація кінця
1990-х та початку2000-х. Але в індустрії небагато змінилося з того часу). - The worst tech predictions ever. Підбірка прикладів того, що багато передбачень в технологічному світі є хибними.
- Modern Cloud for Multiplayer Games. Покрокова розповідь про еволюцію бекенду для мультиплеєрної гри. Від однієї робочої станції до розподіленої мережі серверів в хмарах, що працюють в залежності від геолокації.
- Is software getting worse? StackOverflow блог останнім часом радує цікавими статтями. В цьому тексті автори розмірковують, чому сучасний софт такий бажаний, так повільно працює та важить цілі гігабайти. (Спойлер — у всьому винуватий ринок та користувачі)
- 20 Things I’ve Learned in my 20 Years as a Software Engineer. На останок пропоную до вашої уваги статтю — збірку порад, яку інженер збирав 20 років. Можливо для сеньйорів такі поради будуть дуже очевидні. Але чим раніше про такі істини ми дізнаємося, тим менше граблів ми зможемо обійти на кар’єрному шляху.
- Things they didn’t teach you about Software Engineering. А це вже збірка порад для вчорашніх студентів чи тих, хто тільки «заходить в ІТ». Уся правда про роботу розробником. Та й тестувальником, також.
Що я вивчаю зараз?
Поглиблюю Python, Docker, Solidity (Hardhat, Truffle, Brownie), знання консенсусу та нетворкінгу розподілених систем. Розбираюся в новому проєкті.
З Python поки можу порекомендувати книжку (скоріш, набір статей у форматі книги) — Pydont’s. Для тих, хто хоче отримати дійсно корисні поради, а не чергову книжку про базові речі.
Більше цікавого про інженерію в тестуванні, блокчейн та розподілені системи читайте в моєму каналі.
1 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів