DuckDuckGo запускає інструмент швидких відповідей на базі AI

💡 Усі статті, обговорення, новини про AI — в одному місці. Приєднуйтесь до AI спільноти!

Пошукова система DuckDuckGo, орієнтована на конфіденційність, запустила першу бета-версію DuckAssist — інструменту, що формулює точні відповіді на пошукові запити користувачів.

DuckAssist використовує технологію мовної моделі OpenAI для створення відповідей на пошукові запити користувача. Вони з’являються у верхній частині сторінки результатів пошуку, удосконалюючі традиційні результати пошуку.

На відміну від інших пошукових помічників, які використовують інформацію з тисяч вебсайтів, DuckAssist отримує інформацію лише з Wikipedia та Britannica. Таким чином в компанії сподіваються запобігти використанню неправильної інформації під час генерації відповідей.

DuckDuckGo коментує, що Wikipedia було обрано як основне джерело даних для DuckAssist, оскільки вона є відносно надійною для широкого спектра тем — це прозора організація, і її джерела можна легко.

В компанії очікують, що DuckAssist все ж робитиме помилки, особливо у відповідях на складні запитання. Тому користувачам, які отримують дивні відповіді, пропонується анонімно поділитися своїми відгуками щодо використання асистента.

Протягом пробного періоду DuckAssist активуватиметься лише за запитами користувачів, на які його обмежені (на цей час) ресурси можуть надати прямі відповіді.

«Не варто очікувати, що DuckAssist буде працювати на багатьох пошукових запитах. Поєднання AI та Wikipedia в DuckAssist означає, що згодом ми зможемо значно збільшити кількість миттєвих відповідей. Це допоможе знайти потрібну інформацію швидше, ніж будь-коли», — кажуть у DuckDuckGo.

Що стосується анонімності пошукових запитів, яка лежить в основі цінностей DuckDuckGo, компанія запевняє, що DuckAssist повністю інтегровано в її приватну пошукову систему; отже, запити користувачів або історія вебперегляду не зберігаються.

Деякі дані потрібно передавати партнерам із пошукового контенту, таким як OpenAI та Anthropic, але жодна особиста інформація чи IP-адреси ніколи не передаються цим організаціям.

DuckDuckGo каже, що DuckAssist буде розгортатися для широкого загалу протягом найближчих тижнів. В компанії обіцяють, що це буде перша з багатьох функцій штучного інтелекту, які планують інтегрувати найближчим часом.

👍ПодобаєтьсяСподобалось3
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Новий та прогресивний метод вiшати лапшу тим, кому лiньки думати.
Тепер молодь не те, що книжки читати, а й гуглити припинить, а згодом, i думати.
Десь у фантастiв таке було, там взагалi знання заливали людам пакетами, як на флешку, а формувати той пакет знань було здатне лише обмежене коло людей, що зберегли здатнiсть критично мислити.

а кто от суперкара скорости требует? От него только внешка нужна, не зря жеч делают умельцы оболочку ламбы, на кузов ланоса

В оригіналі там «yet» в кінці. Що логічно, так як бета все ж поки. Обкатують.
І в перекладі варто добавити «поки», «ще», тощо.

Підписатись на коментарі