Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 5
×

Розслідування про систему розповсюдження пропаганди РФ в Європі, Великобританії та США

Вже більше року йде повномасштабна війна в Україні. РФ веде тотальну війну на знищення України.
Ми є свідками війни, яка відбувається в реальному часі. Весь світ вже бачив Бучу, Ірпінь, Маріуполь, Краматорськ, Дніпро... Весь світ бачив звірства, які творить РФ в Україні. Весь світ бачить обстріли цивільної громадянської інфраструктури. Але...

Періодично у західних ЗМІ постають питання:
«Чи може Україна проводити операції в Криму?»
«Чи можна повернутись до кордонів 23.02.22?»
«Хто винуватий в тому, що війна розпочалась?»

Більшість українців знають відповіді:
Крим є невід’ємною частиною України. Чому в загалі встає питання про право України повернути Крим?
Кордони 23.02.22 — це всього лиш позначення меншої кількості тимчасово окупованих територій. Єдиними реальними кордонами України, які зафіксовані у конституції України і підтверджені усіма авторитетними організаціями, є кордони 1991 року.
Російська Федерація в 2014 році ввела свої війська на територію України. В 2022 році РФ розпочала повномасштабне вторгнення в Україну. РФ ввела війська в Україну, РФ скоюють воєнні злочини, РФ бомбить громадянську інфраструктуру України, РФ стирають цілі міста...

Чому те, що так зрозуміло нам, українцям, не так зрозуміло багатьом жителям Європи, Великобританії та США? Багато людей скажуть: «Це є результат пропаганди РФ». Але невже ядерна істерія Солов’єва, Скабєєвої та інших пропагандистів може реальне впливати на суспільну думку громадян західного світу?

Чи є інші канали розповсюдження пропаганди РФ, які є більш ефективними та отруйними? Чи може так статися, що десятки або навіть сотні тисяч одиниць друкарської продукції з пропагандою РФ багато років отруюють свідомість громадян інших країн. Чи може бути так, що останні декілька років відбувається масштабне маніпулювання суспільної думки в провідних країнах Європи, щоб створити хибне уявлення про Україну?

Джерелом отримання інформації про навколишній світ є настінні мапи, глобуси, атласи світу, автомобільні атласу і т.д. Ну, і, звичайно, Google Maps.

Добрий день!

Мене звати Микола Голубей. Я громадянин України. Зараз я знаходжусь в Німеччині.

Я провів власне розслідування в Німеччині, Швейцарії, Австрії, Італії, Великобританії та США.

Я виявив групу компаній з 21 компаній, які підтримують інформаційну війну Російської Федерації проти України. Ці компанії розробляють, виробляють та розповсюджують друкарську продукцію, в якій, частково або повністю, зображають Крим, Донецьку, Луганську, Запорізьку та Херсонську області частиною РФ.

На мою думку, остаточна мета цієї інформаційної війни — укоренити в свідомість пересічних громадян у думці про те, що Україна має піти на територіальні поступки у війні з РФ.

Ці компанії розповсюджують пропаганду Російської Федерації в школах, університетах, організаціях. Пропаганда Російської Федерації вже проникла в домівки сотень тисяч споживачів.

Список компаній:

National Geographic (США), Amazon.de (Німеччина), Thalia.de (Німеччина), Thalia.at (Австрія), Hugendubel (Німеччина), Bucher.de (Німеччина), Orell Füssli (Швейцарія), Mairdumont (Німеччина), Freytag-Berndt (Австрія), INTERKART (Німеччина), Stiefel Eurocart (Німеччина), Hallwag Kümmerly+Frey (Швейцарія), Raethgloben 1917 Verlags (Німеччина), Tecnodidattica Spa (Італія), Franckh-Kosmos (Німеччина), Kunth Verlag (Німеччина), DuMont Reiseverlag (Німеччина), ADAC (Німеччина), Columbus Verlag (Німеччина), Edizioni White Star SrL (Італія) та Maps Worldwide (Великобританія).

Окремо, я хочу показати позицію компанії Google (CША), яка маніпулює свідомістю споживачів. Google (CША) зображує територію Криму, який є невід’ємною частиною України:

— для споживачів з України, Google (CША) показує Крим частиною України

— для споживачів з Російської Федерації, Google (CША) показує Крим, який є невід’ємною частиною України, частиною Російської Федерації

— для споживачів з Європи, Google (CША) показує Крим, який є невід’ємною частиною України, спірною територією між Україною і Російською Федерацією.

Ця стаття «Information de-occupation strategy of temporarily occupied territories of Ukraine» є підсумком мого розслідування «Mykola Golubei — propaganda of the Russian Federation in Europe», яке я провів на території Німеччини, Швейцарії та Австрії очно, а також у Великобританії та США через відкриті джерела.

Посилання на повне розслідування «Mykola Golubei — propaganda of the Russian Federation in Europe»:

UA — https://drive.google.com/file/d/1kBhT8T8WlPVPaHzG2QjS_7acUs1Zm5G7/view?usp=share_link

EN — https://drive.google.com/file/d/1uUBVo7iSyIl8fO8v8zq5apSpGm_Eb4Qq/view?usp=share_link

Для того, щоб показати ситуацію більш наочно, я зробив відео «Інформаційна війна проти України: Підготовка Європи, США та Великобританії до розшматування України» — www.youtube.com/watch?v=m6vZjN3h7SM

«Стратегія інформаційної „деокупації“ тимчасово окупованих територій України» містить:

1) Короткий огляд інформаційної війни, яку веде Російська Федерація проти України з 2014 року. Повний матеріал знаходиться у файлі розслідування «Mykola Golubei — propaganda of the Russian Federation in Europe»

2) Загальні кроки інформаційної компанії по «деокупації» тимчасово окупованих територій України.

3) Необхідні ресурси для проведення компанії

Поділіться, будь ласка, цим матеріалом:

— На ваших сторінках в соціальних медіа

— З вашими друзями з адміністрації Президента України, МЗС України,

— З журналістами із України і з журналістами з різних міжнародних видань

— З представниками юридичних компаній з України і міжнародних юридичних компаній. Я шукаю юридичну компанію, яка зможе представляти мої інтереси в суді.

— З представниками громадських і політичних організацій

— З людьми, які борються за Україну і допомагають Україні боротися з агресією Російської Федерації.

04.03.2023 Mykola Golubei

[email protected]

+49 151 7264 93 43

1) Короткий огляд інформаційної війни, яку веде Російська Федерація проти України з 2014 року. Повний матеріал знаходиться у файлі розслідування «Mykola Golubei — propaganda of the Russian Federation in Europe»

Російська Федерація веде тотальну гібридну війну проти України.

Hybrid warfare is a theory of military strategy, first proposed by Frank Hoffman, which employs political warfare and blends conventional warfare, irregular warfare, and cyberwarfare with other influencing methods, such as fake news, diplomacy, lawfare and foreign electoral intervention. By combining kinetic operations with subversive efforts, the aggressor intends to avoid attribution or retribution. The concept of hybrid warfare has been criticized by a number of academics and practitioners due to its alleged vagueness, its disputed constitutive elements, and its alleged historical distortions.

Частиною гібридної війни, яку веде Російська Федерація проти України є інформаційна війна через маніпулювання свідомістю і суспільною думкою в Європейських країнах і США.

Російська Федерація через систему з понад 20 компаній розроблює, видає і розповсюджує фейкові друкарські матеріали (політичні карти, глобуси для дітей і дорослих, атласи світу для дітей і дорослих, автомобільні карті і т.д.), на яких Крим, Донецька, Луганська, Запорізька, Херсонська області зображені, частково або повністю, територією Російської Федерації.

Одна з стратегій пропаганди Російської Федерації — це стратегія «Не все так однозначно!». Паралельно з існуванням якогось факту, створюється декілька «альтернативних думок». Для середньостатистичного споживача дуже важко знайти правду серед масиву інформації з декількох «альтернативних думок» з приводу реального факту.

Також пропаганда Російської Федерації активно використовує принцип «Вікно Овертона». Починаючи з 2014 року Російська Федерація рухає суспільну думку в Європі, Великобританії та США від факту, що Україна має юридично закріплені кордони 1991 року до думки, що Російська Федерація захищає свою територію від агресії України і інших країн.

Я покажу це на прикладі політичних карт від National Geographic і потім на прикладі політичних карт інших видавництв.

National Geographic є всесвітньо відомим міжнародним брендом.

Я дослідив сайт National Geographic Maps — https://www.natgeomaps.com/wall-maps

Компанія National Geographic Maps позиціонує себе як авторитетну організацію, яка багато років займається зображенням світу — www.natgeomaps.com/about

«Maps have been a cornerstone of National Geographic since they were published in the first issue of the magazine in October 1888. The year 1915 witnessed the founding of the Map Department, which evolved into today’s National Geographic Maps, one of the world’s leading map publishers.

As in the past, our cartographers continue to illustrate the world around us through the art and science of mapmaking. We adhere to this long-held mission by creating the world’s best wall maps, outdoor recreation maps, travel maps, atlases, globes, and map apps to help people understand and explore their world.»

National Geographic поширює 5 різних варіантів зображення території України:

1) Крим зображується як невід’ємна частина України

2) Крим зображується з кордонами України, але має інший колір заливки ніж Україна

3) Крим, який є невід’ємною частиною України, зображується окремою від України і Російської Федерації територією

4) Крим, який є невід’ємною частиною України, зображується частиною Російської Федерації

5) Крим, який є невід’ємною частиною України, зображується територією Російської Федерації, «на яку претендує Україна». В такому формулюванні Україна є агресор, який посягає на частину Російської Федерації.

Таким чином, National Geographic у своєму зображенні території України пройшли шлях від факту, що Крим є невід’ємною частиною України, до наративу Російської Федерації, що Російська Федерація не нападала на Україну, а веде захист своїх територій.

У дитячому атласі Weltatlas National Geographic Kids 2022 року видавництва National Geographic використовує термін «Von der Ukraine beanspruchte Grenze», тобто «Кордон, на який претендує Україна». В цьому формулюванні Україна є агресором, який «претендує на територію Російської Федерації.

Заява Пєскова: «Нагадуємо, що Росія протягом усієї своєї історії ніколи ні на кого не нападала першою. І Росія, яка пережила стільки воєн, — це остання країна в Європі, яка взагалі хоче навіть вимовляти слово „війна“».

Заява Лаврова: «Ми намагаємося зупинити війну, яку було розпочато проти нас, [її почали] використовуючи український народ.»

1) Крим зображується як невід’ємна частина України

Open an interactive map of Reference maps

Europe Executive Map [Enlarged]

www.natgeomaps.com/...​europe-executive-enlarged

Africa Classic Map [Enlarged]

www.natgeomaps.com/...​e-africa-classic-enlarged

2) Крим зображується з кордонами України, але має інший колір заливки ніж Україна

Europe Classic Map

www.natgeomaps.com/re-europe-classic

Countries of the Mediterranean Classic Map

www.natgeomaps.com/...​the-mediterranean-classic

World Decorator Map [Laminated]

www.natgeomaps.com/...​world-decorator-laminated

3) Крим зображується окремою від України і Російської Федерації територією

The World for Kids Map

www.natgeomaps.com/re-the-world-for-kids

На цьому зображенні видно:

1) Крим, який є невід’ємною частиною України, зображений не як частина України, а як окрема територія.

Це некоректне зображення України. Крим є невід’ємною частиною України.

National Geographic Silver Classic Leuchtglobus, Buchenholzfuß, silberfarbener Metallmeridian. National Geographic Silver classic. та National Geographic Carbon Classic Leuchtglobus, metallverstärkter Kunstsofffuß u. transparenter Kunststoffmeridian National Geographic Carbon Classic.

Реальне зображення глобуса, а не зображення, яке розміщене в інтернеті.

4) Крим, який є невід’ємною частиною України, зображується частиною Російської Федерації

Europe Executive Map

www.natgeomaps.com/re-europe-executive

5) Крим, який є невід’ємною частиною України, зображується територією Російської Федерації, на яку претендує Україна. В такому формулюванні Україна є агресор, який посягає на частину Російської Федерації.

Між Кримом, який є невід’ємною частиною України, і Російською Федерацією зображений кордон з червоних точок. Поряд з кордоном з червоних точок є підпис «Von der Ukraine beanspruchte Grenze». Це є брехлива інформація. Україна не претендує на цей кордон або «Von der Ukraine beanspruchte Grenze». Кордон між Кримом, який є невід’ємною частиною України, і Російською Федерацією є міжнародно визнаним кордоном. Це Російська Федерація претендує на територію України.

Біля Криму, який є невід’ємною частиною України, знаходиться підпис «Russische Kontrollline». З 2014 року Російська Федерація розпочала гібридну війну проти України. В 2014 році Російська Федерація неофіційно ввела війська в Україну (Володимир Путін визнав, що війська Російської Федерації були введені в Україну в 2014 році). Той факт, що армія Російської Федерації тимчасово окупували частину території України не робить цю територією частиною Російської Федерації. Війська Російської Федерації, які знаходяться на території України роблять ці території «тимчасово окупованими територіями», але не роблять ці території частиною Російської Федерації.

Також на 103 сторінці знаходиться текст з поясненнями.

«2014 besetzte Russland die ukrainische Halbinsel Krim. Bei einem umstrittenen Referendum stimmte die Mehrheit der Bevölkerung auf der Krim für eine Abspaltung von der Ukraine und das russische Parlament verkündete den Anschluss der Krim an die Russische Föderation. Die Generalversammlung der Vereinten Nationen verabschiedete daraufhin eine völkerrechtlich nicht bindende Resolution, in der sie die russische Annexion der Krim für ungültig erklärte und die territoriale Zuständigkeit der Ukraine bestätigte. Seit 2019 verwaltet und kontrolliert Russland alle Bereiche der Halbinsel, während die Ukraine die Krim nach wie vor als ihr Hoheitsgebiet betrachtet.»

Цей текст є прикладом пропаганди Російської Федерації. В цьому тексті є правдива інформація і є обман.

1) «2014 besetzte Russland die ukrainische Halbinsel Krim.» — Це є правда. Російська Федерація дійсно окупувала Крим, який є невід’ємною частиною України.

2) «Bei einem umstrittenen Referendum stimmte die Mehrheit der Bevölkerung auf der Krim für eine Abspaltung von der Ukraine und das russische Parlament verkündete den Anschluss der Krim an die Russische Föderation.» — В цьому реченні вже є обман. Референдум був не був суперечливим «umstrittenen». Це був повністю сфальсифікований референдум. На момент проведення цього псевдо референдуму на території Криму, який є невід’ємною частиною України, знаходились війська Російської Федерації і спецслужби Російської Федерації. На цьому псевдо референдумі не було жодних офіційних міжнародних спостерігачів.

3) «Die Generalversammlung der Vereinten Nationen verabschiedete daraufhin eine völkerrechtlich nicht bindende Resolution, in der sie die russische Annexion der Krim für ungültig erklärte und die territoriale Zuständigkeit der Ukraine bestätigte.» — це речення має правдиву частину, але воно спотворює сприйняття ситуації. Резолюція Організації Об’єднаних націй дійсно не має юридичної сили. Але формулювання цього речення таким чином формує уявлення, що псевдо референдум, який був проведений Російської Федерації має більшу юридичну силу ніж резолюція Організації Об’єднаних Націй. України проголосила свою незалежність 24.08.1991 року. Організація Об’єднаних Націй і всі інші міжнародні організації визнали територіальну цілісність України. Це визнання і є юридичним обґрунтуванням того, що Крим є невід’ємною частиною України.

Політика компанії Google

В залежності від країни або регіону, з якого робиться запит «Україна» або «Ukraine», Google видає різне зображення території України.

Якщо робити запити з України, то Google видає зображення на якому між Україною і Кримом, який є невід’ємною частиною України, не зображено жодних кордонів. Крим зображений як невід’ємна частина України, як одна з адміністративних одиниць. Зображений чіткий кордон між Кримом, який є невід’ємною частиною України, та Російською Федерацією.

Якщо робити запити з Німеччини або Казахстану, то Google видає зображення на якому між Україною і Кримом, який є невід’ємною частиною України, зображений кордон у вигляді штрихової лінії. Така сама лінія зображена між Кримом, який є невід’ємною частиною України, та Російською Федерацією.

Якщо робити запити з Російської Федерації, то Google видає зображення на якому Крим, який є невід’ємною частиною України, зображений частиною Російської Федерації.

Політика компанії Google є абсолютно неприпустима. Різне зображення України для різної аудиторії є прямим маніпулюванням клієнтами.

Група інших виробників поширює 7 різних варіантів зображення території України:

1) Між Україною і Кримом, який є невід’ємною частиною України, зображений державний кордон.

2) Крим, який є невід’ємною частиною України, частково зображується територією Російської Федерації.

3) Крим, який є невід’ємною частиною України, зображується частиною Російської Федерації.

4) Крим, який є невід’ємною частиною України, зображується територією Російської Федерації, «на яку претендує Україна». В такому формулюванні Україна є агресором, який посягає на частину Російської Федерації.

У атласі світу для всієї сім’ї Kosmos Neuer Universal Atlas. Ein Atlas für die ganze Familie виробництва компанії Franckh-Kosmos використовується формулювання «Die Halbinsel Krim wird von Russland verwaltet, von der Ukraine beansprucht», тобто «Кримський півострів знаходиться під контролем Росії і на нього претендує Україна».

Компанія Franckh-Kosmos і National Geographic у своїх матеріалах використовують схожі формулювання. На мою думку, це є підтвердженням, що ці компанії знаходяться у змові.

5) Крим, який є невід’ємною частиною України, зображується частиною Російської Федерації. На території України виділяються території т.з. ЛДНР. Під сумнів ставиться державний кордон між Україною і Російською Федерацією в районі Донецької і Луганської областей.

6) Ставиться під сумнів належність Криму, Донецької, Луганської, Запорізької та Херсонської областей до складу України. Під сумнів ставиться державний кордон між Україною і Російською Федерацією в районі Донецької і Луганської областей. По суті це є зображення результатів псевдо референдумів, які провела Російська Федерація на тимчасово окупованих територіях України.

7) Крим, який є невід’ємною частиною України, фізично відокремлений від України. На карті не має Перекопського перешийка, який з’єднує Україну з Кримом, але є фізичний зв’язок Криму з Російською Федерацією в районі Керчі.

Посилання на повне розслідування «Mykola Golubei — propaganda of the Russian Federation in Europe»:

UA — https://drive.google.com/file/d/1kBhT8T8WlPVPaHzG2QjS_7acUs1Zm5G7/view?usp=share_link

EN — https://drive.google.com/file/d/1uUBVo7iSyIl8fO8v8zq5apSpGm_Eb4Qq/view?usp=share_link

Для того, щоб показати ситуацію більш наочно, я зробив відео «Інформаційна війна проти України: Підготовка Європи, США та Великобританії до розшматування України» — www.youtube.com/watch?v=m6vZjN3h7SM

1) Між Україною і Кримом, який є невід’ємною частиною України, зображений державний кордон

2) Крим, який є невід’ємною частиною України, частково зображується територією Російської Федерації

3) Крим, який є невід’ємною частиною України, зображується частиною Російської Федерації

4) Крим, який є невід’ємною частиною України, зображується територією Російської Федерації, «на яку претендує Україна». В такому формулюванні Україна є агресором, який посягає на частину Російської Федерації.

На цьому зображені видно:

1) Між Україною і Кримом, який є невід’ємною частиною України, зображений державний кордон. Крим, який є невід’ємною частиною України, зображений частиною Російської Федерації.

2) На цьому зображена Крим, який є невід’ємною частиною України. На цьому зображені є такий текст: «Die Halbinsel Krim wird von Russland verwaltet, von der Ukraine beansprucht.». Це є абсолютно некоректним формулюванням! Україна не претендує або «beansprucht» на Крим. Згідно з норм міжнародного права, Крим є невід’ємною частиною України. Він тимчасово окупований Російською Федерацією.

5) Крим, який є невід’ємною частиною України, зображується частиною Російської Федерації. На території України виділяються території т.з. ЛДНР. Під сумнів ставиться державний кордон між Україною і Російською Федерацією в районі Донецької і Луганської областей.

6) Ставиться під сумнів належність Криму, Донецької, Луганської, Запорізької та Херсонської областей до складу України. Під сумнів ставиться державний кордон між Україною і Російською Федерацією в районі Донецької і Луганської областей. По суті це є зображення результатів псевдо референдумів, які провела Російська Федерація на тимчасово окупованих територіях України.

7) Крим, який є невід’ємною частиною України, фізично відокремлений від України. На карті не має Перекопського перешийка, який з’єднує Україну з Кримом, але є фізичний зв’язок Криму з Російською Федерацією в районі Керчі.

Я виявив групу компаній, які підтримують інформаційну війну Російської Федерації проти України. Ці компанії підтримують Російську Федерацію у її намаганнях знищити Україну. Російська Федерація знищує Україну фізично. Група компаній з Німеччині, Швейцарії, Австрії, Англії та Італії підтримують Російську Федерації у знищенні України у інформаційному просторі.


Для того, щоб показати ситуацію більш наочно, я зробив відео «Інформаційна війна проти України: Підготовка Європи, США та Великобританії до розшматування України» — www.youtube.com/watch?v=m6vZjN3h7SM

Я виявив:

1) Приблизно 21 компаній з Німеччини, Австрії, Швейцарії, Англії і Італії, які розповсюджують пропаганду Російської Федерації в створили систему по розробці, видавництву та розповсюдженню фейкових матеріалів про Україну.

Цими компаніями є Amazon.de, Thalia.de, Thalia.at, Hugendubel, Bucher.de, Orell Füssli, Mairdumont, Freytag-Berndt, INTERKART, Stiefel Eurocart, Hallwag Kümmerly+Frey, Raethgloben 1917 Verlags, Tecnodidattica Spa, National Geographic, Franckh-Kosmos, Kunth Verlag, DuMont Reiseverlag, ADAC, Columbus Verlag, Edizioni White Star SrL та Maps Worldwide;

2) Частина системи це розробка, виробництво і продаж атласі світу, глобусів, настінних політичних карти, брошур, де Крим, Донецька, Луганська, Херсонська і Запорізька області зображуються, повністю або частково, частинами Російської Федерації або ставляться під сумнів офіційні кордони України 1991 року. Згідно з норм міжнародного права, Крим, Донецька, Луганська, Херсонська і Запорізька області є невід’ємними частинами України;

3) Частина системи це створення ілюзії вибору для покупців. Покупці думають, що вони мають вибір серед різних друкарських матеріалів від різних видавництв, але в реальності вибору майже немає. Покупець з великою вірогідністю купить друкарські продукти з некоректним зображенням України.

4) Частина системи це прямий обман клієнтів. В онлайн магазинах цих компаній показують одне зображення, де Крим є невід’ємною частиною України, а реальні друкарські продукти мають інше зображення, де Крим, який є невід’ємною частиною України, зображений, частково або повністю, частиною Російської Федерації.

5) Частина системи це маніпулювання номерами ISBN. На початку друкарські продукти мають одне зображення, але потім вносяться серйозні зміни в зображення, але ISBN не змінюється.

7) Деякі компанії в своїх офлайн магазинах продають продукцію з некоректною інформацією про територіальну цілісність України, але не показують ці продукти на своїх онлайн сайтах.

Я маю всю доказову базу проти цих компаній.

Розповсюдження:

В Німеччині, Австрії та Швейцарії ядром системи є компанія Thalia.de. Thalia.de — це компанія з 1,3 млрд євро оберту та великою мережею магазинів в Німеччині. Сайт — https://www.thalia.de/

Австрія: Thalia.at — це дочірня компанія Thalia.de в Австрії. Це найбільша мережа книжкових магазинів в Австрії. Сайт — https://www.thalia.at/

Німеччина: Hugendubel — це велика мережа книжкових магазинів. Друга мережа книжкових магазинів в Німеччині після Thalia.de. Сайт — https://www.hugendubel.com/

Швейцарія: Orell Füssli Thalia AG — це дочірня компанія двох німецьких гігантів Thalia.de і Hugendubel. Orell Füssli Thalia AG — це найбільша мережа книжкових магазинів в Швейцарії. Сайт — https://www.orellfuessli.ch/

Німеччина: Amazon — це найбільший онлайн магазин в Німеччині. Має весь асортимент з розслідування. Я зробив замовлення і Amazon зробив мені доставку з маркуванням і чеками Thalia.de. Amazon є додатковим інтернет ресурсом для всього асортименту Thalia.de або для її частки. Сайт — https://www.amazon.de/

Німеччина: Bucher.de — великий книжковий інтернет магазин. Має в асортименті весь асортимент з розслідування. Сайт — https://www.buecher.de/

Amazon.de, Thalia.de, Thalia.at, Hugendubel, Bucher.de та Orell Füssli контролюють велику долю ринку друкарської продукції в Німеччині.

Великобританія, Європа і весь світ: Maps Worldwide позиціонує себе як найбільшого продавця політичних карт у Великобританії. Має доставку в Європу і по всьому світу. Maps Worldwide не тільки продає політичні карти, а і самостійно друкує їх. Maps Worldwide розповсюджує карти російського видавництва AGT Geocenter — https://geocenter.ru/. AGT Geocenter є великим російським видавництвом, яке розповсюджує пропагандистські політичні карти. Maps Worldwide не афішує, що AGT Geocenter видавництво з Російської Федерації. Я зробив замовлення політичної карти від AGT Geocenter через Maps Worldwide і отримав повідомлення від них, що вони відправили в друк мій заказ. Тобто Maps Worldwide друкує по ліцензії продукцію AGT Geocenter і потім вже під видом друкарської продукції з Великобританії розповсюджує матеріали AGT Geocenter по всьому світу. Сайт — https://www.mapsworldwide.com/

США: National Geographic (USA) є відомим і авторитетним видавництвом політичних карт. National Geographic розповсюджує друкарські вироби з зображенням України і Криму в діапазоні: Крим є частиною України — Крим є окрема територія — Крим є частиною Російської Федерації. National Geographic розповсюджує свою продукцію через американський сайт https://www.amazon.com/. Я зробив замовлення і чекаю його підтвердження. Сайт National Geographic — https://www.natgeomaps.com/

Виробництво:

Німеччина: Mairdumont (Germany) є великим виробництвом, яке має бренди Mairdumont (Germany), ADAC (Germany), DuMont Reiseverlag (Germany) і MARCO POLO (Germany). Продукція цього видавництва представлена дуже широким асортиментом в усіх офлайн і онлайн магазинах мого розслідування. Mairdumont є послідовним розповсюджувачем пропаганди Російської Федерації. В нових матеріалах Mairdumont показує результати псевдо референдумів, які Російська Федерація провела в Донецькій, Луганській, Запорізькій і Херсонській областях.

Franckh-Kosmos (Germany) розповсюджує атласи світу і глобуси. Глобуси для Franckh-Kosmos виготовляє Columbus Verlag (Germany).

National Geographic (USA) представлений у вигляді глобусів і дитячого атласу світу. Глобуси виготовляються Raethgloben 1917 Verlags (Germany) і Tecnodidattica Spa (Italy). Дитячий атлас світу на німецькій і італійській мові видається Edizioni White Star SrL (Italy). Найогидніше — це те, що дитячий атлас вийшов у березні 2022 під час бойових дій в Київській області, руйнування Маріуполя і різні в Буча і Ірпінь.

Kunth Verlag (Germany) є видавництвом атласів світу.

Freytag-Berndt (Austria), Hallwag Kümmerly+Frey (Switzerland) є виробниками політичних карт світу. Freytag-Berndt і Hallwag Kümmerly+Frey ставлять під сумнів належність Криму до України.

INTERKART (Germany), Stiefel Eurocart (Germany) є виробниками політичних карт світу. INTERKART і Stiefel Eurocart видають і розповсюджують політичні карти Російської Федерації, які зображують Крим, який є невід’ємною частиною України, частиною Російської Федерації.

2) Загальні кроки інформаційної компанії по «деокупації» тимчасово окупованих територій України.

Мене звуть Микола Голубей. Я українець. Зараз я живу в Німеччині.

З самого дитинства я любив географію. Мені подобалось досліджувати світ. Мій батько подарував мені мою першу політичну карту світу, коли мені було 6-7 років. Я і мій батько часто грали в гру: мій батько називав країну чи столицю країни, а я мав знайти її на карті.

Образ України в її офіційно визнаних кордонах є частиною моєї ідентичності. Образ України в її офіційно визнаних кордонах є частиною ідентичності мільйонів Українців у всьому світі. За цей образ з 2014 року померли десятки тисяч людей. 24.02.2022 року Російська Федерація почала повномасштабну, тотальну війну проти України і Українців. Мета Російської Федерації повне знищення України.

Образ України в її офіційно визнаних кордонах є одним з символів боротьбі Українців і партнерів України з усього демократичного світу проти агресії Російської Федерації.

Російська Федерація веде тотальну війну проти України. Частина цієї війни — це інформаційна війна. Мета цієї війни ввести в оману громадян України і всього світу через розповсюдження фейкових зображень України.

Образ власної країни — є частиною ідентичності громадян цієї країни.

Якщо показати зображення Німеччині більшості громадянам Німеччини, то більших з них легко вгадає образ власної країни. Іммігранти, які приїжджають в Німеччину проходять інтеграційні курси для вивчення німецької мови. Частиною цих інтеграційних курсів є політичний курс. На політичному курсі студенти вивчають географію Німеччини, політичний устрій Німеччини, деякі особливості земель Німеччини. Це робиться для того, щоб люди, які приїхали в Німеччину з інших країн, прийняли образ нової країни, де вони будуть надалі жити.

Більшість дорослих громадян Швейцарії легко вгадають зображення Швейцарії, тому що створення цього образу є важливою частиною навчання школярів.

Більшість дорослих громадян Австрії легко вгадають зображення Австрії.

Більшість дорослих громадян Італії легко вгадають зображення Італії.

Більшість дорослих громадян США легко вгадають зображення США.

Образ власної країни є важливим елементом самоусвідомлення як для громадян України, Німеччини, Швейцарії, Австрії, Італії, США так я для громадян більшості країн.

Якщо якась людина чи організація стане загрожувати, фізично або інформаційно, територіальній цілісності Німеччині, Австрії, Швейцарії, США чи Італії, то більшість свідомих громадян цих країн обуриться і зроблять все, щоб зупинити це.

Зі свого боку я зроблю все, щоб зупинити інформаційну війну, яку веде Російська Федерація. В цій інформаційній війні на боці Російської Федерації приймає участь ваша компанія і ряд інших компаній.

Territorial integrity is the principle under international law that gives the right to sovereign states to defend their borders and all territory in them of another state. It is enshrined in Article 2(4) of the UN Charter and has been recognized as customary international law. Conversely it states that imposition by force of a border change is an act of aggression.

На сайті ООН (Організація Об’єднаних Націй) знаходиться офіційно визнане зображення території України — https://www.un.org/geospatial/content/ukraine

Автономна Республіка Крим (Крим), Донецька та Луганські області є невід’ємними частинами України. Крим (Крим), Донецька та Луганські області мають зображуватися тільки, як частина України.

На сайті Евросоюзу знаходиться офіційно визнане зображення території України — learning-corner.learning.europa.eu/...​rning-materials/eu-map_de

На офіційній карті Євросоюзу, Крим, Донецька та Луганські області є невід’ємними частинами України. Між Україною, Кримом, Донецькою та Луганською областями не має державних кордонів, але є кордон між Кримом і Російською Федерацією.

Російська Федерація з 2014 року почала війну проти України.

Мета цієї війни — цілковите знищення України. Знищення України почалось з анексії Автономної республіки Крим в 2014 року.

Російська Федерація розповсюджує політичні карти, на яких Крим, Донецька та Луганські області, які є невід’ємною частиною України, зображені як частина Російської Федерації. Це є порушенням норм міжнародного права і офіційно прийнятих державних кордонів України. Також це являється елементом пропаганди Російської Федерації. Пропаганда направлена на жителів Російської Федерації і на світову спільноту.

Мета цієї пропаганди — це створення ілюзії, що Крим, Донецька та Луганська області являється частинами Російської Федерації.

24.02.2022 Російська Федерація розпочала повномасштабну війну проти України.

30.09.2022 Російська Федерація після проведення нелегітимних референдумів анексувала ще 4 регіону України: Донецьку, Луганську, Запорізьку і Херсонські області. Згідно з норм міжнародного права, Донецька, Луганська, Запорізька і Херсонська області є невід’ємними частинами України.

Будь-яке зображення Криму, Донецької, Луганської, Запорізької, Херсонської областей, повне або частково, частиною Російської Федерації:

— є порушення норм міжнародного права;

— є порушення територіальної цілісності України;

— є невизнання авторитету ООН;

— є підтримка Російської Федерації у її варварській війні проти України;

— є участь у гібридній, інформаційній війні на боці Російської Федерації.

Жодна з цивілізованих, демократичних країн (включно з Німеччиною, Австрією і Швейцарією) не визнали результати псевдо референдумів.

Результати референдумів офіційно визнали тільки 6 країн, в яких, як і в Російській Федерації, відсутні демократичні процеси Сирія, Афганістан, Куба, Венесуела, Північна Корея, Судан.

Наскільки мені відомо, МЗС з 2014 року займається протидією друку таких карт, це належить до завдань кожного посольства — відстежувати такі випадки і реагувати, надсилати листи протесту і т.д. Тому в кожному посольстві також має бути відповідальний. З одним з видавництв, які є в моєму списку, Марко Поло, як мені відомо, попередній посол України в Німеччині Андрій Мельник безрезультатно сварився.

Окрім фізичної деокупації тимчасово окупованих територій України, яку проведе ЗСУ, потрібно провести інформаційну деокупацію тимчасово окупованих територій України в свідомості європейців та громадян інших демократичних країн. В інформаційному просторі Україні постійно приходиться наголошувати, що Крим, Донецька, Луганська, Запорізька та Херсонські області є невід’ємними частинами України. Особливо це стосується території Криму та т.з. ЛДНР. Регулярно підіймаються питання повернення ситуації до кордонів 23.02.2022. Кордони України станом на 23.02.2022 є всього лише менша тимчасово окупована територія.

Задачею моєї стратегії інформаційної деокупації є інтеграція факту, що єдиним, офіційно визнаним міжнародною спільнотою, кордоном є кордони України 1991 року.

Я пропоную відмовитися від поодинокої боротьби з окремими компаніями з приводу окремих матеріалів. Я пропоную розпочати інформаційну компанію проти системи, яка розроблює, виготовляє та розповсюджує друкарські матеріали з некоректною інформацією про Україну.

Центром мого розслідування є німецькомовний регіон Німеччина-Швейцарія-Австрія. Також, є компанії з Італії, Великобританії та США.

Я пропоную паралельно провести процеси:

1) Судовий позов проти компаній, які зазначені в моєму розслідуванні

2) Створення робочої групи з представників МЗС, посольств України в Німеччині, Австрії, Швейцарії, Італії, Великобританії та США.

3) Взаємодія з провідними ЗМІ для оприлюднення результатів мого розслідування.

4) Проведення акцій протесту проти компаній, які зазначенні в моєму розслідуванні. Організацію інформаційних операцій проти цих компаній. Можливо, проведення акцій IT Army of Ukraine проти інтернет ресурсів компаній з мого розслідування.

1) Судовий позов проти компаній, які зазначені в моєму розслідуванні

Я купив всю продукцію, яка зазначена у моєму розслідуванні. В мене всі чеки, які підтверджують покупку. В мене сформовані юридичні відносини покупець-продавець з компаніями Amazon.de, Thalia.de, Thalia.at, Hugendubel, Bucher.de, Orell Füssli та Maps Worldwide. Компанії Mairdumont, Freytag-Berndt, INTERKART, Stiefel Eurocart, Hallwag Kümmerly+Frey, Raethgloben 1917 Verlags, Tecnodidattica Spa, National Geographic, Franckh-Kosmos, Kunth Verlag, DuMont Reiseverlag, ADAC, Columbus Verlag, Edizioni White Star SrL, які є виробниками продукції, яку я придбав.

Я можу зробити судовий позов, як цивільна особа, тому що: я офіційно знаходжусь в Німеччині, в мене є статус тимчасового захисту, німецький аусвайс, реєстрація, ідентифікаційний та пенсійний номер, медична страховка, банківський рахунок — тобто увесь пакет документів для законного знаходження в Німеччині.

Судовий позов має великий медійний плюс — це тривалість у декілька місяців, що дасть можливість регулярно генерувати контент і привертати увагу до питання територіальної цілісності України.

Суть судового позову:

1) Я придбав матеріали, які некоректно відображають територію України. Я придбав всі продукти з мого розслідування у Thalia.de і по одній позиції у Amazon.de, Thalia.at, Hugendubel, Bucher.de, Orell Füssli та Maps Worldwide.

2) Я був введений в оману компаніями продавцями і виробниками. В своїх інтернет магазинах вони показували одне зображення продуктів, а в реальності продукти мають інше зображення.

3) Я був введений в оману компаніями продавцями і виробниками. Ці компанії маніпулюють номерами ISBN. В початковому продукті Крим був зображений, як невід’ємна частина України, але ці компанії змінили вигляд продуктів без зміни ISBN. Я консультувався з організацією, яка видає ISBN номери в Німеччині. Ця організація підтвердила що, якщо в продукт вносяться серйозні зміни (наприклад, територія однієї країни зображується частково, як територія іншої країни), то видавництво має змінити ISBN.

4) Продавці створили для покупців ілюзію вибору друкарської продукцію від різних видавництв, але я майже не мав шансу купити продукцію, яка коректно зображає Україну. Продукція з мого розслідування охоплює всі цільові групи покупців, які можуть захотіти купити продукцію з зображенням України: політичні карти, атласи світу для дорослих і дітей, глобуси для дорослих і дітей, автомобільні довідники для водіїв та мандрівників).

5) Група компаній підтримує Російську Федерацію у інформаційній війні проти України. Ці компанії маніпулювали свідомістю покупців. Ці компанії розповсюдили сотні тисяч або навіть мільйонів примірників друкарської продукції, чим зашкодили Україні.

Вимоги:

1) Вилучення з продажу в офлайн і онлайн матеріалів, які зазначені у моєму розслідуванні.

2) Аналіз всієї продукції зазначених компаній на предмет невиявлених матеріалів (треба розуміти, що зображення в інтернеті і реальне зображення друкарської продукції можуть відрізнятися, тому треба досліджувати не тільки інтернет ресурси, але й реальні вироби). Вилучення з продажу в офлайн і онлайн магазинів усіх матеріалів, які порушуються територіальну цілісність України, і не зазначені у розслідуванні.

3) Аналіз продукції інших видавництв, які розповсюджують Thalia.de, Amazon.de, Thalia.at, Hugendubel, Bucher.de, Orell Füssli та Maps Worldwide на предмет виявлення видавництв, які не зазначені в розслідуванні. Вилучення з продажу в офлайн і онлайн магазинів усіх матеріалів, які порушуються територіальну цілісність України, і не зазначені у розслідуванні.

4) Офіційне визнання помилки усіх компаній з мого розслідування, а також усіх компаній, які будуть виявлені у пункті 3.

5) Виплата компенсації у розмірі 1 000 000 євро за кожну одиницю продукції, як компаній-продавців, так і компаній виробників. Я зазнав величезну моральну шкоду від діяльності цих компаній. Більшість дорослого населення будь-якої країни, якщо їм показати декілька зображень, зможуть визначити форму своєї країни.

6)Продавці і виробники мають провести відправку офіційних листів усім клієнтам (приватним особам і компаніям), які придбали продукцію з некоректним зображенням України, і яких можна ідентифікувати (наприклад, ці клієнти купили ці матеріали через інтернет магазин. В цьому випадку у продавців і видавців є контактні дані покупців. Або продаж був здійснений через відділ продажу). В цих листах визнати помилку і запропонувати повернути кошти або обміняти продукцію з некоректним зображенням України на продукцію з коректним зображенням України.

Така процедура відбувається у автомобільній індустрії. Якщо виробник знаходить дефект, то він інформує покупця про цей дефект і виправляє його.

7) Продавці і виробники мають провести інформування клієнтів у своїх офлайн і онлайн магазинах про можливість повернути некоректні друкарські матеріали або обміняти їх. Це допоможе охопити тих клієнтів, які купили некоректну друкарську продукцію, і яких не можна ідентифікувати (наприклад, вони купили ці матеріали в офлайн магазині за готівку).

8) Продавці і виробники мають провести офіційне внутрішнє розслідування з приводу того, як склалась ця ситуація. Це внутрішнє розслідування має бути офіційно оприлюднене.

9) Продавці і виробники мають офіційно змінити політику своїх компаній у тому, як вони зображують Україну.

Свідки і експерти

У якості свідків можна запросити:

1) Видавництва, які коректно відображають територію України

2) Організацію, яка видає номера ISBN

3) Організації, які захищають права споживачів. Продавці і виробники напряму обманюють клієнтів у зображенні продукції в інтернеті і реальних виробах.

Додаткова юридичне підґрунтя в позові

Для демократичних країн право власності є одним з ключових стовпів, на яких тримається суспільство. Право власності на дім, авто і інші цінності захищається законом.

Якщо якась терористична організація захопить частину будівлі, то вона не є власником цієї будівлі. Власником будівлі залишається приватна особа або організація, якій належить ця будівля.

Якщо ця терористична організація проведе «референдум» серед заручників, а потім оприлюднить в медіа, якісь документи про те, що ця будівля тепер є власністю терористичної організації на підставі проведення «референдуму» серед заручників, то це не зробить терористів власниками захопленої будівлі.

Якщо інші терористичні організації оголосять, що вони визнають, що віднині частина цього будинку належить цій терористичній організації, то це не зробить терористів власниками захопленої будівлі.

Право власності на цей будинок буде залишатися у власника цього будинку. Право власності підтверджується документами в мерії або інших органах реєстрації майна.

Навіть якщо терористи захопили будівлю в 2014 році і пройшло декілька років, поки власник будинку проводив перемовини з терористами і чекав на спеціальні антитерористичні підрозділи, то це не зробить терористів власниками захопленої будівлі. Час не є фактором, який надає терористам право власності.

Російська Федерація вже визнана деякими країнами, як країна-терорист.

РФ ввела свої терористичні утворення не територію України у 2014 році. Багато років РФ не визнавала цього, але в 2022-2023 офіційні особи РФ підтвердили, що їх військові були в Україні з 2014 року. Розслідування збиття Малайзійського боїнгу підтвердило факт прямих контактів Путіна з очільниками т.з. ЛДНР з 2014 року.

РФ окупувала частину території України. Провела «референдуми» на окупованих територіях, на яких знаходились військовослужбовці РФ. На ці «референдуми» не були допущені міжнародні спостерігачі. РФ оприлюднила якісь папірці, які стверджують право власності РФ на окуповані території. Ці папірці визнали 6 країн, які пов’язують з тероризмом і диктатурою.

Запрошення до суду в якості свідка Президента України.

Президент України по суті є тимчасовим адміністратором території, яка належить народу України. Територія України затверджена юридично кордонами 1991 року. Президент України може передати до суду пакет документів, які підтверджують кордони України у межах 1991 року.

ООН, Євросоюз та інші міжнародні організації

Органами, які реєструють і позначують міжнародні кордони країн є ООН і Євросоюз. Також, держави-партнери України мають юридичні договори з Україною у кордонах 1991 року.

У якості свідків я б спробував запросити офіційних осіб з ООН, Європейського Союзу, Німеччини, Австрії, Швейцарії, Великобританії, Італії та США. Ці свідки мають підтвердити територіальну цілісність України. Якщо вдасться це зробити, то це закриє подальшу можливість риторики про територіальні поступки з боку України і зупинить дискусію про повернення до кордонів 23.02.2022. Немає кордонів 23.02.2022. Різниця між кордонами 23.02.2022 і нинішнім моментом — це кількість тимчасово окупованих територій України. Єдиним кордоном про який може йти мова — це кордони 1991 року.

Я відправив листи у всі компанії, які зазначені у розслідуванні. В цьому листі я надав усі докази і вимоги припинити розповсюдження пропаганди. Жодна з компаній не припинила продаж продукція, яка некоректно зображає Україну. У своєму зверненні до цих компаній я зазначив, що у разі якщо вони не виконають мої вимоги у досудовому зверненні, то я буду змушений діяти офіційно. Мені відповіла тільки одна компанія — Freytag-Berndt, всі інші компанії проігнорували мій лист.

Відповідь Freytag-Berndt:

від: Rauch Carl ;

кому: «[email protected]» <[email protected]>

копія: Mittergeber Hannes ;

дата: 2 бер. 2023 р., 16:41

тема: AW: [Freytag-Berndt] — Für das Management und die Rechtsabteilung — Wichtig!

надіслано від: freytagberndt.com

підписано: freytagberndt.com

Sehr geehrter Herr Golubei,

als kartographisches Unternehmen, das die ganze Welt kartographiert, stehen wir immer wieder vor der Herausforderung, wie strittige Gebiete richtig dargestellt werden. Dabei spielen das Völkerrecht, aber auch die Situation vor Ort eine wesentliche Rolle. Beispiele aus anderen Region sind das Ost-Meer (aus süd-koreanischer Sicht), bzw. das Japanische Meer (aus japanischer Sicht), die West-Sahara, Georgien oder Berg-Karabach. Hier ein Artikel der Deutschen Welle aus dem Jahr 2016 zu dem Thema, in dem freytag & berndt auch zitiert wird: m.dw.com/...​auf-landkarten/a-18979289

In all diesen Fällen agiert freytag & berndt unabhängig ohne Einfluss von Staaten oder anderer Unternehmen. Unser einziges Ziel ist, möglichst gute und realitätsnahe Karten herzustellen. Wir verurteilen den völkerrechtswidrigen Angriff auf die Ukraine klar und haben gerade erst 5.000 € an die Ukraine-Hilfe der Caritas gespendet.

Gern stehen wir für ein Gespräch in unserem Büro in Wien zur Verfügung.

Mit besten Grüßen

Carl Rauch

DI Dr. Carl Rauch

Geschäftsführer

freytag & berndt-Marken:

Rother Bergverlag / SHOCart / mapiberia / PhoneMaps / Publicpress

Freytag-Berndt und Artaria KG

Ölzeltgasse 3

1030 Wien

Österreich

freytagberndt.com

freytag & berndt auf facebook und Instagram

VAT: ATU11873702

Маркетингова складова судового позову:

Мене звуть Микола Голубей. Я громадянин України. В мене є дружина Марія та пес Чедер.

Мені 35 років, моїй дружині 25 років. Ми молода сімейна пара. В нас є такса Чедер.

Я вважаю, що наша сім’ям створить гарну медійну картинку.

Боротьба українця проти пропаганди Російської Федерації

Люди симпатизують історіям «боротьби людини проти системи», історіям «боротьби людини за Правду», історіям «боротьби Давида проти Голіафа» (таку метафору часто використовують у зображенні боротьби України проти Російської Федерації). При правильній подачі матеріалу можна створити картинки боротьби маленького мене з великим злом.

Медійний локомотив

Серед компаній з мого розслідування є компанії National Geographic і Amazon — це світові бренди, які можуть бути клікбейтом новин про цю ситуацію по всьому світу. Бренд ADAC є великою німецькою страховою компанією. Thalia.de — це найбільша мережа книжкових магазинів в Німеччині.

Я впевнений, що може бути дуже великий розголос.

Також, вагомими моментом буде зазначення великої суми компенсації до продавців і видавництв. 1 000 0000 євро за кожну куплену мною одиницю продукції. Великі цифри привертають увагу ЗМІ. Я не думаю, що рішення суду у компенсації буде виконано у повному обсягу, але все одно сума позову має бути великою.

Також, у мене є гіпотеза, що якась з 21 компаній мого розслідування вирішить першою піти на зустріч у виплаті компенсацій і виконанні умов. Це буде гарний прецедент. Моя гіпотеза, що першими компаніями, які визнають помилку і не захочуть судитися, будуть американські компанії National Geographic і Amazon.

2) Створення робочої групи з представників МЗС, посольств України в Німеччині, Австрії, Швейцарії, Італії, Великобританії та США.

Наскільки мені відомо, МЗС з 2014 року займається протидією друку таких карт, це належить до завдань кожного посольства — відстежувати такі випадки і реагувати, надси-лати листи протесту і т.д. Тому в кожному посольстві також має бути особа, відповідальна за це. З одним з видавництв, які є в моєму списку, Марко Поло, як міні відомо, попередній посол України в Німеччині Андрій Мельник безрезультатно сварився.

Поодинока робота з приводу конкретного зразка друкарської продукції конкретного виробника, на мою думку, мало ефективна. Потрібно зробити сфокусований удар проти системи, а не якогось з елементів системи. Якщо донести до громадськості, що в Європі, Великобританії та США існує розвинена мережа компаній, яка маніпулює громадською думкою, що Російська Федерація не десь далеко, а вона вже зайшла у дім споживачів через друкарську продукцію, то це буде більш ефективним.

Потрібно створити робочу групу з представників МЗС, посольств України в Німеччині, Австрії, Швейцарії, Італії, Великобританії та США для координації інформаційної компанії.

Мета створення робочої групи — консолідація зусиль задля боротьби з системою, яка розповсюджує пропаганду Російської Федерації.

Робоча група направить зусилля для залучення політичної та громадської підтримки у Німеччині, Австрії, Швейцарії, Італії, Великобританії та США. Буде займатися залученням і освітленням у ЗМІ матеріалів розслідування і судового позову.

На мою думку, якщо в якості свідків у суді вдасться залучити провідних політиків, які озвучать територіальну цілісність України у кордонах 1991 року, то це дасть можливість закрити питання про територіальні поступки України у перемовинах з Російською Федерацією. У випадку, якщо ці політичні діячі не дадуть згоду на виступ у суді, то можна буде створити громадський тиск на ці фігури з приводу того, що вони не готові офіційно у суді затвердити свою підтримку територіальної цілісності України.

Також, на мою думку має буте зроблене офіційне звернення Президента України та Міністра Закордонних Справ на якійсь з міжнародних площадок з приводу цієї ситуації. Мені здається, що промова з темою «Інформаційна деокупація тимчасово окупованих територій України» може бути одним з елементів в стратегії інформаційної війни з РФ.

З приводу компанії Google

В мене немає прямих юридичних відносин з Google. Я не є клієнтом продукції Google.

Звернення про зміну політики Google з приводу відображення України має бути від Президента або МЗС.

Я думаю, що політика відображення території України компанією Google буде одним з аргументів у копаній, які поширюють пропаганду РФ.

На даний момент в мене немає розуміння, чи має бути заява до Google офіційно оприлюдненою або зроблена без привертання уваги.

3) Взаємодія з провідними ЗМІ для оприлюднення результатів мого розслідування.

Я хочу розмістити матеріали мого розслідування в Українських ЗМІ для створення суспільного запиту в Україні до протидії поширення некоректних матеріалів в Європейських країнах, Великобританії та США. Суспільний запит дасть поштовх для адміністрації Президента України і МЗС для того, щоб звернути увагу на цю проблему.

Я хочу розмістити матеріали мого розслідування в Українських ЗМІ для створення суспільного запиту в Європі, Великобританії та США для створення суспільного запиту на протидію поширенню пропаганди Російської Федерації. Поглинання території України — це тільки перший крок в агресії Російської Федерації. Наступними кроками є поглинання Польщі, країн Балтики, а потім і інших країн бувшого Варшавського договору. Крім того, я хочу донести факт, що пропаганда Російської Федерації не є десь далеко, вона вже в домах, дитячих садочках, школах, університетах, громадських організаціях Європи, Великобританії та США. Ця пропаганда знаходиться у вигляди глобусів для дітей та дорослих, атласів світу для дітей та дорослих, політичних карт, автомобільних атласах і т.д.

4) Проведення акцій протесту проти компаній, які зазначенні в моєму розслідуванні. Організацію інформаційних операцій проти цих компаній.

Залучення громадян України

На даний момент декілька мільйонів Українців знаходяться в країнах Європи, Великобританії та США. Для людей, які знаходяться за межами України, важче підтримувати емоційний заряд проти Російської Федерації через те, що вони набагато далі від війни, ніж люди в Україні.

Судовий позов проти компаній, які розповсюджують пропаганду РФ, і інформаційна компанія проти цих компаній можуть допомогти сформулювати образ ворога, який знаходиться у межах фізичного досягнення.

Я пропоную проведення акцій протесту біля офлайн магазинів (які знаходяться майже у кожному середньому за розмірами місті Німеччини, Австрії та Швейцарії) перерахованих вище компаній.

Залучення громадян інших країн

Якщо зробити судовий позов проти компаній з мого розслідування і офіційно озвучити вимоги про припинення продажу друкарської продукції, повернення грошей або обмін продукції тим клієнтам, які вже її придбали, то можна бути зробити звернення до європейців, які вже купили цю продукцію.

В цьому зверненні можна зазначити, що ці люди стали жертвами інформаційної пропаганди РФ, що пропаганда РФ не десь там метафорично — вона прямо в домі європейців, у дитячих садках, школа, навчальних закладах і інших організаціях.

Можна бути призвати їх прийти з цією продукцією на мітинги і показати її. А потім запропонувати їм поскаржитися на компанії, які виробляють і розповсюджують цю продукцію. Для того, щоб спонукати покупців некоректної продукції до повернення цих матеріалів, не потрібно чекати рішення суду про повернення або обмін некоректних друкарських матеріалів — потрібно просто офіційно заявити про це.

Можна розвернути компанію таким чином, що РФ втручається у формування молоді в демократичних країнах і що, якщо це не припинити, то це питання часу, коли з’явиться продукція, яка зображує Польщу, Прибалтику і країни бувшого Варшавського договору частиною Російської Імперії.

Частиною інформаційної компанії може бути залучення громадян Польщі і Прибалтики у протестах.

Протести можуть бути не тільки офлайн, але й онлайн через написання негативних відгуків, поширення хєштегів у твіттер, фейсбук та інших медіа.

3) Необхідні ресурси для проведення компанії

Судовий позов

Для оформлення і ведення судового позову необхідно залучення юридичних компаній, які спеціалізуються на друкарському праві та медіа.

Я зробив декілька запитів німецькі юридичні компанії. На даний момент мені відповіли тільки з компанії BROST CLAßEN Rechtsanwälte PartG mbB. Вони сказали, що можуть розпочати роботу при оплаті авансу 10 000 євро.

В мене немає таких коштів. Я вже витратим понад 2000 євро власних коштів на збирання доказової бази (купівлю продукції та проїзд). Я маю надію, що кошти на юридичний супровід візьме на себе МЗС або інша організація.

Я хочу отримати від компаній, у яких я купив некоректну продукцію, моральну компенсацію. З коштів цієї компенсації, якщо їх буде достатньо, я зможу компенсувати витрати на юридичний супровід.

Інформаційний супровід

Я думаю, що для якісного освітлення в інформаційному просторі потрібно буде зробити веб-сайт проекту та соціальні сторінки.

Організація робочої групи з МЗС та посольств України

Робочий час людей, які будуть залучені до цього проекту буде коштувати якусь суму грошей.

Підготовка мене і моєї дружини до суду і виступів у медіа

Якщо моя стратегія буде погоджена, то я і моя дружина маємо пройти додаткове навчання німецької мови з репетиторами. В Німеччині дуже люблять, колі іноземці використовують у виступах німецьку мову.

Також я і моя дружина будемо потребувати юридичної і політичної підготовки для спілкування зі ЗМІ.

Транспорт і проживання

Якщо моя стратегія буде погоджена, то я буду робити багато поїздок, які треба буде оплачувати.

Інші витрати

Безумовно будуть багато інших витрат, які я не можу зараз спрогнозувати.

Дякую за увагу!

Маю надію на те, що хоча б деякі з моїх ідей вас зацікавили, і я маю надію на ваш зворотній зв’язок!

04.03.2023 Mykola Golubei

[email protected]

+49 151 7264 93 43

👍ПодобаєтьсяСподобалось10
До обраногоВ обраному2
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Чудова робота, дякую!

Посилання на кожну компанію:
Amazon.de (Німеччина) — UA — drive.google.com/...​KWIxQ/view?usp=share_link
EN — drive.google.com/...​sIc2r/view?usp=share_link
Thalia.de (Німеччина) — UA — drive.google.com/...​GlEUt/view?usp=share_link
EN — drive.google.com/...​BpsmA/view?usp=share_link
Thalia.at (Австрія) — UA — drive.google.com/...​nfR8w/view?usp=share_link
EN — drive.google.com/...​Q0h_8/view?usp=share_link
Hugendubel (Німеччина) — UA — drive.google.com/...​S6kie/view?usp=share_link
EN — drive.google.com/...​hjLJj/view?usp=share_link
Bucher.de (Німеччина) — UA — drive.google.com/...​Y2Vo6/view?usp=share_link
EN — drive.google.com/...​wCwoH/view?usp=share_link
Orell Füssli (Швейцарія) — UA — drive.google.com/...​4OzxV/view?usp=share_link
EN — drive.google.com/...​OIYTQ/view?usp=share_link
Mairdumont (Німеччина) — UA —drive.google.com/...​sZkCM/view?usp=share_link
EN — drive.google.com/...​-UB2T/view?usp=share_link
Freytag-Berndt (Австрія) — UA —drive.google.com/...​iBEYx/view?usp=share_link
EN — drive.google.com/...​57pZg/view?usp=share_link
INTERKART (Німеччина) — UA — drive.google.com/...​TUp7O/view?usp=share_link
EN — drive.google.com/...​wQFmy/view?usp=share_link
Stiefel Eurocart (Німеччина) — UA —drive.google.com/...​P12BI/view?usp=share_link
EN — drive.google.com/...​ORCOw/view?usp=share_link
Hallwag Kümmerly+Frey (Швейцарія) — UA —drive.google.com/...​Rqo3f/view?usp=share_link
EN — drive.google.com/...​jFQ6g/view?usp=share_link
Raethgloben 1917 Verlags (Німеччина) — UA —drive.google.com/...​WfjKh/view?usp=share_link
EN — drive.google.com/...​BH7Zn/view?usp=share_link
Tecnodidattica Spa (Італія) — UA — drive.google.com/...​eL1mX/view?usp=share_link
EN — drive.google.com/...​wBgxc/view?usp=share_link
National Geographic (США) — UA — drive.google.com/...​jMGWo/view?usp=share_link
EN — drive.google.com/...​eIFwb/view?usp=share_link
Franckh-Kosmos (Німеччина) — UA — drive.google.com/...​eUWkc/view?usp=share_link
EN — drive.google.com/...​8oUgY/view?usp=share_link
Kunth Verlag (Німеччина) — UA — drive.google.com/...​fzyHO/view?usp=share_link
EN — drive.google.com/...​1WxFE/view?usp=share_link
DuMont Reiseverlag (Німеччина) — UA —drive.google.com/...​Lv_9Y/view?usp=share_link
EN — drive.google.com/...​-FNfe/view?usp=share_link
ADAC (Німеччина) — UA —drive.google.com/...​W8Lun/view?usp=share_link
EN — drive.google.com/...​kRrVl/view?usp=share_link
Columbus Verlag (Німеччина) — UA —drive.google.com/...​rpgI7/view?usp=share_link
EN — drive.google.com/...​xVjMF/view?usp=share_link
Edizioni White Star SrL (Італія) — UA —drive.google.com/...​TlkZl/view?usp=share_link
EN — drive.google.com/...​xVjMF/view?usp=share_link
Maps Worldwide (Великобританія) — UA —drive.google.com/...​cVZvP/view?usp=share_link
EN — drive.google.com/...​ETB_8/view?usp=share_link

Screenshots — drive.google.com/...​tpsXkdr9rY?usp=share_link

Підписатись на коментарі