Як мережа «Алло» від ботів відбивалась




А давайте згадаємо про яку компанію йде мова.
Це компанія відома своїми контрабандними та ФОП-ими схемами уникнення сплати податків. Рецепт наступний. Реєструємо компанію на охоронця, назвемо її «УкрКастом». Веземо з Китаю наприклад пилососи, на митниці вказуємо ціну за одиницю не реальну ціну 267$, а трішки менше — 82$ наприклад. При цьому податок з контейнера виходить 900 тис.грн, замість 2,9 млн.грн. Думаєте товар буде дешевшим для покупців? Мимо, в салонах Алло, продаємо по звичайній ціні 500$.
А далі не складними математичними операціями обчислюємо «прибуток» Алло. І це тільки пилососи. А якщо уявити скільки найменувань товару ввозить Алло?
Ми про цих «бідолашних» говоримо? Це Алло недоотримало прибуток?
на митниці вказуємо ціну за одиницю не реальну ціну 267$, а трішки менше — 82$ наприклад
А шо, так можна було? Оце ви схему відкрили, вау)))
Алло подумали, що вже нема сечі терпіти ці борошна
Це прикол, щоби привернути увагу, чи автопереклад (легко читається російський оригінал «...уже мо́чи нет терпеть эти му́ки...»)?
)) добрий ранок. Згадав знайомого, який «підловив» журналістів на неправильному перекладі слова «бавовна» 😄
Це прикол, щоби привернути увагу
В оригіналі так, спроба привернути увагу до української мови — типу вона така суперскладна, а орки такі супертупі, що перекладають окремо по слову без контекста й ніколи в житті не чули навіть про гугл транслейт.
атакували боти, які без дозволу збирали інформацію про ціни та опис товарів
Щось новеньке. Який дозвіл потрібен, щоб збирати дані з відкритих джерел?
Чомусь amazon, ebay, walmart, betbuy, bolcom мають публічні product API де з радістю роздають свої дані, щоб далі конвертувати в продажі, а ви воюєте з ботами :)
До речі, не знаю які у вас там ліміти налаштовані, але запросив 50 рандомних товарів звичайним curl, все працює...
регулярно атакували боти, які без дозволу збирали інформацію про ціни та опис товарів
вже нема сечі терпіти ці борошна та врешті
Мали відредагувати robots.txt щоб забанити клятих ботів гугла та інших шкідників :D
Електронний магазин Алло і до цього регулярно атакували боти, які без дозволу збирали інформацію про ціни та опис товарів, підриваючи його конкурентоспроможність на ринку.
Hotline-у варто насторожитись.
А у «Алло» відсутні такі боти, що аналізують ціни у конкурентів?
Вище ніж у кого? Якщо порівнювати з Comfy або розеткою то завжди на одному рівні принайні на топові товари.
там один и тот же представитель на товар, если акция на один товар, то во всех магазинах акция одновременно и одна и та же. Есть куча магазинов не из больших сетей, где цена за тот же товар ощутимо стоит меньше
Є така штука як РРЦ. І як би рітейлу не хотілося продавати дешевше чи дорожче — вони не можуть продавати по іншій ціні.
Есть куча магазинов не из больших сетей, где цена за тот же товар ощутимо стоит меньше
а ось ці можуть. або сірий товар, або хімічать з РРЦ, є різні варріанти.
Типу «ну ми ж так не робимо» :-)
А потім ціна на один і той же товар в усіх відомих інтернет магазинах чомусь однакова.
А чому їй не бути однаковій, якщо її встановлює постачальник?
В нормальных e-commerce системах товары вычитаются из стока не при добавлении в корзину, а на этапе создания заказа и его оплаты.
Уяви, заходиш ти такий в умовний Алло, кидаєш у кошик умовний смартфон який дуже хочеш купити і ще хвилин з 15 підпираєш до нього чохол.
А смарт лімітований і за цей час покупець Б кинув той же смартфон у кошик і оформив замовлення (ну не потрібен йому чохол)
З яким настроєм ти підеш з цього магазину і чи повернешся ще?
Тому на деякий час кошики і резервують товар зі стоку, а боти конкурентів цим зловживають перекидаючи товар із кошика в кошик.
Тому кейс резервування товару з кошика цілком нормальний і він ревалентний твоєму експіріенсу в офлайн магазині (ніхто не вихоплює товар з твого візка у Сільпо правда ж)
Я просто работаю по части обслуживания западных интернет-магазинов и там чаще всего такого нет. Кто первый сделал заказ, тот и получит товар. Потому что накидать брошенных корзин можно и без ботов, поэтому делать подобное резервирование для неавторизированных пользователей, мягко говоря, глупо. А создание аккаунта можно прикрыть невидимой каптчей от гугла, тут боты не пройдут.
Ну good luck тим західним магазинам. Якщо я матиму такий експіріенс з нашим магазином я туди більше не повернусь. Чувак я досить капризний, а конкуренція у більшості випадків непогана.
Тому маємо що маємо. Тимпаче можна бути більш гнучкими. Наприклад просити авторизуватись після додавання першого товару у корзину, або ж диференціювати корзини — для неавторизованих покупців резервувати на 10 хвилин, а авторизованих наприклад на 30.
Описаний вами експіріенс занадто теоретичний і може завдати реальної шкоди хіба що якщо в магазині 3 товарні позиції, кожна з яких остання на складі. У мене регулярно трапляється, що замовленого товару не було на складі в Епіцентрі та в Сільпо, наприклад — і я так само регулярно продовжую там замовляти.
Там все дещо складніше. Деякі контори аналізують, що юзери понакладали в корзини і чому не дійшли до оформлення замовлення(можуть навіть дзвонити і задовбувати) та ще мільйон всяких показників. Робиться це маркетологами для складання портрету покупця і інша дичина. Так от боти їм всю цю картину упороли, наскільки я зрозумів). Оскільки це може створювати навантаження на кол центр і інші відділи.
Так а что можно анализировать по брошенной корзине анонимного пользователя, который никаких своих данных не оставил?
То в маркетологів тре питати, інколи вони просять реалізувати якісь мегадивні речі. Вони мабуть в тому більше розуміють. Або роблять вигляд.
Кстати мы когда-то рейт убера с трех телефонов долупили до 100$ за 10км поездки в Днепре :D
Другу такси вызывали, решили цены проверить и у каждого чет число больше предыдущего. Оно собака считает запросы на роут в популярность точки и скейлит цены, гениально -_-.
цю геніальність вже багато років київляне у вечірній робочий дощ/сніг спостерігають
31 коментар
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів