Який месенджер обрати для організації навчання айтішників?

У зв’язку із неоднозначною історією Телеграма та імовірним його закриттям в Україні.

У Вінницькій ІТ-Академії планують перевести усю спільноту студентів і викладачів (це більше 10000 користувачів) в новий месенджер.

Що порадите для максимально зручної організації навчального процесу, роботи в командах і потім легкого переходу в індустрію?

І який інтегрується із Jira, Google Services, Trello тощо?

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Дякуємо за коментарі! Телеграм закрили — перейшли в Слак

Я працював в компанії, ми користувались «Телеграмом» і ніяких нарікань не було.
Його ще рік тому планували закрити, але все працює.

Створюєте голосування викладачів та студентів.
За який чат проголосують, те й впроваджуйте.

Під ваші потреби підійде Microsoft Teams та Slack.
Ціми меседжерами найчастіше користуются в ІТ компаніях.

Думаю це гарний вибір.

Єдине що, Slack буде програвати Microsoft Teams при поганому інтернеті. Принаймі я з цим стикався, коли використовував мобільний інтернет.
Але Slack виграє тим, що його частіше використовують саме клієнти з USA.

Студенти та викладачі зараз обізнані люди. Тому думаю, що вони зроблять вірний вибір.
А більшість(людей) завжди страждає. Таке життя ;)

Дискорд, у него самый продвинутый API, да и сам клиент приятный.

Jami — підтримується чат, SIP та IAX, конференції, запис. Дзвоник йдуть в P2P, щось закрити як і у випадку bit torrent не вийде. Повністю Open Source — GPL 3.0. Працює на : Windows, Linux, Mac OS X, iOS та Android. В індустрії стандартів ніяких нема, в тих Teams, в тих Slack в інших Skype і т.д. і т.п. Що клієнт скаже — то і буде. Zoom та Telegram в якості робочого чату ніколи не бачів.

Слак, хоч він на електроні, але схоже з цим треба просто змиритись. Для великих дзвінків і презентацій або Зум, або Міт, але можна і одним слаком обійтись напевно. Одним зумом обійтись не вийде бо у нього чат частина паршива, так само і у Міта.

Тімс глючний і повільний, Вебекс це страх і ненависть неюзабельне, Скайп мертвий, телефонні мессенджери не придатні для роботи, тільки для спаму мемасів. Діскорд це той же Слак.

Поставте випробувальні версії і порівняйте. І пам’ятайте — чати>>>дзвінків. Якщо чат буде паршивий, то користуватись таким софтом не будуть і будуть як гриби рости сторонні чати в яких можна буде нормально працювати.

Webex, він дорогий досить правда, але як на мене, значно кращий за Тімс чи Слак

та імовірним його закриттям в Україні

На парашці не змогли закрити але у нас закриють? Ви там точно ІТ-Академія, а не курси колгоспників?

Курсы колхозников, кстати, гораздо более перспективны, чем любые ИТ-курсы. ИТ рано или поздно придет кирдык, а кушать будет нужно всегда, и нейросети в полях вместо людей пахать не станут. А в военное и послевоенное время умение эффективно выращивать картошку на приусадебном участке может вообще спасти жизнь.

Ви не уявляєте, що таке сучасна аграрка і наскільки вона повʼязана з айті. Вони повним ходом дрони використовують і пиляють інформаційни системи для всього, що тільки можна.

Ви не уявляєте, що таке сучасна аграрка і наскільки вона повʼязана з айті.

Зверніть увагу на

умение эффективно выращивать картошку на приусадебном участке может вообще спасти жизнь.

Яке ж там ІТ 😁

Колгоспів давно нема. Які ще перспективні курси?

Не нужно делать вид, что ты не понял, о чем я говорю.

це більше 10000 користувачів

Три рази переписував текст і не знаю як це коментувати.
4% від загального об’єму IT індустрії України навчається у Вінницькій IT академії.
Ні, ви молодці... Але ... Триндець

Що за історія і хто його збирався закривати? а головне як?

Підписатись на коментарі