Баннерная реклама — налогообложение

Условия задачи такие:
1. Есть сайт, которым владеет ФО-П
2. На сайте отображаются баннеры
3. На сайте вывешен «прейскурант цен» на размещение баннеров

Вопрос:
1. Под какие КВЭД-ы попадает деятельность ФОП-а, владельца сайта
2. Как правильно оформлять взаимоотношения с заказчиком-рекламодателем?
3. Можно ли быть на едином налоге?
4. Надо ли платить налог на рекламу?

Спасибо всем, кто поможет пролить свет.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Появилась пара вопросов:
— Что значит «ФОП владеет сайтом», нужны ли документы на «владение» или личный договор с гражданином (но не как с ФОП) подходит, обязательно ли проводить оплату хостинга/vds/ds из дохода ФОП? Что делать если ресурс хочется держать на Amazon, Hetzner, GAE (в плане легальной оплаты)
— Насколько актуальны ответы на вопросы 3 и 4 на сегодня?

— Главный вопрос: существует ли ресурс на котором собраны актуальные рекомендации по «прозрачному» ведению дел в IT, кроме гос сайтов ;))) и форумов? Так сказать, резюме всех обсуждений.

Все написане по пам’яті + є результатом не практичної діяльності, а теоретичного зацікавлення.

1. В нормальному випадку є КВЕД 74.40.0 «Рекламна діяльність», який включає:

— планування та проведення рекламних кампаній: створення та розміщення реклами, наприклад, на афішних тумбах, рекламних стендах, у вітринах, демонстраційних залах, на транспортних засобах тощо; розповсюдження або доставку рекламних матеріалів чи зразків; рекламу у засобах масової інформації, шляхом продажу часу та місця для реклами; повітряну рекламу; здавання в оренду місця для реклами

При бажанні, напевно, можна підвести розміщення банерів під щось типу «Інші види діяльності в сфері...», і не мати справу з адмініструванням податку на рекламу. Однак, як з цим на практиці, не скажу.

2. По-моєму, все в звичайному порядку — договір, акт + врахування суми податку на рекламу в загальній вартості рекламних послуг і самостійна його сплата. Справа в тому, що платником податку на рекламу є замовник реклами, а відповідальність за перерахування податку до бюджету несе виробник реклами або особа, яка розміщує рекламу.

3. До нового ПК можна, а як зараз — не знаю. В тексті проекту ПК було прямо сказано про заборону для ФОПів використовувати спрощену с-му оподаткування при данному виді діяльності. В той час було багато змін, і я не слідкував чим це закінчилося.

4. Так. Ставка цього податку невелика: 0.1-0.5 %, однак, як на мене, куди більш вагомішим для підприємця є навантаження при його адмініструванні, тобто розрахунках і сплаті.

Було б цікаво почути думку тих, хто мав з цим питанням справу на практиці!

Налог на рекламу в новом кодексе отменили, разве нет?

О! Дійсно відмінили! Приємна новина!
Ось, наприклад, дуже якісно розписали суть питання: itk.ua/...ess/item/id/689

Підписатись на коментарі