Співбесіди: просимо розповісти про ваш досвід

Усім привіт! Нам дуже потрібна ваша думка

Ми, highfive.expert та PeopleFirstClub, організовуємо івент — конструктивний діалог між рекрутером, інженером, наймаючим менеджером та HRD про найм інженерів. Що не так і над чим треба всім працювати.

Можете відповісти на ці питання, щоб ми могли показати статистично думку людей?

Наперед дуже вам дякую!

Співбесіди.

1) Що вам болить і не подобається?

2) Як ви оцінюєте компанію на інтерв’ю? Що вам важливо почути?

3) Оцініть ваш досвід спілкування з наймаючими менеджерами за шкалою:

— дуже задоволений

— скоріше задоволений

— нейтрально

— скоріше не задоволений

— дуже не задоволений

4) Що б ви хотіли сказати компаніям з приводу співбесід?

Дякую дуже!

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Можна розповім що дратує мене, коли я іду інтервьюїти кандидата, то готуюся, читаю CV, іду на Лінкед, пробую приготувати завдання-питання які відповідають досвіду-технологіям-заінтересуванням. Зі сторони кандидата приговлення — 0. Більш того, іноді бачу що він користується допомогою (якщо гуглить то ще ок, але буває що разом з друзяками приходить). Розумію, що хто я така щоб за ним слідкувати, тим паче така поведінка поширюється та підтримується навіть у гуглі. Так я за знання)))

А як на Вашу думку, кандидат повинен підготуватися до інтерв’ю з HR-спеціалістом? Я про адекватні кейси

я не ХР, як кандидат повинен готуватися до технічного інтервью?

До речі, ви впевнені, що кандидат саме гуглить, а не чатґепетує? 😉

1) Що вам болить і не подобається?
2) Як ви оцінюєте компанію на інтерв’ю? Що вам важливо почути?
3) Оцініть ваш досвід спілкування з наймаючими менеджерами
4) Що б ви хотіли сказати компаніям з приводу співбесід?

1) Не подобається, коли задають питання, відповідь на які гуглиться за 30 секунд, тому ти не вважаєш потрібним засмічувати цією інформацією пам’ять (бо в реальній роботі тобі не треба буде це пам’ятати), а інтерв’юер відноситься до цього, наче ти повне дно.
Не подобається, коли у спірних/неоднозначних ситуаціях, коли певну задачу можна вирішити декількома способами, інтерв’юер вважає, що його варіант рішення єдино правильний, а запропонований тобою — ні.

2) Мабуть, найважливіше для мене — дізнатися, що це стабільна немолода компанія з надійними клієнтами, де якщо ти вже потрапив на проєкт, то можеш там працювати роками, а не стрибати між компаніями чи проєктами в рамках однієї компанії кожні півроку.

3) Дуже задоволений

4) Якщо ви не входите в MAMANG (Meta, Amazon, Microsoft, Apple, Netflix, Google) — не треба робити 100500 етапів відбору, як у них, бо до вас і близько не така довга черга кандидатів, як до них, і кожний додатковий етап відбору експоненціально знижує шанси знайти підходящу людину для закриття вакансії у адекватний термін.

1) Не подобається, коли задають питання, відповідь на які гуглиться за 30 секунд,

Можете навести приклади таких питань (які б не являлись на стільки базовими, що їх просто складно забути, маючи практичний досвід)?

Як працює Phaser в Java Concurrency, наприклад.

Як працює Phaser в Java Concurrency, наприклад.

лол просто лол :)
Фазер — це дуже специфічне АПІ, якщо ви не маєте досвід його застосування, то після гугління за 30 сек, ви будете ще ще 30-300 хв читати.
Тому це питання скоріше перевіряє софт скіли — вміння на співбесіді сказати, що ти чого не знаєш або не пам’ятаєш :)

Це не зовсім про наших, але. Варто в лінкедіні відкритися що я «в пошуку», одразу ж набігають рекрутери з Британії з дуже екзотичними іменами, часто двоє і більше осіб з різних рекрутингових фірм-посередників на ту ж вакансію. Першим ділом просять (вимагають) номер телефону, телефонують без жодного попередження (ви шо взагалі творите, я власне за кермом!), говорять англійською з диким акцентом і буває що по декілька разів перепитують. У важких випадках після первинної співбесіди натравлюють на мене інших співробітників і запитують тупо те саме ще декілька разів (не знаю, шоб спалився на різних відповіддях чи шо). Зразу ж їх цікавить бажана ставка за день (не за годину чи за місяць), торгуються як на базарі (починають із 40% нижче того що я прошу).

На жаль, лікується расизмом. Дуже екзотичне ім’я — отже відсилається резюме із замазаним номером телефону. Питають одразу ж номер — відповідаю що надаю перевагу спілкуванню в чаті / email, в крайньому можете заманити на інтерв’ю через календар в zoom / google meet / ms teams. Такий от робочий воркераунд, перевірено.

----

Про наш рекрутинг значно коротше — це низькі ставки (на 30-40% нижче від того що в EU), а також часто на тех.співбесіді тон домінування і якась загальна нарваність (зрештою — ок, життя зараз дуже нервове, розумію). Заради ностальгії час від часу проходжу, але. Ні, дякую.

телефонують без жодного попередження

Нещодавно заблокував першого рекрутера в житті (досі ця каста для мене була недоторканою про всяк випадок). Телефонує без попередньої домовленості, називає своє неповторне ім’я із диким акцентом. Моє перше запитання: «did you schedule this call?»

«No, but... » (швидко виправдовується)

«Sorry, you are blocked» (тепер ця функція вбудована в більшість дзвонилок)

Після чого заблокував також в лінкедіні.

Опісля одразу ж колега цього рекрутера звернулася нормально через повідомлення в лінкедіні.

Можете відповісти на ці питання, щоб ми могли показати статистично думку людей?

1) То може варто збирати їх якоюсь гуглформо, а не вишукувати відповіді по коментарях на форумах?
2) Яку і як статистику ви зібрались будувати на відкритих питаннях типу «Що б ви хотіли сказати компаніям з приводу співбесід?»

конструктивний діалог між рекрутером, інженером, наймаючим менеджером та HRD про найм інженерів. Що не так і над чим треба всім працювати.

Цікаво, що ТС не рекрутер, який лише зараз розпочала свою кар’єру, а наче як досвідчений спеціаліст. Я навіть якісь її доповіді бачив на цю тему (але це не точно).
Конструктивним тут має бути не діалог, а розуміння того, що співбесіда — це інструмент, їм потрібно правильно користуватись, а для цього треба розуміти, які проблеми він вирішує.

Конструктивного діалогу на результатах опитування не вийде, бо ви простите суб’єктивні відповіді від людей, які самі захочуть вам їх надати. Ви не зможете цю вибірку розширити на якусь групу людей.
Власне за припущення, що ТС не є новачком, дивно, що вона не пам’ятає, що зазвичай відповідають в подібних обговореннях.

Вот такой прихований кастом дев...

?) Нічого не приховуємо. Результатами потім поділимось тут же. Чи про що ви?

Вперше чую про highfive.expert (SimilarWeb), highfive.expert (whois, 2023-03-02).

Доброго дня! Ми ще маленькі, стартап) https://highfive.expert/
Запустились в кінці минулого року, як дочірній продукт VP Team.

Дякую, що попередили про зв’язок highfive.expert з рекрутинговою агенцією VP Team (vpteam.com.ua, vpteam.io) (SimilarWeb, whois).

Типова ситуація, що на сайті рекрутингової агенції відсутня юридична інформація.

Будемо вдячні за вашу думку з приводу співбесід, бо хочемо підсвітити, на що компаніям звертати увагу. 🙏🏻

Ну ок ) замовляли -розказуємо, що дратує

Хот кейси:
0. Не відповідати на відгук . Ніяк . Зовсім.
1. Запізднитись на дзвінок, ні слова про компанію, одразу питання про мій досвід та лайв кодінг з якимось технарем.
2. Тестове на тиждень роботи
3. Директ мессадж в линк з нерелевантною пропозицією
4. На всіх сервісах постійно потрібні сіньори фулстекі з натів інглиш.
5. Дуже багато агентств дублює періодично одну і ту ж позицію
6. Особливе питання ’Де ви себе бачите через...?’
7. Редирект з сервісу пошуку роботи на якийсь підозрілий сайт де необхідно заповнювати приватну інформацію про себе .

Дякую!!! Після івенту зберемо результат обговорення, і поділимось прям тут.

Підписатись на коментарі