Запрошеннія до проекту Stop Mapaganda! «Інформаційна деокупація України»
Всім привіт!Запрошую вас прийняти участь у проекті Stop Mapaganda! «Інформаційна деокупація України»
21 міжнародна компанія веде інформаційну війну проти України — вони масово поширюють фейки про Україну в освітніх матеріалах (мапи, атласи, глобуси, підручники, інше) загальним накладом в мільйони екземплярів!
Ми цьому протидіємо!
На даний момент я працюю сам над проектом, але декілька людей допомагають вирішувати деякі задачі та знайти правильні контакти.
Я шукаю людей, які захотять стати частиною проектної команди та людей, які можуть і хочуть допомогти закрити необхідні задачі.
Проблема:
В результаті розслідування я виявив систему з розробки, виробництва та масового розповсюдження фейкових матеріалів про Україну в освітніх матеріалах. Я хотів би сфокусувати вашу увагу на системі, а не на якійсь окремій компанії.
Зараз в найбільших мережах книжкових магазинів (500+ офлайн магазинів та найбільші онлайн магазини) в Німеччині, Австрії та Швейцарії не те, що можна купити некоректні матеріали про Україну, а стає важкою задачею купити друкарські вироби з коректним зображенням України у кордонах 1991 року.
Компанії, які розповсюджують фейки про Україну — це відомі міжнародні компанії, які мають впізнавані бренди.
National Geographic (USA), Amazon.de (Germany), Thalia.de (Germany), Thalia.at (Austria), Hugendubel (Germany), Bucher.de (Germany), Orell Füssli (Switzerland), Mairdumont (Germany), Freytag-Berndt (Austria), INTERKART (Germany), Stiefel Eurocart (Germany), Hallwag Kümmerly+Frey (Switzerland), Raethgloben 1917 Verlags (Germany), Tecnodidattica Spa (Italy), Franckh-Kosmos (Germany), Kunth Verlag (Germany ), DuMont Reiseverlag (Germany), ADAC (Germany), Columbus Verlag (Germany), Edizioni White Star SrL (Italy) and Maps Worldwide (UK).
З яким би запитом на купівлю освітньої продукції, де є зображення світу або Європи, ви не прийшли в офлайн або онлайн магазин перелічених магазинів, ви з високою вірогідністю купите фейкові матеріали про України:
- атласи світу для дітей, шкіл або для дорослих;
- глобуси для дітей та дорослих;
- політичні настінні мапи;
- атласи для автомобілістів;
- туристичні мапи.
Система з розповсюдження фейкових матеріалів створена таким чином, щоб закрити усі запити різних категорій споживачів.
Ви можете більше дізнатися про розслідування тут —
Новини і зроблені кроки можна знайти в телеграм каналі — t.me/stopmapaganda
В залежності від місця запиту «Україна» Google Maps показує територію України по-різному!
Якщо компанія Google інтерпретує зображення території України в залежності від групи споживачів, в даному випадку в залежності від місця запиту — то це є прямою маніпуляцією свідомості споживачів!
1️⃣ Якщо запит робиться з України, то Google Maps показують Крим частиною України.
2️⃣ Якщо запит робиться з території рф, то Google Maps показує Крим, який є невід’ємною частиною України, частиною рф.
3️⃣ Якщо запит робиться з Європи, то Google Maps показує Крим, який є невід’ємною частиною України, спірною територією.
На мою думку, подача однієї самої ситуації по-різному, в залежності від аудиторії, є маніпуляцією споживачів.
Apple Maps не залежно від місця запиту, коректно зображує територію України!
Я розробив стратегію, яку зараз реалізую — я шукаю людей для виконання кожного з пунктів.
Стратегія досягнення мети проекту «Інформаційна деокупація України»
Це велика комплексна проблема, яка вимагає комплексного рішення:
1️⃣ Залучення МЗС України
2️⃣ Поширення інформації серед українських та міжнародних ЗМІ
3️⃣ Судовий позов проти цих компаній
4️⃣ Створення медійного тиску через хештег #stopmapaganda
5️⃣ Накладення санкцій на компанії
Подробиці стратегії тут -
telegra.ph/...deokupacіya-Ukraini-04-01
Я прошу вас допомоги по наступним пунктам:
- Я шукаю людей або креативні агенції, які б могли мені допомогти запустити сайт — stopmapaganda.org або stopmapaganda.com (обидва домени вже зареєстровані).
— Я хочу зробити ресурс, куди українці за кордоном або іноземці зможуть завантажувати приклади фейкових зображень України в їх країнах.
— В результаті мого дослідження Німеччини, Австрії та Швейцарії, я виявив багато випадків обману споживачів, коли на сайті були одні зображення, а у продукції інша.
— Я б хотів би залучити людей до збору інформації, щоб комплексно вирішити проблему.
- Кіберрозвідка та пошук інформації по відкритим джерелам
Мене цікавить така інформація про ці компанії, яка, на мою думку, має державне значення.
— яка кількість одиниць фейкової продукції і в яких країнах була розповсюджена в період з 2014 по 2023 роки? Я б хотів би виміряти в штуках, яка інформаційна шкода була нанесена Україні.
— чи є кореляція між кількістю розповсюджених фейкових матеріалів з підтримкою/не підтримкою України серед громадян країн, де розповсюджувались фейки про Україну?
— хто у видавництвах і коли прийняв рішення зробити некоректне зображення України політикою компанії?
— чи є російські гроші чи бенефіціари в цих компаніях?
Номера ISBN\EAN продукції з фейками про Україну — docs.google.com/...X5PNJFuEQ_yPNaFOMJ7pKNY-n
- Також, я шукаю можливість оприлюднити результати мого розслідування у міжнародних ЗМІ.
Я вважаю, що суспільство у Німеччині, Австрії, Швейцарії та інших країнах мають знати про втручання РФ у освітній процес в їх країнах та вплив на молодь. В РФ неодноразово робили заяви про «історичний зв’язок» та «сферу впливу РФ» у адрес Латвії, Литви, Естонії та Польщі.
Я думаю, що якщо не припинити це в корені, то це питання часу, коли в асортименті компаній сателітів РФ з’являться мапи, атласи світу, підручники, глобуси, атласи для автомобілістів і т.д., де Латвія, Литва, Естонія та Польща почнуть зображуватись «спірними територіями», а в описі цих країн буде написано, що це історично території Російської Імперії, як це робиться зараз по відношенню до України.
Наприклад, в атласі світу Kosmos Neuer Weltatlas. Das Standardwerk mit aktuellen und präzisen Karten від 15.04.2021 дається такий опис України:
«Через Київську Русь, зародок як Руської , так і української державності, Українська історія тісно пов’язана з російською. Політичні та соціальні зміни, що відбулися після здобуття незалежності в 1991 році, були непростими. Успіх „Помаранчевої революції“ 2004року не зміг остаточно вирішити суперечності між проросійськими і Західноорієнтованими силами, що також проявилося в конфліктах на південному сході країни і в Криму, названих Євромайданом в 2014 році, які тривають і до цього дня.»
«Durch die Kiewer Rus, der Keimzelle russischer wie ukrainischer Staatlichkeit, verband sich die ukrainische Geschichte eng mit der russischen. Der politische und gesellschaftliche Wandel nach der Unabhängigkeit 1991 gestaltete sich schwierig. Der Erfolg der ,,orangen Revolution» von 2004 konnte den Gegensatz zwischen den prorussischen und den westlich orientierten Kräften nicht nachhaltig auflösen, was sich auch 2014 in den Euromaidan genannten Konflikten in den südöstlichen Landesteilen und der Krim gezeigt hat, die bis heute andauern.«
- Я шукаю ресурси для судового позову проти цих компаній. Я приватна особа і клієнт цих компаній. Я купив усю їх продукцію, в мене є чеки.
Я хочу не тільки, щоб ці компанії припинили не тільки розробку, виробництво та розповсюдження цих матеріалів, але і відізвали вже всю продану продукцію. Так роблять автовиробники, коли знаходять дефект в автомобілі.
Навіть сам факт наявності судового позову і озвучення вимог — це вже вплив на європейське суспільство.
Пишіть ваші запитання та пропозиції на пошту — [email protected]
Це відкритий ресурс, тому будь-яка людина зможе мені написати. Маю надію, що ви з розумінням поставитесь до запитань про верифікацію вашої особистості.
Я виступав на цю тему на Громадське радіо та 1+1, але я вважаю, що проблема не освітлена в повній мірі і вона сприймається не достатньо серйозно.
hromadske.radio/...-chastynoiu-rosii-holubey
tsn.ua/...lo-svitovi-kompaniyi.html
Вплив м’якої пропаганди РФ на формування свідомості європейців:
Психіка здорової, освіченої середньостатистичної людини має хоч якийсь захист від прямої дії пропаганди РФ. Споживачі можуть розуміти різницю між добром і злом, коли вони чують заклики російських пропагандистів до «остаточного вирішення українського питання» або до «запуску ядерних ракет по Лондону, Берліну, Парижу та Вашингтону».
Коли споживачі купують в офлайн або онлайн магазинах, яким вони довіряють, друкарську продукцію (атласи світу для дітей та дорослих, глобуси для дітей та дорослих, політичні карти, атласи для автомобілістів, путівники для туристів) від відомих європейських та світових брендів, які вони знають, то інформація з цих друкарських виробів є правдивою для споживачів.
Коли діти в дитячому садочку або школі навчаються по картам, глобусах і атласах світу, то ці матеріали формують їх уявлення про світ. Якщо в навчальних та освітніх матеріалах територія України зображається без Криму та інших окупованих територій або територіальна цілісність України ставиться під сумнів, то це стає фактом і реальністю для споживачів.
Як результат регулярні питання в інформаційному полі: Чи може Україна проводити військові операції в Криму або про повернення до кордонів 23.02.22. Хоча так звані кордони 23.02.22 року — це ситуація, коли менша територія України була окупована. Єдиними офіційними кордонами України є кордони 1991 року.
Шкода для України:
Кількість наступальної зброї від наших міжнародних партнерів напряму залежить від громадської думки в цих країнах. Якщо велика кількість середньостатистичних споживачів, в результаті введення в оману через освітні матеріали, сприймають Крим та інші тимчасово окуповані території частиною РФ, то ці споживачі висловлюють таку думку: «Давайте давати Україні зброю для захисту! Але не давайте наступальну зброю, тому що Україна використає її для наступу на територію РФ». Вони так кажуть, тому що вони сприймають Крим та інші тимчасово окуповані території України, як частину РФ. А як ще вони можуть сприймати Україну, якщо вони купують атлас світу від National Geographic і бачать таке зображення і підпис «Крим є частиною РФ, на яку претендує Україна», тобто України вже зображується агресором, який претендує на територію РФ.
Або вони дивляться на нові мапи (лютий — березень 2023 року) і бачать результати псевдо референдуму осені 2022 року. Такі мапи друкує найбільше видавництво в Німеччині — Mairdumont.
Шкода для Європи:
Я хочу показати через ЗМІ, судовий позов та медійний тиск, що багато років РФ через свої компанії сателіти маніпулювали освітніми процесами в Європі.
Євген Пригожин попав під перші санкції не за ЧВК Вагнер, а за організацію ботоферм, які впливали на виборців через Фейсбук.
РФ вклала мільйони доларів в те, щоб провідні видавництва і мережі книжкових магазинів продавали фейки про Україну. Можна відносно за невеликі гроші і людські ресурси використати всі ці гроші РФ проти самої РФ, якщо грамотно роздути скандал.
Я вже почав взаємодію з МЗС і підготував їм матеріали про кожну компанію для написання листів. Але я вважаю, що це комплексна проблема, яка вимагає комплексного рішення.
В якості експертної думки з приводу мого дослідження, я хотів би привести відгук на моє розслідування від провідних українських картографів:
«Ростислав Росса, директор ДНВП „Картографія“, професор кафедри геодезії та картографії географічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Доброго вечора, пане Миколо,
з великим інтересом прочитав (подекуди переглянув) 366 стор. Вашого фундаментального огляду-опису з проблематики картографічного відображення території України, що безумовно має державне і політичне значення.»
«Руденко Леонід Григорович, український географ, академік НАН України (2009), директор Інституту географії НАН України (1991)
» Вітаю, Ви робите гарну справу,
Моє ставлення до прочитаного.
1. Військове вторгнення Росії в Україну змусило всі структури держави звернути першочергову увагу на проблеми оборони. Держкартографія посилила увагу на підготовку матеріалів для ведення оборонних боїв.
2. Держкартографія, за умов війни, так як і посольства України, були зайняті пошуками підтримки зброєю нашої держави і, очевидно, залишили поза увагою що інформаційна війна вийшла в одні із перших завдань агресора.
3. Величезне фінансування Росії різних структур, в т.ч. і картографічних фірм, призвело і призводить до грубого спотворення у відображенні кордонів України.
4. Треба вітати дуже важливу роботу, що зроблена і проводиться надалі паном М.Голубеєм. Треба не тільки вітати, а і використати зібрані матеріали нашими послами і Міністерством закордонних справ для встановлення винних у спотворенні кордонів України.
На мою думку, це важливо, надати фінансову підтримку з боку держави М.Голубею, адже він використав свій час і кошти для придбання картографічної продукції, та поїздок до різних держав для її ціленаправленого відбору.
Професор Л.Руденко 2.04.23 р."
Пишіть ваші запитання та пропозиції на пошту — [email protected]
Ви можете більше дізнатися про розслідування тут —
Новини і зроблені кроки можна знайти в телеграм каналі — t.me/stopmapaganda
12 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів