Найкращі headless CMS для створення інтернет-магазину. Огляд Strapi, Sanity та Contentful Commerce Layer
Привіт, мене звати Стас, я працюю в DigitalSuits і займаюсь розробкою різних електронних комерційних продуктів вже більш як 5 років.
У цій статті я хочу розповісти вам про headless CMS і як вони можуть покращити роботу бізнесу. Вони дають можливість легко спілкуватися з клієнтами і не потребують багато зусиль. Я також розкажу, як використовувати їхні можливості щоб збільшити ефективність бізнесу.
Сподіваюся, стаття буде корисною допоможе відповісти на всі запитання щодо headless CMS. Це дуже важливо, оскільки вони можуть стати ключовим фактором успіху і ефективним способом зв’язку з клієнтами. Розгляньмо разом можливості headless CMS.
При розробці e-commerce сайтів важливо вибрати відповідну систему управління контентом (CMS), яка відповідатиме вашим потребам. Для цього потрібно врахувати такі бізнес-фактори, як ціна та вартість, а також такі технічні аспекти, як характеристики сервера та підтримка API.
Вибір CMS для e-commerce розробки потребує ретельних досліджень та аналіз відгуків експертів. Тут я розгляну три headless CMS для e-commerce розробки, які відібрав на основі досвіду нашої компанії. Це допоможе визначитись, яка з них найкраще підійде саме для вашого сайту та бізнес-моделі.
Визначення headless CMS
Для початку розберімося із тим, для чого потрібна headless CMS як базова платформа сайту. Headless CMS для e-commerce дозволяють подолати кілька типових обмежень програмного забезпечення, таких як трудомісткий процес змін, повільні оновлення персоналізації та високі витрати на розробку. Вони забезпечують альтернативний підхід до веброзробки й мають кілька переваг саме для онлайн-магазинів.
Отже, що таке headless CMS? Ця концепція стосується архітектури програмного забезпечення — вона додає зручності в роботу розробників, розділяючи бекенд від фронтенд частини. На відміну від традиційної CMS, headless CMS дозволяє розробникам зосередитися на створенні та вдосконаленні власних модулів, не займаючись дизайном інтерфейсу користувачів.
Переваги headless CMS для розробників та бізнесу
Основними перевагами headless CMS є можливість швидкого внесення змін, створення персоналізації та налаштування, а також зниження витрат на ІТ-рішення. Інші переваги headless CMS порівняно з традиційними CMS включають:
- Відсутність обмежень для розробки інтерфейсу користувача.
- Безмежна кастомізація, гнучкість, розставлення пріоритетів та SEO-оптимізація.
- Багатоканальний досвід взаємодії.
- Висока масштабованість і швидкість розробки.
- Довгострокова економія коштів.
Нижче наведена таблиця порівняння трьох провідних платформ headless CMS у 2022 році, а далі я розгляну кожну з них окремо: Strapi, Sanity та Contentful Commerce Layer.
Критерій | |||
Вартість |
Безкоштовний Community план Для Gold плану ціна надається за запитом |
Безкоштовний план Team план $99 на місяць Для Enterprise плану ціна надається за запитом |
Безкоштовний Community план Для Premium плану ціна надається за запитом |
Підтримка |
Самостійний хостинг. Хмарне сховище незабаром |
Самостійний хостинг або на платформі Sanity |
Самообслуговування або технічна підтримка |
Параметри єдиного входу (SSO) |
Доступна тільки для плану Gold |
Доступна для Business плану та Enterprise плану |
Доступна тільки для плану Premium |
GraphQL API |
+ |
+ |
+ |
Кількість користувачів |
3 адміністратори в Community плані Необмежена кількість адміністраторів в інших планах |
Адміністратори: кількість не обмежена для всіх планів 3 в безплатному плані 10 в Team плані 20 в Business плані Згідно з налаштуваннями в плані Enterprise |
5 користувачів в безкоштовному плані 25 користувачів в Team плані 3000+ користувачів в Premium плані |
SLAs |
Доступна тільки в плані Gold |
Доступна тільки в плані Enterprise |
Доступна тільки в плані Premium |
Локалізація |
Необмежена |
За допомогою плагіну інтернаціоналізації документів |
2 в безплатному плані |
Strapi
Однією з головних переваг Strapi є можливість економити час, заощаджуючи зусилля на початковій розробці проєкту з нуля. Завдяки відкритому коду, різноманітним налаштуванням та можливості підключення до функцій API, можна отримати гнучку структуру даних всього за декілька хвилин.
Цю систему використовують такі відомі бренди, як Toyota, IBM та Walmart.
Основні функції Strapi
Конструктор контенту. Strapi дозволяє моделювати контент будь-якого типу, починаючи від постів в блозі, кейс-стаді або сторінок в зручний спосіб без залучення розробників.
Це надає можливість користувачам створювати колекції та окремі сторінки, заповнювати контент у полях, використовувати повторювані компоненти, швидко будувати кастомізовані сторінки з динамічними зонами та робити перелінковки.
Медіатека. цей вбудований плагін дозволяє керувати всіма типами медіафайлів в одному місці. Він підтримує різні формати, легко сортує та фільтрує медіаактиви і надає швидкий попередній перегляд для зручності. Для редакторів додатковий файловий менеджмент включає автоматичну оптимізацію розміру, редагування в реальному часі, адаптивні формати та просту заміну медіафайлів.
Ролі та дозволи. Доступ на основі ролей контролює права на публікацію та редагування для різних команд, що робить управління контентом ще зручнішим. Цей інструмент спрощує адміністративну роботу, забезпечує високий рівень приватності та конфіденційності, а також підвищує ефективність командної співпраці. Ви зможете керувати правами доступу за допомогою користувацьких ролей, пов’язаних з вашими внутрішніми потребами, і налаштовувати їх відповідно до вашої діяльності.
Інтернаціоналізація. Плагін i18n дозволяє створювати персоналізовані повідомлення кількома мовами. Чітка навігація між локаціями, зручне редагування та гнучкість в адаптації структури кожної локації дозволяють спілкуватися мовою клієнтів і налагоджувати безперешкодно співпрацю з повною безпекою.
Для e-commerce потреб Strapi надає можливість збільшити конверсійність, оптимізувати управління товарами, інтегрувати інші платформи та сервіси для покращення досвіду користувачів, в тому числі керування доступом на основі ролей (RBAC), одночасний вхід одразу в кілька облікових записів (SSO) та підтримку для підприємств. З цією headless CMS ви отримуєте новий спосіб створення сайтів та застосунків, де контент централізовано зібраний в одному місці.
Sanity
Sanity допомагає створювати платформи для уніфікованого контенту. Пропозиція включає Content Lake для інтеграції структурованого контенту між організаціями, Sanity Studio для спільної роботи та кастомізації контенту, а також Developer Experience з відкритим і гнучким інструментарієм для розробників.
Багато компаній, включаючи Nike, Figma та Cloudfare, вже успішно перейшли на використання простих інструментів для реалізації співпраці в режимі реального часу.
Ключові особливості
Структурований контент. Headless CMS розглядає контент як фрагменти даних, які можна розмістити на будь-яких цифрових платформах, починаючи від вебсторінок, і закінчуючи застосунками. Ці фрагменти є машинозчитуваними, що означає, що вони пристосовані для пошукових систем, сприяють стійкій архітектурі та дозволяють АІ читати їх, щоб виявляти закономірності та пропонувати рішення.
Робота з відгуками. Інструмент для спільної роботи, який дозволяє командам надсилати миттєві відгуки, аналогічні функціоналу Google Docs, але без необхідності використання останнього. Функція змін до рецензій показує повну історію внесених змін до документа, дозволяє налаштовувати структуру даних з використанням власних компонентів вводу та включає API історії для зручної обробки запитів.
Обробник зображень. Sanity надає можливість виконувати трансформацію зображень (зміна розміру та обрізання) на запит користувача, без необхідності залучення фронтенду. Це досягається завдяки автоматичному кешуванню змін CMS для користувачів.
Sanity дозволяє ефективно працювати з якістю контенту та швидко доставляти його користувачам завдяки чіткій структурі, API та різноманітним сервісам. Це створює позитивний досвід для покупців і забезпечує єдиний підхід до управління продуктом та контентом. Sanity також пропонує конвеєр зображень, блоки контенту, адаптивний дизайн та легку масштабованість для ефективного управління усім цим.
Contentful Commerce Layer
Комерційний API, який забезпечує безпеку покупок в цифрових середовищах. Цей сервіс — визнаний лідер у створенні e-commercce вебсайтів та мобільних застосунків, який вже допомагає відомим брендам, таким як Chilly’s, Rapha та Brioni.
Завдяки гнучкості та швидкості, він дозволяє легко розробляти мобільні застосунки, інтегруватися з касовими терміналами та ефективно організовувати продажі в магазинах.
З Contentful є можливість додавати до сайту прості у використанні інструменти корпоративного рівня, що значно спрощує роботу веброзробників та адміністраторів сайтів.
Основні можливості Contentful Commerce Layer
Повнотекстовий пошук продуктів. З Contentful Commerce Layer можна додавати фільтри, які допомагають уточнити результати пошуку. Крім того, ви можете завантажити колекцію ресурсів та робити певне сортування результатів, використовуючи повнотекстову базу даних вашого продукту.
Попередній перегляд товарів. Система надає детальний попередній перегляд ваших товарів, завдяки чому відвідувачі зручно та швидко взаємодіють з вашим сайтом. За допомогою системи детального контролю доступу ви можете керувати дозволами та правами доступу для ваших команд, підвищуючи операційну ефективність та оптимізуючи саме управління контентом.
Посилання на SKU або списки SKU. Commerce Layer від Contentful — інструмент, який забезпечує зручну роботу з переліком товарів та кодами SKU. Якщо ви маєте сторінку з переліком товарів та кодами SKU, то завдяки Commerce Layer можете легко отримати код SKU для кожного товару на сторінці, а також виконувати фільтрацію товарів за їхнім кодом.
Commerce Layer дозволяє змінювати ціни без необхідності втручатися в бекенд вашого магазину. Це робить процес оновлення цін на товари простішим та ефективнішим. Що, своєю чергою, є великим плюсом для бізнесу, який хоче заощадити час та ресурси, щоб зосередитися на розвитку та збільшенні прибутку.
Побудова зв’язків та розподіл ринків. Ця CMS дає можливість створювати багатомовні сайти з мультивалютними цінами, розподіленими запасами, локалізованими платіжними системами та спеціальними пропозиціями. Комерційний пакет також дозволяє створювати пакети товарів або набори певних товарів, обмежених максимум 5 позиціями списку SKU в кожному пакеті.
Однією з головних переваг Contentful є детальна документація, яка дозволяє користувачам працювати з кожним окремим елементом, як розробнику. Це означає, що власники онлайн-магазинів можуть вільно налаштовувати свій сайт, додавати нові функції та змінювати наявні, без необхідності звертатися до програмістів.
Крім того, Contentful забезпечує надійність та безпеку даних. Платформа зберігає контент на серверах Amazon Web Services, що гарантує його безпеку та доступність. Додатково Contentful пропонує широкі можливості з налаштування прав доступу до даних, що мінімізує можливі проблеми з безпекою.
Можна сказати, що сьогодні Contentful є однією з найпрогресивніших та найфункціональніших платформ на ринку, з якою можна ефективно управляти контентом та забезпечувати безпеку даних.
Завершальні думки
Особливі переваги headless CMS, на які варто звернути увагу, включають покращений SEO, більшу гнучкість, швидші сайти, підвищення операційної ефективності та кращу співпрацю з контент-командою. Також, ви можете легко розробляти багатоканальні магазини і таким чином залучати більше клієнтів та збільшувати продажі.
Основні характеристики трьох розглянутих headless CMS — Strapi, Sanity та Contentful — схожі між собою. Вони пропонують безкоштовні тарифні плани та різні варіанти платних тарифів, самостійний хостинг та командну підтримку, а також підтримують GraphQL API у всіх планах. Однак функції SSO та SLA доступні лише у найдорожчих тарифах.
Отже, обираючи між Strapi, Sanity та Contentful Commerce Layer, варто пам’ятати, що всі вони пропонують основні функції headless CMS, але з різним фокусом:
- Strapi дозволяє необмежену кількість локацій навіть у безплатному плані, що зручно для магазинів, які продають всюдисвітно. Це самостійно розгорнута CMS, тому дані, що зберігаються, можуть бути захищені індивідуально, відповідно до вимог клієнта.
- Sanity також пропонує інтернаціоналізацію, але її основним зручним інструментом є функція Review Changes, яка полегшує спільну роботу над контентом для кількох команд.
- Своєю чергою, Contentful Commerce Layer пропонує кілька інструментів управління контентом, але власник інтернет-магазину, який ними керує, повинен мати базові знання з кодування та розуміти що таке SKU.
Сподіваюсь, що стаття не лише була корисною, але і захопливою! Тепер ви знаєте, як саме headless CMS можуть покращити роботу.
22 коментарі
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів