Як пройшов Hackathon від HYS Enterprise у 2023 році?
У квітні компанія HYS Enterprise провела вже другий хакатон у форматі онлайн. Лекції, вебінари та майстер-класи це завжди дуже корисно та цікаво, але перераховані формати не дають такого якісного практичного досвіду як турніри з програмування, де в тебе є обмежений час, команда, ментор та завдання, яке потребує реалізації.
Ми зібрали 14 команд з різних куточків України: студентів, інтернів, світчерів, які хотіли перевірити власні сили. Основними вимогами було вміння писати код на C#, базове знання GitHub, розуміння ASP.NET, бажано будь-який UI фреймворк (React, WPF, Blazor pages, Win forms та ін.) та впевнене володіння Google search 😊 Проводили хакатон за допомогою Discord вже не вперше та ще раз пересвідчились, що це дуже зручний інструмент не лише для ігрової спільноти.
8 квітня ми зібрались, познайомились з менторами та командами, презентували завдання та запустили невідворотний процес, який тривав понад 24 години. Ми зробили висновок з минулого хакатону, що однієї доби недостатньо, тому збільшили таймінг для виконання завдань. А ще хотілось просто розважитись, тому ментори не виступили в ролі дуже суворих та жорстких суддів, які вимагають від команд максимальної віддачі. Хоча максимальна віддача від команд була.
Про сенси та цілі хакатону ми запитали в Елеонори Лєбєдєвої, .NET розробниці в компанії Enterprise та ініціаторки завдань.
У чому полягала суть завдань для учасників?Що потрібно було зробити?
Ми запропонували розробити проєкт за допомогою стороннього API. Учасники мали можливість обирати між
- розробкою додатку для планування харчування та генерації рецептів
- та додатком для планування подорожей зі вбудованим гідом з пам’ятками.
Що саме оцінювали ментори? Найважливіші моменти.
Ми оцінювали витонченість рішення, якість коду і те, як учасники презентували свій проєкт з точки зору технічних деталей та з точки зору «бізнесу».
Чому хакатон потрібен спеціалістам?
Хакатон допомагає зрозуміти, на що спеціаліст здатен, спробувати нові технології, і майже завжди — розважитись та знайти нові знайомства у сфері IT.
Що вони отримують у професійному плані?
Ми постарались дати учасникам зворотний зв’язок щодо їх роботи, адже майже всі, хто брав участь — початківців в розробці. Думаю, їм був корисним відгук досвідченіших колег. Окрім розвитку, переможці отримали подарунки у вигляді клавіатур, навушників, сертифікатів у Steam чи корпоративної продукції. Всі, хто дійшов до етапу презентацій, отримали сертифікати про проходження хакатону.
З якими складнощами зіштовхнулися?
Цьогорічний хакатон пройшов дуже добре, краще ніж попередній, адже у нас вже було більше досвіду та висновків, які ми використали для проведення цього хакатону. Можу сказати, що створювати завдання щоразу і важко, і цікаво. Було приємно бачити як учасники долали труднощі, на кшталт, обмеженості запитів стороннього API. Це загалом поширений виклик і в реальній розробці.
У підсумку
Щодо вражень та відгуків, їх було вдосталь. Ми вже не здивувались, коли на початку хакатону з Дмитром Барабашем, ментором та .Net розробником, привітались. Адже повсюди можна знайти студентів, яких Дмитро в минулому навчав у популярній комп’ютерній школі.
Також хочемо подякувати нашим менторам за їх віддачу, професіоналізм та гумор! Ще не згадали Яна Горшкова (Team lead .Net Developer), Даню Григор’єва (Full-Stack Developer), Максима Кабакова (.Net Developer), Олексія Смірнова (Team lead .Net Developer) та Влада Яворського (.Net Developer). Ми б не реалізували все задумане без людей, які люблять свою роботу та готові ділитися знаннями завжди. Усі 7 менторів у тандемі просто ідеально працювали. Ментори оцінювали команди максимально об’єктивно. Учасники це відчули й залишили нам ось такий зворотний зв’язок.
Іван: «Взагалі це був мій перший хакатон, в якому я брав участь, однак, мені сподобалось) Організатор, що тримає тебе в up-to-date щодо того що відбувається і буде відбуватися. Ментор, що намагається допомогти та розв’язати питання, якщо з’являються) Мені навіть було ніяково в деякі моменти, оскільки ментор немов би очікував від мене питання, а я, десь у кінці, аби задаремно не тикати його, вирішував все через Google або/та ChatGPT. Ще прикольна річ — тобі потрібно було презентувати свою роботу перед всіма іншими учасниками та менторами) І якщо на початку я злякався, і навіть думав аби кинути свою справу (оскільки мені було мало що показувати), але потім вже вирішив, якщо йти, то йти до кінця. Дякую вам».
Влад: «Дуже класний досвід, дякую що таким чином розвиваєте українське айті. Давно стежу за вами, продовжуйте у тому ж дусі. Окрема подяка ментору Владиславу, давав нам цікаві завдання та спрямовував у потрібне річище».
Звичайно ж є над чим ще працювати в майбутньому. Ми обов’язково все врахуємо та наступного разу наш хакатон буде не менш цікавим.
Три команди посіли свої почесні призові місця, вітаємо:
- Team 12: Микита Міщенко, Костянтин Бондаренко, Дмитро Демченко та Олександра Атаманчук
- Team 6: Владислав Тимченко та Даніїл Кадочніков
- Team 11: Олексій Пономарьов та Дмитро Жуковський
Ще раз дякуємо всім, хто приєднався. Щоб не пропустити наступний анонс майбутнього турніру, підписуйтесь на телеграм канал HYS Events. До нових зустрічей!
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів