Як пройшов Hackathon від HYS Enterprise у 2023 році?

У квітні компанія HYS Enterprise провела вже другий хакатон у форматі онлайн. Лекції, вебінари та майстер-класи це завжди дуже корисно та цікаво, але перераховані формати не дають такого якісного практичного досвіду як турніри з програмування, де в тебе є обмежений час, команда, ментор та завдання, яке потребує реалізації.

Ми зібрали 14 команд з різних куточків України: студентів, інтернів, світчерів, які хотіли перевірити власні сили. Основними вимогами було вміння писати код на C#, базове знання GitHub, розуміння ASP.NET, бажано будь-який UI фреймворк (React, WPF, Blazor pages, Win forms та ін.) та впевнене володіння Google search 😊 Проводили хакатон за допомогою Discord вже не вперше та ще раз пересвідчились, що це дуже зручний інструмент не лише для ігрової спільноти.

8 квітня ми зібрались, познайомились з менторами та командами, презентували завдання та запустили невідворотний процес, який тривав понад 24 години. Ми зробили висновок з минулого хакатону, що однієї доби недостатньо, тому збільшили таймінг для виконання завдань. А ще хотілось просто розважитись, тому ментори не виступили в ролі дуже суворих та жорстких суддів, які вимагають від команд максимальної віддачі. Хоча максимальна віддача від команд була.


Про сенси та цілі хакатону ми запитали в Елеонори Лєбєдєвої, .NET розробниці в компанії Enterprise та ініціаторки завдань.


У чому полягала суть завдань для учасників?Що потрібно було зробити?
Ми запропонували розробити проєкт за допомогою стороннього API. Учасники мали можливість обирати між

    • розробкою додатку для планування харчування та генерації рецептів
    • та додатком для планування подорожей зі вбудованим гідом з пам’ятками.

    Що саме оцінювали ментори? Найважливіші моменти.
    Ми оцінювали витонченість рішення, якість коду і те, як учасники презентували свій проєкт з точки зору технічних деталей та з точки зору «бізнесу».

    Чому хакатон потрібен спеціалістам?
    Хакатон допомагає зрозуміти, на що спеціаліст здатен, спробувати нові технології, і майже завжди — розважитись та знайти нові знайомства у сфері IT.


    Що вони отримують у професійному плані?
    Ми постарались дати учасникам зворотний зв’язок щодо їх роботи, адже майже всі, хто брав участь — початківців в розробці. Думаю, їм був корисним відгук досвідченіших колег. Окрім розвитку, переможці отримали подарунки у вигляді клавіатур, навушників, сертифікатів у Steam чи корпоративної продукції. Всі, хто дійшов до етапу презентацій, отримали сертифікати про проходження хакатону.

    З якими складнощами зіштовхнулися?
    Цьогорічний хакатон пройшов дуже добре, краще ніж попередній, адже у нас вже було більше досвіду та висновків, які ми використали для проведення цього хакатону. Можу сказати, що створювати завдання щоразу і важко, і цікаво. Було приємно бачити як учасники долали труднощі, на кшталт, обмеженості запитів стороннього API. Це загалом поширений виклик і в реальній розробці.

    У підсумку

    Щодо вражень та відгуків, їх було вдосталь. Ми вже не здивувались, коли на початку хакатону з Дмитром Барабашем, ментором та .Net розробником, привітались. Адже повсюди можна знайти студентів, яких Дмитро в минулому навчав у популярній комп’ютерній школі.

    Також хочемо подякувати нашим менторам за їх віддачу, професіоналізм та гумор! Ще не згадали Яна Горшкова (Team lead .Net Developer), Даню Григор’єва (Full-Stack Developer), Максима Кабакова (.Net Developer), Олексія Смірнова (Team lead .Net Developer) та Влада Яворського (.Net Developer). Ми б не реалізували все задумане без людей, які люблять свою роботу та готові ділитися знаннями завжди. Усі 7 менторів у тандемі просто ідеально працювали. Ментори оцінювали команди максимально об’єктивно. Учасники це відчули й залишили нам ось такий зворотний зв’язок.

    Іван: «Взагалі це був мій перший хакатон, в якому я брав участь, однак, мені сподобалось) Організатор, що тримає тебе в up-to-date щодо того що відбувається і буде відбуватися. Ментор, що намагається допомогти та розв’язати питання, якщо з’являються) Мені навіть було ніяково в деякі моменти, оскільки ментор немов би очікував від мене питання, а я, десь у кінці, аби задаремно не тикати його, вирішував все через Google або/та ChatGPT. Ще прикольна річ — тобі потрібно було презентувати свою роботу перед всіма іншими учасниками та менторами) І якщо на початку я злякався, і навіть думав аби кинути свою справу (оскільки мені було мало що показувати), але потім вже вирішив, якщо йти, то йти до кінця. Дякую вам».

    Влад: «Дуже класний досвід, дякую що таким чином розвиваєте українське айті. Давно стежу за вами, продовжуйте у тому ж дусі. Окрема подяка ментору Владиславу, давав нам цікаві завдання та спрямовував у потрібне річище».

    Звичайно ж є над чим ще працювати в майбутньому. Ми обов’язково все врахуємо та наступного разу наш хакатон буде не менш цікавим.

    Три команди посіли свої почесні призові місця, вітаємо:

    1. Team 12: Микита Міщенко, Костянтин Бондаренко, Дмитро Демченко та Олександра Атаманчук
    2. Team 6: Владислав Тимченко та Даніїл Кадочніков
    3. Team 11: Олексій Пономарьов та Дмитро Жуковський


    Ще раз дякуємо всім, хто приєднався. Щоб не пропустити наступний анонс майбутнього турніру, підписуйтесь на телеграм канал HYS Events. До нових зустрічей!

    👍ПодобаєтьсяСподобалось0
    До обраногоВ обраному0
    LinkedIn
    Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
    Ctrl + Enter
    Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
    Ctrl + Enter

    Підписатись на коментарі