Розмитнення власного авто в Польщі (та інших країнах ЄС) під 0 відсотків

Як розмитнити авто в Польщі (чи іншій країні ЄС) за пільговими умовами під 0 відсотків митних платежів?

Нещодавно я стикнувся з цікавою проблемою поставки на облік свого українського авто у Польщі. Це буде цікаво тим хто виїхав на постійне проживання за кордон та з тих чи інших міркувань не хоче чи не може продати своє авто в Україні.

Xочу зауважати що в більшості випадків вигідніше продати авто в Україні і купити тут інше. Проте бувають такі випадки як в мене коли дуже хотів залишити собі свою машину яку довго вибирав з Америки, ремонтував і робив під себе, або просто для тих хто не має змоги повернутися і продати авто в Україні.

Якщо йти стандартною процедурою то в залежності від країни вам прийдеться заплатити від 35 до 50 відсотків вартості автомобіля з урахуванням всіх податків. Проте, якщо особа планує постійне перебування в країні якій зупинилася, вона має право на пільгове розмитнення 0 відсотків, якщо підпадає під наступні критерії та може довести кожен пункт документально (так як точно переліку документів ніде немає, я наведу приклад тих які можуть вам допомогти підтвердити кожен з пунктів):

1. 12 місяців до момент в’їзду в країну перебування особа постійно проживала на території іншої країни. Можливі документи для підтвердження: умова оренди, прописка, витяг з банківського рахунку (в детальних витягах є адреси певних транзакцій: кафе, кінотеатри тд тп), штампи в закордонному паспорті (якщо ви ніде не подорожували), рахунки за комунальні платежі, телефон і тому подібне.

2. Завершення постійного проживання в іншій країні. Можливі документи для підтвердження: довідка про закриття ФОПа, довідка про закриття банківських рахунків ФОПа або особистих, завершення договору про працю, документи продажі нерухомості.

3. Особа повинна бути власником цього автомобіля мінімум 6 місяців до дати заїзду на територію країни постійного перебування. Документи: свідоцтво про реєстрацію ТЗ, українські страхові поліси за останні 6 місяців до дати заїзду.

4. Документи про підтвердження постійного перебування в Польщі (чи іншій країні в якій ви зупинилися): мельдунок (прописка, можна зробити навіть по місцю оренди), штамп в паспорті з датою заїзду, умова про працю або відкритий аналог українського ФОП (JDG).

5. Додаткові документи (опціонально): умова найму квартири в Польщі, PESEL (STATUS UKR теж підходить), карта побуту, віза.

Хочу зауважити що не обов’язково збирати всі документи з мого списку, це лише приклад того що може слугувати як підтвердження, але майте на увазі, чим більше у вас документів тим більший шанс щоб вам дозволять нульове розмитнення авто. Перекладати на польську мову нічого не потрібно.

Після того як ви зібрали все що маєте, потрібно звернутися до митного брокера (agencja celna якщо ви в Польщі), він порадить вам які ще документи можливо будуть потрібні і назначить день коли потрібно приїхати. Мені послуги митного брокера коштували 600 злотих. Приїзджаєте на визначений день і передаєте всі документи митному брокеру. За декілька годин отримуєте відповідь чи вам надали нульове розмитнення чи ні.

Якщо все пройшло успішно, вам залишилося пройти обов’язкове ТО (шукаєте найближчу до себе stacja kontroli pojazdów, ціна 100 злотих), та зробити присяжний переклад свідоцтва про реєстрацію ТЗ (ціна в залежності від бюро, близько 150 злотих). З цими документами в будь який день приїжджаєте до вашого уряду, знімаєте номерні знаки та йдете на перереєстрацію (ціна 160 злотих). Процедура проходить швидко і ви зразу отримуєте польскі номерні знаки та тимчасове свідоцтво про реєстрацію, до 30 днів вам прийде смс і ви зможете забрати вже готове свідоцтво про реєстрацію. Пам’ятайте також що відразу потрібно застрахувати авто, ціна залежить від вашого авто.

В цій всій процедурі існує тільки одне обмеження, ви не маєте права продавати своє авто 1 рік з моменту реєстрації.

Я не знаю нюансів як це відбувається в інших країнах, але процедура повинна бути подібною, так як це пільга яка діє на зоні всього європейського союзу. Для детальнішої інформації зверніться до митного брокера у вашій країні перебування.

👍ПодобаєтьсяСподобалось11
До обраногоВ обраному11
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Робив на початку року в Адріана з Sad Kkak. Один з найкращих сервісів який я колись взагалі отримував від брокерів. Дуже рекомендую його.

Зробив розмитнення авто в Познані, агенція Maximus. Робила приємна жінка Elżbieta. Вийшло 550 злотих, тут ціна була найнижча. Переклад техпаспорта окремо — 110 зл. ТО в районі 100 зл + стандартна оплата в ужонді160 зл.

В моєму випадку виникли складнощі з доказом наміру перебування в Польщі: я маю тільки статус укр, не маю роботи в Польщі та не мав доказів що закінчив роботу в Україні (бо, фактично, ще працюю там). Брокер кілька разів телефоном розмовляла з митницею в процесі прийняття рішення, казала, що я шукаю роботу. Напевне що вирішальним виявилося те, що нещодавно дитина народилась вже в Польщі, додатково надавав польське свідоцтво про народження для підтвердження.

Рекомендую їхати до брокера на 10-11 ранку, тому що ужонд працює до 15:30 основна зміна, брокер пізніше з ними не спілкується. Якщо затягнеться, як у моєму випадку, буде час в них на спілкування, дослати якісь доки.

Далі як і в інших: проходження ТО, переклад, ужонд.
По ТО: в мене також виникла проблема з ТО через авто з США Jeep Compass 2018: доставляв задні протитуманні фари, і з неочевидного: попросили замінити лампи в ближньому світлі з LED на оригінальні, галогенні (я міняв в рефлекторній фарі, щоб було краще видно).
Якщо не хочете, щоб додовбувалися сильно, рекомендую проходити ТО тут: Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów Auto Zyk. Треба проїхатися, але і трохи дешевше ніж в Познані самій, і баданія пройшли за 5 хв максимум.
Бо вперше я поїхав на Stacja Kontroli Pojazdów на території Познанської Політехніки, там чувак прискіпливо дивиться і є черга, треба записуватися.

В мене, до речі, потім в ужонді, коли отримував номера, помітили в результатах ТО помилку в одному параметрі авто (власна маса). Прийшлося дзвонити знову на станцію контролю де робив ТО, вони в електронному вигляді виправили і скинули мені на друк, цього щоб плити отримати було достатньо. А потім ще раз їздив забирав оригінал документу туди, який доніс коли вже міняв в ужонді тимчасовий техпаспорт на постійний. Будьте уважні, звіряйте кожен пункт з техпаспорту в цих баданіях, та і не тільки, аби потім не морочитися з виправленням помилок.

Ще нюанс, до речі, з датою звідки рахується початок заборони на продаж авто. Я думав що це дата отримання позитивного рішення про розмитнення брокером. Але це не так — рік заборони на продаж рахується від дати отримання номерних знаків в ужонді.

На Гронова 22, якщо що, є чувачки на місці які можуть допомогти з монтажем та демонтажем номерних знаків, поміняти рамку номера.

І пару слів про польське страхування. Через те, що по закону треба в той же день застрахувати авто по ОС, подумайте де і як будете це робити. Я попередньо дивився скільки вийде ціна в онлайні, але у випадку мого авто калькулятор страхування не знаходив потрібну модифікацію двигуна авто. Чув що для неєвропейців це часта історія. Якщо що, бачив що на Гронова прямо в ужонді є дівчата що продають страховки.
Сам оформив ОС через сайт в УНІЦІ, вийшло 1589 зл (враховуючи знижку 15% при оформленні онлайн). Порівнював з різними страховими посередниками (CUK та інші), для мене ціна стартувала від 1500, дешевше нічого не було.

Щиро дякую автору за допис, багато разів повертався до нього в процесі, дуже допоміг.

Розмитнив своє авто через Адріана на початку січня.

dou.ua/...rums/topic/43451/#2897869

Довгенько збирав документи, усі що він просив. Але воно того коштувало — вся процедура тривала трохи більше години та навіть авто на митниці не дивились. Однозначно рекомендую Адріна. Все зробив швидко та професійно! Навіть якщо ви не з Кракова, рукомендую взяти вихідні та приїхати до нього, як це зробив я. І діло зробите, і гарне місто відвідаєте.

Підкажіть, хтось робив розмитнення у Гданську?

Мала досвід роботи з брокером Адріаном dou.ua/...​rums/topic/43451/#2897869 — дуже задоволена, і вдячна йому. Щирий рекомендасьойн.

Також через Адріана все зробив (dou.ua/...​rums/topic/43451/#2897869), за його словами мій кейс був найважчим. Мені три рази інші брокери відмовляли або брокерам відмовляла митниця. А тут все не без приколів, але вийшло :)

Підкажіть, а ви робили в тому місті, в якому проживали чи в іншому? Читала, що ви у Вроцлаві намагалися, а потім через Адріана зробили.

Так, намагався у Вроцлаві. А ще у Катовіце, і Bielsko-Biala. Всюди відмовляли бо боялись дорогого авто. А у Вроцлаві просто хотіли карту побиту.
А через Адріана у Кракові зробив. У нього прям під офісом митниця, за пару годин все оформили. Не без приколів від інспектора (бо знову ж — ціна велика), але все одно вийшло.

А не було проблем, що у вас договір на оренду в іншому місті чи ви в Кракові проживаєте? І ще питання: мельдунок був потрібен?

Якраз в Катовіце і Bielsko-Biala вони мені інше місце проживання як проблему і озвучили. В Кракові то не проблема. Мельдунок у мене був з Вроцлаву, але на нього наче не дуже дивились. Але краще звичайно мати, хочаб якийсь

Користувалась послугами згаданої нижче фірми dou.ua/...​rums/topic/43451/#2897869
Все пройшло без проблем і процедура зайняла декілька годин.
Обійшлось в 1400 злотих + техогляд авто.

Вітаю. Підкажіть будь ласка, може хтось стикався з такою проблемою? Розпочав процедуру розмитнення авто з українською реєстрацією в Польщі. Митниця відмовила в розмитненні під нульову ставку.
Авто з митниці забрати не можу, оскільки автомобіль тепер розцінюється як товар.
Пропонують варіант або розмитнювати під стандартні тарифи, що мені явно не підходить, бо ціна там зашкварна (більше 75% вартості автомобіля нарахували) або пропонують оформити Т1 та вивезити авто з Польщі в Україну.
Планую йти другим варіантом але питання, як це все зробити на кордоні? Чи будуть питання в українських митників?
Складна ситуація, може хтось щось порекомендує як правильно вийти з неї. Дякую.

А можете описати вашу ситуацію? Що це за прикол що автомобіль тепер розцінюється як товар? Бо я так розумію на авто просто дають бумажку що «можна розмитнити під нуль», а як неможна, то нічого не мають давати і просто мають відмовити.

Бо я так читаю, зазвичай митники так роблять тіки якщо в документах десь сильно напартачили ви. Що у вас з документами? Через брокера робили?

Так. Робив через брокера. Як мені пояснюють, почали процедуру розмитнення та відмовили в нульовому розмитненні, запропонували розмитнити під повну вартість(. Щоб забрати авто з митниці слід зробити T1 та вивезти його за межі ЄС. Крім того на рахунок митниці слід внести заставу у розмірі повного розмитнення. Брокер розводить руками, митниця стоїть на своєму. Судитися з ними ні бажання ні часу немає, оскільки я без автомобіля. Можливо митники не до кінця правомірно це роблять і є інший шлях отримати своє авто назад з мінімальними клопотами. Але поки ніхто мені з цим не поміг.

Відмовили по причині що дружина (авто зареєстроване на неї) — отримала pesel в січні, а за розмитненням прийшла лише зараз. При тому увесь час перебувала на території Польщі і авто перебувало разом з нею. Читаючи інструкцію як розмитнювали інші — розумію, що в нас все ок з документами але я не можу їм нічого довести, стоять на своєму. Боротися далі з ними ні сил ні бажання немає, оскільки якщо подавати апеляцію це затягнеться на місяці, а нам потрібне авто. Тому якась така патова ситуація виникла.

Виглядає дуже дивно, у мене ± все те ж саме, але PESEL отриманий в Лютому. Зараз також займаюсь розмитненням. Мені відмовили 2 рази, у Вроцлаві хочуть карту побиту, а в Селезії просто бояться митнити моє дороге авто і відправляють мене до Вроцлаву (що є не дуже законно, але то таке). Але щоб прям авто забрали — це якось дивно. Вони відмову по документам спочатку роблять, а відмовляти в процесі інспекції вже не мають.
Можете будь-ласка підказати:
1. Чиїми саме послугами ви користувались? Ім’я / назву брокера.
2. Яке місто? Чи ви замельдовані і маєте умову найму квартири в цьому місті?
3. Дороге авто?
4. Приблизно список документів які ви подавали?

Вам коли відмовили, ви просто виїхали на авто з митниці? вони не те що відмовили, вони розпочали процедуру і вже під час процедури сказали що це не можливо і щоб завершити процедуру треба вивезти авто за межі ЄС.

В тому і справа, брокери спочатку подавали документи до митниці, авто було взагалі на парковці за територією. Тож коли мені відмовляли, то просто в руки віддавали документи і казали йти гуляти. Я не дуже розумію як це віддавати авто на митницю поки документи ще не заапрувили :)

Ось мені людина ще відповіла котра робила:

Домовляєтесь на певний день час і прибуваєте на місце, на охороні скажете назву куди вони відкриють, бо там шлагбаум. Розбираєтесь з усіма доками, чи все є, якщо якісь копії забули то він по місцю зробить. Зповнюєте ті доки які будуть потрібні. Все в максимально простій і дружелюбній формі, все спокійно пояснюється що до чого і для чого. Потім як всі вже документи є і підписані, авто ставиться на спец майданик до кінця процедури, він покаже куди ставити

Тобто спочатку «документи і підписані», а потім вже ставиться авто на майданчик.

В мене було навпаки нажаль. І авто за шлагбаумом.

Тому що брокер сказав що все ок і щоб я їхав вже на розмитнення.

А ви типу документи митниці подавали самі? Брокер просто в кабінеті десь у себе сказав «все ок» і все? Може в цьому і була проблема

Саме так. Брокер віддав мені частину документів по яких я повинен був потрапити на митний майданчик, решту пакету документів ним була відправлена на митницю в електронному вигляді. Мабуть уся ця моя історія — це не компетентність брокера. Але проблеми отримав я.

Тому поки не впевнені на 100% що усе пройде добре- не заїжджайте автомобілем на митницю.

Так, думаю справа саме в некомпетенції. Два моїх брокери спочатку всі документи перевіряли, потім на митницю телефонували питали чи все ок, потім в скарбовий ужонд ходили щоб показати документи, і тіки потім мені у Вроцлаві або дали відмову, або в Сілезії вже особисто запропонували приїхати, де спочатку документи ще раз спробували подати прямо зі мною, де мені вже і відмовили.

Дякую за ваш досвід, шкода що не знаю чим вам допомогти

Я обов’язково відпишу чим завершилась уся ця історія. Якби я був попереджений, що можу потрапити в таку ситуацію, ніколи б не починав цієї процедури. Бажання зараз їхати до іншого брокера і на ту ж митницю- немає жодного. Можливо все виправиться — тоді поїду на ту митницю і до того брокера, які мають досвід вже з цим. Хоча мій брокер мені теж впевнено казав, що робить це не вперше, як виявилось з українським авто вперше. Нажаль.

Брокер там тільки готує документи, а далі вже митниця вирішує чи згодна вона з тим, що там брокер написав.

Так і є. Але валідація документів має відбуватися ДО того як ваше авто заїде на майданчик. У мене вже два рази on-site валідували в двох різних містах, і нажаль в обох містах відмовили — до майданчику я ще не наближався і близько :) Втім, у вівторок дізнаємось 😂 🥲

Я мотоцикла розмитнював, то спочатку відправили на отой спецмайданчик, потім сіли рахувати скільки я винен заплатити. 11 тис нарахували. Моєму здивуванню не було меж, я зразу захотів ввічливо попрощатися, але згадав про місце парковки мотоцикла, тому довелось платити.
Авто розмитнювати не буду. Це вже друга історія коли чую що починають розмитнювати під нуль, але в процесі виявляється що треба платити потповній. Я вже за мотоцикла заплатив, вистачить з них. Якщо що, то зілью авто укр перекупам тамкуплю з польскими номерами, менше грошей втрачу. А поки що на солоджуюсь залявою, бо страхування дешевше і квітанції на штрафи не приходять.

Дуже дивно. Тобто ви принесли документи, надали їх офіцеру, і він попросив загнати мотоцикл на майданчик перед переглядом документів?

Ну і цікаво яка саме була аргументація. Вони ж не можуть без пояснення причин просто попросити гроші. Є правила, є процедура, є брокер який готує документи. Тобто має бути і пояснення такого вчинку митницею. Вам їх надали?

Місто Перемишль. Авто вартістю орієнтовно 17 тис дол. Розмитнення повне 36 тис злотих.
Документи: підтвердження що дружина мала витрати на комунальні послуги в Україні, оренда квартири в Україні (договір оренди), договорі купівлі-продажу авто і документи по Польщі, що дружина тут працює, орендує авто і що дитина ходить тут в школу. Переклад техпаспорту. Дружина замельдована. Організація Карго.

Я реально не знаю до кого звернутися, щоб забрати з митниці своє авто. Може ви що порекомендуєте?

Щоб прям забрати авто, нажаль нікого не можу порекомендувати. Нижче наступний комент Adrian, це брокер в Кракові, можете спробувати йому написати, може він має якісь контакти. І просто обдзвонити інших брокерів по Польщі, може у когось десь є якісь контакти

Отже, можуть бути варіанти, такі як були у мене.
Машину загнав на митницю, додатково були затребувані переклади українських документів, протримали авто 4 дні та винесли відмову щодо нульового розмитнення.
Аргументували тим, що дружина (авто зареєстровано на неї) вирішила переселитися на постійно в Польщу у день отримання PESEL. При тому брокер (якого я категорично нікому не рекомендую — CARGO) доводив мені, коли готував документи, що дата переселення до Польщі ніяк не привʼязується до Pesel і це не означає, що усі хто отримав Pesel вирішили тут залишитись на стало. Тому дату вирішення переселення було обрано датою початку трудового договору та оренди квартири на території Польщі.
По факту так і було, отримуючи Pesel дружина не планувала тут залишатися, потім плани змінились, що і мотивувало залишитися тут та розмитнити своє ж авто.

Довести це митникам ні нам з дружиною, ні брокеру (він і не намагався чесно кажучи) цього не вдалося (ні документи про отримання роботи тут, ні договір оренди житла, ні документи про розірвання трудових і інших ділових відносин в Україні не помогли).

Можливо єдине, що вийшло вже по факту на краще, що митниця (можливо і за сприяння брокера, не знаю), дала можливість або розмитнити авто під повну вартість (а це 36500 злотих) або вивезти по T1 авто назад в Україну, при цьому заплативши завдаток митниці, який до повернення після перетину кордону). Читаючи коментарі про розмитнення мотоцикла, розумію що в мене на відміну від іншого випадку — був варіант, а людині прийшлось платити повну вартість мита, ват і ін.

Авто я вивіз в Україну, завдаток у розмірі вартості розмитнення повернули за тиждень, заплатив за послуги брокера (при тому що він мене сам до того підвів організувавши лише клопіт), переклади договорів на 400 дол. і 3 тижні мого часу.

Тому перед тим як заїжджати на митний майданчик ви повинні бути впевнені на всі 100%, що у вас все гаразд і митниця не прийме рішення щодо внесення повної вартості розмитнення.

Надіюсь мій досвід буде комусь корисним. Якщо потрібно більше деталей — питайте, я відповім.

Можна звісно було апелювати, наймати адвоката, може навіть й судитися але воно того не вартує: час, нерви, гроші, авто на митниці, невідомий до кінця результат. Я не ідеально знаю закон (постанови, інструкції) щодо пільгового розмитнення і не володію інформацією про деталі які слід врахувати, але єдине розумію, що в моїй ситуації рішення було прийняте групою людей, оскільки я сумніваюсь (але можу і помилятися) що є чітко прописано, що датою переїзду в Польщу вважається дата отримання людиною Pesel. Хоча це лише думка ображеної на митників з Перемишля людини 😉😉😉

Hey, my name is Adrian and I am a custom broker who helps people to proceed with custom clerance.
I am based in Kraków. I Speak English and Polish. You can contact me any time :)
+48 517 874 049
SAD KRAK

maps.app.goo.gl/QggCJQ9sxRrhstCD6

не підкажете, які докумкнти повинен видати митний брокер?
zgłoszenie celne чи ще якісь?

Привіт
Розмитнював свій пепелац у Марти, агенція КАРО
www.ac-karo.pl
За всю роботу взяла 1500 зл (1100 за свою роботу + 2 присяжні переклади).
Перший раз приїхав, привіз всі документи, що мав, вона переглянула, попросила ще дещо довезти.
Домовились на час, через декілька днів, приїхав, залишив авто і документи.
Через 2 години забрав рішення і авто.
В ужонді ставив на номера вже сам, але там проблем не було, за 20 хв справився, з урахуванням черги.
В цілому зробила все ок, то ж — рекомендую.
Автору за інструкцію повага і плюсик в карму :)

Хочу додати ще за ТО.
Т.к. в мене авто з США, деякі станції почали морочити голову.
Зробив ТО — Stacja Kontroli Pojazdów podstawowa Modlińska 60, хлопець взяв трішки більше грошей та видав баданіє.
Попросив в кінці виправити те, що з США залишилось (конкретно в мене не працювали задні протитуманні фари).

А що не так з авто з США?Задні фонарі?Пропустили з ними?

Ну у мене не були підключені задні протитуманні лампи.
Пропустили, але переконливо попросили пофіксити.
Мені фікс став в 40 зл, але в цілому вони одразу, якщо авто зі штатів, дивляться на передні фари (світло має бути асиметричне, а в авто із США — симетричне) і на задні, щоб були протитуманні вогні і помаранчеві поворотники.

Дякую, не знав про асиметрію. Чув тільки про особливості задніх фонарей.

Мені сьогодні на станціі сказали, щоб було щось типу карти побиту, типу потім треба взяти тимчасові номери, а потім з тими номерам на тех огляд...(якось дивно

Підкажіть агенцію цельну в Варшаві чи пригороді

www.polamer.pl

По оформленню майна переселенців теж працюють, знають англійську. Не буду звертатись, бо у них занадто багато нюансів з документами і без карти побиту трохи морозяться щось робити, у Адріана що працює у Кракові все набагато простіше, тут згадували, ось лінк
maps.app.goo.gl/PGj39F5JiZxGaNDn9

Підкажіть агенцію цельну в Варшаві чи пригороді Варшави

А чи просили когось формуляж ZAP-3 у агенції?
Цікаво, оскільки маю JDG, а там пише що даний формуляж не підходить для підприємців

Не існує конкретного переліку документів які може вимагати митниця, тому кожен митний брокер надає список, випрацьований за їх досвідом і ряд доків є взаємозамінними. Спитайте чим можна замінити ZAP-3 і яка саме інфа їм з нього потрібна. Якщо їх потрібне підтвердження замєльдованія, це можна замінити засвядченієм з реєстру песель:
www.gov.pl/...​je-dane-w-rejestrze-pesel

Доброго вечора, яка сума розмитнення буде якщо хочу завезти авто в Європі без пільги, Tesla model S 2021, дякую

Скористаюся цим топіком, бо не бачу 100% матч і не хочу створювати новий.

Знімав з реєстрації авто на польських номерах перебуваючи відповідно в Польщі. Відвіз на металолом, отримав там довідку про це, заповнив wniosek, зберіг в pdf, заплатив 10 злотих на рахунок уженду міста, відправив все разом через ePUAP, подзвонив і уточнив щодо номерів і техпаспорта, отримав дозвіл відправити через inpost. Все!

Тепер маю зняти з реєстрації авто на українських номерах; звісно що без відвідування України. Отримав консультацію юриста:

Нормативно така процедура передбачена.
Відповідно до п. 45 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 7 вересня 1998 р. № 1388 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23 грудня 2009 р. № 1371), зареєстровані в Україні транспортні засоби, конфісковані або вибракувані (списані) за межами України компетентними органами іноземних держав, знімаються з обліку у зв’язку з їх вибракуванням (списанням) на підставі відповідної інформації таких органів.

Тільки от ніякої подібної української послуги онлайн ніде не знайшов. В «Дії» є згадка про таку послугу

guide.diia.gov.ua/...​28-4380-963c-b14f0f3ed9bf

однак:

Де отримати
Сервісні центри Міністерства внутрішніх справ України
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто.

Чому я хочу офіційно зняти з реєстрації:
— придбав авто за кордоном дешевше, не бачу економічної доцільності вкладати в ремонт
— не хочу потенційного ризику що на мій номерний знак буде створено авто-двійник, який збиратиме штрафи на камерах автофіксації в Україні
— не хочу потенційного ризику, що введуть податок на авто в Україні (авто старе, та все ж).

Чи легше забити?...

Так, довіреність є як план Б.

Підкажіть ще трохи по нюансам. Отримала дозвіл від брокера, тепер маю їхати в Ужонд на перереєстрацію.
Знаю точно, що потреб присяжний переклад техпаспорта та договору купівлі.
Чи маю робити техогляд ще на українські номери або вже після перереєстрації?
Можливо запитання безглузде, але до цього жодного разу не робила техогляди, не знаю деталі процедури (

Документ що підтверджує техогляд маєте віддати в ужонді, тобто до перереєстрації

підкажіть будь ласка, мова йде, що тільки якщо знаходишся в Польщі до 12 міс, а якщо заїхав в 2022році, то все, вже жодної опції нульового розмитнення? Чи, наприклад, якщо подав, чи отримав карту побиту-може бути точкою відліку, що ти все ж плануєш залишатися.....і хочеш розмитнення машини?

Нажаль варіантів немає, тільки повна розтаможка.

а якщо хтось на ній виїхати і знов заїхати

Хіба що через рік. Там по умовам треба мешкати не меньше ніж рік за кордоном ЄС. І не факт, що спрацює якщо бже був в Польщі більше року, бо це розмитнення для тих, хто вирішить мешкати в Польщі і перевозить своє майно.

Дякую за тему, дуже допомогло, вже пройшов процедуру.
Робив у Кракові в липні 2024, звертався в 2 агенції, обидві згадувались в цьому топіку.
SADonline (maps.app.goo.gl/S9oTBSvMsrbcn5Gj7) — зі мною списалась російськомовна дівчина, назвала вартість 1950 зл.
Sad Krak (maps.app.goo.gl/PGj39F5JiZxGaNDn9) — англомовний поляк, вартість 1300 зл. Зробив через нього, задоволений. Написав в понеділок, у четвер отримав номери. Підписання документів у брокера, отримання дозволу на 0 розмитнення на митниці (сусідня будівля з офісом брокера, треба залишити авто у них на 2-3 години) та отримання номерів (брокер сам їздив в ужонд подавати документи і отримувати номери, які привіз близько 15:30 до мене додому) — в один день.
Окрім документів, про які вже багато написали, потрібно зробити присяжний переклад техпаспорта, przegląd techniczny та страховку.
Переклад у цього брокера входить у вартість.
Przegląd techniczny для українських авто роблять не на всіх станціях. Брокер порекомендував зробити тут maps.app.goo.gl/zWHy7fNYhesy6Sze6 (біля їх офісу), я зробив тут maps.app.goo.gl/heD3aR1cq4×9Hw867. В обох місцях вартість 98 зл, займає до години часу, попередній запис в моєму випадку не був потрібен.
Страховку треба купити обовʼязково в день реєстрації авто, інакше штраф 2100 зл. Коли брокер отримає номери в ужонді, вишле їх фото. Ви можете купити страховку онлайн (rankomat.pl, mubi.pl), але я рекомендую купити у страхової агенції, для мене це вийшло 847 зл замість 1200-1300 які пропонували он-лайн сервіси через відсутність історії в Польщі. Купував тут maps.app.goo.gl/qEE1jdw2igBRDmpy9

Доброго дня. Дякую і Вам за інформацією, наразі і з тими і з тими веду переговори і надаю документи. Є питання до Вас- а що Ви робили з реєстрацією в Україні??

Нічого не робив і в принципі не планую. Техпаспорт забрав ужонд. Номерні знаки брокер віддав мені, сказав, що Польща не вимагає подальших дій, то лежать в багажнику :)

Дякую за інформацію, планую сконтактувати з Sad Krak по вашій рекомендацію, думаю там зможуть відповісти на мої питання, але можли ви знаєете відповіді.
Я так розумію 1 рік після цього авто продавати неможна? Чи є якась відповідальність якщо після використання 0 процедури переїхати до іншої країни, і чи є є якись термін давності так би мовити. Приклад: Переїхав до року — заплати розмитнення по загальним правилам, після року — нічого.

Авто продавати протягом року не можна, стосовно другого питання краще зверніться до брокера, я такий кейс не уточнював

Добрий день Андрію. Підкажіть будь ласка, що робили з реестрацією авто в Україні? Чи знімали її з обліку, чи вивозили з України з оформленням митної декларації? Я розумію що можна наприклад в Польщі розмитнити авто як майно переселенця і зарееструвати без зняття і єкспорту авто з України... але шо потім робити з тою реестраціює? Буду вдячний за додаткову інформацію. Сергій.

Вам навіть не треба будет нічого їм показувати — просто попросіть дублікати номерів, поверніться в Польщу, поставте — і їдьте.

-Андрій, а як це, якщо поляки крім номерів українських забирають і техпаспорт??

Дякую за відповідь! Так, другий варіант думаю був би робочим.. Але! Юлія, брокер з компанії, де Ви розмитнювали, сказала мені, що ужонд забирає український техпаспорт та номери і після реєстрації повідомляє українське МВС про те, що це авто зареєстровано в Польщі. Це як з правами, коли я їх міняв на польські, на моє питання, а що ви робите з українськими правами, в ужонді мені відповіли- відправляємо в Україну....

А це хіба законно? То що працює в Україні в Польщі може бути правопорушенням за яке може бути мандат і навіть кримінал.
А навіщо йому українськи права, якщо є польські?

Дійсно, права в дії є, хоча польські отримав півроку тому. Я чогось вважав що не можна мати права одночасно в двох країнах.

Так і не можна, і це навіть прямо заборонено директивою ЄС та ще додатково польським законодавством.

Я хз нащо так робити, але якщо вже дві картки — то українську заховати і нікому не показувати. Хоча в такому випадку знову постає питання а нащо тоді її відновлювати..?

3. Якщо ви не плануєте повертатися та/або розумієте що назад до Польщі ви вже не повернетесь — то й про українську реєстрацію, думаю, думати зарано. Ви це авто ще сто разів продати встигнете. Власне, на цьому варіанті я й зупинився.<- назад в Україну Види мали на увазі?

а може ви знаєте — якщо машина в ЄС була більше 12 міс. без власника. А власник ось тільки зараз приїхав, то він може розмитнити під 0? Чи йому взяти машину й перезаїхати?

Добрий день.
Підкажіть будь ласка, які документи Ви подавали для даної процедури? Якщо робили це у Варшаві, були б корисні контакти брокера ))) Буду вдячна за відповідь.

Сердечно дякую!
Ще запитання, щодо мельдунку. Він має бути виписаний на конкретний термін? Умовно кажучи, на термін більше року? Чи просто сам факт договір аренди-мельдунек. Бо мені видають лише на 3 місяці, хоча маю безстроковий договір аренди ((( Чула, що мельдунек має бути на рік не менше.

Дуже вдячна за Ваші розгорнуті відповіді! Дуже корисна інформація, яку важко знайти 🙏🏼

Доброго дня. Дякую і Вам за інформацією, наразі веду переговори з брокерами і надаю документи. Є питання до Вас- а що Ви робили з реєстрацією в Україні? І друге питання — тобто можно розмитнювати як майно переселенця авто окремо від речей?

Доброго дня. Дякую і Вам за інформацією, наразі веду переговори з брокерами і надаю документи. Є питання до Вас- а що Ви робили з реєстрацією в Україні? І так можна- окремо розмитнювати авто від речей переселенця?

Підкажіть будь-ласка, скільки мешкали на території Польші на момент старту процессу розмитнення?
Ато місцеві фахівці всі як 1 говорять що це можливо тільки в період від 6 до 12 місяців після в’їзду в країну, далі вже тільки 30+ відсотків від вартості (тобто стандартна процедура розмитнення).

Хто так розмитнював в Німеччині? яка процедура?

Не дуже розумiю що саме питати у митного брокера. Можливо хтось пiдкаже яка саме цого участь у цьому? Можливо э контакти в Варшавi?

Тільки почав процес, відправив документи до брокера у Варшаві https://sadmax.pl/
Питав про розмитнення власності переселенця. Zwolnienie z należności mienia przesiedlenia

яка ціна послуг брокера? Звернувся в Варшаві до agencia celna, то їх послуги це консультація 400зл, розмитнення 3600зл і переєстрація 500зл. Щось взагалі не до порівняння з 600зл, які вказані в статті.

Завершилось успіхом, але не відразу — 3 рази на митниці довелось чекати. 🙈

Для Австрії це також релевантно, проте ще також потрібно сплатити так званий податок NoVA (щось типу податка при 1й регістрації авто, який залежить від об’єму двигуна та кількості CO2, який той викидує). Також потрібно отримувати сертифікацію для авто, що у більшості випадків <=200 євро за довінку від диллера, а інколи і дорожче, якщо таке авто раніше не продавалась на території Австрії.

Тому імхо, як і зазначив автор вище — вигідніше продати авто в Україні і купити тут інше

У когось є розуміння, це після 18 травня чоловікам 18-60 замінити водійське посвідчення на польське вже не буде можливості? Там один з етапів — відправка запиту в укр консульство на предмет валідності наявного водійського, при чому за цей запит окремо платиш 125 pln від свого імені на рахунок укр консульства, тобто саме ти і є отримувачем послуги.

Інфа від ужонду, можливо буде комусь корисно. Якщо посвідчення видане після 2014 року, його не відправляють на перевірку в консульство України. Якщо до 2014 — будуть проблеми, тому що «ви маєте бути солдатом в Україні». Далі я питань не задавав.

Підкажіть митного брокера, який може допомогти з цим питанням? Всі місцеві агенції відмовляють. Чи обов’язково звертатися лише до митного брокера за місцем реєстрації?

В Іспанії щось подібне:
— від відсотків розмитнення від вартості звільняють, але офіційних платежів десь 600-700 євро
— там без пів-літра та іспанської мови не розібратись, тому послуги супровіду ще 600 євро

скажіть де знайшли такого брокера бо ті що я знайшла усі по 1 тис просять

Чи потрібно знімати авто з реєстрації в Україні, і на транзитних номерах ввозити її в Польщу та оформлювати митну декларацію і тд?

Чи можливо просто достатньо на укр номерах перетнути кордон та десь на місці через митного брокера зробити розтаможку?

ви дізналися фнормацію щодо цього?

Підкажіть будь ласка якщо авто перебуває на території Польщі вже деякий час (наприклад ще до війни). То чи потрібно для реєстрацї цього авто виїхати та заїхати назад в Польщу для розмитнення? Чи цього не потрібно?

буду дуже вдячним за допомогу)

Пільгове розмитнення було зроблено якщо людина вирішила мешкати в ЄС і хоче зареєструвати своє авто. Для цього вона повинна перебувати в країні не більше року і до цього року мешкати в іншій країні. (Не ЄС?). Вивіз і ввіз авто не дає права на пільгову розтаможку.

цікаво чи можна під 0% розмитнити якщо півроку в Польщі але до цього були ще рік в Німеччині

А в Германии регистрировали авто? Если нет, то скорее всего не получится в Польше под 0 растаможить, ибо на растаможку дается год от момента вьезда авто на територию ЕС.

Чи може хтось порадити брокера у Варшаві?

Дякую за статтю.
Чи треба в Польщі якось адаптувати американські авто? Показники поворотів, фари, наприклад. Чи на це забивають болт як і у нас?

не забивають, а дуже добре штрафують, забирають авто на штраф майданчик і потім всеодно потрібно сертифікувати для Європи

Приїхав на своєму авто до війни, зараз отримав відповідь «Za późno termin upłynął po 12 miesiacach»

А якщо виїхати і заїхати? Можна когось попросити про послугу.

Це не спрацює. Треба довести що рік мешкав за межами ЄС.

Поділитесь будь-ласка контактами брокера? Бо наче підпадаю під необхідні умови для розмитнення

Цікаво чи китайця теж можна так розмитнити?

Админы удалил мой пост, где оставлял детальную инструкцию с контактами по Кракову. Выглядит это печально. Пора делать новый портал для IT community.

Поділіться інформацією по Кракову в лс
Дякую.

Будь ласка, поділіться інформацією.

Людина не відповідає
Писав йому ще тиждень тому в лс
Але я знайшов його відгук в гуглкартах))
Шукай по назві «Agencja Celna SADonline»
Там багато відгуків про нульове розмитнення

Привет, спасибо большое автору за статью

Этот вопрос уже поднимался в данной теме но может быть на сегодняшний день кто-то разобрался как все-таки снять авто с украинской регистрации в МВС? Я не нашел такой возможности ни в Дие ни в электронном кабинете водия. Единственная инструкция в интернете это физически приехать с авто, с техпаспортом и номерами. Но если уже авто растоможено и зарегистрировано в Польшето ни номеров ни техпаспорта нет. Как-то же это делали раньше?)

Не совсем понятно, проясните, плиз: Dokumenty potwierdzajace pobyt poza UE przez ostatnie 12 miesiecy liczac wstecz od daty zakonczenia pobytu (w sposób ciagty za kazdy miesiac) np. -Если я пересекал кордон в туристических целях, а так же есть статус Ukr , в течении последних 12 месяцев, то у меня нет возможности под 0 зарегистрировать машину?

Да, по факту условие этой растаможки это нахождение в польше от 6 до 12 месяцев. Раньше 6 месяцев нельзя, позже 12 месяцев нельзя

Мій знайомий приїхав в Польщу в травні 2022. Був на статусі Укр. В жовтні 2023 отримав карту поляка. І йому дозволили оформити під 0. Тому що «отримання карти поляка» митниця може розглядати, як остаточне рішення залишитися в Польщі. Тому те, що він більше року в Польщі, не стало перепоною. Якщо, наприклад, бути до дого на статусі Укр, а потім отримати карту побиту, то можна спробувати. Ціна у брокера була 365 злотих. По часу займає декілька годин.

Цікавий кейс. Я також про це думав. Наскільки я розумію немає вимоги знаходитись на територіх польщі не більше року. Головне тут наміри залишитись в Польщі. І карта побиту може розглядатись як такий намір.

Підкажіть де знайти такого брокера, бо всі відмовляють, мотивуючи тим, що авто в Польщі більше року(

Чи можете надати будь ласка контакт брокера, який зробив це по карті побиту. Дякую

www.premiersped.com.pl/?q=kontakt
Це в Bielsko-Biała, тому не знаю наскільки це вам допоможе, адже треба проживати в ції гмині, щоби через них робити.

Підкажіть, будь-ласка, може ваш знайомий може сказати, як називається та брокерська компанія, що розмитнила по карті поляка, і в якому місті аона знаходиться. Дуже цікавить це питання.

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

суттєве зауваження (принаймні щодо Польщі) — ця процедура працює тіки рік після реєстрації у Польщі. Потім під 0 розмитнити неможна. Якось я не замислювався дотепер, а вже пізно.
Мені Agencia Celna надала таке пояснення:
Niestety mienie przesiedlenia obowiązuje dla towarów, które są zgłaszane do roku czasu od przesiedlenia (podjęcia pracy, wynajmu mieszkania). Do tego dnia mogliśmy odprawić auto w ramach mienia przesiedlenia.

Доброго дня.
Дякую автору за статтю.
UPD.
Кому цікава ця тема.

Все вище написане тільки по Ґданську уточнення :
По Ґданську.
Звертаєтесь до Agencia Celna: AMICUS. www.amicus.gda.pl

Dzien dobry,
zeby odprawié Pani samochod jako mienie przesiedlenia czyli ze zwolnieniem z placenia naleznosci celnych nalezy przygotowac kilka dokumentów. Ponizej lista.
1. Dokumenty samochodu (karta pojazdu). U/
Auto musi by€ w posiadaniu minimum 6 m-cy liczac wstecz od daty zakonczenia pobytu za granica, dane osoby odprawiajacej mienie musza byé w dokumentach pojazdu.
Po odprawie nie mozna samochodu odsprzedawac/uzyczac przez okres 12 miesiecy
2. Ubezpieczenie auta, minimum 6 ostatnich miesiecy liczac wstecz od daty zakonczenia pobytu za granica
3. Dokumenty potwierdzajace zakonczenie pobytu za granica np.:
— wypowiedzenie/zakonczenie umowy o prace
— zaswiadczenie o okresie zatrudnienia
— ksiazka pracy
— zaswiadczenie o wymeldowaniu lub wyrejestrowaniu z systemu ubezpieczen itp
4. Dokumenty potwierdzajace pobyt poza UE przez ostatnie 12 miesiecy liczac wstecz od daty zakonczenia pobytu (w sposób ciagty za kazdy miesiac) np.:
— kontrakt/umowa o prace
— umowa wynajmu mieszkania
— w ostatecznosci ptatnosci karta np. za zakupy ze wskazaniem miasta w ktorym zostata zrealizowana ptatnosé
5. Zaswiadczenie o zameldowaniu w Polsce
6. Dokument potwierdzajacy faktyczna chec pozostania w Polsce na state np.:
— podpisana umowa najmu mieszkania, umowy na wywoz smieci itp.
7. Dokument tranzytowy T1 zrobiony na granicy Unii Europejskiej (w przypadku braku tranzytu, piszemy wniosek dlaczego przekroczyto sie granice bez T1.
Prosze wówczas podac doktadna date i miejscowosc przekroczenia granicy UE)
8. Podpisane upowaznienie i aneks (druki w zataczniku)
9. Lista mienia (druk w zataczniku) — ponizej sposób jej wypetnienia
— w lewym górnym rogu prosze wpisac imie i nazwisko oraz adres polski obok adres za granica
— prosze wpisac petny model pojazdu oraz nr VIN, rok produkcji i oszacowac jego wartosé
— ponizej w tekscie prosze dopisac, ze zakonczono na pozycji: 1 prosze okreslic od Kiedy do kiedy przebywato sie za granica (od .. wystarczy rok, do. dzien/miesiac/rok)
Nasza ustuga 369,00 brutto
Do upowaznienia bedzie potrzebna optata skarbowa na konto urzedu miejskiego — 17,00 PLN. Wzór w zataczniku.
Wypetnione dokumenty prosze nam podestac maile do sprawdzenia (najlepiej skan lub czytelne

Яко римуєте Довуд їдете в Отдел комунікації Wydział komunikacji urzędu miasta Gdańsk. Bernarda Milskiego 1, 80-809 Gdańsk, Polska
З оригіналами Dowd Celny, Обовʼязково як вже було зазначено переклад ТП, і новий ТО(96 зл)
Оплати по перестрахування можна зробити насічці.

Процедура перестрахування 15 хв. Постійний Номера і тимчасово ТП. Через 3 тижні буде постійний ТП

Всім добра

Добрый день. Подскажите а meldunek вам понадобился?

Де взяти Т1, це треба на кордон знову їхати?

Доброго дня! Дякую за дуже важливу інформацію. Підкажіть де шукати брокера, наприклад Ґданська. І як виглядає свідоцтва про реєстрацію ТЗ, це наш техпаспорт? Дяку

Я в гуглі шукав по відгуках і дзвонив питав, шукайте agencja celna у Гданську

І так, свідоцтво про реєстрацію ТЗ — це техпаспорт в народі)

Який у вас був брокер,? Можете дати контакт?

Дуже дякую за цю інформацію!
Підкажи, а з яких саме джерел ти знайшов цю процедуру?
І ще одне — з витрат які ти описав, нічого не було вказано про ПДВ. Це тому-що воно в тебе 0% або тому-що воно відсутнє?

Інформації про це ніде взагалі не знайдеш, я знайшов десь на сайті європейської унії одне речення про те що ніби-то існує така змога, але деталей там не було взагалі, і почав копати вже на місці дізнаватися деталі в митних брокерів і ужонду)

ПДВ треба платити якщо по звичайній процедурі, якщо по цій пільговій то воно теж стає 0, тобто виходить тільки ті витрати що я описав + обов’язковий страховий поліс.

Насклільки я знаю, можна офіційно їздити до кінція року на наших номерах. Хіба ні?

Ні, я звертався в ужонд і мені роз’яснили (усно), що на наших номерах власник статусу УКР може їздити «до кінця збройних дій на території України».

а з посвідченням у якого закінчився термін так само?

З протермінованим посвідченням не знаю, варто зателефонувати і уточнити. Якщо термін дії водійського посвідчення не закінчився, то за наявності PESEL UKR можна їздити в Польщі до кінця військових дій без необхідності заміни на польське.

поки що можна, до закінчення збройного конфлікту сумнівно що заборонять їздити на авто з українською реєстрацією, але ніхто не знає)

Я чув, що раніше їздили роками і ніхто особливо не чіпав...

Але то мабуть, як повезе...

Юристи пояснили нема ніяких зараз санкцій і можна катати в приватних /некомерційних цілях. Але є нюанс — має бути страховка. Але якшо винкне кейс де авто на укр номерах кудась вїде то страховка вівмовить, посилаючісь на норму в 183 дня.

Подскажите нужно ли заранее (или это часть процесса) менять украинское водительское удостоверение на польское?

dou.ua/...​rums/topic/43451/#2624231

Аналогічно з українськими номерами. А чи робити завчасно чи ні — це кожен вирішує для себе індивідуально. Єдине що, з того що мені відомо, на статусі УКР без карти побиту замінити українське водійське посвідчення на польське нема можливості.

Я подався зі статусом УКР без карти побиту, без ніяких питань від ужонду.

Подався... і ? Який результат? Чи ще розглядають?

Сьогодні забрав польске посвідчення водія в ужонді, українське віддав. Так що зі Статусом УКР можна подаватися і обмінювати українське посвідчення водія на польске

лапка догори, підписка на канал, поширення

подався

1) в електронному вигляді через ePUAP
чи
2) ходили ногами?

Якщо «2», то чи здали оригінал українських прав? Як тоді весь цей час їздили без оригіналу прав, чи не їздили?

Можно. Подавался в начале апреля, вот недавно прислали сообщение, что могу приходить на получение

Подавался

1) в електронному вигляді через ePUAP
чи
2) ходили ногами?

Якщо «2», то чи здали оригінал українських прав? Як тоді весь цей час їздили без оригіналу прав, чи не їздили?

2
Оригинал сдается только при получении польских прав уже. На время рассмотрения заявления они у вас. Могут же и отказать как бы по идее

Если бы забирали, то сделал бы дубликат просто себе

Кто-то говорит про то, что можно сделать в Украине и отправить почтой. Не знаю, насколько оно реально. Знаю о ребятах, которые могут сделать твоих реальных прав дубликат в Польше неофициально

Кто-то говорит про то, что можно сделать в Украине и отправить почтой. Не знаю, насколько оно реально.

Мабуть хтось повинен з довіреністю отримати мої права в сервісному центрі в Україні.

Знаю о ребятах, которые могут сделать твоих реальных прав дубликат в Польше неофициально

А, ну це типу «виконуємо копіювання будь-яких документів; оригінали не потрібні».

Думаю що просто треба буде після війни перебуваючи в Україні замовити відновлення українських прав як втрачений документ.

Хз як в Польщі, в Іспанії після заміни прав вони зникають з Дії через деякий час, тобто відновити вже не вийде

Там вроде был кейс с заказом по почте и чтобы родственник забрал. На человеческом факторе всё в большинстве своём

Брехня- можна, я та дружина поміняли тільки маючи статус УКР

Для реєстрація автомобіля в Польщі не потрібно, я робив з українськими.

Ну а для перебування довше ніж пів року варто задуматися щоб податися, тим паче що зараз процедура обміну сильно спрощена, навіть медичної довідки не потрібно, але наразі і з українським посвідченням до вас питань не виникне.

зараз процедура обміну сильно спрощена,

Вона в принципі така. Я міняв 7 років тому, знадобилось 2 рази по 15 хвилин (подав вньосек, дочекався смс, приїхав обміняв). Парковку шукав довше ніж процес потребував...

міняв

1) в електронному вигляді через ePUAP
чи
2) ходили ногами?

Якщо «2», то чи здали оригінал українських прав? Як тоді весь цей час їздили без оригіналу прав, чи не їздили?

Що відбується з українською реєстрацією? Вона там теж залишається на обліку?

Цікаве питання. Наскільки мені відомо зі статей які я раніше наґуґлив (зараз лінь), власник авто повинен самостійно повідомити в українське МРЕВ про зміну реєстрації авто за кордоном. Тобто через дію якось мабуть.

А українські номера та документи забирають чи залишають?

Дуже цікаве питання. Ви теж думали про те, щоб поїздити в Польщі на польських номерах, а потім при потребі з’їздити в Україну і прикрутити назад українські номери? ))

На жаль, хоч не маю на це залізнобетонних доказів на руках, але є чуйка що це так не працює )

Суть в тому, що митні платежі в Україні вже сплачені, звісно їх повертати ніхто не буде. Але ж що тоді робити при поверненні назад? Невже розмитнювати знову?

якщо плануєте повертатися, то по ідеї мало сенсу змінювати реєстрацію на польську

я ще не визначився ))

Визначитися, по-перше, з планами на майбутнє — розумію, це важко, але кому зараз легко? )

Далі:

1) вирішуєте залишатися в Європах — відповідно готуєте всі європейські документи; без валідних водійських прав і техпаспорта після закінчення війни життя водія буде наче зав’язування шнурків без однієї руки (ну ок, можливо ще декілька тижнів після війни поліцейські патрулі будуть ще закривати очі, але така непевність це не життя а якась лотерея)

2) вирішуєте повертатися після війни — тоді нічого не потрібно, їздите поки на тому що є і далі повертаєтеся.

Я й сам 50/50 — дружині подобається в Польщі аж пищить, вчить мову; діти в школі вже тут мають друзів і вже супер володіють польською; я перед війною побудував в Україні дачу і ще мрію там пожити, з іншого боку для мене польська мова це друга рідна від бабусі. Думаю що думка сім’ї переважить і можемо тут залишитися.

При цьому все ж думаю що водійське посвідчення не обміняють без карти побиту. А машинка моя хоч улюблена, але вже стара і можливо варто просто буде купити іншу, а цю пізніше просто зняти з реєстрації і продати на запчастини — це буде набагато простіше з усіх боків, хоч і втрата в грошах.

При цьому все ж думаю що водійське посвідчення не обміняють без карти побиту. А машинка моя хоч улюблена, але вже стара і можливо варто просто буде купити іншу, а цю пізніше просто зняти з реєстрації і продати на запчастини — це буде набагато простіше з усіх боків, хоч і втрата в грошах.

без проблем обміняють, і робити це варто якможна швидше поки зробили купу спрощень в процедурах

Але ж що тоді робити при поверненні назад? Невже розмитнювати знову?

В Німеччині кажуть що номера і свідцотво про реєстрацію твої вони в себе зберігатимуть і як тільки закінчиться дія дозволу на проживання або самі звернетесь про виїзд з країни — вони знімають з обліку німецького авто і віддають укр доки і номера
Ці нульові розмитнення зроблені більше не для того щоб людям що планують надовго залишатичь спростити життя, а для того щоб зобовязати проходити ТО, платити податок на авто і авоматичні штрафи.
На Укр номерах ж відповідно ти не проходиш ні ТО, ні податоку на забруження і саме що всі тут українці люблять — не платиш штрафи по камерах і за парковки )))

В Німеччині інша процедура наскільки я знаю, якщо я не помиляюся то там забов’язують (*чи просто рекомендують) обміняти українські номерні знаки на німецькі і зробили для цього спеціальну процедуру, тому це все дуже залежить від країни до країни. Але я можу помилятися, виправте мене якщо я не правий тут)

Те що я зробив в Польщі — це процедура яка існує давно для всіх громадян всіх країн що змінили країну постійного проживання на одну з країн ЄС. Тобто моє свідоцтво про реєстрацію і номера мені ніхто не поверне, машина вже офіційно на польській реєстрації і повернутися на українську може тільки вразі якщо я зніму її тут з обліку і поїду ставити в Україну знову на облік)

Так я знаю і про Польщу бо жив там 8 місяців і планував якраз розмитнити авто по нульовій ставці, як зробили Ви (тоді ще навіть більшість брокерів не знали як це працює). Але потім переїхали до Німеччини і тут була вже давно чітко така сама процедура як і у Польщі — розмитнення по 0 ставці з забороною продажу від 1 року, але ніхто цього не робив, так як було багато «пільг» на українських номерах про які я писав вище. А зараз після року перебування українців в Німеччині якраз розробляють процедуру, щоб зобовязати всіх замінити номера на німецькі, пройти ТО (SUV) і сплатити податки згідно норм забрудення атмосфери.
Але наразі ще чіткої процедури немає — тому поки більшість все таки їздить на укр номерах, а як буде далі поки ніхто не знає. Я своє авто все таки повернув в Україну і продав а вже тут зробив апгрейд на новішу модель відразу на німецькій реєстрації

Нi, вони в базi побачать, що авто вже розтаможене. Тут колись форумчанин давненько вже ввозив авто в NL, потiм назад

є варіант відмовитися від здачі українських номерів (додаткову заяву потрібно написати),

а на рахунок техпаспорту не чув такого, сумнівно, але може щось і існує просто про це ніхто не знає так само як і з цим нульовим розмитненням) інформації про це взагалі ніде немає

дасте знати, що вийшло в результаті

я віддав і укр техпаспорт і укр номера

«Євробляхер» тільки навпаки...

Вот тут инфа про продажу, но думаю при перерегистрации нужно тоже самое. Написано что в сервисный центр МВД сообщить нужно и вроде как можно сделать это на сайте, но я бегло посмотрел с телефона и не нашел нужной формы

www.ukrainianinpoland.pl/...​ainian-license-plates-ru

Якщо йти стандартною процедурою то в залежності від країни вам прийдеться заплатити від 35 до 50 відсотків вартості автомобіля з урахуванням всіх податків

Тут варто зауважити, що таке ота «вартість».

В даному випадку йдеться про затверджену табличку ЄС з маркою авто, розміром двигуна, роком випуску і т.д. Абсолютно не та «ціна продажу», яка вказана десь на українському OLX )) І навіть абсолютно не та вартість, яка вказана в договорі купівлі-продажу що було складено в українському МРЕВ.

Цікавився якось і на свій улюблений Кадік ця вартість вчетверо+ нижча.

В нас в Україні машини дорожчі тупо через загороджувальне ввізне мито, покликане захищати неіснуючого автовиробника — лобійоване через депутатів, які часто самі є власниками таких так званих «автовиробників», де умовно кажучи лише прикручують колеса до імпортованих майже готових машин ввезених під виглядом комплектуючих, і продають ніби виготовлені в Україні.

В Європі ж це вартість без накрученого українського мита та інших зайвих бюрократичних витрат. А також в Європі, принаймні в Німеччині і схожих багатших частинах ЄС дуже популярно купувати машину фірмами в лізинг і одразу ж після виплати повної вартості — продавати в бідніші країни ЄС. Тож старші машини дуже, дуже дешеві.

До речі, хто в курсі як може громадянин України продати громадянину України машину на українських номерах за кордоном без відвідування МРЕВ в Україні? Просто цікаво, бо свій улюблений кадік я не хочу продавати.

Плюс ще тут на форумі раніше пробігала інформація, що якщо при першому перетині кордону на машині задекларувати її як «майно переселенця», тоді теж буде нульове розмитнення. Але про це треба було думати завчасно, принаймні я коли перетинав кордон після початку війни, це питання було зовсім не в голові, хоч інформацію на форумі читав до того.

гарне зауваження, все дуже індивідуально взалежності від конкретного авто

До речі, хто в курсі як може громадянин України продати громадянину України машину на українських номерах за кордоном без відвідування МРЕВ в Україні? Просто цікаво, бо свій улюблений кадік я не хочу продавати.

Генеральная доверенность с переводом на англ и апостилем, знаю в Черногории так продавали, но я делал такую доверенность на родню и у меня не спросили даже, в кредите машина или нет. Так что можно купить тачку, за которую в Украине только 10% до войны внесли, остальное в кредите)

Наскільки я розумію, генеральна довіреність — це, грубо кажучи, дозвіл розпоряджатися будь-чим від мого імені. Якщо це на рідну маму-тата, то це може бути ок.

Далі. Машина «придбана» на підставі генеральної довіреності — це по суті віддана у користування, тому з камер перевищення швидкості, за невірне паркування і т. д. штрафи прийдуть за адресою продавця.

І ще дуже цікаве — продавець після підписання генеральної довіреності і отримання грошей може написати заяву про викрадення машини і поліції пофіг на будь-яку довіреність, шукатимуть саме як викрадену машину.

Джерело інформації — знайомий практикуючий юрист-викладач в університеті. Вважаю цінним порадником, хоча звісно що пораду варто перевірити в практикуючого адвоката.

Ви можете видати генеральну довіренність на родича/друга/подругу, які в Україні і вже вони зроблять переоформлення авто на кінцевого покупця.

підкажіть, будь-ласка, а де можна побачити таку «вартість» для свого авто?

Не можу знайти табличку, про яку згадував тут раніше.

Ось знайшов схожий сервіс, в мене вийшла зовсім смішна ціна, але такі мабуть реалії:

orangebookvalue.com

Принаймні в місцевості де я мешкаю, побачити причеплене до машини оголошення «продаю, вартість 4000 злотих» не надто велика рідкість.

ви не маєте права продавати своє авто 1 рік з моменту реєстрації.

Маєте, але треба буде сплатити усі пільгі

Дякую за те, що поділились інформацією

Дякую за інформацію. Підкажіть, будь ласка, чи в Вашому авто стояли оригінальні задні фари(з червоним кольором поворотів) і чи не викликало це проблему на ТО?

Змушений був переробити під європейський стандарт, інакше ТО не пройдеш, принаймі по моїй інформації

В мене оригінальні задні повороти оранжеві, це ок?

якщо оранжеві це супер,

Моє авто з США, тому є деякі типові речі які потрібно переробляти (не впевнений чи це стосується всіх авто з США):
— сигнали повороту червоні на оранжеві;
— додати протитуманку ззаді;
— передні фари переробити на європейський стандарт;

знаю що без останніх двох пунктів доволі легко пройти ТО в Польщі і багато людей передні фари не рухають, але все ж (я собі так думаю) можна мати потім якихось клопотів якщо раптом поліція побачить що ви їх сліпите, чи відсутність протитуманки в туман)

Привет. А не подскажете эти все переделки вы в Польше или еще в Украине делали? Больше всего интересует добавление противотуманки сзади. Я в пару сервисов заехал все предлагают врезать по колхозному новую кнопку сбоку от руля с отдельным проводом. Хотел бы найти кого-то кто с подключением к RBCM и заменой подрулевого переключателя на евопропейский делает

Я в Польщі вже робив, Autogamma в Кракові (але в них і по інших містах є відділення). Мені зробили як по заводу) Зробили все ок, нічого не поцарапали і нічого не потіє (принаймі поки що)

Я понял, спасибо. Я к ним тоже заезжал и они мне предложили в виде отдельной кнопки. А можете показать (фотографией из интернета если это как по заводу) как у вас выглядит включение задней противотуманной фары, у вас это на подрулевом переключателе происходит и вам его меняли на европейский?

Мне они предложили просто «врезать» вот такую кнопку shorturl.at/dKMXY
в место в котором ее быть не должно :-)

В мене весь отакий блок міняли shorturl.at/klmx4
В мене він був без кнопки з протитуманкою (там просто заглушка була), а в європейській він ідентичний просто є кнопка (і вони до неї провели електрику і закодували)

Я понял. Ну я тоже самое хочу, только в моем случае все эти регулеровки находятся на подрулевом переключателе (который поворотники включает) и они почему-то не хотят (говорят что не могут) т.к сделать, т.к не могут закодировать. Причем я был в том же Autogamma в Кракове :-)
А не подскажите сколько вам по деньгам это обошлось?
Мне написали такой прайс:
1) передние фары. Переделать ассиметричный свет по EU + замена ламп габаритных с желтых на белые 2000 злотых
2) колхозная кнопка с противотуманкой 800 злотых

Я як в них був вперше побачив що вони по сайту дивляться ціни www.xenon24.eu то мені чітко по тому що там було і зробили

вийшло десь близько 4500 ±, бо в мене там дороге кодування на задні)

що треба переробити в передніх фарах?

Саме зараз проходжу цю процедуру. В передніх фарах повинно бути асинхронне світло. В моєму авто воно світить рівно по горизонту, а повинно світити трохи вище з правої сторони. Вирішується це встановлення лед лампи, лінзи та спеціальної шторки яка і буде формувати правильне світло. В AutoGamma (Katowice) беруть 3000-3600 за таку обновку (залежить від потужності встановлених лед-ів)

В мене оригінальні задні повороти оранжеві, це ок?

Підписатись на коментарі