Розмитнення власного авто в Польщі (та інших країнах ЄС) під 0 відсотків

Як розмитнити авто в Польщі (чи іншій країні ЄС) за пільговими умовами під 0 відсотків митних платежів?

Нещодавно я стикнувся з цікавою проблемою поставки на облік свого українського авто у Польщі. Це буде цікаво тим хто виїхав на постійне проживання за кордон та з тих чи інших міркувань не хоче чи не може продати своє авто в Україні.

Xочу зауважати що в більшості випадків вигідніше продати авто в Україні і купити тут інше. Проте бувають такі випадки як в мене коли дуже хотів залишити собі свою машину яку довго вибирав з Америки, ремонтував і робив під себе, або просто для тих хто не має змоги повернутися і продати авто в Україні.

Якщо йти стандартною процедурою то в залежності від країни вам прийдеться заплатити від 35 до 50 відсотків вартості автомобіля з урахуванням всіх податків. Проте, якщо особа планує постійне перебування в країні якій зупинилася, вона має право на пільгове розмитнення 0 відсотків, якщо підпадає під наступні критерії та може довести кожен пункт документально (так як точно переліку документів ніде немає, я наведу приклад тих які можуть вам допомогти підтвердити кожен з пунктів):

1. 12 місяців до момент в’їзду в країну перебування особа постійно проживала на території іншої країни. Можливі документи для підтвердження: умова оренди, прописка, витяг з банківського рахунку (в детальних витягах є адреси певних транзакцій: кафе, кінотеатри тд тп), штампи в закордонному паспорті (якщо ви ніде не подорожували), рахунки за комунальні платежі, телефон і тому подібне.

2. Завершення постійного проживання в іншій країні. Можливі документи для підтвердження: довідка про закриття ФОПа, довідка про закриття банківських рахунків ФОПа або особистих, завершення договору про працю, документи продажі нерухомості.

3. Особа повинна бути власником цього автомобіля мінімум 6 місяців до дати заїзду на територію країни постійного перебування. Документи: свідоцтво про реєстрацію ТЗ, українські страхові поліси за останні 6 місяців до дати заїзду.

4. Документи про підтвердження постійного перебування в Польщі (чи іншій країні в якій ви зупинилися): мельдунок (прописка, можна зробити навіть по місцю оренди), штамп в паспорті з датою заїзду, умова про працю або відкритий аналог українського ФОП (JDG).

5. Додаткові документи (опціонально): умова найму квартири в Польщі, PESEL (STATUS UKR теж підходить), карта побуту, віза.

Хочу зауважити що не обов’язково збирати всі документи з мого списку, це лише приклад того що може слугувати як підтвердження, але майте на увазі, чим більше у вас документів тим більший шанс щоб вам дозволять нульове розмитнення авто. Перекладати на польську мову нічого не потрібно.

Після того як ви зібрали все що маєте, потрібно звернутися до митного брокера (agencja celna якщо ви в Польщі), він порадить вам які ще документи можливо будуть потрібні і назначить день коли потрібно приїхати. Мені послуги митного брокера коштували 600 злотих. Приїзджаєте на визначений день і передаєте всі документи митному брокеру. За декілька годин отримуєте відповідь чи вам надали нульове розмитнення чи ні.

Якщо все пройшло успішно, вам залишилося пройти обов’язкове ТО (шукаєте найближчу до себе stacja kontroli pojazdów, ціна 100 злотих), та зробити присяжний переклад свідоцтва про реєстрацію ТЗ (ціна в залежності від бюро, близько 150 злотих). З цими документами в будь який день приїжджаєте до вашого уряду, знімаєте номерні знаки та йдете на перереєстрацію (ціна 160 злотих). Процедура проходить швидко і ви зразу отримуєте польскі номерні знаки та тимчасове свідоцтво про реєстрацію, до 30 днів вам прийде смс і ви зможете забрати вже готове свідоцтво про реєстрацію. Пам’ятайте також що відразу потрібно застрахувати авто, ціна залежить від вашого авто.

В цій всій процедурі існує тільки одне обмеження, ви не маєте права продавати своє авто 1 рік з моменту реєстрації.

Я не знаю нюансів як це відбувається в інших країнах, але процедура повинна бути подібною, так як це пільга яка діє на зоні всього європейського союзу. Для детальнішої інформації зверніться до митного брокера у вашій країні перебування.

👍ПодобаєтьсяСподобалось9
До обраногоВ обраному9
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підкажіть будь-ласка, скільки мешкали на території Польші на момент старту процессу розмитнення?
Ато місцеві фахівці всі як 1 говорять що це можливо тільки в період від 6 до 12 місяців після в’їзду в країну, далі вже тільки 30+ відсотків від вартості (тобто стандартна процедура розмитнення).

Хто так розмитнював в Німеччині? яка процедура?

Не дуже розумiю що саме питати у митного брокера. Можливо хтось пiдкаже яка саме цого участь у цьому? Можливо э контакти в Варшавi?

Тільки почав процес, відправив документи до брокера у Варшаві https://sadmax.pl/
Питав про розмитнення власності переселенця. Zwolnienie z należności mienia przesiedlenia

Для Австрії це також релевантно, проте ще також потрібно сплатити так званий податок NoVA (щось типу податка при 1й регістрації авто, який залежить від об’єму двигуна та кількості CO2, який той викидує). Також потрібно отримувати сертифікацію для авто, що у більшості випадків <=200 євро за довінку від диллера, а інколи і дорожче, якщо таке авто раніше не продавалась на території Австрії.

Тому імхо, як і зазначив автор вище — вигідніше продати авто в Україні і купити тут інше

У когось є розуміння, це після 18 травня чоловікам 18-60 замінити водійське посвідчення на польське вже не буде можливості? Там один з етапів — відправка запиту в укр консульство на предмет валідності наявного водійського, при чому за цей запит окремо платиш 125 pln від свого імені на рахунок укр консульства, тобто саме ти і є отримувачем послуги.

Інфа від ужонду, можливо буде комусь корисно. Якщо посвідчення видане після 2014 року, його не відправляють на перевірку в консульство України. Якщо до 2014 — будуть проблеми, тому що «ви маєте бути солдатом в Україні». Далі я питань не задавав.

Підкажіть митного брокера, який може допомогти з цим питанням? Всі місцеві агенції відмовляють. Чи обов’язково звертатися лише до митного брокера за місцем реєстрації?

В Іспанії щось подібне:
— від відсотків розмитнення від вартості звільняють, але офіційних платежів десь 600-700 євро
— там без пів-літра та іспанської мови не розібратись, тому послуги супровіду ще 600 євро

скажіть де знайшли такого брокера бо ті що я знайшла усі по 1 тис просять

Чи потрібно знімати авто з реєстрації в Україні, і на транзитних номерах ввозити її в Польщу та оформлювати митну декларацію і тд?

Чи можливо просто достатньо на укр номерах перетнути кордон та десь на місці через митного брокера зробити розтаможку?

Підкажіть будь ласка якщо авто перебуває на території Польщі вже деякий час (наприклад ще до війни). То чи потрібно для реєстрацї цього авто виїхати та заїхати назад в Польщу для розмитнення? Чи цього не потрібно?

буду дуже вдячним за допомогу)

Пільгове розмитнення було зроблено якщо людина вирішила мешкати в ЄС і хоче зареєструвати своє авто. Для цього вона повинна перебувати в країні не більше року і до цього року мешкати в іншій країні. (Не ЄС?). Вивіз і ввіз авто не дає права на пільгову розтаможку.

цікаво чи можна під 0% розмитнити якщо півроку в Польщі але до цього були ще рік в Німеччині

А в Германии регистрировали авто? Если нет, то скорее всего не получится в Польше под 0 растаможить, ибо на растаможку дается год от момента вьезда авто на територию ЕС.

Чи може хтось порадити брокера у Варшаві?

Дякую за статтю.
Чи треба в Польщі якось адаптувати американські авто? Показники поворотів, фари, наприклад. Чи на це забивають болт як і у нас?

не забивають, а дуже добре штрафують, забирають авто на штраф майданчик і потім всеодно потрібно сертифікувати для Європи

Приїхав на своєму авто до війни, зараз отримав відповідь «Za późno termin upłynął po 12 miesiacach»

А якщо виїхати і заїхати? Можна когось попросити про послугу.

Це не спрацює. Треба довести що рік мешкав за межами ЄС.

Поділитесь будь-ласка контактами брокера? Бо наче підпадаю під необхідні умови для розмитнення

Цікаво чи китайця теж можна так розмитнити?

Админы удалил мой пост, где оставлял детальную инструкцию с контактами по Кракову. Выглядит это печально. Пора делать новый портал для IT community.

Поділіться інформацією по Кракову в лс
Дякую.

Будь ласка, поділіться інформацією.

Людина не відповідає
Писав йому ще тиждень тому в лс
Але я знайшов його відгук в гуглкартах))
Шукай по назві «Agencja Celna SADonline»
Там багато відгуків про нульове розмитнення

Привет, спасибо большое автору за статью

Этот вопрос уже поднимался в данной теме но может быть на сегодняшний день кто-то разобрался как все-таки снять авто с украинской регистрации в МВС? Я не нашел такой возможности ни в Дие ни в электронном кабинете водия. Единственная инструкция в интернете это физически приехать с авто, с техпаспортом и номерами. Но если уже авто растоможено и зарегистрировано в Польшето ни номеров ни техпаспорта нет. Как-то же это делали раньше?)

Не совсем понятно, проясните, плиз: Dokumenty potwierdzajace pobyt poza UE przez ostatnie 12 miesiecy liczac wstecz od daty zakonczenia pobytu (w sposób ciagty za kazdy miesiac) np. -Если я пересекал кордон в туристических целях, а так же есть статус Ukr , в течении последних 12 месяцев, то у меня нет возможности под 0 зарегистрировать машину?

Да, по факту условие этой растаможки это нахождение в польше от 6 до 12 месяцев. Раньше 6 месяцев нельзя, позже 12 месяцев нельзя

Мій знайомий приїхав в Польщу в травні 2022. Був на статусі Укр. В жовтні 2023 отримав карту поляка. І йому дозволили оформити під 0. Тому що «отримання карти поляка» митниця може розглядати, як остаточне рішення залишитися в Польщі. Тому те, що він більше року в Польщі, не стало перепоною. Якщо, наприклад, бути до дого на статусі Укр, а потім отримати карту побиту, то можна спробувати. Ціна у брокера була 365 злотих. По часу займає декілька годин.

Цікавий кейс. Я також про це думав. Наскільки я розумію немає вимоги знаходитись на територіх польщі не більше року. Головне тут наміри залишитись в Польщі. І карта побиту може розглядатись як такий намір.

Підкажіть де знайти такого брокера, бо всі відмовляють, мотивуючи тим, що авто в Польщі більше року(

Чи можете надати будь ласка контакт брокера, який зробив це по карті побиту. Дякую

www.premiersped.com.pl/?q=kontakt
Це в Bielsko-Biała, тому не знаю наскільки це вам допоможе, адже треба проживати в ції гмині, щоби через них робити.

Підкажіть, будь-ласка, може ваш знайомий може сказати, як називається та брокерська компанія, що розмитнила по карті поляка, і в якому місті аона знаходиться. Дуже цікавить це питання.

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

суттєве зауваження (принаймні щодо Польщі) — ця процедура працює тіки рік після реєстрації у Польщі. Потім під 0 розмитнити неможна. Якось я не замислювався дотепер, а вже пізно.
Мені Agencia Celna надала таке пояснення:
Niestety mienie przesiedlenia obowiązuje dla towarów, które są zgłaszane do roku czasu od przesiedlenia (podjęcia pracy, wynajmu mieszkania). Do tego dnia mogliśmy odprawić auto w ramach mienia przesiedlenia.

Доброго дня.
Дякую автору за статтю.
UPD.
Кому цікава ця тема.

Все вище написане тільки по Ґданську уточнення :
По Ґданську.
Звертаєтесь до Agencia Celna: AMICUS. www.amicus.gda.pl

Dzien dobry,
zeby odprawié Pani samochod jako mienie przesiedlenia czyli ze zwolnieniem z placenia naleznosci celnych nalezy przygotowac kilka dokumentów. Ponizej lista.
1. Dokumenty samochodu (karta pojazdu). U/
Auto musi by€ w posiadaniu minimum 6 m-cy liczac wstecz od daty zakonczenia pobytu za granica, dane osoby odprawiajacej mienie musza byé w dokumentach pojazdu.
Po odprawie nie mozna samochodu odsprzedawac/uzyczac przez okres 12 miesiecy
2. Ubezpieczenie auta, minimum 6 ostatnich miesiecy liczac wstecz od daty zakonczenia pobytu za granica
3. Dokumenty potwierdzajace zakonczenie pobytu za granica np.:
— wypowiedzenie/zakonczenie umowy o prace
— zaswiadczenie o okresie zatrudnienia
— ksiazka pracy
— zaswiadczenie o wymeldowaniu lub wyrejestrowaniu z systemu ubezpieczen itp
4. Dokumenty potwierdzajace pobyt poza UE przez ostatnie 12 miesiecy liczac wstecz od daty zakonczenia pobytu (w sposób ciagty za kazdy miesiac) np.:
— kontrakt/umowa o prace
— umowa wynajmu mieszkania
— w ostatecznosci ptatnosci karta np. za zakupy ze wskazaniem miasta w ktorym zostata zrealizowana ptatnosé
5. Zaswiadczenie o zameldowaniu w Polsce
6. Dokument potwierdzajacy faktyczna chec pozostania w Polsce na state np.:
— podpisana umowa najmu mieszkania, umowy na wywoz smieci itp.
7. Dokument tranzytowy T1 zrobiony na granicy Unii Europejskiej (w przypadku braku tranzytu, piszemy wniosek dlaczego przekroczyto sie granice bez T1.
Prosze wówczas podac doktadna date i miejscowosc przekroczenia granicy UE)
8. Podpisane upowaznienie i aneks (druki w zataczniku)
9. Lista mienia (druk w zataczniku) — ponizej sposób jej wypetnienia
— w lewym górnym rogu prosze wpisac imie i nazwisko oraz adres polski obok adres za granica
— prosze wpisac petny model pojazdu oraz nr VIN, rok produkcji i oszacowac jego wartosé
— ponizej w tekscie prosze dopisac, ze zakonczono na pozycji: 1 prosze okreslic od Kiedy do kiedy przebywato sie za granica (od .. wystarczy rok, do. dzien/miesiac/rok)
Nasza ustuga 369,00 brutto
Do upowaznienia bedzie potrzebna optata skarbowa na konto urzedu miejskiego — 17,00 PLN. Wzór w zataczniku.
Wypetnione dokumenty prosze nam podestac maile do sprawdzenia (najlepiej skan lub czytelne

Яко римуєте Довуд їдете в Отдел комунікації Wydział komunikacji urzędu miasta Gdańsk. Bernarda Milskiego 1, 80-809 Gdańsk, Polska
З оригіналами Dowd Celny, Обовʼязково як вже було зазначено переклад ТП, і новий ТО(96 зл)
Оплати по перестрахування можна зробити насічці.

Процедура перестрахування 15 хв. Постійний Номера і тимчасово ТП. Через 3 тижні буде постійний ТП

Всім добра

Добрый день. Подскажите а meldunek вам понадобился?

Де взяти Т1, це треба на кордон знову їхати?

Доброго дня! Дякую за дуже важливу інформацію. Підкажіть де шукати брокера, наприклад Ґданська. І як виглядає свідоцтва про реєстрацію ТЗ, це наш техпаспорт? Дяку

Я в гуглі шукав по відгуках і дзвонив питав, шукайте agencja celna у Гданську

І так, свідоцтво про реєстрацію ТЗ — це техпаспорт в народі)

Який у вас був брокер,? Можете дати контакт?

Дуже дякую за цю інформацію!
Підкажи, а з яких саме джерел ти знайшов цю процедуру?
І ще одне — з витрат які ти описав, нічого не було вказано про ПДВ. Це тому-що воно в тебе 0% або тому-що воно відсутнє?

Інформації про це ніде взагалі не знайдеш, я знайшов десь на сайті європейської унії одне речення про те що ніби-то існує така змога, але деталей там не було взагалі, і почав копати вже на місці дізнаватися деталі в митних брокерів і ужонду)

ПДВ треба платити якщо по звичайній процедурі, якщо по цій пільговій то воно теж стає 0, тобто виходить тільки ті витрати що я описав + обов’язковий страховий поліс.

Насклільки я знаю, можна офіційно їздити до кінція року на наших номерах. Хіба ні?

Ні, я звертався в ужонд і мені роз’яснили (усно), що на наших номерах власник статусу УКР може їздити «до кінця збройних дій на території України».

а з посвідченням у якого закінчився термін так само?

З протермінованим посвідченням не знаю, варто зателефонувати і уточнити. Якщо термін дії водійського посвідчення не закінчився, то за наявності PESEL UKR можна їздити в Польщі до кінця військових дій без необхідності заміни на польське.

поки що можна, до закінчення збройного конфлікту сумнівно що заборонять їздити на авто з українською реєстрацією, але ніхто не знає)

Я чув, що раніше їздили роками і ніхто особливо не чіпав...

Але то мабуть, як повезе...

Юристи пояснили нема ніяких зараз санкцій і можна катати в приватних /некомерційних цілях. Але є нюанс — має бути страховка. Але якшо винкне кейс де авто на укр номерах кудась вїде то страховка вівмовить, посилаючісь на норму в 183 дня.

Подскажите нужно ли заранее (или это часть процесса) менять украинское водительское удостоверение на польское?

dou.ua/...​rums/topic/43451/#2624231

Аналогічно з українськими номерами. А чи робити завчасно чи ні — це кожен вирішує для себе індивідуально. Єдине що, з того що мені відомо, на статусі УКР без карти побиту замінити українське водійське посвідчення на польське нема можливості.

Я подався зі статусом УКР без карти побиту, без ніяких питань від ужонду.

Подався... і ? Який результат? Чи ще розглядають?

Сьогодні забрав польске посвідчення водія в ужонді, українське віддав. Так що зі Статусом УКР можна подаватися і обмінювати українське посвідчення водія на польске

лапка догори, підписка на канал, поширення

подався

1) в електронному вигляді через ePUAP
чи
2) ходили ногами?

Якщо «2», то чи здали оригінал українських прав? Як тоді весь цей час їздили без оригіналу прав, чи не їздили?

Можно. Подавался в начале апреля, вот недавно прислали сообщение, что могу приходить на получение

Подавался

1) в електронному вигляді через ePUAP
чи
2) ходили ногами?

Якщо «2», то чи здали оригінал українських прав? Як тоді весь цей час їздили без оригіналу прав, чи не їздили?

2
Оригинал сдается только при получении польских прав уже. На время рассмотрения заявления они у вас. Могут же и отказать как бы по идее

Если бы забирали, то сделал бы дубликат просто себе

Кто-то говорит про то, что можно сделать в Украине и отправить почтой. Не знаю, насколько оно реально. Знаю о ребятах, которые могут сделать твоих реальных прав дубликат в Польше неофициально

Кто-то говорит про то, что можно сделать в Украине и отправить почтой. Не знаю, насколько оно реально.

Мабуть хтось повинен з довіреністю отримати мої права в сервісному центрі в Україні.

Знаю о ребятах, которые могут сделать твоих реальных прав дубликат в Польше неофициально

А, ну це типу «виконуємо копіювання будь-яких документів; оригінали не потрібні».

Думаю що просто треба буде після війни перебуваючи в Україні замовити відновлення українських прав як втрачений документ.

Хз як в Польщі, в Іспанії після заміни прав вони зникають з Дії через деякий час, тобто відновити вже не вийде

Там вроде был кейс с заказом по почте и чтобы родственник забрал. На человеческом факторе всё в большинстве своём

Брехня- можна, я та дружина поміняли тільки маючи статус УКР

Для реєстрація автомобіля в Польщі не потрібно, я робив з українськими.

Ну а для перебування довше ніж пів року варто задуматися щоб податися, тим паче що зараз процедура обміну сильно спрощена, навіть медичної довідки не потрібно, але наразі і з українським посвідченням до вас питань не виникне.

зараз процедура обміну сильно спрощена,

Вона в принципі така. Я міняв 7 років тому, знадобилось 2 рази по 15 хвилин (подав вньосек, дочекався смс, приїхав обміняв). Парковку шукав довше ніж процес потребував...

міняв

1) в електронному вигляді через ePUAP
чи
2) ходили ногами?

Якщо «2», то чи здали оригінал українських прав? Як тоді весь цей час їздили без оригіналу прав, чи не їздили?

Що відбується з українською реєстрацією? Вона там теж залишається на обліку?

Цікаве питання. Наскільки мені відомо зі статей які я раніше наґуґлив (зараз лінь), власник авто повинен самостійно повідомити в українське МРЕВ про зміну реєстрації авто за кордоном. Тобто через дію якось мабуть.

А українські номера та документи забирають чи залишають?

Дуже цікаве питання. Ви теж думали про те, щоб поїздити в Польщі на польських номерах, а потім при потребі з’їздити в Україну і прикрутити назад українські номери? ))

На жаль, хоч не маю на це залізнобетонних доказів на руках, але є чуйка що це так не працює )

Суть в тому, що митні платежі в Україні вже сплачені, звісно їх повертати ніхто не буде. Але ж що тоді робити при поверненні назад? Невже розмитнювати знову?

якщо плануєте повертатися, то по ідеї мало сенсу змінювати реєстрацію на польську

я ще не визначився ))

Визначитися, по-перше, з планами на майбутнє — розумію, це важко, але кому зараз легко? )

Далі:

1) вирішуєте залишатися в Європах — відповідно готуєте всі європейські документи; без валідних водійських прав і техпаспорта після закінчення війни життя водія буде наче зав’язування шнурків без однієї руки (ну ок, можливо ще декілька тижнів після війни поліцейські патрулі будуть ще закривати очі, але така непевність це не життя а якась лотерея)

2) вирішуєте повертатися після війни — тоді нічого не потрібно, їздите поки на тому що є і далі повертаєтеся.

Я й сам 50/50 — дружині подобається в Польщі аж пищить, вчить мову; діти в школі вже тут мають друзів і вже супер володіють польською; я перед війною побудував в Україні дачу і ще мрію там пожити, з іншого боку для мене польська мова це друга рідна від бабусі. Думаю що думка сім’ї переважить і можемо тут залишитися.

При цьому все ж думаю що водійське посвідчення не обміняють без карти побиту. А машинка моя хоч улюблена, але вже стара і можливо варто просто буде купити іншу, а цю пізніше просто зняти з реєстрації і продати на запчастини — це буде набагато простіше з усіх боків, хоч і втрата в грошах.

При цьому все ж думаю що водійське посвідчення не обміняють без карти побиту. А машинка моя хоч улюблена, але вже стара і можливо варто просто буде купити іншу, а цю пізніше просто зняти з реєстрації і продати на запчастини — це буде набагато простіше з усіх боків, хоч і втрата в грошах.

без проблем обміняють, і робити це варто якможна швидше поки зробили купу спрощень в процедурах

Але ж що тоді робити при поверненні назад? Невже розмитнювати знову?

В Німеччині кажуть що номера і свідцотво про реєстрацію твої вони в себе зберігатимуть і як тільки закінчиться дія дозволу на проживання або самі звернетесь про виїзд з країни — вони знімають з обліку німецького авто і віддають укр доки і номера
Ці нульові розмитнення зроблені більше не для того щоб людям що планують надовго залишатичь спростити життя, а для того щоб зобовязати проходити ТО, платити податок на авто і авоматичні штрафи.
На Укр номерах ж відповідно ти не проходиш ні ТО, ні податоку на забруження і саме що всі тут українці люблять — не платиш штрафи по камерах і за парковки )))

В Німеччині інша процедура наскільки я знаю, якщо я не помиляюся то там забов’язують (*чи просто рекомендують) обміняти українські номерні знаки на німецькі і зробили для цього спеціальну процедуру, тому це все дуже залежить від країни до країни. Але я можу помилятися, виправте мене якщо я не правий тут)

Те що я зробив в Польщі — це процедура яка існує давно для всіх громадян всіх країн що змінили країну постійного проживання на одну з країн ЄС. Тобто моє свідоцтво про реєстрацію і номера мені ніхто не поверне, машина вже офіційно на польській реєстрації і повернутися на українську може тільки вразі якщо я зніму її тут з обліку і поїду ставити в Україну знову на облік)

Так я знаю і про Польщу бо жив там 8 місяців і планував якраз розмитнити авто по нульовій ставці, як зробили Ви (тоді ще навіть більшість брокерів не знали як це працює). Але потім переїхали до Німеччини і тут була вже давно чітко така сама процедура як і у Польщі — розмитнення по 0 ставці з забороною продажу від 1 року, але ніхто цього не робив, так як було багато «пільг» на українських номерах про які я писав вище. А зараз після року перебування українців в Німеччині якраз розробляють процедуру, щоб зобовязати всіх замінити номера на німецькі, пройти ТО (SUV) і сплатити податки згідно норм забрудення атмосфери.
Але наразі ще чіткої процедури немає — тому поки більшість все таки їздить на укр номерах, а як буде далі поки ніхто не знає. Я своє авто все таки повернув в Україну і продав а вже тут зробив апгрейд на новішу модель відразу на німецькій реєстрації

Нi, вони в базi побачать, що авто вже розтаможене. Тут колись форумчанин давненько вже ввозив авто в NL, потiм назад

є варіант відмовитися від здачі українських номерів (додаткову заяву потрібно написати),

а на рахунок техпаспорту не чув такого, сумнівно, але може щось і існує просто про це ніхто не знає так само як і з цим нульовим розмитненням) інформації про це взагалі ніде немає

дасте знати, що вийшло в результаті

я віддав і укр техпаспорт і укр номера

«Євробляхер» тільки навпаки...

Вот тут инфа про продажу, но думаю при перерегистрации нужно тоже самое. Написано что в сервисный центр МВД сообщить нужно и вроде как можно сделать это на сайте, но я бегло посмотрел с телефона и не нашел нужной формы

www.ukrainianinpoland.pl/...​ainian-license-plates-ru

Якщо йти стандартною процедурою то в залежності від країни вам прийдеться заплатити від 35 до 50 відсотків вартості автомобіля з урахуванням всіх податків

Тут варто зауважити, що таке ота «вартість».

В даному випадку йдеться про затверджену табличку ЄС з маркою авто, розміром двигуна, роком випуску і т.д. Абсолютно не та «ціна продажу», яка вказана десь на українському OLX )) І навіть абсолютно не та вартість, яка вказана в договорі купівлі-продажу що було складено в українському МРЕВ.

Цікавився якось і на свій улюблений Кадік ця вартість вчетверо+ нижча.

В нас в Україні машини дорожчі тупо через загороджувальне ввізне мито, покликане захищати неіснуючого автовиробника — лобійоване через депутатів, які часто самі є власниками таких так званих «автовиробників», де умовно кажучи лише прикручують колеса до імпортованих майже готових машин ввезених під виглядом комплектуючих, і продають ніби виготовлені в Україні.

В Європі ж це вартість без накрученого українського мита та інших зайвих бюрократичних витрат. А також в Європі, принаймні в Німеччині і схожих багатших частинах ЄС дуже популярно купувати машину фірмами в лізинг і одразу ж після виплати повної вартості — продавати в бідніші країни ЄС. Тож старші машини дуже, дуже дешеві.

До речі, хто в курсі як може громадянин України продати громадянину України машину на українських номерах за кордоном без відвідування МРЕВ в Україні? Просто цікаво, бо свій улюблений кадік я не хочу продавати.

Плюс ще тут на форумі раніше пробігала інформація, що якщо при першому перетині кордону на машині задекларувати її як «майно переселенця», тоді теж буде нульове розмитнення. Але про це треба було думати завчасно, принаймні я коли перетинав кордон після початку війни, це питання було зовсім не в голові, хоч інформацію на форумі читав до того.

гарне зауваження, все дуже індивідуально взалежності від конкретного авто

До речі, хто в курсі як може громадянин України продати громадянину України машину на українських номерах за кордоном без відвідування МРЕВ в Україні? Просто цікаво, бо свій улюблений кадік я не хочу продавати.

Генеральная доверенность с переводом на англ и апостилем, знаю в Черногории так продавали, но я делал такую доверенность на родню и у меня не спросили даже, в кредите машина или нет. Так что можно купить тачку, за которую в Украине только 10% до войны внесли, остальное в кредите)

Наскільки я розумію, генеральна довіреність — це, грубо кажучи, дозвіл розпоряджатися будь-чим від мого імені. Якщо це на рідну маму-тата, то це може бути ок.

Далі. Машина «придбана» на підставі генеральної довіреності — це по суті віддана у користування, тому з камер перевищення швидкості, за невірне паркування і т. д. штрафи прийдуть за адресою продавця.

І ще дуже цікаве — продавець після підписання генеральної довіреності і отримання грошей може написати заяву про викрадення машини і поліції пофіг на будь-яку довіреність, шукатимуть саме як викрадену машину.

Джерело інформації — знайомий практикуючий юрист-викладач в університеті. Вважаю цінним порадником, хоча звісно що пораду варто перевірити в практикуючого адвоката.

Ви можете видати генеральну довіренність на родича/друга/подругу, які в Україні і вже вони зроблять переоформлення авто на кінцевого покупця.

підкажіть, будь-ласка, а де можна побачити таку «вартість» для свого авто?

Не можу знайти табличку, про яку згадував тут раніше.

Ось знайшов схожий сервіс, в мене вийшла зовсім смішна ціна, але такі мабуть реалії:

orangebookvalue.com

Принаймні в місцевості де я мешкаю, побачити причеплене до машини оголошення «продаю, вартість 4000 злотих» не надто велика рідкість.

ви не маєте права продавати своє авто 1 рік з моменту реєстрації.

Маєте, але треба буде сплатити усі пільгі

Дякую за те, що поділились інформацією

Дякую за інформацію. Підкажіть, будь ласка, чи в Вашому авто стояли оригінальні задні фари(з червоним кольором поворотів) і чи не викликало це проблему на ТО?

Змушений був переробити під європейський стандарт, інакше ТО не пройдеш, принаймі по моїй інформації

В мене оригінальні задні повороти оранжеві, це ок?

якщо оранжеві це супер,

Моє авто з США, тому є деякі типові речі які потрібно переробляти (не впевнений чи це стосується всіх авто з США):
— сигнали повороту червоні на оранжеві;
— додати протитуманку ззаді;
— передні фари переробити на європейський стандарт;

знаю що без останніх двох пунктів доволі легко пройти ТО в Польщі і багато людей передні фари не рухають, але все ж (я собі так думаю) можна мати потім якихось клопотів якщо раптом поліція побачить що ви їх сліпите, чи відсутність протитуманки в туман)

Привет. А не подскажете эти все переделки вы в Польше или еще в Украине делали? Больше всего интересует добавление противотуманки сзади. Я в пару сервисов заехал все предлагают врезать по колхозному новую кнопку сбоку от руля с отдельным проводом. Хотел бы найти кого-то кто с подключением к RBCM и заменой подрулевого переключателя на евопропейский делает

Я в Польщі вже робив, Autogamma в Кракові (але в них і по інших містах є відділення). Мені зробили як по заводу) Зробили все ок, нічого не поцарапали і нічого не потіє (принаймі поки що)

Я понял, спасибо. Я к ним тоже заезжал и они мне предложили в виде отдельной кнопки. А можете показать (фотографией из интернета если это как по заводу) как у вас выглядит включение задней противотуманной фары, у вас это на подрулевом переключателе происходит и вам его меняли на европейский?

Мне они предложили просто «врезать» вот такую кнопку shorturl.at/dKMXY
в место в котором ее быть не должно :-)

В мене весь отакий блок міняли shorturl.at/klmx4
В мене він був без кнопки з протитуманкою (там просто заглушка була), а в європейській він ідентичний просто є кнопка (і вони до неї провели електрику і закодували)

Я понял. Ну я тоже самое хочу, только в моем случае все эти регулеровки находятся на подрулевом переключателе (который поворотники включает) и они почему-то не хотят (говорят что не могут) т.к сделать, т.к не могут закодировать. Причем я был в том же Autogamma в Кракове :-)
А не подскажите сколько вам по деньгам это обошлось?
Мне написали такой прайс:
1) передние фары. Переделать ассиметричный свет по EU + замена ламп габаритных с желтых на белые 2000 злотых
2) колхозная кнопка с противотуманкой 800 злотых

Я як в них був вперше побачив що вони по сайту дивляться ціни www.xenon24.eu то мені чітко по тому що там було і зробили

вийшло десь близько 4500 ±, бо в мене там дороге кодування на задні)

що треба переробити в передніх фарах?

Саме зараз проходжу цю процедуру. В передніх фарах повинно бути асинхронне світло. В моєму авто воно світить рівно по горизонту, а повинно світити трохи вище з правої сторони. Вирішується це встановлення лед лампи, лінзи та спеціальної шторки яка і буде формувати правильне світло. В AutoGamma (Katowice) беруть 3000-3600 за таку обновку (залежить від потужності встановлених лед-ів)

В мене оригінальні задні повороти оранжеві, це ок?

Підписатись на коментарі