Сучасна диджитал-освіта для дітей — безоплатне заняття в GoITeens ×
Mazda CX 30
×

Порадьте JS-бібліотеку для програвання звуків на в iOS

Усі статті, обговорення, новини про Front-end — в одному місці. Підписуйтеся на телеграм-канал!

Порадьте JS-бібліотеку для програвання звуків на вебсторінці на iOS пристроях.

З вбудованим «унлокером», «унмутером» і іншими методами, які змусять звуки програватись (після кліку/тапу звісно)

Наразі ситуація така, що через стандартний тег <audio> і стандартні .play/.pause частина звуків програється, а частина ні. При кліку/тапі починає програватись фонова музика і потім програється ще 2 короткі звуки пізніше (вже без кліків/тапів). Музика запускається завжди. 2-й звук іноді програється, а іноді ні, 3-й звук не програється ніколи.

Holwer програє тільки тоді, коли смартфон не в беззвучному режимі.

Дякую

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Якщо для браузера то здається що в Howler’a, особо то і конкурентів немає. Якщо для ґеймдеву, то не шарю.

Howl.autoUnlock = true; здається допомагає, хоча в документації наче вказано, що це значення і так true за замовчуванням 🤔. Ще треба потестувати

Підписатись на коментарі