Мислення зростання та постійне навчання в організаціях

Привіт,

На попередньому місці роботи я і моя колега Альона майже рік працювали над цікавою ініціативою щодо навчання з метою покращити професійні навички працівників компанії. Метою було підвищити загальний рівень навчання, а відповідно і експертизи в організації та культувати мислення зростання.

Це був великий виклик для нас, оскільки ми вперше працювали над процесом такого масштабу. Тож тут ми вирішили поділитися деякими ідеями нашої роботи, тому що вважаємо, що ці знання та досвід, можуть стати в нагоді й іншим.

Постійне навчання в організаціях відкриває довгострокові переваги щодо розширення навичок співробітників та збереження їх знань. Воно сприяє генеруванню нових ідей і можливостей, а також створює основу для гнучкості мислення. Готовність до змін на ринку стає ключовою перевагою, коли постійне навчання втілюється в життя. Окрім того, воно підвищує моральний дух, сприяючи загальному зростанню продуктивності співробітників [1], [2].

А саме визначення поняття професійного інженера полягає в тому, що вони продовжують підтримувати та оновлювати досвід у професійному житті [3].

Наш пріоритет полягав у тому, щоб люди могли вивчати те, що їм потрібно, коли їм це потрібно, визначати як саме вдосконалюватися, при цьому отримувати задоволення від навчального процесу та його результатів.

А в результаті ми створили процес навчання для підтримки коротко-, середньо- та довгострокових цілей людей, команд і компанії загалом [4]. І тут ми поділимося цими порадами, щоб ви могли використати їх для побудови власного безперервного процесу навчання та, звісно, обмінюватися ідеями щодо свого досвіду та подальших удосконалень.

Посилання:

  1. Jiang, X., & Li, Y. (2008) The relationship between organizational learning and firms’ financial performance in strategic alliances: A contingency approach
  2. Fatma, Z., & Gbemi, O. (2021). Effect of organizational learning and effectiveness on the operations, employees productivity and management performance
  3. The Royal Academy of Engineering (2007). Engineering ethics in practice: a guide for engineers.
  4. Pandey, V., & Chermack, T. J., (2008). Game Theory and Strategic Human Resource Development
👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
І тут ми поділимося цими порадами

де тут?

Нічого не зрозуміло.

Це буде серія постів — ми поступово будемо розкривати шлях як налагодити процес навчання в організації, які є концепції і тули по їх управлінню.

Нажаль, я не самий досвідчений користувач DOU і в мене було враження, що «топіки» це щось типу мого блогу. Схоже, я помилявся. Stay tuned.

Топіки тут це добре структуровані логічно завершені одиниці, що більше схожі на статті. Звісно є ще багато топіків на два речення для дискусій на якісь теми, але ж це не Ваш випадок наче. Ваш топік більше схожий на якісь тези до конференції.

наступний топік сформулюю в вигляди завершеної логічної одиниці — дякую за якісний зворотній звʼязок!

А я працюю над такою крутою штукою. Це фінтех стартап.
Допоможе гоняти гроші у крипті
Тут дам посилання на демо.

Підписатись на коментарі