Сервіс для відкриття шлагбауму у дворі

Усі статті, обговорення, новини про продукти — в одному місці. Підписуйтеся на на телеграм-канал!

Вітаннячка! Топік для тих у кого стоїть у дворі шлагбаум який відкривається через дзвінок з телефону.

Поясню для тих хто не в курсі про шо мова. Є такий популярний спосіб відкривати шлагбауми, в середину ставиться GSM модуль з сім картою та заносяться номери мешканців, таким чином вони здатні відкривати свій шлагбаум подзвонивши на його номер.

Не маючи на меті обтяжувати читачів ланцюжками роздумів які надихнули на втілення ідеї, одразу перейду до справи.

Розробив сервіс для таких шлагбаумів.
— Є віртуальна АТС і номери з яких можна робити дзвінки.
— Додавши один з номерів до шлагбаума можна ініціювати дзвінок з мобільного додатка, або з вебсторінки, тобто відкрити шлагбаум.

Читачі вже здогадались, що основною фішкою такої «надбудови» є власне можливість керування доступом у більш зручний та гнучкий спосіб.

До прикладу, ось декілька вже реалізованих функцій:
— Користувач може надати доступ для своїх родичів які приїхали тимчасово.
— Можна створювати анонімний доступ який обмежений у часі та за кількістю спрацювань, для гостей або курʼєра.

Щодо технічних деталей:
— АТС підняв на Asterisk, і це зайняло найбільше часу, бо телефонія не мій коник, а коник виявися норовливий.
— Додаток — PWA на React, що прям зручно, бо крос-платформено.
— Авторизація через Google провайдер у Firebase.
— База — Firebase Firestore
— Хостинг — Firebase Hosting
— Бекенд — ви не повірите — Firebase Functions.

Зараз підʼєднав декілька ОСББ, спостерігаю за роботою, читаю відгуки.

Запрошую до обговорення такого підходу, запитань та пропозицій. Дуже цікаво буде почути про проблеми з якими стикаються мешканці територій зі шлагбаумом та без нього, можливо щось вдасться втілити. Остання ідея — каталог автомобілів, та можливість кинути пуш повідомлення власнику по номеру авто, типу «вікно не закрив»


Якщо хтось має бажання під’єднати свій шлагбаум, ось лендінг з коротким описом і контактами, пишіть, створю аккаунт.

shlagbaum-info.web.app

👍ПодобаєтьсяСподобалось5
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Шлагбаумники — хворі люди, це вони заварюють сміттєпроводи, заводять сабак, які кидаються без повідків на людей, коротше несамодостатні...

оверпрайс рішення: в автомобілі приклеїти Flic 2 (чи іншу смарт-кнопку, просто мені попалась на очі саме ця) при натисканні якої через HTTP робиться запит на сторінку

ідея гарна до того ж можливість здавати паркомісця, особливо в центральних районах, може бути зручно для обох категорій (ті хто здає місце вдень і ті хто винаймає). ми робимо схоже рішення з використанням ALPR. пропоную переговорити

Саме так, це одна з ідей про те як можна застосовувати даний сервіс.
Переговорити, це завжди правильно (написав в lnkdn)

а можна в такий сервіс, щоб зчитував номер авта і відкривав без зайвих тілорухів від користувача?

Можна, та чи погодяться власники авто оплатити його вартість?
dou.ua/...​rums/topic/43768/#2635467

Коли телефон відсутній/сів акумулятор/заблоковані вихідні дзвінки як працює система?

Серед тих ’зашлагбаумлених’ територій які я особисто відвідував або проживав, мушу сказати, на ці ризики вже ніхто не зважає. Відкривають дзінком з телефона, або чекають поки хтось відкриє якщо вже сталася така халепа. Але це прям нечувано в сучасному світі ))

Та головне! Цей сервіс іде просто як доповнення до існуючого рішення, відкривали з телефона або пульта, відкривають й надалі. Але тепер є пару додаткових функцій.

як вирішується питання з роботою екстрених служб?

На один пост нижче я якраз задаюсь цим питанням. Знову ж таки, питання актуальне і без даного сервіса.

А от в ранніх відповідях я фантазував на тему, що якби сервіс був підʼєднаний до кожного шлагбаума, то у водіїв екстрених служб були б сервісні аккаунти. Звучить кумедно, я знаю)

Все круто, але ІМХО overcomplicated. Порахуйте, скільки різних технологій та сервісів використовується, скільки точок відмови тощо. Плюс мова йде про Україну, вірно ж? Тоді врахуйте ймовірність відсутності Інтернету/GSM/гравітації/всього відразу.

Якщо сусіди не хочуть скидуватись на радіопульти — поставте зчитувач відбитку пальця або такий самий зчитувач, як і в домофоні і відповідно «забийте» туди ті самі ключі, якими відкриваються під’їзди. Не так зручно, як по радіо, бо треба щось кудись фізично тицяти і навіть виходити з машини (хоча можна зробити і так, щоб не треба було виходити), але значно надійніше.

Так, інтернет часом не стабільний, це проблема.
Але, мушу наголосити, цей сервіс задумувався лише як доповнення до існуючого рішення.

Тобто я, як мешканець, можу як і раніше користуватись телефоном, або пультом. Але я також можу створити тимчасове посилання на веб сторінку і відправити вам, а ви натиснувши на кнопку в браузері відкриєте шлагбаум.

Зʼявилась задача для роздумів.
В одному будинку розповіли про свій головний біль.

Пенсіонер викликає швидку і не може відкрити шлагбаум (без пояснень чому, просто факт)
Як відкрити шлагбаум для швидкої в сліпу.
Уточнення:
— розпізнавання не пропонуєм, при наймі в цьому контексті.
— зрозуміло, що рішення може бути лише компромісним в великій мірі.

Я почну зі свого варіанту (єдине шо прийшло в голову)
Весить обʼява перед шлагбаумом «Для екстренних служб: 067-555-55-55, код 1234»
При дзвінку на цей номер і вводі коду, шлагбаум відкривається. Але система запамʼятає номер з якого дзвонили і час. Звільнившись від справ, голова ОСББ чи ще хтось, подивиться по камерам спостереження хто проїжджав і забанить номер, якщо це було ліве авто. Так, певен 5-10 номерів доведеться забанити, але не більше.

А як лікарі швидкої подолають «другу лінію оборони» — домофон із замком у під’їзді? Його ж все одно хтось повинен буде відкрити. Може хай цей «хтось» одночасно відкриває і шлагбаум?

Конкретно у тому будинку який озвучив проблему, в кожному підʼїзді є консьєрж. А швидка може подзвонити в інші квартири і попросити відкрити. Був і такий досвід.

Якщо є цілодобовий консьєрж — проблеми немає взагалі, поставте йому монітор від камери на в’їзді і дайте пульт від шлагбауму (а ще краще дріт протягнути, бо в пульті в найнеочікуваніший момент сяде батарейка).

Ще варіант — вивести управління шлагбаумом на домофони, тоді будь-який мешканець зможе відкрити не лише двері у під’їзд, але й шлагбаум без додаткового обладнання.

Sip-домофони, додатки, смарт-ключі і все таке є.

проблеми немає взагалі

Так, суто технічно, її багато років як не існує.
Але перше питання яке мені задають після того як я розповім про додаток — how much? А оскільки собівартість роботи сервісу маленька, а підключення займає хвилини, в цього рішення є переваги.

У меня большие сомнения по поводу законности шлагбаумов и соответственно вопрос: что будет, если этот шлагбаум кто-то вроде меня просто сломает?
Ответ — ничего

Стаття 194, частина перша — до трьох років за ґратами за пошкодження чужого майна.

Или взятка и вуаля, тебя судят за захват дороги

Тут ти ніяк не приш’єш захоплення дороги, максимум самовільне встановлення малої архітектурної форми яка не факт що незаконна.

А от кримінальна стаття для гастело буде в будь-якому випадку, незалежно від того законо встановлений шлагбаум чи ні.

Тяга давати хабарі дуже гарно доповнює твій образ.

До слова якщо зазирнути в адмінкодекс то там ще буде позбавлення права керування на півроку. Хоча якщо три роки сидіти то це наче і не помітне покарання.

Так, вони майже всі не законні.
Це звичайно не відміняє їх наявність та доречніть даного сервісу.

Десь нижче я описував чому без шлагбаума просто не обійтись, а щодо законності, пропоную розглядати це як природній процесс.

не було проблеми
стало багато машин, зʼявилась проблема
люди знайшли незаконні рішення, але вирішили проблему
(ми зараз тут)
влада зреагує, закони скорегуються, люди адаптуються, досягнеться якийсь компроміс.

Як от зараз з паркуванням та евакуаторами, ми десь на останній стадії. А компроміс де, спитаєте ви? а я вже бачив як спочатку зробили бас-лейн на бул. Лесі Українки. А потім стерли і дозволили паркування, бо машини мешканців не влазять по дворах.

Залежить від того, на чиїй він землі. Якщо то шлагбаум між дворами хрущовок, то незаконний, звичайно і нічого не буде. А якщо земля офіційно у власності, наприклад, ОСББ і воно поставило шлагбаум — то так, буде стаття. У нас в дворі один персонаж зламав шлагбаум — навіть не по п’яні, а так, перед дівчиною понтувався який він сильний. Наступного дня заплатив за новий шлагбаум і роботи по встановленню 34 тис. грн на рахунок ОСББ з домовленістю не викликати поліцію.

Статья буде не залежно від того законно стоїть шлагбаум чи ні. Бо вона за пошкодження чужого майна, а не за пошкодження чужого майна що законно перебуває на означенному місці.

Простий приклад: навіть якщо якийсь автомобіль стоїть з порушенням ПДД наприклад нахабно посеред перехрестя то пошкодження його будь яким чином, в тому числі за допомогою власного авто, має наслідки у вигляді тієї самої статті кримінального кодексу (достатньо щоб збиток був більше 5000 гривень), а у випадку використання власного авто ще й статті адмінкодекса з ймовірним позбавленням прав.

Можливі виключення з цьго прописані в обох кодексах. Але Володимир не написав що він тікає від пожару, навпаки судячи з контексту він пише про випадок коли хоче заїхати у двір. І ми точно знаємо що Володимир не працює пожежником чи у поліції, і що він не лікар швидкої.

Владимир тупо сломает шлагбаум, если он будет мешать

Ми це зрозуміли ще з першого комента. Власник шлагбаума тупо викличе поліцію і подасть заяву про видкриття кримінальної справи за статтею 194, а сама поліція крім того ще складе протокол за статтями 124 та 122-4.

Те що Володимиру доведеться потім платит за ремонт фальш-решітки, капота (та можливо скла) вже не наслідком порушення людських законів, а є розплатою за ігнорування законів фізики.

тупо викличе поліцію

А я с ними тренируюсь, шах и мат

А, тобто він так само чхає на закони? Ну тоді варіантів його реакції набагато більше — від фінгала під глазом до мила в душі.

Ідея крута і реалізація теж відмінна!

Дякую! (нарешті справедливий комент))

Пару років назад коли заїхали в новий офіс, декілька працівників їздило машинами але був один радіо ключ для заїзду на територію, це було дуже не зручно коли хтось перший приіжав і піднімався в офіс за радіо ключем, а власник офісу не дозволяв(не мав можливості) робити більше ключів, отож ми за два дні зліпили телеграм бот який відправляє через Mqtt брокер команди на ардуінку яка пересилає цю команду на реле яке натискає кнопку на радіо пульті. Рішення вартістю за пару десятків доларів і оплата одного віртуального сервера на рік працює вже більше 4ох років)

у кого стоїть у дворі шлагбаум який відкривається через дзвінок з телефону

Господи блд, а факсом воно не відкривається часом?
Може ще в ICQ треба кльовий смайлик відправити?

Топік схожий на конкурс «а давайте придумаємо найтупіший спосіб відкриття шлагбаумів».
Тим часом навіть Словакія (найслабша країна єврозони) використовує читання номерів авто десь останні 5 років так точно.

читання номерів авто

тобто якщо сервіс мені надав підмінне авто то я вже не заїду у двір?)

Так, але якщо якимось чином отримали доступ без ключів до бажаного авто на самій парковці, то зможете виїхати без проблем.

Чіп використовується як бекап-варіант. В ТЦ замість чіпу бумажки вилазять, але сенсу це не має.

Тим часом навіть Словакія (найслабша країна єврозони)

а можно узнать критерии?

Випускає купу автомобілів а купити їх жителі не можуть. Тож виробники змушені продавати їх закордон.

#сарказм

Стоимость жизни и размер страны, бо субьективные критерии (за пруфами не ходил)

ну субъективно не согласен тогда. еще есть страны Балтии, есть Болгария.

размер страны — это вообще странный критерий

Гугло пишет, что Болгария все еще не в еврозоне

страны Балтии

www.numbeo.com/...​jsp?title=2022&region=150
пишет что индекс буквально у них чуть выше, и по размеру выглядят больше

Польша теж не в еврозоні, і Угорщина, і Великобританія не була в еврозоні до того як вийшла з ЄС.

І Чехія туди ж, у них крони (трохи дорожчі гривень)

вы не путайте теплое с мягким. Болгария и Румыния давно в Евросоюзе (тот который экономический). Они не в шенгене. Но это не мешает им пользоваться всеми преимуществами евросоюза.
что такое «еврозона», я не в курсе.

Еврозона — там где местная валюта = евро.
Шенгензона — тоже важно, страны за ней не брал во внимание.

В Болгарии местный лев прибит гвоздями к Евро.

Кроме того, какая разница какая валюта? Законы у них синхронизированы с остальным евросоюзом.

В Болгарии местный лев прибит гвоздями к Евро.

Это не важно, если цены не в евро в каждом меню/магазине = не еврозона.

Кроме того, какая разница какая валюта?

Чисто мое виденье: выбирал страну для жизни, смотрел полностью Европу (чтобы и валюта евро и без границ). Словакия оказалась шикарным выбором, нравится больше чем Чехия + Польша + Венгрия вместе взятые.

А як там з легалізацією? Через «ФОП»?

ФОП або ТОВ на власний смак, показувати треба якийсь смішний оборот (щось типу 5 кілоєвро/рік)

ФОП завжди типу можна було відкривати чи тільки ось зараз дозвоили як в Польщі чи Чехії?

З війною в принципі мало що змінилось. Там треба щось типу 8-21 кілоєвро на рахунок покласти і 3 місяці почекати поки відкриють.

В Польщі відкривається за тиждень при наявності ЕЦП + тимчасового захисту.

Там десь нижче розповідь як люди жались купити пульт до шлагбаума.

До слова так як наші водії люблять не мити номери, прикривати їх решітками чи взагалі їздити без номерів (досвід харківʼянина, можливо десь краще) — це гірший варіант у порівнянні з народним улюбленцем вайбером.

наші водії люблять не мити номери, прикривати їх решітками чи взагалі їздити без номерів

Ну то хай паркуються хз де на вулиці :D

Мета не наказать людей, а зробити зручне рішення яке одночасно не буде занадто дороге. Наші люди іноді на брелок для дверей гроші жмуть.

По-моєму їзда без номерів коштує дорожче брелків, щось було під 860грн чи щось таке :D

Яким чином роблокування телефона + пошук номера + подзвонити можна вважати «зручним рішенням» — я хз. Це якщо вже не казати про концепт телефону, який проектувався для зв’язку на тисячі кілометрів, а не коли метр між шлагбаумом і мордою машини.

Це якщо вже не казати про концепт телефону, який проектувався для зв’язку на тисячі кілометрів, а не коли метр між шлагбаумом і мордою машини.

У телефона велика перевага. Тобі дзвонить людина, курєр або таксист, відкрийте шлагбаум. Ти подзвонив відкрив, лежачи на дивані.
А ті камери чи пульти то херня повна як потрібно бігати до шлагбауму, мене б сильно бісило. Чи потрібно поєднувати одне з одним, щоб і камера і телефон.

Професійний коментатор в топіку, всі в укриття закрити шлагбаум!

Є невиликий будинок, десь 10-15 автовласників.

Вирішили скинутись на шлагбаум, 25к гривень. І тепер їм треба вирішити як його відкривати.
Вони можуть поставити GMS модуль за 50 баксів і дзвонить на нього, а можуть поставити розпізнавання номерів, 2 камери і все таке... ну мінімум 1500-2000, якщо не помиляюся.

Але ж вони не лохи, бо в Словакії вже 5 років як все з розпізнаванням працює.

Вони можуть поставити GMS модуль за 50 баксів і дзвонить на нього

А ще можуть в кожну машину поставити комп з ethernet і запускати вінду, де клікати мишкою по іконці. І таку ж вінду шлагбауму поставити, де той буде чекати клики мишкою і відкриватися.

Три кнопки від дзеркалом заднього виду намацали? Це home link, рішення давно готове. У дешевих машин прийдеться купити і юзати пультик аж за 10 баксів.

рішення давно готове

Сумно, виходить, що це була помилка. І мало того, що витратив свій час на щось непотрібне, та ще й відволік зайнятих людей своїм постом.

Пізно створив топік, тепер доведеться розіслати користувачам листа, що я передумав і зупиняю сервіс. Не зручно вийшло, добре що їх ще не багато.

приїжджає доставка до вас

І кидає машину за шлагбаумом на ті 3 хвилини поки несе пакунок до дверей.
Прожив так більше 7 місяців в Кракові, жодного разу їм не відкривав.

інколи цим вирішуєш проблеми брата/кума/свата

Зазвичай зустріч з брелком, на ремоуті кейс придумати складно.
Разок захостив в себе людей з іншого міста на ніч на машині — спустився відкрив їм.

просто допоміжна система окрім брелків

Вони максимально різні і система телефонів в рази складніша за систему ресивера брелків. Я думаю навіть камери з розпізнаванням номерів легше прикрутити буде.

безкоштовно внесла нас в базу

В базу яку, телефонів з яких можна дзвонити на девайс?
І ви тепер всі стоїте перед шлагбаумом, розблоковуєте телефони, шукаєте з сотень контактів номер того девайса, натискаєте виклик, чекаєте ще кілька секунд і тоді відкривається/їдете?

бо не знаєте, а не тому що покористувались

Та на щастя поки що камери/пульти були. Трохи жаль що home link в американських авто до наших всяких воріт не коннектиться.

Перший раз на ДОУ?

В жк республіка (та що на теремках) шлагбаум детектить номер авто та відкриває якщо він авторизований. Мешканці можуть додавати номери гостей через месенджер чи апку.

Не знаю наскільки це складно, але виглядає набагато зручніше аніж кнопка на смартфоні.

Звичайно, це набагато зручніше. І у 2023 навіть не складно зробити, туторіалів повний ютуб. Проте, такий девайс з двома камерами все одно буде коштувати якусь суму, є багато невеличких будинків які не в змозі скинутись.

Мій проєктик хоч і не такий зручний, але це просто софт, який підключається за хвилину і так само швидко відключається, а зараз ще й безплатний.

Проте, такий девайс з двома камерами все одно буде коштувати якусь суму, є багато невеличких будинків які не в змозі скинутись.

Прикол, тобто вся спільнота буде умовно «страждати» через кількох жлобів які не дадуть грошей.

Я для себе вирішив що мені поєбать на сусідів, я роблю в першу чергу, щоб мені зручно було. Не фартануло жити з жлобами що поробиш, але це не привід жити в дискомфорті.

Цієї зими було дуже весело в усіх дворах з такою системою, коли мобільні мережі щодня лягали на багато годин через блекаут.

Гадаю ви мали на увазі «було б».

Так, я розміковував над цим коли їхав по місту і всі шлагбауми були відкриті, бо графіки відключень, усе таке. Але ж з перебоями в єлектроєнергіі відсутність мобільного інтернету вже другорядна проблема.

Вот моя история (точнее краткое заключение) того как я создал такой «сервис» и чем все кончилось: www.facebook.com/...​rRUqi7EWrq84l?__tn__=,O*F

Дякую, що поділились.

Раніше я б здивувався, що ваші зусилля не оцінили, а тепер розумію суспільний запит
Електро-чаклуна страчують першим))

Якась маячня. Консьєрж в будинку керує списком номерів шлагбаума. Це головна біль лише однієї людини. Але для вас є гарний півот для стартапа, в сусідньому топіку шукають вай фай розетку щоб відкривати двері в бонбосховище автоматично через апі при повітряних тривогах.

сусідньому топіку шукають вай фай розетку щоб відкривати двері в бонбосховище автоматично через апі при повітряних тривогах.

Це якщо автор готовий відповідати за життя людей у разі якщо пристрій не спрацює

Як не спрацює то відкриють вручну, як зараз роблять. Ніша повністю вільна. І попит є.

Я не зовсім розумію на що саме попит.
Якщо є той, хто вчасно відкриє вручну то нащо пристрій.
Тут же кейс — викликати техпідтримку якщо заїло не працює. Укриття повинно із 100% гарантією бути відкритим у момент проголошення тривоги. І якщо не дай Боже щось станеться то усіх собак на цей раз спустять не на бухого охоронця, а на виробника розумних замків

На бомбосховищах Кличко лише в столиці попиляв 1.2 млрд гривень. Тож я думаю кошти знайшлись би купити надійне рішення

А чорт його знає. Знаєш чому медичне обладнання стільки коштує? Не тому що воно надійне — ремонтував таке ніфіга там надійного немає. Там здебільшого закладають на відшкодування судових позовів.
Ремонтувати це доречі теж справа така собі. Кожен майстер розписується та несе персональну відповідальність. Тому мало хто береться ремонтувати. Принайні дешево
А тут ще й кацапня 100% буде намагатись хакнути

Не розумію що ми тут обговорюємо.
Просто наліпити на двері телефон охоронця. Якщо в 1 зі 100 випадків замок заклинить, подзвонять скажуть механічний код замка по телефону. Ймовірність що в саме той будинок прилетить в ніч коли заклинило, мабуть 1 до 100000.
Та я ще ніразу не чув про позов до продавців замків. Навіть якщо вкрали все майно в хаті, за звичай продавець відповідальності не несе. Але зазвичай повинен проконсольтувати покупця про надійність саме цієї моделі замка від шахраїв.

Спочатку розберемось з «якась маячня»

Did Panas read the whole post? Well, doesn’t seem Panas Did.


Ну а по суті, я згоден, у мене на разі величезна проблема з поясненням, що саме надає це доповнення до шлагбаума. Ви звернули увагу, що доступ видає тільки консьєрж, додаток дозволяє мешканцям з доступом поділитися цим доступом на тимчасовій основі. Та й консьєрж є далеко не в кожному будинку.

додаток дозволяє мешканцям з доступом поділитися цим доступом на тимчасовій основі.

Так це суперечить тому як це працює. Нещодавно консьєрж взагалі всі номери ресетнув, бо каже багато застарілих та лівих номерів, та попросив в чаті всім кому актуально знову прислати номер. Тобто з актуальністю бази боряться вручну, щоб ніхто з лівих не отримав доступ. А ви пропонуєте діаметрально інше, щоб взагалі була помийка з тимчасових номерів. То краще вже зняти шлагбаум.

І я все ще не розумію з чим ви боритеся. Приїхав курьєр чи таксист, подзвонив вам, ви подзвонили на шлагбаум та відкрили навіть не спускаючись. 10 секунд діла, не розумію що там ще оптимізувати.

Розумію зауваження щодо курʼєрів та таксі.

Але в іншому, спробую проговорити свої ідеї на конкретних прикладах.
Основна ідея — доступ керується софтом, то ж можна реалізувати будь-які сценарії.

Видача доступу
Є форма, в чатику мешканці на неї переходять, заповнюють номер квартири та інші поля, які комьюніті вважатиме за потрібне. наприклад номер авто. Все авторизовані через гугл. Адміністратор просто клікає «+» напроти кожного запита.

Про актуальність бази данних
З додатком це виглядає так, адміністратор бачить список всіх доступів, та суб-доступів.
Наприклад квартира в оренді, доступ надається власнику квартири, а сам власник надає його арендарям. Що відображатиметься наприклад:

— кв.44 Олена Шевченко (АА1122КЕ) (оренда)
---- кв.44 Peter Falke (КЕ1133КЕ)
---- кв.44 Mary Falke (KE1133KE)
Орендарі змінились, Олена сама може видалити старих і додати нових. Є обмеження за кількістю суб-доступів.

За бажанням можна додати дату останнього виклику (погано, але можна)
Також, мешканці у яких немає авто і вони навіть не додають свій номер. Тепер доступ може бути і у них, просто шоб був, бо це супер легко. Можливо колись реально повертатимуться на таксі з сумкою важкою, відкриють собі шлагбаум.

Ще є ідея здавати паркомісця в оренду в робочий час, наприклад не більше години знаходження у дворі. Просто якщо комусь в день треба притулитись на 20 хвилин. Все контрольовано, поганців можна банити. Пару ОСББ прям підтримали, все одно пустий двір в робочий час, а так копійочка. Але то вже інша історія.

Одне питання — навіщо.
У консьєржа чи голови ОСББ керування номерами шлагбаума займає може 3 хвилини на місяць в блокноті або ексель.
А ви намагаєтесь бухгалтерію-підприємство побудувати навколо шлагбаума. Щоб ту нещасну бабусю тільки три години вчити, та ще адміністратор то все обслуговував.

навіщо

Мені ця ідея здалась цікавою та швидко перевіряємою, що зараз власне і відбувається.
Тільки одине осбб висловило — навіщо воно мені, а от оренду ми не проти.
Середня відповідь — прикольно, давай спробуємо.

займає може 3 хвилини на місяць

Буде займати 1 хвилину.

нещасну бабусю

Не скрізь нещасні бабусі, я принаймі, не зустрічав.

Середня відповідь — прикольно, давай спробуємо.

Якби ви ходили по осбб та пропунували двір їм підмести, вже булаб не середня, а 100% відповідь «прикольно, давай спробуємо».

Гроші тут де ? Хто і скільки згоден заплатити за економію 2 хвилин на місяць. А після згоден відніміть ваш час, маркетинг, хостінг, навчання людей, підтримку, податки в державі.

Гроші тут де ? Хто і скільки згоден заплатити за економію 2 хвилин на місяць.

Якщо ви впевені в недоречності додатка, то погодьтесь, мені логічніше обговорювати ці питання з тими хто вже користується.
Але я вдячний за дискусію, важливо почути різні сторони.

Раптом спаде на думку як сервіс може стати вам на користь, пишіть, буду радий почути. (ну а спробувати, то взагалі ізі)

мені логічніше обговорювати

Мабуть. Бо в мене є доступ до двох шлагбаумів в різних локаціях. І все що я зробив — вивів іконку прямого номера на центральний екран свого телефона.
Тож щоб відкрити шлагбаум при приїзду курєра чи з мого авто мені потрібно:
1. Розблокувати телефон.
2. Зробити один тач по екрану на іконці прямого виклику номера
3. Зачекати 5 секунд до першого гудка.
Все.

Тобто по суті — один тач по екрану та нуль сторонього по на телефоні

Так, ви дійсно легко справляєтесь, якщо будуть ще думки чому саме вам не потрібен такий додаток, я з задоволенням вислухаю

Інтеграція з Сірі чи Гугл асістанс зробила би це ще зручніше

Хоча для Сірі можна і просто додати шорткат чи попросити подзвонити голосом

То є так, але додаток зовсім не про дзвінок, додаток про поширення доступу.

То є так, але додаток зовсім не про дзвінок, додаток про поширення доступу.

Тому ваша ідея виглядає ще безглуздіше.
Якби то був додаток що економить 5 секунд, але кожен день і для кожного мешканця — це одне. А ви економите ті 5 секунд лише коли змінився номер телефону. Це дуже рідка подія. Але навіть якщо змінився номер, все що потрібно один меседж в месенджері і через 5 хвилин тебе внесуть. Я дійсно дивуюсь що в вас є перші клієнти, вам потрібно робити карєру маркетолога. Ви майже продали пісок в пустелі, чи не продали, напарили безкоштовно. Але це всеодно заслуговує овацій.

Дякую за комплімент!

Я ніяк не збагну, чого ми сперечаємось?
У вас є думка, ви чи не єдина людина в цьому топіку, яка може ії перевірити. Саме для цього створений цей MVP, перевірити.
Якщо ви користуєтесь двома шлагбаумами і можете додати туди номер за 5 хвилин, я можу за 5 хвилин створити аккаунти.

Скинете у свої домові чатики та запитаєте, от є така штука, працює, безкоштовно, комусь стане у нагоді?

Розумію, титул «Адміністратор шлагбаума» можливо не те про що ви мріяли)) потім коронуєте когось іншого.

Так не на словах, а на практиці стане зрозуміло чи мені в маркетологи піти, чи готуватись до IPO :)

Скинете у свої домові чатики та запитаєте, от є така штука, працює, безкоштовно, комусь стане у нагоді?

Можу скинути за винагороду $50.
Реклама, особливо різного сміття, коштує грошей. В чатах десь з 500 людей, тож це всього $0.1 за людину.
Що дуже дешево, враховуючи мої репутаційні збитки серед сусідів.

Це ви добре підмітили.
Враховуючи, що сервіс вам абсолютно не цікавий і не потрібний, ви все ж ведете жваву дискусію.
І про вашу репутацію серед сусідів я якось не подумав в попередньому повідомленні.
Дійсно, не треба писати сусідам про додаток :)

в сусідньому топіку шукають вай фай розетку щоб відкривати двері в бонбосховище автоматично через апі при повітряних тривогах.

бо в мене немає консьєржа у під’їзді

В нас напроти двору будинку теж є шлагбаум, але тепер він постійно відкритий. Тому що є протокол доручень КМВА № 23 від 22.05.2023 і розпорядження КМВА № 456 від 10.03.2022 щодо мінімізації ризиків загибелі та травмування мешканців будинків в разі виникнення надзвичайної ситуації. Типу треба оперативний доступ автомобілів екстрених служб. Це те, що я знаю на рахунок нашого будинку. Погугліть за номери вище, можливо, зараз ваш додаток не буде актуальним.

Я завжди дивуюсь Україні. Є постанова яка регулює те що заборонено.
Засоби, що регулюють рух не можна встановлювати без дозволу поліції. Цікаво на скільки таких шлагбаумів поліція реально видала дозволи?

Так, майже 100% незаконні.
Там де є консьєрж воно легше, бо відповідальна особа — одна з умов легалізації шлагбауму.

Зі свого досвіду скажу, що будинок в центрі без шлагбауму це лихо. З самого ранку ваш двір буде напакований лівими авто, а оскільки затори, то чекати євакуатор можна годинами, за цей час той негідник поробить свої справи і поїде. Також паркуються всі з сусідніх будинків де місця менше.
Ну тобто, технічно у вашому дворі може вистачати паркомісць для всіх мешканців саме вашого будинку, а на практиці ви будете ставити машину за пару кварталів.

С каких пор полиция это разрешающий орган? К контролю движения имеют отношение, а к установке шлагбаумов ну нет:)

Дякую! Корисна інформація.

На це можу лише накинути наївних фантазій, якби сервіс був підʼєднаний до кожного шлагбауму, то водіям єкстрених служб можна було б надати права доступу до всіх шлагбаумів. Dream big)

Підписатись на коментарі