Чи реально таргетованою рекламою щось донести росіянам і білорусам — історія про те, як ми спробували

Привіт читачам DOU! Мене звати Юрій Копишинський, я — СЕО агенції диджитал-маркетингу Webpromo. У ніші працюю вже 14 років, зокрема і з найвідомішими компаніями України. Найбільша цінність для мене як для СЕО — команда та її добробут. Це люди, які готують диджитал-стратегії за ніч, на «ти» з SEO-інструментами та можуть налаштовувати РРС із заплющеними очима.

З початком повномасштабного вторгнення мені було важливо дати їм можливість долучитися до спротиву ворогу та відчути важливість кожного в боротьбі за наше життя та свободу.

Сміливо можу сказати, що 2021 рік був підйомним та надзвичайно успішним для індустрії диджитал-маркетингу — це ми відчували і на собі. Плани на 2022-й були амбіційними, і ми точно не розраховували, що у лютому-березні сядемо налаштовувати таргетовану рекламу на країни-агресори, а не нашим клієнтам.

І сьогодні я хотів би зосередитись на темі, що була, є і буде актуальною для нашої країни ще довго — інформаційна війна. Ми з командою, як і, впевнений, більшість айтівців, так чи інакше були її учасниками, починаючи з 24 лютого.

Сьогодні я хотів би розповісти про наш досвід. Ми мали як позитивний, коли правильний таргетинг давав очікувані результати, так і негативний (спойлер і не спойлер одночасно — намагатися щось донести до росіян немає сенсу).

Я знаю, що багато користувачів DOU точно бачили пропагандистські відео про «ядєрний пєпєл», «загнівающій запад», та «аналоговнєнтиє тєхнології» — це все більше закріплювало в головах росіян думку, що вони сильні і недооцінені світом. Мені здавалось, пропаганда діє тільки на людей з глибинки, які не бачили світу та дивляться лише державні канали, але наш досвід довів протилежне.

Початок. Перші імпульсивні дії

24 лютого о 5:30 мене розбудив дзвінок від подруги — почалась війна і Київ бомблять. Я ніби і готувався, але не вірив до останнього. Сівши в повному ступорі між двома стінами, я почав планувати, що робити.

Перша думка — написати пост в соцмережі і запустити рекламу. Памʼятаєте ті смішні часи, коли ми ще вірили, що до росіян можна достукатись?

Реклама запустилась, але через скарги швидко пішла на модерацію. Однак, я отримав репости та певне залучення людей.

Наче невеликі показники. Та це був перший сигнал, що соціум в росії зомбований. Плюс, не забуваємо про ботоферми.

Другий пост був про петицію до ООН.

Перші коментарі від рашистів ви також бачите. Ще більше повідомлень і побажань «здохнути» було в особистих повідомленнях.

Відносна безпека, консолідація агенцій та організовані спроби донести щось до росіян

Переживши перший день, було прийнято рішення про виїзд на захід країни та раціональний план дій для команди.

Першим зателефонував керівник відділу клієнт-сервісу Олег та запропонував подумати над діями, де ми можемо застосувати свою експертизу. Водночас мене додали в 2-3 спільноти, де були зокрема й інші диджитал-агенції.

На 4 день ми сформували команду людей, які були у відносній безпеці, готові долучитись до боротьби з ворогом і доносити інформацію на терени росії та білорусі.

Перша хвиля реклами йшла масовано, аби показати росіянам правду про війну, а не якусь там спецоперацію. Такої консолідації всього медійного ринку я не бачив раніше. Одні компанії створювали контент для крео або відео для YouTube, інші інвестували свої кошти, треті запустили рекламу.




Але перша хвиля показала абсолютну імпотенцію соціуму «сусідів» і перемогу пропаганди в інформаційній війні.

Друга хвиля: більш організована діяльність та менше паніки

За тиждень в спільнотах, до яких я долучився, суттєво покращилась координація дій. І стало зрозуміліше, що не працює. Агенції розділили між собою задачі.

Ми на другому етапі взяли напрямок «кредити та іпотека» та вирішили надавити на росіян тим, що війна та санкції призведуть до зміни % ставки на іпотеку і здорожчання квартир.

Для цього ми використали пошукові РК.

Підібрали найоптимальнішу семантику та на одному з новинних ресурсів сформували потрібний контент, аби отримати посадкову сторінку для заведення трафіку.

Оголошення виглядали таким чином:






Ще у нас були цікаві крео, які ми вели на сайт «груз200», аби росіяни побачили своїх співгромадян мертвими. Ми формували опис у форматі «жизнь солдата 200$ — дешевле столика в IKEA».

Це, до речі перша РК, яка дала якусь реакцію, але вона була негативна. Росіяни, які коментували, ще більше ненавиділи нас і не планували нічого робити, аби зупинити війну. Ми мусили чесно визнати, що це теж не дало результатів. Росіяни хотіли війни.

Міняємо курс на Білорусь

На третьому етапі ми з командою вирішили переключитись на білорусь, бо вже стало зрозуміло, що з їхньої території зайшли росіяни. А білоруські війська ніби і не вступили у війну, але цілком можуть.

І ми вирішили змістити фокус на них, аби не допустити цього. Все ж там ще недавно були протести, і соціум точно більше прагне свободи та демократії.

Ми запустили три види крео:

Страх — «Груз200». Ми заводили на сторінку, де були фото вбитих рашистів. Але для цього використовували крео, які проходили модерацію.

За аудиторію брали як жінок, так і чоловіків, бо потрібно було отримати реакцію і не дати жінкам відпустити чоловіків на війну, а чоловікам — відбити бажання мобілізуватись. Хоча я сподівався, що у них того бажання і не було.






Ну, і на самих військових, з інформацією, як перейти на сторону ЗСУ, або здатись в полон.

Поділюсь результатом одного з акаунтів:

РК непогано «залітали», і були гарні показники залучення і ctr для крео, що не могло не радувати. І таких РК у нас було десь біля 10, поки не отримували бан, але ми запускали нові.

Були деякі РК на YouTube, але залучення по цій було мінімальне.

Сумарно по РК, які були запущені на білорусь, ми отримали близько 4 000 000 охоплення.На мою думку — мало, та хоч невеликий, але вплив на жителів білорусі. Можливо, когось це зупинило воювати на стороні окупантів.

Наступна зупинка — проросійська Франція

Ми подумали, де ще могли б бути корисними. Якраз тоді наш Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров активно закликав міжнародні компанії виходити з ринку росії. Ми вирішили допомогти у цьому плані з Францією, яка відома своїми проросійськими наративами. І запустили рекламу.






Ми вирішили піти з даними крео в більш точковий формат реклами та обрали два канали — Facebook та LinkedIn.

Одні банери були направлені на офіс Leroy Merlin — ми старгетувались у Facebook на адресу головного офісу та виявили 2000 потенційних контактів, два тижні інтенсивно «наливали» креативи на аудиторію.

А друга частина — NO Flying zone — була направлена на штаб-квартиру NATO.

Таку стратегію ми використовували ще два тижні. А потім французька спільнота пообіцяла припинити інвестиції в розвиток і зменшувати представлення на ринку росії.

Чи це наша заслуга? Хіба частково. Але ми з командою робили в перший місяць повномасштабного вторгнення все можливе, аби пробити інформаційну бульбашку, створену росією.

І дуже круто було це робити з найкращими компаніями на ринку, які були об’єднані в один кулак, і зробили свій внесок у інформаційній війні, поки ЗСУ, дипломати та президент діяли у війні поза межами інтернет-мережі та рятували країну.

І на фінал

Для мене це не неймовірна історія, бо в мирному житті ми боремось за клієнтів, а на початку війни ринок ще раз показав, що Україна — це люди, профі і патріоти. Які стали на шлях боротьби з «рашизмом», розуміючи, що це шлях в один кінець, якщо ми програємо.

Радісно бачити, що люди, з якими ми починали цю боротьбу, вже долучились і до ЗСУ, і до МЗС, й тепер курують напрямки комунікації. Я вірю в нашу перемогу як на полі бою, так і в інформаційному просторі, оскільки інформаційна війна з пропагандою, з імпотенцією певних країн та чиновників — це великий виклик.

P.S. Окремо хочу відзначити команду проєкту інформспротиву (майже анонімно, безпеки заради): Олег Д., Влада Р., Дмитро З., Дмитро Ш. та клієнтів, які підтримали нашу ініціативу та долучались своїми РК бюджетами також.

👍ПодобаєтьсяСподобалось19
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Пояснювати щось ваті — дурна справа, простіше погодитись, що незабаром у них все буде, як в СРСР без доходів від нафти та газу, та порадити скуповувати горілку та кільку. Коли у росіянина з’являється запас горілки, він більше не представляє загрози людству.

Плакат с ракетами понравился. Идея «нет ракет — нет войны» очень перспективная, и ее стоило бы развивать. Видно, что вы это прочувствовали, и при этом там ещё есть пространство для развития медиа-посыла.

Остальное выглядит как политическая и психологическая неграмотность — и сработать не могло именно поэтому, а не потому что ваша аудитория якобы «глупая и зомбированная».

Краще задонатити Маркусу www.youtube.com/...​9kqYFBKtiLtofviHY2xxkGJZr
вони зараз якраз на Півдні дронів потребують.
А таргетовану рекламу доносити краще вже хорошим росіянам, це щось про чорний обеліск, а не про трьох товаришів. Перед тим як їм щось доносити — їх треба підготувати, а готують їх зараз на Півдні та Сході. І ми маємо допомагати так сильно — як тільки можемо.

Ми на початку війни спробували нашою робочою групою, я навіть статтю на опозиційні російські ресурси висилав. Дуже швидко стало ясно що це пуста трата часу і грошей. Там кріпаки основна маса населення.
А от робити інфо компанії на півдні ЄС — Італія, Болгарія, Греція сенс бачу, бо в деяких питаннях України потрібно щоб весь ЄС голосував.
Такою багато угорців нормально, але Орбна в Ростов через демократичні вибори варто відправити.

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

Ми вирішили допомогти у цьому плані з Францією, яка відома своїми проросійськими наративами. І запустили рекламу.

WAT?

Хлопці, без образ, знайдіть для своїх кампаній людину з нормальною політологічною освітою, а ще краще, експерта з тих країн, на які ви намагаєтесь щось доносити.

Франція — одни з головних донорів України, в тому числі у питаннях зброї, і однин з головних стовпів європейської безпеки. Наявність в країни так званих «проросійських наративів» не робить країну проросійською чи ворогом України. Зводити всю Францію (найбільшу та найпотужнейшу у військовому плані країну Європи) до міфічних «проросійських наративів» — це несерйозно. Ви більше шкоди наробите, ніж якось вплинете на французьску авдиторію з таким підходом.

Думаю, ти не глянув дати про які йшла мова)

Респект за спробу. Такої роботи мало, і її дуже не вистачає. Хочеться відмітити неочікувано малу кількість логічно здорової контрпропаганди. Спробуйте запитати навіть в оточуючих банальні речі. Коли були підписані Мінські домолвеності, хто першим загинув на війні і ви зрозумієте про що я. Я не знаю наскільки варто працювати із росіянами, а от із співчуваючими росії словаками, чехами, італьянцями, сербами, угорцями точно, бо вони співчувають не володіючи багатьма конкретними, реальними і законними фактами. Є велика купа людей, яким варто розкласти все по полочка і ми отримаємо велику частку лояльних жителів планети. Я не розумію чого досі немає структурованого посібника по російській агресії де не загальними фразами, а конкретними фактами доводиться факт агресії. До прикладу, як я це бачу:
1). АТО почала не Україна, а громадянин рф Ігор Гиркін та його команда, які 12 Квітня 2014 захопили місто Слов’янськ а також вбили вбили капітана служби безпеки Генадія Біліченко і поранили кілька військовослужбовціів. Таким чином, першим вбитим на війні є український військовий високого рангу при виконанні службових обов’язків що є тяжким злочином. В таких умовах керівництво України не мало іншого вибору і прийняло таке рішення, яке прийняло б керівництво будь-якої іншої країни.
2). Україна не відмовлялася від миру та Мінських домовленостей, вони були порушені проросійською стороною. Таким чином, після підписання других мінських домовленостей 12 лютого вже 15 лютого незаконні угрупування проігнорувавши домовленості і захопили Дебальцево.
3). Україні не вдалось завершити війну на сході, але вдалося суттєво зменшити напругу в ОРДЛО. Таким чином кількість жертв в порівнянні із початком зменшилася майже в сто разів. Від 2084 в 2014 та 955 в 2015 році до 26 в 2020 році і 25 в 2021 році.
Мають бути тільки факти, документи, реальні заяви, посилання, дані ООН. Все те з чим важко поспорити. Якщо хтось скаже що ООН чи ще хтось збрехав, спитайте чому росія не опротестовувала дані. росія мала всі можливості опротестувати дані по загиблих в ООН, але не робила цього що дводить правдивість даних.
Це лише приклади і те як я це бачу. Можливо і я десь помиляюся, але не думаю що принципово. Є велика кількість людей які банально необізнані і підтримують росію тому що не взмозі повірити в такого рівня наглість, але цих людей потрібно просвітлювати, і просвітлювати фактами які легкі в плані факт чекінгу а не на рівні ОБС. Саме з цією аудиторіює і варто працювати, а вона, на мою думку, досить значна. І так, серед наших людей також.

Дякую)
Хочу вірити, що це мало сенс, але принаймні, я точно мав надію і мені здається, що це вплинуло на події і подальший розвиток як в Франції, так і в білорашці.

Чекiсти дуже грамотно пiдiйшли к питанню. Вони взяли болюче питання для обох народiв (про «розлучення» умовно кажучи) та розпалили його до свiтових масштабiв. Пiсля цього почали вiйну використовуючи цi наративи в пропагандi. Тому цi технологiї не спрацюють бо це тiльки пiдтверджує наратив. Можливо, спрацює варiант навпаки — коли росiянам показують що вони наробили. Якiсь беззаперечнi факти, злочини умовно кажучи водячи по ним носом, але також говорячи що мовляв «Путiн визнав це хорошими результатами спецоперацiї».

Нажаль, взагалі не вірю в цю логіку, вважаю, що це нація рабів і з повною апатією до політичного життя, раби одним словом)

Якiсь беззаперечнi факти

Фактів не існує, існують тільки інтерпретації — як прозорливо, на мій погляд, зауважив Ніцше. А ще давніше Сідхартха Гаутама поклав принцип Маї фундаментом своєї релігії.

У тому й проблема війни пропаганд — вони спираються на ірраціональні очікування та міфи.
А перемогти міф фактами то як пробувати вбити привід сокирою.

Такий чималий вплив раша пропаганди вказує на проблеми тих на кого вона вплинула, а не на її силу, надефективність. Як на мене — вона достатньо просто зроблена, на нескладних принципах.

Почему правда больше никому не нужна? [Veritasium]
youtu.be/shovB-qvCeI

і як навернути в свою «ідеологію» в таких умовах?

от в чому — Питання...

коли росiянам показують що вони наробили.

Нахіба, щоб їх порадувати? Шоб вони поржали?

Тут потрiбно бачити свiт росiян очима того що їм розповiдають з телевiзора. А розповiдають їм що «спецоперацiя iде по плану» з наративом того що ми «визволяєм украiнцiв вiд нацистiв». А одже, для них росiяни то «визволителi» i росiйська пропаганда тому дуже не любить розповiдати про Бучу, катастрофу на ГЕС i тд а стараються вiд цього вiдмежеватися. Одже наша задача може бути навпаки усе це демонструвати мiсцевому населенню.

Как показывает мой опыт отслеживания реакции россиян — вот эта вот позиция — росiяни то «визволителi», она в подавляющем большинстве просто прикрытие, первый уровень. И если даже им донести реальность, то очень быстро наступает уровень два, настоящая имперская/рабская сущность — а так им хохлам и надо, нефиг было считать себя лучше нас и дружить с америкой. И все эти Бучи, ГЭС и подобное если их даже пробить, в конце концов вызывает не раскаянье и ужас от сотворенного, а наоборот извращенную гордость, типа вот смотрите какие мы, еще и не такое можем с теми кто на нас попрет.

Так це правда. Але є один ньюанс. Те що вони говорять i те що насправдi вiдчувають це рiзнi речi. Якщо цiна будiвництва iмперii це мiльони життiв та смертi то того навiть Гiркiн не бажає бо як вiн каззав ядерна бомба вб’є «наших людей». Завелика цiна може змусити iх вiдступити.

Ну тут вы уже немного о другом говорите. Это уже не взывание к совести относительно того, что они натворили, а донесение до них, что война доберется до всех. И вот это как раз может сработать — так как и всякий гопник, такие люди понимают только силу и страх.

а донесение до них, что война доберется до всех... Как и всякий гопник...

Для этого надо как типичный эпизод в кино.

Их 5, наехали на главного героя он уговаривает «мальчики, я не хочу вас калечить», но пока жёстко не вырубит 3оих, оставшиеся 2 не побегут.

И с донести до жителя Рязани что война доберётся до него, ну такое, географию отменить сложно.

Те що вони говорять i те що насправдi вiдчувають це рiзнi речi

А что они чувствуют?
То же самое, что и на войнах в Афганистане, Чечне, Молдове, Азербаджане, Грузии, Сирии.
Алеппо — столица суверенного государства — в руинах.
politeka.net/...​kIFrS65CxO22qfcPDbdga.jpg

А розповiдають їм що «спецоперацiя iде по плану» з наративом того що ми «визволяєм украiнцiв вiд нацистiв»

...як етап поверення «ісконних земель і величі Росії» — яку вкрали англо-сакси і задурили голову українцям. Тому українець — це самий зомбований і дурний, у якості джерела інформації. і тому все що він каже про Бучу, про ГЕС — то суцільна маячня.

тому дуже не любить розповiдати про Бучу, катастрофу на ГЕС

Розповідали. А те що українці кажуть щось інше — ну то ж українці, такі українці... (див вище)

І такє відношення було давно. До появи телевізора.
Пригадався Линиченко «Відкритий лист до професора Грушевського» де він пояснював тези рос шовінізму, і що українцям ніяк не можливо, ні історично, ні морально, ні ..., ... — мати свою державу.

Типова помилка пересічного українця — вважати й досі що війна сьогодні — то зла воля якогось там путєна і вплив тєлєека.

Російська культура давно імперська. Давно агресивна.

Ідеальний приклад того, як спустити купу грошей в нікуди бо не було проведено попередній аналіз ситуації.

Так-так) приклад ідеальний, з урахуванням того, що це було в кінці лютого, в перші дні війни, то звісно, не всі ідеї були такі осмислені, про це і розповідаю)

Тоді не було багато часу думати і аналізувати і кожен робив те, що вважав за потрібне. Я підтримую вас Юрій і дякую, що спробували в перші дні війни донести на росію і рб інформацію про війну. Враховуючи рівень зомбованості населення, не дивно, що великого ефекту це не дало. Очевидно, що декілька десятків тисяч гривень на рекламу в гуглі і соц мережах і російська машина пропаганди яка працює 24/7 вже багато років — це різні «вагові» категорії. Але спроба була хороша. Якщо хоч десяток людей зрозуміли що відбувається, то це вже маленька перемога. Дякую що поділилися досвідом.

Прочитав нещодавна «Думай медленно. Решай быстро» і розумію наскільки ваша робота також важлива. Дякую.

Краще прочитали б «thinking fast and slow» або хоча б «мислення швидке та повільне». Бісить оця «крєатівность» в руснявому переводі.
Але не розумію до чого книга до статті, якщо чесно

Мабуть мається на увазі вплив ЗМІ на формування шаблонів швидкого мислення.
Але рашка витрачає на свою пропаганду просто колосальні адміністративні та фінансові ресурси. Причому це не той випадок коли якість подолає кількість бо це як щось шептати на рок концерті.

Краще прочитали б «thinking fast and slow»

Доречі саме через руснявих креативщікив, які перетворили цілком зрозумілу та локанічну назву у щось, що в мене асоціюється з усіми ціма коучами та «успешним успехом», дуже довго не брався за цю прекрасну книгу.

Доречі саме через руснявих креативщікив, які перетворили цілком зрозумілу та локанічну назву у щось, що в мене асоціюється з усіми ціма коучами та «успешним успехом», дуже довго не брався за цю прекрасну книгу.

Радиш?
Бо я як купив, так вже 6 рік на поличці стоїть, все ніяк не прочитаю

У руському перекладі хз що там, а так досить непоганий научпоп

Український, Наш Формат
Це була спонтанна покупка, назва сподобалась :)

Ми з сім’єю не змогли переконати навіть родичів з Росії

Тут ціль не переконати тих, хто визначився, тут глухо, особливо не маючи контролю на ЗМІ, а на свою сторону перетянути тих, хот вагається, у кого нейтральна позиція, а не дати їм перейти на ворожу сторону.

на свою сторону перетянути тих

так це робота для ГУР ибо СБУ) вони хоч скажуть їм що корисного вони можуть зробити))

Іноді навіть родичей з України не можливо переконати, що там про ту сосію казати. Ось знайомий — служить в ЗСУ, іноді виходить на завдання в зону зіткнення. Його мати дивиться русняві новини, каже мов «усі хай там наркоту приймають, а ти не приймай», бо русняві новини тільки й говорять що у нас тут одні наркомани. (це так, для прикладу, там все ще гірше) Аргументи сина не чує. Що з цим робити — хз.

Згоден з думкою — що на таких аргументація й логіка не працює, потрібна контр-пропаганда.

Я знаю випадки, коли діти і батьки перестали спілкуватись, тому змінювати сприйняття родичів, ще більш складно....

Ну це мій випадок.
Люди споживали русняве лайно навіть задовго до 14-го року ще. Кіношечки, серіальчики, бугагагшечки. Що можна було наодинці вдіяти проти цієї машини пропаганди? На совкову свідомість дуже добре лягало...

тому змінювати сприйняття родичів

практично неможливо.

знаю один випадок, коли людину в віці переконав старий друг — який провів декілька місяців в окупованному Куп’янську.
І знаю купу — де як «Азов обстрілював» українськи міста, так і зараз обстрілює.

Це взагалі дуже розповсюджена історія, коли діти і батьки перестали спілкуватись, пропаганда просто руйнує мозок і викривлює реальність....

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

Не варто витрачати свій час та сили на всяку мразь — ти нічого не доб’єшся.
Бачиш, у нього і так підгоряє від ваших дій

Устройте бой на вениках, я буду судить

Вы не разобравшись в вопросе, в психологии людей, начали действовать тупо и прямо. В итоге не добились нужного результата и ОЧЕНЬ усложнили работу реальным специалистам в информационной сфере.

В профильных форумах, с другой стороны, над вами откровенно смеялись, а реакция обычных людей, которые переходили по вашей рекламе была обычно вида — «я раньше считал украинцев беззащитными и пострадавшими, а теперь я вижу, что они опасные и жестокие». Человек начинал резко негативно относится к нам.

Лучше бы взяли автомат и пошли в окоп, может быть там от вас было больше пользы.

Відповісти вище можеш ? Спеціаліст. Що ти зробив від початку війни, окрім коментарів?
Хочеш обговорити і дати поради, ідентифікуй себе та поспілкуємось. І про мову і про дії.

Ну і про окопи проговоримо. Дуже глибока тема, ж відчуття, що ти дуже далеко від допомоги держави. А ще більше сумнівів, де ти локально зараз знаходишся.

Ванька-встанька де ти є?....

Дійсно круто піар на ЄС/Штати. Також можливо Латинську Америку (там доречі багато народу нас підтримує — часто із Аргентинцями переписуюсь по роботі і так)
На руський світ це марно.
Намагався їм щось довести ще у 14-му і доречі знайшов багато розуміючих людей. Точніше тим хто все розумів і так доводити нічого не треба було, а іншим марно
Після 24 го лютого теж знаходив контакти руських що в росії, переписувався. От тут взагалі вата в голові. Причому у мене в контактах дуже респектабельні люди, а мізків не залишилось.
Просто повидаляв усіх після слів одного крутого СЕНЬЙОРА з ЯНДЕКСУ!!! «Не правда что вас сильно бомбят. Если б сильно бомбили по первому каналу все б показали. У нас там вся правда»
Просто опуслились руки. Їх повинні лікувати більш досвідчені фахівці.

Нажаль такі не лікуються(

Мені здалося, що середня ціна за клік 2.51 для Білорусі (та і 0.86 також) страшенно завищена. Норм буде 0.1++, просто зачекати 3-4 дня і траф піде.

Аудиторія була дорожча. Та складно було пройти в моменті на охоплення тому вартувало дорожче.
Як 0.1 добитись не знаю )

Дякую за вашу роботу! Це дійсно важливий проект

На запит в пошуковику «водка» показувати хуйла з написом «краще умерти за мене, ніж через бухло».
Бухло для москалів святе, а тому будуть нєгодовать:)

А скільки ви знаєте курців які кинули палити через страшні картинки на пачках цигарок?

Знаю курців які кинули курити, але точно комплексний ефект. Та із за картинки не дуже багато.

Відносно так, але варто було спробувати.

Думаю, якщо орієнтуватися на ваньку, то сенсу немає, тільки позлити, так. Краще орієнтуватися на умовну Ічкерію, показувати порівняння Маріуполя з Грозним, готувати населення до того, щоб коли настане час, воно скористалося правом народів на самовизначення.
Можна продвигати тезу, що з москви не гинуть, тільки ти, бурят на м’ясо йдеш. Тезу про те, що Сибір годує москву.
Але результат якщо і буде, то не швидко. Хоча, звісно, від бюджетів залежить.

Були різні моделі, але як бачите, де був ефект, а де не було жодного.

Чи може глухий насолоджуватися музикою? Витрачені в пусту ресурси. Единий профіль від інформації війни це лише на територіях Західних країн. Якщо навіть мільйон росіян щось зрозуміють це ні на що не в полине. А от думка европейців і американців дуже важлива.

В перші дні війни, я це мало розумів, думаю як і більшість з нас.

Я не згідний. Особливо на початку війни це 100% мало сенс. Кожний житель рф якого реклама спонукала покинути рф це мінус податки та мінус потенційний мобік.

Росіяни почали покидати росію лише коли була об’явленна мобілізація. До того вони раділи. До цього процесу ніяка реклама немає справи. Якщо родичам з України не вірили і казали що по містах то ЗСУ бомбить. То як вони могли щось зрозуміти з реклами в інеті?

100% тому були різні комбінації логіки.

Підписатись на коментарі