Управління DevOps задачами (Azure DevOps)

💡 Усі статті, обговорення, новини про DevOps — в одному місці. Приєднуйтесь до DevOps спільноти!

Є досить велика кількість різних (внутрішніх, відносно компанії, а не відносно відділу) проектів. Є відділ DevOps (і, частково, Ops) до якого останнім часом задачі ставили через внутрішню систему тікетів (ніяк з Azure DevOps не пов’язану). Внутрішні завдання відділу робились через Azure DevOps таски.

Але зараз є необхідність зробити повністю прозорий трекінг роботи відділу через якусь одну систему. Але проблема в тому, що у Azure DevOps можна визначити тільки «Очікуваний час на задачу», трекінгу як такого я не бачу, ставити стороннє ПЗ — треба узгодити і зрозуміти, що саме воно і треба. Крім того, в самому Azure DevOps це виглядає як купа різних проектів, тож таски теж розкидані по проектах, кожен внутрішній замовник бачить тільки свій проект і свої таски — відділ Ops/DevOps бачить всі проекти. Дашборди і вся статистика вона по-проектна, а збирати це в статистику по відділу доволі важко.

Частина тасок — одноразова (Ops — міграції даних, бекапи і все те, що так чи інакше робиться «руками», або DevOps — зміни в проекті, але не величкі — наприклад змінили конфігурацію, розмір стораджа, наприклад, комміт, деплой) Тут підходить трекінг просто за кількістю тасок, бо трекати 10, 20, 30 хвилин чи кожну годину якось зайве. Частина — повноцінна розробка — від розробки модулів terraform/python до написання коду інфраструктури великого проекту — тут більше підходить підхід звичайної розробки з трекінгом часу на таски. І ще частина — щось по середині, чи проста таска може перейти в зміни в модулі, зміни в проекті і розтягнутися на місяць, наприклад.

Плюс частина внутрішніх замовників не мають проектів в Azure DevOps, працюють через внутрішню систему тікетів. Поки не зовсім зрозуміло, як їх туди переносити. Один проект чи кілька і взагалі — чи варто.

Питання, як з цим всім жити? Якщо у вас є подібний досвід — то як це робите? Як надати статистику по завантаженню співробітників відділу? Зрозуміти (і показати «наверх», що важливіше, бо всередині, якраз, все зрозуміло), що треба ще люди, наприклад.

Яким ПЗ користуєтесь? Хоча, звісно, спочатку треба прийти до якоїсь системи, а вже під неї шукати ПЗ.

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Вітаю. Є досвід такої реалізації в Azure DevOps. Там є декілька полів для трекінгу часу Rimaining Work — для скраму та спринтів. Completed Work — фактичний витрачений час — це використовуємо для статистики. Створюємо різні проджекти за призначенням. Є API — вивантажуємо дані — зробили звіти, агрегуємо дані з різних проектів за допомогою Power BI. Робили інтеграція з трекінг системою замовника за допомогою сервіс хуків. Технічних деталей там багато, в коментарях не поясниш. Організаційних питань також було не мало. Але працює — приймаємо рішення тепер не тільки на відчуттях, але і за допомогою статистики:)

Дякую за відповідь.
Не дуже хотілось б щось писати.
Я зараз почав дивитись в сторону Jira — Бо вона вже є для інших задач інших відділів (але, завдяки централізованій системі аутентифікації не проблема підключатись туди всім), і, головне, схоже що інтегрується як з Azure DevOps так і з нашою системою тікетів.

Це ще одна опція. Якщо вже не підійде, будемо додавати щось самописне.

Доречі, Remaining work and completed work — десь вмикаються? Бо я зараз в задачах бачу тільки priority / effort...

Треба налаштувати загальний шаблон процесу для організації. Нові поля створювати не потрібно, вони є — їх треба лише додати на форму Task та Bug learn.microsoft.com/...​s-field?view=azure-devops

Якщо вийде для всіх команд/проектів використовувати один інструмент — це звісно краще, спростить вам життя в обслуговуванні та розробці звітності. Але якщо у Вас багато команд — це зробити складно, але тут різні BI системи дозволяються збирати та агрегувати дані з різних систем.

визначити тільки «Очікуваний час на задачу», трекінгу як такого я не бачу,

Вірте в людей.
Ваші інженери ваші союзники і друзі (поки що). Не треба мікроменеджити
Контролюйте виконання завдань а не час

Але якщо дуже хочеться...
Ось
dou.ua/forums/topic/44268

В людей ми віримо. Але треба ж якісь метрики для менеджменту — в тому числі для обгрунтування збільшення кількості людей у відділі, наприклад.

Мікроменеджменту немає зовсім — але і самим якісь метрики потрібні щоб бачити що ми взагалі кудись рухаємося, а не тільки гасимо пожежу. Міграція корпорації у хмару з великою кількістю як нових проектів так і старих — та ще задачка.

Писати щось своє можна, але спочатку потрібно перейти до якоїсь системи. Потім перевірити — може під цю систему є готове чи майже готове, як можна допиляти, рішення — і вже якщо немає — витрачати час на свою розробку. Це ж теж ресурс.

Ну мабуть як мінімум тре загальний борд, я б взяв трело, там є апі

Якщо не треба реалтайм то теоретично мабуть можна генерувати цілу unified дошку з різних джерел/тулзів, і написати якийсь костиль на пітоні, який буде вигрібати таски звідки хочеш, робити що тобі треба й заливати все в одне місце періодично

Мабуть костиль буде окремим проектом назавжди, але як мета виправдовує засоби — чому б ні

Можливо щось подібне до речі легко робиться в усяких ноулоукоуд типу airtable, я б глянув як мінімум

Реалтайм не треба. Треба розуміння навантаження. обґрунтування запитів на розширення, розуміння, що ми рухаємося туди, куди треба.

Писати будемо, якщо ніде не знайдемо щось наявного. Бо це все теж ресурс.

Підписатись на коментарі