👍ПодобаєтьсяСподобалось5
До обраногоВ обраному0
LinkedIn

Найкращі коментарі пропустити

Можливо хтось помітив, що ми цей банер зменшили на десктопі по висоті вдвічі. Але дійсно прийняли рішення пускати не айтішних рекламодавців. Бо гроші самі себе не зароблять.

Хвилюватися почну якщо там виникне реклама пріори

Та норм все, от коли буде банер всяких ШвидкоГроші, тоді і буде криза в ІТ)

Айтішники вже не ті, якусь мазду рекламують замість мерседеса чи бнв😢

такі часи
головне, що не космолот

Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Ublock и 1Blocker, не вижу никаких банеров.

А на телефоні чим давити?

Пів екрану закривають

Ага
Щось ніби у впн світу є
Я ж по чесному хотів

Слухайте
Мало того що тепер банерів два і їх треба весь час закривати.

Так один з них перестав закриватися і просить грошей.

Зробіть абонплату на доу щоб було:
— без реклами
— можливісь коментувати під статтями

я хз что там доу рекламирует, закрываю эти баннеры автоматом не глядя на содержимое, как только появляются

От хто з доу придумав кнопочку входу в профайл замінити на меню?

Тепев вихід з гейдев темної сторони займає два кліки а не один

От хто з доу придумав кнопочку входу в профайл замінити на меню?

Тепев вихід з гейдев темної сторони займає два кліки а не один

Ми відчуваємо твій біль — тримайся!

Ось так можна перейти з геймдев на DOU в 1 клік
i.imgur.com/Ut9UZ4Z.png

Скотились до пижика 🤦‍♂️

О, вже СХ-90 пішла. Багатіють мабуть айтішники 😎

Де ж та тесла
Броньований сайбертрак з марсіанського місії
Задонатити зсу

А шо сталося?
Хрестика нема
Один раз натиснув -не памятає

На телефоні забирає 1/4 екрану

Шукаєте роботу? Заповніть профіль, щоб зробити його привабливішим для рекрутерів і відображатись в списку кандидатів.

Можете на сторінці dou.ua/edit-profile або краще заповнити профіль, або зняти галочку «шукаю роботу», щоб повідомлення зникло.

Хмм
Дивно
То прям є критерії гарного профайлу?

Я ходив двічі
Апдейтив
Не зникає
І хрестика нема

Добра тачка для дівчат.

gamedev.dou.ua рекламує в банері клавіатуру.

В геймедеві маленькі зарплати :(

Зараз там дуже прикольний збір від KOLO. Не розумію чому його на основному сайті не рекламують.

Все що треба знати про заробіток в геймдеві)))

Ціна тієї клавіатури 7 799 грн:
rozetka.com.ua/...​ch-920-012136/p393764772
у мене в 20 раз дешевша клавіатура :)

Побутує така думка шо мазди страшно гниють.
Власники мазд, будь ласка, підтвердіть це або спростуйте) Бо я вже намірився купляти БУ 2016 року)

Я це чув взагалі про усі авто :-)
Це метал і треба розуміти що він має здібність до корозії. Є захисне покриття, але воно також з часом псується і починає щось «гнити»
Сильно усе залежить від умов експлуатації.
P.s Якщо тримаєш авто в гаражі і там є яма закрий її нафіг і застели чимось (я зробив гідроізоляцію із рубероїда + штучний газон) Це одна із головних причин чому гніє.

дно ржавіє в першу чергу через зимовий період і реагенти якими посипаються дороги. Якщо машину плануєш мати довго є сенс частіше мити машину взимку, і окремо мити днище.

купив мазду з Європи 2016 CX-5, нічого не гниє, авто супер. Єдине що з мінусів це невелика проблема з шумоізоляцією але це дрібниці.

В мене була мазда 2014р. Купив без корозії, продав без корозії через 2 роки. Хз як у попереднього власника, але в мене жила на вулиці

Щоб не гнила, треба оцинковану машину купувати. Або для японців-антикорозійку зі старту робити.

Ні скоро будуть банери слава найвеличнішому , за виборчу агітацію платять більше)

До речі, постійно бачу типових айтівців в магазині Сирне королівство. Вони не потребують реклами. Було б добре тут зробити детальний гайд по сирам.

Лол згадав про визначення бісектриси

Тоді зауваження
Банер зверху завеликий.
І хоч має хрестика
Не памятає що я його закрив

Або хрестик приберіть або банер полагодьте

Зробіть якщо закрив крестиком, то щоб більше не показувало. Або якщо перейшов по посиланню. Реально бісить

О, я вже сам повірив що наснилося
Таки вилазить

Не кабриолет — не машина.

Как для понедельника слабоватый вброс, не взлетит.

Що за гонки на малолітражках?)

Так а що тут говорити? Jaguar F-pace краще.

Користуючись нагодою

Про джинні
При Виборі країни Україна

Зявилося

Can work on a daily basis and stay in touch
Can leave the country if needed
Consider relocation to another country

При цьому нема варіанту локація віддалено скрізь яка б нормально попадала в пошук

Поставлю Україна -обмеження по фоп одразу

Так можу і хочу працювати віддалено
Польщу чи грузію теж не хочу ставити

Хочу чесний ремоут хоч з північного полюсу

При цьому ще й банер: ви не в Україні? Оновіть місце знаходження

Макс доклав безліч зусиль для ЗСУ, має повне моральне право хоч порнхаб (боже, ні) банерити

Хай рекламують, що хочуть, але не ціною якості контенту і відповідним напливом трафіка від такого контенту.
Маю на увазі тему про Маямі і інші контраверсійні теми.

Пан може зробити свій ДОУ з блекджеком і там робити все що захоче

Пфффф, сюди 90% тіки і заходять бо теми про Маямі та астрологію. Попкорном похрумтіти

Як це взагалі пов’язане?
Нічого взагалі не маю проти мазди чи Макса

Та ні, не мав на меті образу. Думав, що вас цікавить доречність реклами на ДОУ як такої, а не власне ТТХ япошки

В даному випадку просто спостереження
А висновків і ідей вже багато напостили

Не радьте криміналу. Згідно українського законодавства будь-який чек від pornhub — це 301 стаття ККУ — від 3 до 7 років з конфіскацією.

не читайте дужки, не дай боже, співбесідника з його іронюєю зрозумієте — і що тоді?

Мене в мазді бісить те, що вони тупо копіюють bmw, а так норм машини за свої гроші.

так норм машини за свої гроші

Тільки мазда хоче залізти в преміум сегмент, але як не крути, а мазда в мене ніколи з преміумом асоціюватись не буде і платити за неї більше тільки через те, що японці самі собі придумали, що вони преміум, ніхто не буде
Краще тоді було йти шляхом інших японців і зробити дочірній бренд для преміуму, а мазду залишати доступною
Схема робоча і прекрасно працює на прикладі тойоти, де люди беруть ту саму тойоту під назвою лексус, але щасливі, бо в них люксовий лексус і готові за це насипати більше грошей

Та звичайно, це не був і не буде преміум, це рівень Фольца, і вище вони не влізуть, бо ціни тоді будуть такі, що замість мазди можна буде купити справжній преміум.

ціни тоді будуть такі, що замість мазди можна буде купити справжній преміум

Ну власне я поклацав трохи в польських конфігураторах, і за ціну CX60 можна цілком взяти BMW X3 або той же Volvo XC60

подивився чи new prado вже є теж в польші, ні нема. Але що здивувало.....Mirai продається.

’та які вони японці вже

Он вольву фачили що це китайський поларстар а раніше форд а ще раніше вольво

Мазда теж форд

на прикладі тойоти, де люди беруть ту саму тойоту під назвою лексус

А у фольксвафена є кишенькові сіат та шкода

Оце і мазда десь там

Вчора ЛГБТ повєсточка просувалась, сьогодні реклама мазди. Всьо логічно і послідовно

Далі електронні цигари й безалкогольне пиво, ну а там і до чатів з віртуальними дівчатами недалеко =)

Ще мікрокредити на батарейки
І Любомир щось затих

Любомир фіксує прибуток після закриття Mono Invest)

Хвилюватися почну якщо там виникне реклама пріори

Айтішники вже не ті, якусь мазду рекламують замість мерседеса чи бнв😢

На мою думку проблема CX-60 це наявність CX-5 (якщо ми говоримо виключно про лінійку mazda)

І в чому проблема? Це різні класи авто

Фактично тільки на папері. В СХ-5 є фактично все, що і СХ-60. Як власник CX-5 кажу їздивший на СX-60. Трішки більше умовної «преміальності»

В СХ-5 є фактично все, що і СХ-60

Крім розмірів і двигуна нового. Зовсім не суттєво.
Це як казати що в мерсі С класу є фактично все що і у Е, тому нема смислу брати Е-шку

Трішки більше умовної «преміальності»

так на цьому і будуються різні класи автомобілів, якщо говорити про один і той самий тип кузову

Стало їх дуже багато навколо, приємний дизайн, мало змінюється але то нічого.
Як на мене конкуренти реальні у неї тільки японці. В інтернеті згадують про проблеми з лкп і інколи наче високі витрати палива, особливо врахувавши що за цю вартість у конкурентів є гібріди.
Але в ній є драйв.
Ну а так зараз все це не на часі.

мені байдуже, у мене Жигулі 2107

Норм, сам цього року взяв спортедж новенький. Мазду розглядав, але дороге для мене, ще на ремонт у квартирі хотів залишити.

Та норм все, от коли буде банер всяких ШвидкоГроші, тоді і буде криза в ІТ)

не вижу вообще смысла брать с салона авто на период войны, если вы его не будете ставить в подземный паркинг и не собираетесь уезжать через год, то что потом только перекупам продадите за 2/3 цены

Не сип сіль. Ще й каску плачу, яка не покриє шкоди від уламків

Ну так.
І в чому проблеми?

Єдине, що мене в цьому хвилює, так це те, що Мазду CX-90 позиціонують для американського ринку і вона може не доїхати до нас. Принаймні у офіціалів, хоча побачимо.

Треба трьохрядне авто, мазда серйозно зацікавила. Чи може хтось порадити іншу тачку на 7+ місць?

Так, про хайлендер також думав. Цікаво де буде більше місця в салоні в мазди чи тойоти.
А субару ж стандартний п’ятимісний чи є комплектації на три ряди?

В Тойоті. Мазда трохи замала навіть для американського ринку (кажу після порівняння CX-50 із іншими альтернативами на ринку)

Конкурент хайлендеру — CX-9/CX90, там теж 7 місць

Я знаю. На жаль ще немає CX-90 в Канаді, щоб спробувати

Infiniti QX60, Honda Pilot, Acura MDX, Hyundai Palisade, всякі кіа та форди, додж дуранго і тд

Kia Telluride — майже не можливо знайти за норм гроші в Канаді, Pallisade — можна знайти. Infiniti QX60 — власники кажуть, що всього через рік починаються проблеми. Honda Pilot — ззовні непогано, а от всередині дуже програє іншим. Acura MDX — мені дуже не подобається оформлення водійського місця (виглядає застаріло), але в іншому на рівні. Dodge Durango — от доречі не дивився, треба глянути).

В новому Infiniti QX60 вже добрий автомат від ZF замість варіатора жатко на який були скарги, але і він працював норм якщо не тягати човни і норм обслуговувати, а двигун там файний 3.5 атмо, не знаю на що там скарги.

Я собі хочу взяти Lexus RX 350h😅 тепер він всередині нарешті виглядає сучасно❤️

the 2023 RX is strictly a two-row affair. A three-row variant may join the lineup later or Lexus may choose to launch a new, larger SUV above the RX with a standard seven-seat layout.

Так я і не казав, що я 3row хочу😅

соррі, заплутався вже трохи хто що хоче )

Хочу не токсичний ДОУ, але то вже за межами обговорення банеру🙈

Простіше в RX всі 4 ряди впхати :)

Нормальних авто не завезли?)))

Я порівнював менші моделі типу Mazda Cx-50 та CX-5 із конкурентами — RAV4 чи Tiguan- то мазда просто малютка в порівнянні із іншими. Прикол в тому, що на канадському ринку Mazda CX-5 навіть менше VW Taos, який по класу вважається subcompact 😅 мазда прикольна в салоні, по динаміці і ззовні, але ну не найбільша по розміру😢

по динаміці

Де ви всі ту динаміку у мазді знаходите😂

Ну в порівнянні із іншими вона реально їде. RAV4 із їх ECVT в нових гібридах — вона скоріше більше шумить ніж їде.

Так
У хонди срв здається багажник один з найбільших

Я пробував кататись на EX-L версії. Прикольна, велика, але двигун прям завивав, коли в підлогу педаль. Змішані трохи відчуття і по салону — в конкурентів частіше більше дисплей і є вентиляція сидінь в топі, а тут здається навіть в гібриді немає. А ще для канадського ринку ціна невиправда завищена. А ну і ще в автосалоні мене на***ти хотіли опціями додатковими, то я їх послав подалі.

Та отож. Всунули б вони туди автомат і трохи підкачали шумку зі сторони двигуна, то можна було б простити навіть недоліки з інтерʼєром

Та це вже цілий мікроавтобус) думаю все ж кросовери розглядати.

audi Q7, toyota land cruiser є 7-містні, навіть BMW X5 трапляються з 7-ма місцями але це зовсім рідкість) Якщо щось менше то мерседес Е-клас в універсалі теж може мати 7 місць заводських, якісь субару наче як теж мали таку опцію (але точніше по субару не знаю). Сильно залежить від бюджету, насправді.

3й ряд є у тесли і навіть у індійської версії ср в хонди

Хайлегдер так

Їздив нещодавно на KIA Sorento з CRDI — сподобалась. М’яка, але чудово тримає трасу, дуже класна турбіна, що не відчуваєш взагалі провалу потужностіі. По електроніці все, що треба, є. Салон сподобався. Керування легке і впевнене. Не знаю, що ще треба :) Тепер знаю свою нвступну машинку ;-)

Тільки із власним будинком і нормальною зарядною станцією.

Є один недолік — втрачається багато вартості через 5 років. Але машина офігезна, сам би собі взяв, якби треба було більше місця

Subaru Ascent, BMW X5, Fiat Freemont (Dodge Journey). а взагалі на авто.ріа заходите, вводите в фільтрах кросовер, 7 місць і там куча варіантів.

я собі брав 7-місний vw allspace. Але це була фіча good to have, так-то нас 4 в сім’ї, але буває що з друзями хочеться кудись поїхати, чи коли батьки в гості приїзжали теж. Як показав час дуже вдало, бо коли батьки приїхали з початком війни як раз стало в нагоді.
Але ззаду там сидіти комфортно можна тільки максимум підліткам, маю на увазі на довгі поїздки. Та і залазити туди не те щоб супер зручно, тому якщо третій ряд планується використовувати постійно, то мабуть зручніше буде з якимось мінівеном, а якщо іноді — то так, я зацінив зручність мати таку можливість коли потрібно. Ну і 700 литрів багажнику зі складенним третім рядом теж зручно.

якщо ви в Україні — то тільки Тойота Прадо. актульно не тільки для 7+ місць а й взагалі, навіть якщо ви один.

у мене в патрулі так і було замість 3 ряду, зняв ці лавки по бокам :)

Toyota Highlander, Lexus RX.
Але з 7-містними авто важливо ураховувати аспект безпеки — зазвичай третій ряд в кросоверах дуже уразливий при ударі сзаду через малу відстань від сидінь до краю авто.
Тому кращим (але дорожчим) буде Volvo XC90.

GLS — так, але прайс там космос :)
є ще семимістний GLB, але він як тігуан якщо не менший

Так, вольво хс90 також дуже подобається, навіть більше ніж мерси, аудисти і т.д.
Але дороге.

у них час від часу бувають непогані знижки. багато хто ставить вольво нижче німецької трійки в плані преміальності — а даремно, на сьогодні фічі, дизайн, матеріали і тд. на одному рівні, а мотори — всі переходять на 1.5-2 літри максимум + гібриди

Ті, хто ставлять нові вольво нижче німців просто ніколи не їздили у вольво)

Тому кращим (але дорожчим) буде Volvo XC90.

Комуніст?

Volvo це китайська комуністична тачила. Тому питаю ще раз — комуніст? Do you suck a dick?

І?
Вище порівнюються моделі авто по об’єктивним характеристикам, а не виробники та їх власники.
Чи на Вашу думку всі інші концерни білі і пушисті?

І ні, Ваших вподобань щодо dick не розділяю.

з поточною ситуацією на ринку хіба X3 з USA, 8-річної давності

битому bmw x3?
та йому навіть ланос дорогу давати не буде

Чи може хтось порадити іншу тачку на 7+ місць?

Кодіак

Треба трьохрядне авто, мазда серйозно зацікавила. Чи може хтось порадити іншу тачку на 7+ місць

CX-60 слишком маленькая чтобы всерьёз называть её 7-местным авто, 3-й ряд там для нелюбимой тещи. :)
Те кому реально надо возить 7 человек покупают VAN-ы.

боже, слава богу. оце тема набагато краще, ніж постійна зрада:
«чому не на фронті???», «як я перебралась в швейцарію і ні про шо не жалкую», «наскільки сильно ви жалкуєте, що народилися в Україні? і чому дуже сильно?», «ви там всі розслабились і забули що війна!!!»

щодо машини, мазда трохи забембала своїм — «ми майже люкс». Тому що ціна все більше нагадує люкс і вже не зовсім зрозуміло навіщо віддавати 60к за «майже люкс» коли можна (майже) купити «люкс». А взагалі тачка — бомба, хто купить не пожалкує

На скільки розумію, їх стратегія полягає у поступовому дрейфі в сторону люкс. Я особисто люблю цю марку через їхні двигуни — Skyactiv X цікавий, хоча тут Skyactiv G. Про роторні легенди типу rx7 and rx8 мовчу)

Я особисто люблю цю марку через їхні двигуни — Skyactiv X цікавий, хоча тут Skyactiv G.

Це ті дохленькі двигуни з яких знімають стільки конячок, скільки у нормальних виробників було 20 років тому?

В Японців своє дуже цікаве уявлення про люкс :) яке відрізняється від європейсько-американської класики. Але самі японці дуже поважають мазду і ставлять їх авто вище тойоти и тд. У них зазвичай велика кількість опцій в базі + цікаві мотори та дизайн.

Ну мазду ж ніби форд прикупив
Якщо не перепродав
Вольву збондив поларстару

цікаві мотори

Цікаві мотори у вага і бнв, а тут якісь дохліки

Ну, в InfoCar по ній нещодавно вийшов досить розгромний огляд (як для тачки за 60к)

хорошо, что мазда, а не йогурт или трусы

Хороша тачка. Може таки більше кодерів пересядуть з мамкіних корчів на нормальне авто

тачка може і хороша, але можна їздити на чомусь попростіше, а гроші що лишились задонатити своїм друзям, що на фронті.

Це звісно вибір особистий. Проте, як на мене, краще вже тішити себе, кататись на комфортному авто, ніж донатити зароблені кошти якомусь сумнівному Притулі на передвиборчу кампанію. Життя одне, і не варто його хоронити, чекаючи роками настання комунізму.. ой перемоги)

хіба я сказав донатити саме Притулі? я сказав донатити своїм особистим знайомим, друзям, колегам, що служать в армії, яких ви знаєте.

Хоча звісно можете не донатити і спостерігати за їхніми смертями їздячи на комфортному авто. Кожному своє

Саме так, тому і придбав собі авто та мотоцикл

Ой, а что если моим знакомым уже ничего и не надо — дают?

Про Притулу до речі русня розганяє, а наші недалекі на це ведуться. До того ж, є купа інших фондів. Не кажучи уже про те, що можна знайомим донатити.
Я ось наприклад повністю екіпірував свого друга і частково оплатив тачку для його підрозділу.

А так «не хочеш срать, не мучай жопу». Якщо уже не хочете донатити, то так і скажіть, а не про Притулу причітайте.

Хай йому щастить
Мої чемпіони вже всьо
Всі кому дружина донатила
Царство небесне

Я притулу просто як приклад привів. Сам вирішив перестити донатити місяць тому після перегляду море треш-відео з відловом чоловіків бусиками ТЦК. Проте це мій вибір і нікого я не агітую

Сам вирішив перестити донатити місяць тому після перегляду море треш-відео з відловом чоловіків бусиками ТЦК

зв’язок з бусиками і донатими просто геніальний, хоча так — якщо не донатити, то й бусиків потім не буде, буде мір да благодать

Проте це мій вибір і нікого я не агітую

тільки чомусь вирішив про це тут написати та ще й Притулу приплів, молодець

Збираю великий донат на відкос)

море треш-відео

я много такого смотрел, потом я решил тупо не смотреть треш-контент, отписался от всех каналов, где публикуют подобную куйню, с разбитыми орками, танками, и т.д. И эти видео вдобавок снимают для ИПСО или забирают буйных хамов, у всех этих видео только публикуют конец, как заталкивают бус, а начала нигде нет

Лол, бусики гідності від тцк навіть у мене в смт, звідки родом, постійно пакують. Недавно відос був, як чувак тікав від клоунів з тцк з мого ж містечка. Просто якщо не виходити за межі печерська, то дійсно може здатися, що то все іпсо)

так смените локацию на безопасную, если хотите спокойно жить и работать, помогая стране. Еще ни одного видео не было с Киева, как заталкивают в бус или в скорую помощь, та и это делают с теми, кто не желает уточнить данные и начинает открыто хамить

та з радістю б змінили локацію на безпечну, так кордони перекриті

Та нихера, скоро увидите, как Притула опять в политику полезет

Так не донатьте Притулі, донатьте іншим волонтерам.
Ось, наприклад: spgr.org.ua/...​tolift-foden-8×6-sarrier
Або www.hospitallers.life/about-us
Або www.ihor-the-great.org

Це із особисто перевірених.

Я доначу Рожку в 1024 бот а коли треба друзям терміново закидую збори туди теж. Дуже класна штука бо кидати щодня кудись потрохи ненапряжно, а коли треба «на вчора» якийсь тепловізор а до зарплати ще два тижні — дуже виручає

так він нікому не донатить
«корумпований» Притула — це так для самозаспокоєння, ну і трохи роснявої зради насипати

Цікаво, Притула просив задонатити у Хомутинніка, чи йому простіше стригти бабки з хомʼяків?

Цікаво, Притула просив задонатити у Хомутинніка, чи йому простіше стригти бабки з хомʼяків?

Кажуть Притула у Сивочолого ще Спартани покрав, бо Спартани першого вже на фронті, а гетьманські десь загубились по дорозі. )))

Якщо це казав дружок притули — буданов, то так, не здивуюсь, цей гребінь любить локшину вішати лохам на вуха.

Притула чи Хомутинник?

Признак кризиса, так как не премиальный бренд?)

Можна видалити cookie “max-header”.

Опа, хтось співбесіду на фронта/фуллстек не пройшов 😅

Мій пост з такою ж темою видалили. Мабуть, маєте блат на Мазді )

почнемо із кузовщини та відомих косяків цієї автівки чи обговорити на якому дітейлінгі цю мазду мити? )

Норм авто приблизно так і коштує. Тобто нормальний салон і якість років на 15-20. Дешевше це категорія В — всякі дастери, ріо і туксони. Ціною 15 — 25к. Середньої паршивості автомобілі, які в принципі прослужать 10 років без серйозних проблем. Але після 10 років ремонт буде просто не вигідний через низьку залишкову вартість і в нормальних країнах їх здають на брухт.
Дешевше 15к вже не можна класифікувати як авто, бо по якості то відра з гайками.
В принципі нормальний сеньйор за рік
-два збере 40к. Звичайно, якщо кожен день не буде пити смузі, купляти айфони і відвідувати барбершопи.
А взагалі по ціні володіння я б подивився в сторону електрокарів. В діапазон 40к в принципі попадають непогані варіанти. Як наприклад Volkswagen id4 з пробігом на одній зарядці в 500 км. Треба менше міняти масло, досить вигідно заправляти електрикою, менше вузлів, які можуть зламатись. Така низька ціна зумовлена відсутністю акцизів на електрички в Україні.

Казали що мито в Україні високе
40к і в ельфіях буде

Так я вольву чи теслу куплю за стільки

Мазда цікава в діапазоні хюндай тойота

Q5/X3/VolvoXC60/etc. — багато сильних конкурентів за ці гроші

Вольво сх 90 мабуть
60 малий і жопа підстрелена
я навіть не думав про 3 ряди там
Може ц є

У ср в для індусів ж є
І в тесли модел у

Для хобітів

Х3 теж малий

Q5 ok

60 малий і жопа підстрелена
Х3 теж малий
Q5 ok

Я теж фанат Ауді, але ці машини однаковісінькі по розміру, чого раптом Q5 став «ок»? 😄

тому що в q3 дуже тісний салон, а в q5 ok

До чого тут Q3, якщо іде порівняння з BMW X3 і Volvo XC60? В них співставні салони.

Довжина може бути однакова, а простір салону — ні.

Колісна база в Q5 найменша з трьох

Хм

Дивно

Може тоді пропорції місця для ніг та ьагажнику

а сорі, неправильно прочитав.

Дивно

Не q3?

60 як тойота рав чи хонда срв

Q5 як ford edge
Більший, без 3 ряду
Q7 3 ряди

Ось навiщо оце викаблучування та спроби впихнути невпихуеме? Бусик буде норм

Ну власне, як рекламні агенства прийшли на сайт — то ми цікаві як покупці , таргетована аудиторія яка має можливість придбати товар. Це якраз до відома тих, хто не вірить, що один ІТ-шник створює 5 робочих місць в країні.

Можливо хтось помітив, що ми цей банер зменшили на десктопі по висоті вдвічі. Але дійсно прийняли рішення пускати не айтішних рекламодавців. Бо гроші самі себе не зароблять.

Бо гроші самі себе не зароблять.

У кожного є свій крокодил, якого потрібно годувати.

Ось це вже точно ознака страшної кризи в індустрії(:.

Ознакою тру кризи в індустрії буде зникнення цікавості до аудиторії ДОУ зі сторони автодилерів )

А насправді можна купити машину, а можна усе втратити на інфляції. Так що не така вже і погана ідея. Крім того машина точно лишньою в поточній ситуації не буде.

А машину відіжмуть чи поцуплять
Якби з з бункером купити

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

Та криза зараз усюди, і це тільки початок! Навіть до середини ще не дійшли

Там 2 банери в ротації, один про CX-5, а інший про CX-60.

Так а цей, CX-9 для CxO? Дискримінація якась.

В чому проблема? Не з ваших постів доу заробляє

Навпаки добре, реклама гімно та усіляких курсів войті-в ойти набридла вже, особливо у формі «рекламних інтеграцій» на слензні джинси. Якраз прийшли людьскі рекламодавці — Acer, Mazda сподіваюсь прийдуть інші типу : AMD, Intel, Nvidea та інші, підтягнуться послуги хостингів та дата-центрів і таке інше.

Зазвичай черговый Леня Голубков доказує, що він не клоун — він ІТ-шник. І став таким, причому одразу СТО чи CEO в великій корпорації або девопсом на $10 000 на місяць як закінчив тримісячні курси від рога та копита едьюкейшн лімітед, на курсах двійок не ставлять. Результат звісно аналогичний МММ youtu.be/VzFi-bNXHMo?t=58 www.youtube.com/watch?v=_rqgh6xjgQI.

Мазди очевидно. Взагалі про що цей пост? Що в інтернеті на сайтах буває реклама? 😱

Перший раз комерційна реклама
Влада вже відписалася.
Це історичний момент

Та невже ? А це що таке наприклад ? youtu.be/gxgNwXgDmBQ?t=1066 Там же десь і була реклама реклами, що той банер дорогий — але продається, купили.

Ось наприклад топік 2012 року про те, що не подобається банер на ДОУ з рекламою фільму Зоряні Війни:
dou.ua/forums/topic/5272

такі часи
головне, що не космолот

Та це напевно навпаки прорив для видання. Такий смачний рекламодавець як Mazda на якись гімняний ресурс не прийде, це якраз для розміщення космолотів та MMO відео ігор.

Їх тут і так повно от прямо зараз в оголошеннях про роботу, та інтевью виходили з безпосередніми керівниками і так далі www.youtube.com/watch?v=csmOuJFOeVw

Three months later... Крути, крути, крути слоти

Кожен банер будемо коментувати?

Ну треба привітати видання із черговою віхою в бізнесі. Від оголошень про найм на роботу в ІТ, тобто по суті таке собі дно ринку, до реклами крупних авто-концернів. Напевно сайт став цікавий не тільки зарплатним опитуванням, періодично виходить щось цікаве.

Або дорогі авто стали дуже погано продаватись і диллери шукають вихід на будь-який майданчик де сидять люди, у яких ще є грошики.

Це середній сегмент авто ринку, може аппер середній. Звісно зараз інший попит, різні позашляховики, пікапи та інше для військової справи.

Це так. У нас зараз в моді пікапи.

CX-60 вже в лізі німецьких преміум брендів. 3 двигуном 3.3 вона коштує 2,3 ляма. Туарег 2.8 в чудовій комплектації або ауді q5, bmw x3. Мазді дуже далеко до цих авто

Мазда хоче вірити що вони дорогий бренд.
Вже років 2 по світу рекламна компанія що вони як каділак та вольво а не форд і хюндай

Я мав на увазі що зараз в Україні не так багато людей, які готові купити нову тачку навіть за півтора лями. Не на часі як то кажуть.

І пів міста таких тачок, ніде припаркувати. В Києві вчора повернули платну парковку, платити через мобільну аплікацію. Звісно зараз головний попит на військові машин. P.S. З куплених автомобілів доволі великі податки та акцизи, тому і ціни відповідні.

А який процент цих тачок куплено після повномасштабного вторгнення? (і так звісно тачок зараз багато усюди стало і набагато дорожчих аніж якісь мазди бо це у тому числі авто переселенців із сходу та півдня)

А насправді це різниця грошей вкладених якраз в рекламу, як і у випадку із яблуками наприклад де більша частина ціни це ціна «Привіт я Мак, а я ПС». У випадку з автовиробниками це зазвичай автогонки . Можна взяти ТТХ, експлуатаційні характеристик, подивитись салони в різних комплектаціях, ціну володіння, якість тех обслуговування і порівняти з конкурентами. Саме так японці мало не поховали американский автопром у 80-ті і продовжили експансію. Натомість американской автовиробник під загрозою конкуренції був змушений піти в інновації та рекламу. А Америка взялась переймати японський менеджмент — Кайдзен, зокрема дуже сильно в ІТ. З великою долею верогідності ви і зараз працюєте на проекті в якому використовується методи Кайдзен, як то : дейлі стендапи, канбан дошки, ретроспективи з пулами проблем та ідей і розбором пропозицій з голосуванням за ними, матриці ризиків тощо.

із яблуками наприклад де більша частина ціни це ціна «Привіт я Мак, а я ПС»

Взагалі невдалий приклад, забули що велика частина витрат це своя ОС та залізо, коли інші так багато в це не вкладають

Можна взяти ТТХ, експлуатаційні характеристик, подивитись салони в різних комплектаціях, ціну володіння, якість тех обслуговування і порівняти з конкурентами. Саме так японці мало не поховали американский автопром у 80-ті і продовжили експансію

Теж невдалий приклад, американці почали задивлятися на німецькі/японські машинки через паливну кризу. До цього якраз американські виробники маркентингом давили на покупців, щоб ті покупали корита почастіше та щоб двигун побільше був

Власна ОС насправді дивним чином дуже схожа на March та FreeBSD. Хоча так, напевно Apple вклались не слабо зокрема в портування драйверів виробниками та дизайн графічного інтерфейсу, хоча за великим рахунком це продовження робіт від NeXT та кубів. Залізо у Apple як PowerPC, Intel, AMD та Nvidia — так і тепер ARM швидше зроблено на замовлення, ніж власне. 2. Паливна криза просто стала спусковим гачком «японського вторгнення». Це якраз японці пішли в маркетинг коли захотіли прийти в інший сегмент ринку. Коли проводили маркетингові досліди, то американці які мали змогу купити автомобілі бізнес та преміум класу відповіли, що категорично проти купляти автомобіль з назвою Тойота, тому що ця назва в них асоціюється із машинами нижчого сегменту. Так для бізнес класу з’явилась марка Lexus. В цей сегмент теж не просто так японці подались. Рональд Рейган особисто надавив на японській уряд і примусив їх піти на «добровільне обмеження експорту», ну тобто на односторонні торговельні квоти. Це призвело до ще гірших результатів для американського автопрому, американські автомобілі були технічно безнадійно застарілими.

Підписатись на коментарі