Як робота у сапорті допомогла мені стати Business Development Manager

Привіт, я працюю у проекті Calmerry — платформі, що надає послуги психотерапії онлайн. Хочу поділитися своєю історію, як я з Customer Support Representative у відділі саппорту нашої групи компаній Qollabe стала Business Development Manager в нашому майбутньому єдинорозі Calmerry.

Цей шлях зайняв в мене 12 років, але на те були свої причини. За цей час я спробувала себе в різних сферах — від Risk Manager, потім Head of Billing до Treasury Manager. Завдяки Qollabe, яка всіляко підтримує розвиток своєї команди, я мала таку можливість. Я мала час знайти саме те, що мене драйвить, наполегливо працюючи та навчаючись. Сподіваюсь, моя історія надихне інших не боятися йти до своєї мрії та не здаватися, незважаючи ні на що.

Коли я усвідомила, що більше не хочу займатись фінансами та не мала чіткого розуміння, куди рухатись далі, мені було надзвичайно страшно ніколи не знайти свою професійну реалізацію. Я думала, що просто в один момент нівелювала роки наполегливої праці і набуті професійні знання і досягнення.

Переломним моментом став сеанс у психолога. Про це жахливо зізнатись, але майже десять років я себе гнобила за те, що була недостатньо прокачана/обізнана/скілова, концентруючись на негативі замість того, щоб просто змінити фокус і розвивати свої сильні сторони. Після цього сеансу я зрозуміла, що все роблю правильно і готова пожертвувати вищою зп і навіть набутим досвідом для реалізації свого потенціалу.

Коли я прийшла в Calmerry на посаду Brand Manager, у компанії на той момент не було стратегічних цілей і планів по розвитку B2B напрямку. Це було моєю ініціативою, проте, звичайно, це було б неможливо реалізувати без підтримки нашого фаундера і всієї команди. Мені дозволили виділяти робочий час на дослідження ринку і поставити на паузу мої основні завдання. Поступово B2B почав займати все більший відсоток мого робочого часу, а потім ми підписали перший контракт і вирішили все ж запускати B2B продукт. Так я змінила посаду на Business Development Manager, що, як виявилось, було підсвідомо моєю метою з самого початку.

Зараз я впевнена, що в житті і кар’єрі, якщо ти щось знаєш і вмієш, ти обов’язково знайдеш можливість це застосувати. Наприклад, одним з моїх перших клієнтів на новій посаді була фінансово-страхова компанія. Контракт був підписаний після першого і єдиного дзвінка, тому що я зрозуміла, що саме потрібно клієнту і розмовляла з ним однією мовою.

Звичайно, мій досвід роботи у сапорті дуже допомагає і сьогодні:

  • я навчилася чути потреби людей
  • зберігати спокій і врівноваженість у стресових ситуаціях
  • дипломатично вести переговори, враховуючи побажання клієнта і інтереси компанії
  • генерувати ідеї для покращення клієнтського досвіду

Що ще мені допомогло прийти до мети:

  • lifelong learning — я завжди була готова вчитися всьому з нуля, якщо знадобиться, зараз продовжую отримувати нові знання
  • робота з психологом — багато про це вже сказано, але ця тема все ще стигматизована у нашому суспільстві
  • наполегливість — не одразу в мене все було легко, я вигоріла, брала паузу, якийсь час взагалі не працювала, але все ж таки тримала у голові, що саме я хочу
  • підтримка компанії та колег — тут додаткові коментарі зайві. Це вже факт, що безпечне середовище та підтримуюче оточення — 40% вашого успіху

Які скіли треба розвивати вже зараз:

  • емпатія — must have для всіх, хто працює з людьми
  • адаптивність, бо допомагає зберегти внутрішню стійкість і підлаштуватись під зовнішні чинники і обставини
  • експертність, оскільки необхідно тримати руку на пульсі змін і нових трендів індустрії
  • креативність, щоб використовувати персоналізований підхід у партнерствах

Для багатьох з нас робота займає важливу частину нашого життя, тому, на мою думку, важливо займатись тим, що мотивує і знаходитись серед людей, які допомагають тобі розвиватись і досягати нових вершин. Так зазвичай стається, коли всі працюють на спільну мету, де успіх компанії залежить від успіху кожного члена команди.

І наостанок декілька особистих порад від мене:

  • слухайте себе і залишайтеся вірними своїм принципам
  • будьте сміливі і не бійтеся виходити з зони комфорту
  • працюйте на результат, і водночас кайфуйте від процесу
  • не коріть себе за помилки, а цінуйте набутий досвід
  • не зупиняйтеся на шляху до реалізації своїх мрій та амбіцій



👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі