Чи піклується ваша компанія про ментальне здоров’я працівників?

Робота багатьох айтівців — це напружений графік, овертайми та тиск дедлайнів. Додаємо в цей коктейль війну, обстріли, блекаути й не дивуємось, що починає свистіти фляга та відлітати кукуха.
Тож поговорімо про те, як роботодавці піклуються про ментальне здоров’я своїх працівників.

Знаємо, наприклад, таке про Grammarly:

А у вас як? Чи звертає взагалі ваш менеджмент на те, в якому стані працює команда?

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Не знаю чи справжні то були психологи, але за 15+ років на галері мені дівчата — HR дуже допомагали.
Приходиш бувало до них і кажеш: «Не можу я більше себе примушувати копирсатися у цьому перегної! Краще поставте мене джуном — але на новий проєкт.»
І вони відразу ТАК вмовляють, стільки аргументів:
«Ти ж наш найдосвідченіший спеціаліст — ніхто інший той код навіть розібрати б не зміг!»
«Компанія ж тебе так цінує, тобі кожного разу рік почесні грамоти на новий рік дають».
«Клієнт тебе особисто знає — якщо проблеми то тебе першого кличуть, бо знають що ти усе виправиш.»
«Ми розуміємо що ти хочеш на новий проєкт — але нові проєкти, які приходять — вони такі прості що там тобі робити нічого.»
«Ти перший у черзі на ротацію — як тільки буде гідна тебе вакансія на іншому проєкті — відразу тебе переведемо».
І хоча після цього нічого не міняється — але як це підвищуює самооцінку, коли дівчата тебе так хвалять! Можна тішити себе думками що я не просто так пірнаю у гівно — а роблю роботу, на яку більшість не здатна чи не наважилася би. Такий собі девелопер — рятівник!
Доречи про мотивацію:
youtu.be/xqeyw44PSvU?t=3923

Найогидніші маніпуляції це саме через лестощі

Ну якщо порівнювати з буржуйськими країнами, де кожен працівник завжди живе наляканий можливим звільненням, бо не так вклонився босу — індусу...
Я неодноразово чув як у нас менеджери ненавидять цих зажравшихся, «токсичних» синьйорів. Бо його звільниш — він завтра вже на +500 працює навпроти. А у тобі десь заміну шукати. А не знайшов — клієнт незадоволений — менеджера показово виженуть. Благо на менеджерів черга охочих стоїть.
Мене завжди тішило що це Я потрібен галері, а не вона — мені. Отже хай думають як мене мотивувати. Лестощі — не самий поганий варіант.

як це підвищуює самооцінку, коли дівчата тебе так хвалять!

Як же це бридко так маніпулювати🤮
А потім ще сильніше вдарить по самооцінці коли випадково почуєш їх справжні думки

А какая разница? Если им нужно, чтобы работа была сделана, а работодатель за это платит, то пофигу кто, что думает.

пофигу кто, что думает

Тому що навіть на роботі повинні бути нормальні людські стосунки, в які не входять лестощі аби змотивувати працівника пірнути в гівно

работодатель за это платит

Виходить що не платить чи платить мало, інакше ейчарок не підсилали б

Виходить що не платить чи платить мало, інакше ейчарок не підсилали б

У цьому і є проблема гнилих ентерпрайзів. Стара система не може приносити стільки профіту, аби платити девелоперам багато. З іншого боку — якщо набрати дешевих девелоперів то вони не зможуть розібратися у гівнокоді.
Тут потрібні люди особливого складу — ті самі, які б на заводах працювали по 40 років за грамоту та медальку. Ще й раділи б що мають стабільну роботу на усе життя.

За чотири роки не було жодного work life balance. Кожен раз як ФОП дбаю про ментальне здоров’я сам. Всрато, але декілька місяців відпустки допомагають.

Я мітинги про це саме здоровя
І компанія відповідно платить купі шаройобів
Ще зеків колишніх підтримує

Так. Бронювання. Це найбільше піклування в цей час, що можна придумати, бгг

Маємо в штаті двох психологів (україномовний і англомовний) з необмеженим доступом для співробітників і членів їх родин;
Щомісячні вебінари на тему здорового образу життя, психології, контролю стресу, емоційного інтелекту, тощо;
Масажист і музичні уроки в офісі;
Компенсація спортивних занять;
Обовʼязковість відпусток;
Трекер настрою і регулярні опитування.

Щомісячні вебінари на тему здорового образу життя, психології, контролю стресу, емоційного інтелекту, тощо;

Біг Бос: — «Робота багатьох айтівців — це напружений графік, овертайми та тиск дедлайнів» (ні, але припустимо). Як нам знизити рівень стресу?
Ейчар: — Давайте може додамо ще більше беззмістовних таймкілерів — вебінарів про зож і таке інше?
Біг Бос: — О точняк!
Кодерки: — *здихають*
Ейчар: — Блін, шкода, ще стільки цікавих ідей було не реалізованих...

Компанія співпрацює з сервісом онлайн психологів/психотерапевтів/психоаналітиків. Є спільні години на всю компанію, які оновлюються раз на місяць (майже завжди згорає якийсь залишок). Сам не користувався, тому за якість не скажу.

Піклуються, підтримують, завжди допомагають та йдуть назустріч
dou.ua/...​s/squad-goes-on-vacation

не смішно)
нашому менеджменту похєрам.
держсектор.

Не звільнили) Вже непогано

Так. Цей рік у Printify це рік ментального здоров’я. Що для цього роблять:
1. Два додаткових Well being days, які можна взяти будь-коли щоб покопатись у собі або сходити в гори.
2. Раз у квартал воркшопи по медитації, здоровому харчуванню, психології, керуванню стресом
3. Не дозволяють працювати під час відпустки, овертайми також не вітаються.
4. В офісі є масажист (але офіс в Ризі)
Взагалі в компанії панує здорова атмосфера без токсичних керівників та безглуздих завдань. Кожен робітник matters, та може впливати на компанію, що мотивує. Повна прозорість дій та стану компанії

В нас був випадок. Працівника звільнили, а вже після звільнення ми дізналися, що компанія говорила з ним майже рік про цю ситуацію і найняла на півроку психолога. Не допомогло.

Ще не звільнили, і на цьому дякую :)

Це якась пропозиція в стилі «за все хороше, проти всього поганого»)) тут і зп вище середнього, і цікаві проекти і все разом, але як показує практика, все одно чимось доведеться жертвувати

то есть тратит ли компания деньги на психологов эйчеров и прочих бездельников?

Так, вони поставили нам тенісний стіл, ще є маленька качалочка, xbox і машинка для кави

Ніяк та й не вірю що психотерапевт чи ще хтось мені допоможе

Те що робить Grammarly непогано, а от вам мій рецепт компаніям, як підтримувати ментальне здоров’я своїх співробітників

— вчасно платити винагороду (краще вище ринку)
— цікаві задачі
— відсутність овертаймів
— можливість підтримувати ворк лайф баланс
— довірливі відносини між співробітником і компанією

1. Все ж таки життя не обмежується тільки роботою, й кукуха поплити може не тількі від овертаймів, а й від постійних обстрілів, наприклад.
2. Психотерапія дає ще й банальне покращення софт-скілів за рахунок розуміння своїх й чужих емоцій, прийняття себе й інших, навичок вирішення конфліктних ситуацій (в КПТ є прописані алгоритми дій при кофліктах, й як цьому навчитись, ніяких оцих «заздрощій до того що у батька була піська довша та ревнощі до мами» з мемів про психоаналіз). Враховуючи що у багатьох людей було виховання з відтінком совкового менталітету, то навіть за відсутністтю серьозних проблем, психолог може бути користним.

Я ж не виступаю проти психотерапії як інструменту подолання стресу, я більше про те що компанія зі своєї сторони може зробити так щоб стресу було менше.

А при правильній оплаті праці, співробітник сам зможе сплатити терапію

Тобто для джек-поту треба йти до якогось монополіста чи явного лідера в своїй ніші, який може дозволити собі все, відразу і надовго.

Якщо у всіх будуть цікаві задачі, то хто тоді робитиме нецікаві?

Нецікаві це доволі суб’єктивне поняття
Комусь навпаки можуть бути цікавими рутинні процеси

Кому більше заплатять.

Ага — тоді зворотній рецепт ти роби роботу одночасно : швидко, якісно та дешево.

Те, що роблять талановиті розробники Grammarly непогано, от вам мій рецепт співробітникам, як підтримувати сталий розвиток компанії, в якій працюють:
— не так часто просити підвищення зарплатні (краще рідше, ніж просять по ринку),
— братися за нецікаві задічі,
— працювати овертайм, якщо це потрібно задля виконання плана,
— приділяти додаткову увагу проєктам, ніж маловажливим персональним справам,
— бути лояльним до компанії.

— бронювання, шо до війська не забрали

Ну ти це, палку не перегинай)

Підписатись на коментарі