Найкращий маркетинг — це новини!

Найкращий маркетинг — це новини

1. Класичний сорт печива ОREO виробляють уже понад сто років. У 2012 році вийшла обмежена серія ОREO зі спеціальним смаком. Народ прийняв їх на ура. І що — виробництво класики згорнули? Навпаки!

2. Класику виробляють як і раніше. Але водночас як пиріжки штампують обмежені серії. Було вже випущено близько 70 таких серій — тобто нова серія приблизно раз на 2 місяці.

3. Народу це продовжує подобатися. У період з 2017 по 2020 рік продажі печива з обмежених серій зросли на 12%. А знаєте в чому прикол?

4. Прикол у тому, що за той самий період продажі класичних ОREO зросли на 22%! Тобто нові смаки не канібалізують — а збільшують продажі основного продукту. Але чому?

5. Та тому що люди завжди охоче клюють на щось нове — це тупо закладено в людській природі. А коли це нове пов’язане зі старим — згадують і про старе.

6. Проблема в тому, що все старе — яким би воно добрим не було — з часом забувається. Змивається потоком нового ;-)

7. Тому всьому хорошому старому потрібно періодично нагадувати про себе. Але не на кшталт «старий пердун все ще тут» — а у вигляді новин, що чіпляють.

8. Невже Еппл щороку випускає нові версії своїх айфонів, тому що технології за рік встигають настільки стрибнути вперед? Звичайно, ні! Це ретельно зрежисоване щорічне шоу для ефектного нагадування про себе.

9. Принадність у тому, що це не висмоктування щоразу нових приводів для новин із пальця. Це повторюваний метод створення новинних приводів. У Еппла — нові версії айфонів. У ОREO — нові обмежені серії печива.

❔ А в тебе це що?

Ще думки пишу тут: t.me/trend4u

👍ПодобаєтьсяСподобалось2
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Класичний сорт печива ОREO виробляють уже понад сто років
Прикол у тому, що за той самий період продажі класичних ОREO зросли на 22%!

OREO спонсор тероризму бо досі має бізнес в московії-росії!

Виробник Milka та Oreo скаржиться на несправедливий бойкот з боку скандинавських компаній:

Прибуток російського філіалу Mondelez International за 2022 рік становив 339 млн дол (+303% за рік), виручка — понад 1 млрд дол (+38% за рік). Бюджет країни-агресора компанія поповнила на понад 61 млн дол податків.

Підписатись на коментарі