Допоможіть обрати кросовер

Всім привіт! Недавно в мене виникла необхідність змінити авто і проаналізувавши свої потреби, зрозумів що мушу дивитись в сторону кросоверів. Але передивившись 1000 та 1 огляд і тест-драйв на ютубі, 100500 оголошень на авторії, я так і не зміг зрозуміти, що буде «топ за свої гроші».

Вхідні параметри:
1. Бюджет від 16 до 20 тис у.о
2. Високий кліренс та м’ягка підвіска
3. Невибавгливий в плані ТО (звісно що заміну розхідників по регламенту не враховуємо)

Хотілось би побачити ваш топ 5 кросоверів на вторинному ринку, а також короткий опис чому саме так. Можливому цей топік комусь спростить пошуки (ну або ж запутає ще більше :D)

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Додайте до 26куе і купіть новий мітсубіші аутлендер. Або трошки компактніший ASX. Будете мати нове авто на гарантії і без скритих дефектів. Купивши бу автівку за 20куе є висока імовірність докласти в її ремонт ще пару тисяч у перший же місяць-рік.

Мені з подібного Rezvani подобаються:)

Чергова тема для більших показів реклами з кросоверами мазда😎

Lexus lx470, только его нереально найти в нормальном состоянии и с нескрученым 4 раза пробегом.

Прикольна машинка, але забив в OLX — абсолютна більшість об’яв це їх розбірка :-(

Это гниющее, разваливающиеся корыта. Искали себе 100/lx в 2021 году, ценник за живой был в районе 22, все остальное — проблемное и/или гнилое

Да, уже их времена уходят. Но машина легендарная. А что взял в итоге,если не секрет?

мы хотели поменять рыбацкую машину mitsubishi pajero sport 1 (была куплена на двоих) на 100/lx, только чтобы на v8 покататься. После 2х месяцев поиска и понимания что нормальная стоит космос — решили что и так покатаемся на рыбалку. В итоге я до сих пор на мицике катаюсь, не успел продать

VW Tiguan 2, можна зекономити і взяти перший Tiguan рестайл, може бути що для тебе та різниця між ними не коштує доплати. Мотор 2л дизельний вважається одним з найживучіших в VW, але і бензиновий теж норм, є версії на 170 і 200лс, чого достатньо цілком, коробка автомат Aisin теж одна з найкращих, по цій комбінації конкурентів тупо нема. Ну може якийсь RAV4, але то мабуть дорожче буде або з більшим пробігом.

Погана машина. Жуки над лобовим, жуки біля пластику на задніх арках. Гуде підвесний та кардан після 150 000 пробігу. Валкий в управлінні.

То якого року авто що такі проблеми вилізли? В друга перший тігуан, йому 10 років і 140к км пробіг, ніяких жуків і нічого не гуде, ще в одного знайомого тігуан 2, питав відгук то теж ніяких нарікань. Сколи після камінчиків є, але вони не ржавіють. Валкість це взагалі мимо, як для кросоверів він один з найкращих по цьому параметру. В усіх авто є свої болячки, в тігуана це ланцюг який треба всім міняти десь на 100к-150к пробігу.

Був новий СХ-5 2020 року — чудова машина.
Новий в такому бюджеті не взяти, але биток того ж 19-20 року можна привезти.

Мені здається, що за 20 можна взяти новий Suzuki sx4 (s-cross) на автоматі 1.4турбо

Катаюсь на попередній з 2019 року, ще на атмосферному 1.6, горя з ним не знаю

Особисто я взяв Ford Escape SEL 2020 року. За все заплатив десь 18к. З приємного: багата комплектація, гарний зовннішні вигляд і досить економічний двигун 1.5 ecoboost (7.5л у змішаному циклі).
Якщо розглядати биток із сша, то я би ще глянув mazda cx5 свіжих років.

Так шось не бачу свідків сєкти ВАГів, буду першим. ))
Беріть SKODA Karoq.
Правда це верхній ваш діапазон.
З офіціалами лотерея. Можуть взять ДЕНЮХИ а зробити ... фігню. А можуть не зробити... нічого. Про шо дізнажтесь на іншому то в іншій філії ))).

SKODA Karoq

несумісна з

Високий кліренс та м’ягка підвіска

там навіть офіційний кліренс якесь непорозуміння.
ну і як у німця — жорстка

Бляха, точно. Кліренс меньший ніж в моїй octavia (((
Хммм

Суто для Європи.

як в одному відомому москальскому автоканалі на ютьюбі (де в цілому вважаю об’єктивними огляди), прямо там в Чехії, після презентації взали тестувати SKODA Karoq:
Дуже непогана автівка. але, пробували і з’їзжати з файного асфальту тут, у Чехії... крепко подумайте чи купувати Карок для нас (раші)

ну і ще з москальского — той же Нісан мав завод під пітером.
і — підвіску вони спеціально пом’якшували для раші, і теж, крім такої реклами є порівняння від москальских автоблогерів налаштувать підвіски кашкая для європи і для раші. не тільки попа — спина відчуває!

Але, треба зазначити що коли для власника м’якість не в топі, то тоді — можна миритись, заради інших властивостей.
Всі автівки мають якісь — недоліки. То вже питання «смаку» та потреб — що саме з плюсів авітвки переважає її мінуси.

для мене — важливо, так що навіть ще й на 70ому профілі ізжу, а не 65ому. Хоча й так м’яко було. (якось проїхався у лексусі седані. да, лексус трішкі м’якіший)
А як їздять на 55ому і на вагівській... — ну... кому джаз до вподоби, кому хеві метал :)

ще м’яка у субар, зазвичай.
пежо-сітроєн — теж кажуть ок. хоча там треба дивитись на її надійність.
ну і рено — навіть від дачії :) але не всякє, Captur — для Європи.

ну і, в темі про електричкі, кажуть що в них ще частенько м’яка, довгоходова.

це якщо пнєвмо не розглядати. але там — як ціна вже інша, так і надійність — нижча!

У жены Камик, я бы не сказал что он особо жесткий. Спереди вообще комфортно, а сзади посадка более вертикальна, там немножко жесткость ощущается. Можно нивелировать установкой мягкой резины, но мы не заморачивались, ездим по норм дорогам.

VAG Only !
VAG — FOREVER !
The best of the best !
There is only one choice — VAG !

Беріть октавію а8. 16см кліренс, як і в Карок. На бровки запригую легко. Великий багажник.

Asin акпп, балка позаду. Невибаглива тачка. Витрата 5л на трасі

Land Rover Freelander 2
Норм прохідність, і ТО не дороге, якісні матеріали якщо брати HSE макс комплектація
Маю 2.2 дизель на автомат коробці..і їде добре по трасі і по болотам себе чує файно.
Не така технологічна як всякі японці американці але проте має свій шарм

Дивився також який вибрати кросовер...хонду срв і мазду сх5 як конкуренти але в по параметрах яких я дотримувався фріл був краще
Думаю до 15к навіть знайти можна
А на решту собі доапгрейднути тачку і все

Suzuki Jimny щоб по розбитим дорогам було норм кататися.

розглядав його колись. він тільки для цього й годиться, і не для розбитих доріг, а для напрямків.
в іншому — жорсткій і тісний.
дуже спеціфічна машина.

для розбитих доріг вибір є більш зручних машин і сбалансованих автівок, у бік універсальності.
на що дивитися — кліренс, енергоємкість підвіски, міцність підвіски(в плюс — простота її ремонту), довжина її ходу.

дуже багато кросоверів мають м’яку, але неміцну підвіску. розраховану не на розбиті дорогі, а на латані. і якщо по розбитим — то ремонтувати її прийдеться часто.

німці і їх клони — так зазвичай — табуретки. як і сузукі.

німці і їх клони — так зазвичай — табуретки. як і сузукі.

Щодо сузукі, то це про джимні
гранд вітара, з мого власного досвіду, прекрасно пре 90-100 по роздовбаній танками дорозі, мозок не випадає)) і підвіска не розвалюється)

у тестя дві було. жорсткі як на мене дуже. йому ок.

а так да, сузукі міцні. зроблені просто. без вийо.

практичні автівкі, і по народній ціні для такого класу.

прекрасно пре 90-100 по роздовбаній танками дорозі

ну не знаю.

Дастер в мене дружина вибрала, із запропонованих мною. як проїхалась — все, закохалась зразу у м’якість. а на сузукі тестя виїздила чимало.
І зараз, коли буває тесть її підвозить (працюють недалеко) то — «нє, Дастер супер, ото ж Сузукі і неприємний в попу»

Забув написати, в мене була 3-door 2.4 короткобазна, може різниця у цьому

Може. Буває навіть що в різних поколіннях різні підвіски налаштуванням м’якість-крени, у одної і тої же моделі.

А в цілому Сузукі мені подобаються. Прагматичний вибір. І те що знаю крім особистих вражень, дуже пристойне по надійності авто.

mazda cx5 починаючи з 17 року

Renault Kadjar — можна знайти в районі 17-18 к залежно від стану, пробігу, комплектації ітд) ще раджу глянути на Scenic 4/Grand scenic 4. Технічно це не кросовер, але там теж високий кліренс. Ціна така сама

Если с салона, как раз хватит с налогами на Рено Сандеро Степвей с клиренсом и подвеской, плюс — климат контроль, круиз, парктроник итд . Брал механику, дизель. Проехал 20К, без проблем. Расход 5л — по городу, 4л — по трассе.
А по вторичному рынку, американские битые, но здесь нужен хороший механик. У меня знакомых механиков не было — поэтому взял новую. Не жалею

Зрозуміло, що не з салону, а на вторинному ринку, бо саме про вторинний ринок і питав автор

Вже таки каджар це на рівень краще за сандеро. З США я би не брав, хіба що мінімальні пошкодження, але кожному своє

Я жив десь рік біля майданчику куди звозили авто із США. мінімальних пошкоджень там не було — усі в гівно. Але наші умільці якось робили так, щоб зовнішній вигляд був наче тільки з салону виїхала (досі дивуюсь). Хоча може хтось із США і пригоняє нормальні тачки. ХЗ
Б/У досить специфічний ринок — краще брати ті, що куплені в Україні і не у перекупів. Також обов’язковий техогляд в СТО яке вибериш ти.
Ну і по механіку — пофіг який механік якщо раптом на твою тачку не виявиться запчастин. Тому треба перед покупкою дивитись наявність запчастин хоча б для ходової та вихлопної систем (усілякі примочки для планового ТО є завжди якщо це не якась там диковинка для ринку)

Ну 90% авто биті сильно або в гівно. Але можна вибрати і попадаються такі, де кілька елементів всього, бампер ітд. Вінкод і bidfax в поміч. Ну і навть так це ризик і лотерея, майже завжди щось спливає, що не видно на фото ) тому 15%± я би закладав у вартість

каджар це на рівень краще за сандеро

Эти тачки разного класса, чтобы их сравнивать. Вопрос был тачка за 16-20к, вот новый Степвей под ТС требования подходит.
По БУ, если у ТС решено, где он будет ее ремонтировать, почему бы и нет. Вот для нового Рено есть в гарантии фишка — где то на трассе машина заглохла, звонишь по горячей линии в Рено, к тебе приезжают, даже если у тебя закончится бензин. А вот с БУ случится такое, придется решать проблему самим.

сильно маленький бюджет и не понятно как ты определил что тебе кроссовер нужен, он же не рыба, не мясо

простите, в следующий раз от 100 будем лимит ставить

я не виноват что они дороже стоят, можно и за 10 грн хотеть кроссовер, 20к это экономкласс б/у, либо 15+ лет

20k — це CX5 2014-2016, Q5 2013-2014, X3 2013-2014. Далеко не економ клас і не 15+

10 летние увалы, особенно гнилая мазда, ну и как бы ты берешь верхнюю планку бюджета, при этом игнорируя первоначальный вклад в ремонт, не говоря уже о последующих. я же написал что можно купить и спокойно ездить, не добавляя еще до 5к расходов в первые полгода владения. если отбросить все нюансы и просто смотреть на цифры, то ты прав, если смотреть реалистично, то ты превысил максимальный бюджет на 20-30%, там действительно десятилетние авто и относительно новые б/у среднего класса

10 летние увалы

Аналогічно можна було написати і про 5-ти річні «ували».

ты берешь верхнюю планку бюджета

Як раз середнє. Якщо брати по верху, то кожен з запропонованих варіантів може бути на рік-два молодше.

я же написал что можно купить и спокойно ездить, не добавляя еще до 5к расходов в первые полгода владения

Можна взяти авто якому 3 роки, і воно за півроку зʼїсть 5к$, а можна і 10-ти річне авто і горя не знати. Це б/у ринок, і тут завжди є такі ризики.

если отбросить все нюансы и просто смотреть на цифры, то ты прав, если смотреть реалистично, то ты превысил максимальный бюджет на 20-30%, там действительно десятилетние авто и относительно новые б/у среднего класса

Можна приклади?

Можна приклади?

да, зайди на любой сайт с продажей б/у авто

Я навів середній клас авто ~18к до 10 років, якщо докинути 20-30%, то можна взяти перелічені авто на декілька років новіші

Nissan Rogue|Xtrail — зручна, вмістка, живуча.

Це майже одна й та сама машина.
В Хтрейлі є тільки переключатель режиу приводу — 2wd, auto, 4wd.
А рог завжди на ауто. В іншому вони майже ідентичні.

Не определены важные условия для выбора машины — размер семьи, кто будет ездить? Сколько человек? Животные? Где машина будет ездить — город/трасса? Планируемый годовой пробег? Наличие официального сервиса?
Ну и пример — в 2020 выбирали супруге новую машину, планировали перебраться жить в пригород — в результате купили ей Шкода Камик, ручка, дизель 1.6tdi. Расход солярки на трассе — 3.3 литра, просто сказка.

ручка, дизель

Ти б ще з велопедалями їй купив

Мехагіка для хайвею і трак драйверів
Менше пвльного.

А так рудимент

А dsg — ще менше пального

пального менше, але цю різницю потім доведеться повернути за ремонт dsg :)

ДСГ — Два Сцепления в Год. Не, там печальный агрегат DQ200 предлагался, не вариант.

Та наче ж вже років 10 як неактуально і зараз вже все ок?

Я вже бачив людей з відміткою 78 в правах, але таких все ж меншість:)

Права можна й повноцінні
Але навіщо мучитися

Ну по Києву то ще можна сказати «мучитися», але по області взагалі не напрягає
Але наступне корито точно буде на автоматі, механіку потерплю хіба що заради чогось цікавого типу Civic type R:)

Жена любит и умеет ездить на механике. Завидуйте молча :)
PS. Дизель плюс мкпп — это был ее осознанный выбор. Или кто-то всерьез полагает что любимую женщину против ее воли на такое можно уговорить? :)

Если жена захочет КРАЗ — куплю ей КРАЗ :).
Но она захотела новый Камик. На ручке. Дизель пошел бонусом. На трассе красота — 1800 rpm при 110км/ч, едет быстро и тихо :)

Я катаюсь на Honda CR-V другого покоління з повним приводом. Стаж водіння взагалі у мене ніякий. Взяв у знайомого як своє перше авто щоб не шкода було.
Їздити досить комфортно. По прохідності претензій нема — заїхали у Закарпатті як то кажуть по навігатору на стрьомну гірську дорогу і проїхали її без проблем.
Двигун у них кажуть невбиваємий. Боюсь за коробку, але поки без претензій.
На СТО сказали що досить маленький редуктор у них для заднього приводу як для кросовера.

Ти мабуть з чимось перепутав. Махінка не маленька.

Вперше від тебе таке чую скільки відгуків та оглядів не передивився завжди сурові мужики користуються.
Ну і фіг з ним — місця там дофіга навіть з моїми 1.90. І усім пасажирам (3 людини ще з них підліток, дружина і динита 3 роки) влазять і почувають себе комфортно А багажник то казка порівняно із седанами — дофіга місця просто. Там навіть столик у багажнику є в комплектації :-)
Плюс повний привід, потужний двигун фігаче норм так. Взяв вбивати по різним лісам та горам бо любимо там мандрувати — проїсжає без проблем.
А ти про які версії кажеш взагалі? Може потім вони трохи попортились.

Я тежтпоміщаюся
І на передньому і на задньому
І багажник більше всіх мазд і тойот цього класу.

Але з досвіду сша

Тьоті на такому їздять якщо без дітей чи одна дитина

Потім на хондіт одисеї (MPV) чи великому SUV

Дяді седани
Абож для фанатів джип чи пікап

Перефразую мабуть

Сімейний автомобіль до 3х чоловік
Яким найчастіше керують жінки

Прикольно і дуже дивно. В європі жіночий автомобіль це якісь малолітражки або там сітроєни C3/4. Усе інше чоловіки в основному. Та і тачка реально велика — простору більше ніж багатьох седанів.

Там навіть столик у багажнику є в комплектац

Цікаве маркетингове тагретуванея.
Мабуть на україну

А індусам продають 3х рядною комплектацією

Мабуть на україну

Найдивніше саме у цьому авто що це комплектація для США, Європейців столиками облідили. Але куплялась вона у офіційного диллера в Україні — у цьому впевнений на усі 100% бо купляв у доброго знайомого, якого я знав ще коли він її із салону привіз і в мене є усі її доки.

мабуть з чимось перепутав

CR-V с HR-V. Их все почему-то путают.
А так — да, HR-V — небольшая женская машина. CR-V же — довольно немаленький и неплохой кроссовер. Но найти их за адекватные деньги и во вменяемом состоянии не так уж легко.

В україні такий стереопип

Собі сомпакт сув
А дружині мікро сув чи матіз

Хоча на практиці багажники дружині треба

Компакт сув

Те що жінкам треба маленьке то український стереотип

Ще мабуть залежить де живеш
У великому місті пікапам важче

А який ж у вас розхід на ній? Там гідротранс. на 4 передачі?

Я вже майже 2 роки катаюсь на Chery Tiggo 7 PRO. Пробіг по місту — 30к, 3 регламентних ТО пройдено.

Бюджет — 869500 новий в максимальній комплектації (з панорамним люком).

З поламок за цей час — заміна 1 лампи стопа (замінено самотужки), і заміна дзеркала на самому початку війни (25.02 хтось з ноги вивернув праве дзеркало так, що воно на проводках трималося. Тільки з-за того, що військовий стан і логістика комплектуючих з Піднебесної була ще не налагоджена — довелось їздити півроку з дзеркалом, скріпленим скотчем і остатками кріплень.

Я чесно кажучи не експерт у автівках, але як «поповозка» для родини кожен день по маршруту Вишневе-Київ-Школи-Магазини-Парки-Вишневе, як на мене, цілком топчик за свої гроші. І виглядая ззовні дуже недурственно, але це справа смаку звісно. Всередині теж все на висоті, жорсткого пластика обмаль, але і кожі не знайдете. Китайці змогли зробити інтер’єр так, що відчуваєш себе у машині класом вище...

Кліренс достатній, щоб без проблем забиратись на будь-які бровки. Підвіска дозволяє взагалі не помічати лежачих поліцейських на швидкості 40 км/час.

Їсть бензину 11 літрів/100 влітку і 8-9 літрів/100 попередньої зими. 92 бензин п’є без питань (коли був бензоколапс, доводилось лити що дають), розход трохи більше (1-2 літри/100), а так 95 Euro ANP/KLO зазвичай.

І все для комфорту — двозонний клімат у жару дозволяє відчувати прохолоду, пічка взимку гріє, за руль з підігрівом окрема подяка китайцям. Сідіння з підігрівом (всі, а не тільки передні), але спинки без підігріву. Влітку, якщо не вмикати клімат, екокожа досить парка, і швидко становишся мокрим. Тож клімат при жарі маст-хев. Взимку навпаки, таке відчуття, що ця екокожа зберігає тепло.

У свій час обирав поміж нових кросоверів, так Tiggo у своїй ціновій категорії і трохи вище залишив всіх далеко позаду.

Ой
Згадав яке воно
Давно не бачив

Клон рав 4

Дивіться на ютубі SumyRacingTeam, там постійна рубрика «топ кросоверів за Х уе»,
варіантів повно, можна навіть трохи докинути і купити щось нове тіпа Рено Колеос, тому що ринок бв авто зараз не дуже.

«топ за свої гроші»

у кожного свій, комусь одне підходе, комусь інше.

Саме так але до війни. Там був чувак який хвалився що вдало купив х6 за <20к. Цікаво було б почути досвід експлуатації.

Jeep compass 2018+.
Біток зі штатів. Або тут на вторинному ринку. Цена якість дуже норм

Джипи ламаються
І бачив чк горять на узбіччі хайвею

Як танки
Бензопрлвлд протирається трубочка

Схоже на рандомний коммент заради комменту. Всі авто ламаються и попадають в ДТП. В Jeep доволі надійні мотори 2,4 та 3,6, норм салон. Я сам зараз шукаю гранд черокі. Але він не в бюджеті топік стартера. А компасс в бюджет норм вписується.

у джипа действительно в среднем качество невысокое, возможно часть моделей проблемные типа вранглера и поэтому такое отношение к марке в целом

Так
Горіли 2ивранглери

Гранд черокіипроклинають всі знайомі хто мав

Нєєє
Джип в сща це для фанатів
А так саме ламке гівно
І сервіс ніякий

Мабуть як жигуль
Нашим не звикати а буржуй плачуть

любое японское говно, которое по цене и датам выпуска попадает в ваши требования
можно даже какое больше нравится по цвету

Згоден
Дивитися не тільки бренд а й країну де зібрали

Subaru Forester/ Outback 2019+. Серед плюсів крім комфортної підвіски ще гарний огляд завдяки великим вікнам, радіус розвороту трохи менший ніж у конкурентів.

І двигун опозиційний
Стабільніше на дорозі

Чесно кажучи я не помітив особливої різниці в звичайних умовах.

аутбек 2019 не влізе в бюджет, навіть якщо брати битий перебитий,
і я б не сказав що субару не вибагливі до ТО

ТО так само як в інших повнопривідних кросоверах, багато клубних СТО, росхідники дешеві і розповсюдженні бо підходять на різні покоління. А от стосовно ціни — так, в Європі ціни на Субару чомусь сильно завищені.

да и на запчасти цены на субару кусаются

Подивись на Dodge Journey 3.6 19-20 років

Він і після 3х років як рено логан

І воно MPV
Не кросовер

Це ти в енторнетах начитався? Теоретик?

І воно MPV
Не кросовер

Що там виробник каже, то пофігу
Ти просто не вмієш у дак тайпінг))

Тоді вже краще крайслер пасифіка чим отего

Тоді вже краще крайслер пасифіка чим отего

От це вже стовідсотково мінівен. Зсувні двері дуже на любителя, та й кліренс там замалий. Ну й цінник за 19 рік вже не влізає у межі ТС.

там все добре, і по якості, і по безпеці, і по розгону, і нічого не летить, +7 місць.
а заливаю взагалі спиртовий бенз по 37грн.
по ціні=якість=7місць — альтернатив немає.

У джорні ніякий кліренс, і задовга занижена морда. Це роздутий вверх седан а не кроссовер.

VW Tiguan Gen2 рестайл (Gen3 заходять трохи більше за 20к) — купив татові такий нещодавно, він дуже задоволений.
є повний привід, є дизель, є бензин, загалом комплектація на будь-який смак.
і порівняно зі згаданим нижче Дастером — дизайн цілком хороший.

можна ще глянути на Ford Escape, але інтерʼєр жахливий і підвіска більш табуреточна порівняно з Тігуаном.

Я б в такому бюджеті цілився б на Renault Duster — з повним приводом норм проходимість, невибагливий і не буде надто старим щоб задовбувати і їсти гроші ремонтами, явний мінус — дизайн.

Якщо треба кросовер тільки щоб місця побільше було — можна подивитися корейців чи дешевих японців

Підтримую, чоловік відкатав на Дастері 1-го покоління 200+ тисяч і навіть після такого пробігу авто було в ідеалі, не рахуючи незначних проблем з кузовом після ДТП. Нічого ремонтувати не довелось, тільки ТО згідно регламенту. Брали новий, простенької комплектації і з переднім приводом. Ходять чутки, що наступні покоління більш проблемні.

В плане безопасности у Duster совсем печально: всего 3 звезды по Euroncap. В современном автомобильном мире это дикость.
Древнющая платформа, на которой построены также Sandero, Logan и много чего ещё, при относительно несильном ударе складывается как гармошка.
Фото после ДТП в сети предостаточно. За 20k хотелось бы что-то получше в плане безопасности и не такое страшное. Отдать 20k за Logan с чуть раздутым кузовом при наличии других вариантов — как минимум неразумно.
P.S. Я бы попробовал за 20к найти Skoda Karoq. Тот же VW Tiguan, только свежее и дешевле.
Из плюсов: ликвидность, безопасность, клиренс, управляемость, экономные и надёжные двигатели.
Вот только пробег будет как минимум 100k, но по совокупности факторов оно того стоит.

Навряд чи люди які сиділи в дастері порекомендували б його, всередині це просто жесть, салон рівня таврії. За такі гроші хотілось би якогось мінімального комфорту, але схоже що це машина не для цього.

Так у автора бюджет маленький для всіх хотілок — йому і проходиме, і щоб тільки розходники міняти, а з комфорту його тільки підвіска цікавить, що доволі суб’єктивна штука, тому why not:)

Бюджет не маленький, для вторинного ринку це нормальний бюджет.

Не згоден, тут он половина рекомендацій це або авто 10+ років, або битки, бо бюджету бракує

М’якість не суб’єктивна штука, а об’єктивна, тому що її можна виміряти у числах :)

Потреба в ній так, суб’єктивна.
Тому якщо ретельно шукати за цим критерієм — шукай ту якої тобі достатньо. А далі — дивись на інші параметри. Навіщо тобі властивість Х краща, аніж та що тобі достатня

Ну обʼєктивно можна виміряти, але в більшості випадків оцінюють таки субʼєктивно на рівні «ця мʼяка, а та от ні» і у кожного свій порог мʼякості:)

і у кожного свій порог мʼякості

це я і називаю — потребою.

як підписаний на європейський фан-клуб власників дастерів — бачу за що і там його люблять, і міняють на новий — дастер.
по фоточкам що постять, зрозуміло за що :)
від Британії до Іспанії, та від Польщі до Греції.

не «за салон» звісно. я називаю салон Дастера — аскетично селяньским :)
Хоча сидіння в нього — в цілому ок. у китайців частенько гірші.

а у місті, на доброму асфальті, отой кожний, просто не помітитить об’єктивно кращої м’якості.
і правільно зробить тоді, що вибере за більш важливими для себе критеріями.
нашо вона йому, ота м’якість у місті. а тим більш на трасі, з її кренами?

це так само як з питанням повного приводу. він тобі треба? точно?
щоб авто було важчим і більш палива їло?

100%
Машина повинна просто закривати потреби, якщо вона не для фану, хоча і фан це теж потреба:)

з того що можу сказати про тусовку автовласників:
фанами в ній стають частіше після придбання якогось авто, а не до.

тобто фани авто — це зазвичай по принципу: Це моє! А тому — найкраще!
ну або — престиж.

«хіпстер» купить сітроєн заради дизайну. «щоб перед хлопцями не було соромно»
«мачо» купит крузак заради того ж — «щоб перед хлопцями не було соромно»

а що там у сітроєна з дизайном такого заради чого його купувати?

Як на мене пежо-сітроен в своєму ціновому сегменті дуже симпатичні на фоні конкурентів.
Якщо міряти в абсолюті, не дивлячись на вартість, то звичайно вони не найкращі

як на мене — теж. у них є стиль. яскраво примітний.
а от того німця від корейця — відрізнити можна коли дуже приглядатися.

то звичайно вони не найкращі

так. але, у контексті — в них давно політика — комфортність. їх підвіски — значно комфортніши за німців. хоча й — алюміній... питанячко скільки кілометрів виїздять по латаній-перелатаній дорозі «з окопними поліцейськими» і слідами «вибухів».

як один автооглядач навіть видав гіпотезу — у Франції дороги в цілому гірші чим у Німеччині.

ну, як ви не помітили старання їх дизайнерів — то нічого :)

та я їх не розглядав особливо і у нас тут вони рідко зустрічаються, але декілька разів попадали в прокаті, і щось не помітив у них якогось особливого дізайну.

все є в оглядах. в чому він особливий ,і так далі.

я теж до поезії та образовотворчого мистецтва байдужий. що тільки читаючи критиків — узнаю що є якась різниця, і оте круто, а те ні.

правда дизайн від сітроєна бачу :)
а у бмв бачу тільки радіаторну решітку. всі інші відмінності — не бачу.

Я про фан в сенсі не бути фанатом, а про авто чисто для задоволення)

а, ну це да.
мене дружина постійно зупиняє, лізти у якись говна своїм дастером.
я й не те щоб лізу, але ж — та які то говна, проїдемо ж! (я ж бачу на ютьбі реальні говна. куди лізуть)
і у захваті, як проїзжаю :)

останні рокі правда спрацьовує від неї — мити ж потім прийдеться!
ну да, оце їхати потім, мити... ок, не лізу, по OsmAND щось намальовано в об’їзд.

траса мені нудна. ну 160, ну і шо? ну ок, це я більше не хочу, шумить вже занадто Дастер, і вітер свистить, і двигун чутно. ну 200 — яка різниця? траса ж — суцільний асфальт, нічого цікаво на ній нема. як у ком’ютерних іграх 90их.

так що — кому шо до душі :)

Тут питання — що кому треба. Кому треба розглядати салон, так, Дастер аніяк не згодиться.

Про гроші за Дастер не зовсім зрозуміло. Є щось дешевше з такими характеристиками і властивостями як Дастер?
Мені така автівка невідома.
по таким підберіть і порадьте, що б як у Дастера:
-Довжина.
-Об’єм багажника.
-Кліренс
-Геометрична прохідність
-М’якість підвиски, довжина її ходу
-Вартість типових для автвівок ремонтів.

Я коли шукав нічого й близько за ціну Дастера не знайшов. Може що з’явилось, бо теж не знаю зараз.
Дастер по суммі властивостей і ціні — живе в якомусь свому класі, чи для специфічної цільової аудиторії.
Знаю тільки — Jeep Compass Trailhawk з такими ж, близькими інтегрально, властивостями.
Але ціни трохі інши в нього.

І все. більш таких автівок просто не існує.

Дастер це мікроскопічно маленька машина, комфорт на рівні лади

Так, за 190 см позаду не дуже возити. Хто його розглядає повинен враховувати.
а як попереду сядуть такі, і крісла зручно посунуть для себе — то все, позаду вже і для звичайного зросту у «170» буде не дуже.

У компактності інші переваги.
ну і по аналогам за розмірам — другий ряд у Дастера відносно зменшений заради збільшення об’єму багажника.

У компактності інші переваги.

Якщо компактнфсть перевішує потребу саме у кросовері тоді Fiat 500.

він жорсткий. і в салоні десь як Степвей.
Дастер просторніший.

і кліренс в нього — 165. сміх один.

As of my last knowledge update in September 2021, I can provide you with a list of five compact SUVs that were popular in the $16,000 to $20,000 price range at that time... /sarcasm

Підписатись на коментарі