Volia GPON, байдужість CEO та брехня оператора

Проблема вирішена!

Інтернет провайдери переходять на GPON, пропонують «Інтернет без світла», акційні тарифи, спеціальні пропозиції, але Volia пішла ще далі — обіцянки-цяцянки або брехня задля підключення. Обіцяли 200 грн. за гігабітний тариф з 13 місяця користування.

Мене ввели в оману, надавши неправдиву інформацію: про швидкість та вартість тарифу з 13 місяця користування (обіцяли 200 грн. за гігабітний тариф).

Щодо цієї проблеми спілкувався із CEO Шелембою Михайлом, питання не вирішено.

Скріншот останнього повідомлення до CEO: imgur.com/a/uOPVVaT

Суть проблеми:

1. 21.07.2023 о 16:51 працівниця Волі Валерія у телефонному режимі запропонувала мені спеціальні умови: гігабітний Інтернет по технології GPON за 200 грн. в місяць з 13 місяця користування послугою. Я повідомив їй, що на офіційному сайті компанії такий тариф відсутній і що коштує значно дорожче, але вона сказала: «Ми з акційного відділу пропонуємо спеціальні умови.

2. Я спілкувався з Валерією багато разів, вона постійно підтверджувала свою інформацію про вартість 200 грн. в місяць за гігабіт.

Зі сторони Валерії була оферта, з моєї — акцепт. Навіть в день підключення (24.07.2023) вона озвучила вартість «гігабітного» Інтернету з 13 місяця користування у розмірі 200 грн. в місяць.

3. 28.07.2023 о 13:04 Ірина з відділу скарг мені підтвердила, що оператор надала недостовірну інформацію про швидкість і вартість тарифу: підключили тариф не «гігабітний», а тариф зі швидкістю 100 мегабіт у секунду + додаткову послугу яка дає «гігабітну» швидкість лише на 1 рік, потім ця послуга відключається, швидкість стає 100 мегабіт і тариф коштує 200 грн. в місяць і що потім мені буде потрібно обрати тариф серед доступних на той момент для підключення.

Як зазначила Ірина: «Ми не можемо знати що буде через рік, тому запропонуємо вам вигідні умови, а 200 грн. за гігабітний Інтернет не можемо підтвердити з 01.08.2024».

5. У письмовому зверненні через контакт центр я описав цю проблему, однак мені надіслали відписку в якій відсутня відповідь по суті звернення.

6. Чекаю трохи, можливо менеджмент Volia зрозуміє що потрібно відповідати за свої слова.

7. Письмовий запит до Volia, їх відповідь та всі записані розмови будуть надані як доказ введення споживача в оману.

Станом на 31 серпня 2023 року моє питання не вирішено.

Провайдер не може надати підтвердження, що з 13 місяця користування послугою (як мені було повідомлено за телефоном) у мене буде гігабітний Інтернет за 200 грн. в місяць.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Шановний, maretty.
Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Я надіслав вам у приватне повідомлення мою електронну адресу. Будь ласка, напишіть мені та ми неодмінно вирішимо ваше питання.
Дякую.

На електронну пошту надана інформація, прошу переглянути.

31.08.2023 о 20:06 спілкувався з Валентиною. Так і не зрозумів суть дзвінка. Вона не володіє інформацію, чому Ваша компанія мені запропонувала вартість тарифу 200 грн. в місяць з 13 місяця користування а потім відмовляється це надавати.

це нормально для компашки — в них це давно прийнято))) за свої слова вони не відповідають!!

Пошукайте тут на форумі ще топік про волю і стане усе зрозумілим. Тікайте звідти, але при цьому вимагайте письмову довідку із печаткою що договір РЕАЛЬНО розірвано.

В мене в будинку тільки Volia пропонує GPON. При відключеннях — буде працювати. А обіцяний гігабіт за 200 грн. — гарна ціна.

При відключеннях — буде працювати

Я б додав «можливо».

Про розірвання договору і печатку — суттєва порада, мене це врятувало від бюрократії. У мому випадку вже через рік після відключення почали з’являтись погрози колекторами у поштовій скринці. Виявляється, ще 2 дні після того як я з ними розірвав договір і віддав їм їхні цяцьки-роутери, із одного кабінету до іншого у них йшла заява, за цей час «нарахувалось» 15 грн «боргу», а ще 5 років я був на холодному прозвоні про підключення. Воля є дуже проблемним провайдером, краще з ними справи не мати. Доплатіть якомусь місцевому провайдеру на прокладання оптики і не морочте собі голову з «Волею», з ними повно брехні, як по швидкості, так і по трафіку, так і по поводженню з персональнимим даними.

Так всі умови і тарифи прописуються в договорі, а не в розмові з оператором (ще й напевно на аутсорсі).
Переглянули договорів — не сподобалося — не підписали та й по всьому.

Тільки сьогодні ці чудаки наярювали. А так стандартно раз в 2-3 місяці їх диво пропозиції.

Від волі треба триматися десь так далеко як від москалів. Людей з колл-центру шкода, але треба відразу їх відшивати, не ввязуватись в розмову (як циганів)

Ви хоча б відгуки в інтернеті про волю спочатку почитали, перед тим як підключатися. Та навіть на цьому форумі, ось dou.ua/forums/topic/36572

Підписатись на коментарі