Використання LiFePo4 акумуляторів зі звичайним інвертором

Привіт! Підкажіть, будь ласка, які можуть бути наслідки, якщо використовувати інвертор Volt Polska Sinus Pro з LiFePo4 акумулятором, якщо відключити зарядний пристрій (там є окрема кнопка для цього)?

Так, я знаю, що формально виробник не рекомендує, але, як я розумію, це в основному пов’язане з несумісністю алгоритмів заряду AGM та LiFePo4 (хоча, десь бачив, що деякі BMS можна перепрограмувати, щоб заряджати пристроями для АGM батарей)

А ось що поганого може статися в режимі розряду?

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

LiFePO4 у зв’язці з ДБЖ для AGM акумуляторів має дві з половиною проблеми:

1) індикатор розряду вийде з чату. Розряд виглядає як довгий-довгий спад з 90 до 80%, а потім дуже різко останній відсоток заряду буде мотати до 20-30%
2) поріг спрацювання захисту BMS від перерозряду вищий, ніж налаштування ДБЖ для свинцевих акумуляторів. Це означає, що батарея вимкнеться на ходу при повному розряді, і матиме на своїх клемах 0.
Більшість ДБЖ стартують свою системи від напруги батареї, і потім вмикають заряд, тому без прикурювання зовнішнім блоком живлення чи акумулятором, система навіть при наявності 220 у розетці може не стартувати.
Цей недолік, заодно з малуватим струмом заряду ДБЖ, можна пофіксити, якщо ззовні паралельно до батареї накинути ще один CV/CC блок живлення, виставлений на напругу 13.5 вольт. Щось типу такого: www.meanwell.com/productPdf.aspx?i=17
3) За замовчуванням, балансири у BMS у LiFePO4 працюють лише у режимі активного заряду, якщо батарея стоїть рік без роботи, а не постійно циклюється, і елементи не дуже якісно підібрані, вони можуть трохи порозбігатись, це приведе до зниження ємності і вимикання при глибокому розряді при більш високій напрузі. Фікситься правильними установками BMS, на балансування у стані спокою.

Сам заряд проблем практично ніяких не викличе, хоча бажано, якщо інвертор має налаштування типу свинцевих акумуляторів, перевести його у режим для Gel замість AGM.

Купіть окрему BMS і включіть в розрив між акумуляторами і інвертором. Вона відключить батарею у випадку, якщо напруга хоча б на одному елементі впаде нижче норми.

Дякую, але ж в акумуляторі є вбудована BMS — в неї нема такої функції?

Залежить від аккума. Я збирав сам із окремих елементів, то там не було. Якщо це вже готова батарея — треба питати виробника, якщо BMS вже є, то звичайно, що вона буде слідкувати за перерозрядом.

Підписатись на коментарі