Яким ви бачите свій майндсет — продуктовим чи аутсорсним?
Вітаємо, спільното!
Коли українських айтівців порівнюють із їхніми закордонними колегами, то часто говорять про майндсет. Різницю між продуктовим й аутсорсним майндсетами детально обговорювали в одному з випусків тестувальницького подкасту «Питання якості».
Також фаундер Djinni Макс Іщенко в DOU Подкаст № 39 пояснював, чому здебільшого не розглядає кандидатів з аутсорсингу чи великих команд:
«Коли людина каже, що задовбалася у великій команді й тепер хоче в маленьку, щоб розвивати продукт, — то це часто самообман. Вона приходить до тебе й дивується, як багато треба робити. Недостатньо просто показати презентацію і заявити: „Ось це наш план“. А коли вимагають конкретні результати замість презентації, то в цієї людини починається паніка. Такий фахівець не зможе бути ефективним, бо звик, що є багато відділів, яким можна делегувати задачі».
Тож сьогодні хочемо поцікавитися, якими для вас є продуктовий й аутсорсний майндести? Що вони передбачають? Які переваги й недоліки кожного? Який у вас і як це допомагає чи перешкоджає досягати успіху?
Розкажіть нам детальніше!
66 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів