Прив’язати класи Kotlin до Flutter-проєкту
Доброго часу доби. Підскажіть, хто може.
В мене є готовий Kotlin мультиплатформовий проект-бібліотека, якак виконує всю бізнес логіку
та ініціалізує платмормові плеєра.
Відповідно я компілюю дві бібліотеки: IOS-фреймовк та APK для Android.
В ньому є функції (в т.ч. методи екземплярів класів), які повертають, як результат, об’єкти.
Як я можу спроєктувати ці об’єкти на Dart-об’єкт?
Якщо я реалізую класс Dart, з відповідними полями,
і, через MethodChannel, поверну значення полів у байт-масиві, а потім десеріалізую
в поля Dart-класа, то чи не виникне проблем, якщо я буду ініціалізувати кожен новий Dart-об’єкт
з власним екземпляром MethodChannel? Адже назви каналів будут однаковими у кожному екземплярі
цього об’єкта. Також виклик методів екземпляра нативного об’єкта також можна реалізувати
через екземпляр MethodChannel, ініціалізуваним у кожномоу екземплярі Dart-класа, імена яких
також будуть однаковими.
Це доволі кропітка робота. Може хтось підкаже інший, легший, варіант.
5 коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів