Карти розвитку: процес створення продукту, який збирає донати для ЗСУ

💡 Усі статті, обговорення, новини про продукти — в одному місці. Приєднуйтесь до Product спільноти!

Кількість зборів з кожним місяцем зростає, механіки стають все більш креативними та продуманими. Я хотіла знайти спосіб, як поєднати навчання та розвиток і разом з тим зібрати більше донатів. Так народився проєкт, який зібрав більше 200 000 грн для ЗСУ. Сьогодні я поділюсь з вами дизайн процесом створення даного продукту.

Крок 1 Empathize — Досліджуємо

Я займаюсь менторством вже більше 5 років та розумію, з якими запитами найчастіше приходять дизайнери. Також я керувала декількома командами на Lead та Head позиціях та створювала плани розвитку для своїх команд. Дослідити основні болі мені допомогли правильно поставлені питання на менторських сесіях та проведення зустрічей 1-на-1 з членами моєї команди. Також я періодично запускала анонімні опитувальники всередині команди і обговорювала основні їх проблеми на Performance Review.

Крок 2 Define — Визначаємо потреби і проблеми

Нині найчастішим запитом дизайнерів на моїх менторських сесіях є покращення дизайн процесу, як зрозуміти що це таке та як наявність дизайн процесу може вплинути на бізнес.
Для дизайнера — це купа інформації, курсів та статтей. За що хапатись першим? Все ускладнюється коли ти стартуєш кар’єру і не знаєш на чому тримати фокус.
Для бізнесу — це часто не розуміння, як це може вплинути на компанію фінансово та організаційно.

Чим я можу допомогти в даному випадку?
Я розумію запити дизайнерів та запити бізнесу, а отже як лідерка команди можу обробити ці запити, поєднати та сформувати вектор руху.

Також наступним по популярності запитом було Я незнаю що мені треба вчити далі і куди рухатись. Причини такого запиту можуть бути різними: відсутність ментора на роботі, вигорання, токсична продуктивність та робочому місці та інші. В першу чергу з таким запитом варто дати собі час на саморефлексію, дослідження себе та своїх потреб, а також визначення що є комфортним для вас. Так я побачила, що є необхідність у зборі матеріалів та дослідженні ментального і психологічно безпечного середовища.

Крок 3 Ideate— Формуємо гіпотези

Маючи вже значний багаж знань зі своїх досліджень, я почала формувати гіпотези та шукати різні підходи, які можуть допомогти. Перші матеріали 3 роки назад я збирала для своєї команди в Notion. Але Notion не був основним робочим інструментом, а отже не завжди був під рукою.

Все стало простішим, коли з’явився Figjam, тоді вся моя структура та посилання на корисні матеріали переїхали туди. Figma завжди під рукою у дизайнерів і з часом всі Performance Review ми почали з командою фіксувати теж там. Мої посилання стали частиною PDP планів, які я теж почала робити для команди у Figma.

Зібравши позитивний фідбек від команди і дивлячись як вони швидко ростуть, я зрозуміла, що моя методика працює. А отже мені хотілось допомогти більшій кількості людей.

Крок 4 Prototype— Створюємо рішення

З часом з’явилась ідея, що мої карти розвитку для команди можна доповнити і роздавати доступ до них за донат на ЗСУ. З менторських сесій я зрозуміла, що людям простіше орієнтуватись в інформації, коли вона поділена по рівням. Hа той час я вже мала значний досвід керування командою, то ж додала до карти розвитку рівень Lead/Head. Зібрала туди матеріали, які особисто мені дуже допомогли. Так з’явився перший прототип мого продукту в Figjam.

Пам’ятаєте я розповідала про запит Я незнаю що мені треба вчити далі і куди рухатись? Так от карту розвитку я доповнила категоріями ментальне та мотивація, де зібрала матеріали, які допоможуть знайти внутрішні опори та рухатись далі.

Крок 5 Test — Тестуємо продукт

От і прийшов найбільш хвилюючий момент — момент запуску. Найкраще для поширення донатів спрацьовує інстаграм, але я мала всього 250 підписників. Моєму здивуванню не було меж, коли пост поширили більше 60 людей.

Деталі та сайт тут

Завдяки цьому карти розвитку зібрали за перший місяць 41 144 грн для ЗСУ. Я вирішила продовжити ініціативу, то ж ви також можете доєднатись. Всього карти розвитку отримали більше 500 людей. Для того, щоб збирати фідбек та покращувати продукт, я інтегрувала в карти розвитку опитувальник. Збір фідбеку допоміг внести оновлення в карти розвитку та доповнити їх корисними матеріалами.

Висновки

  • Навіть з малою аудиторією в інстаграмі можна збирати збори
  • Знання дизайн процесу можна примінити до будь-яких процесів у вашому житті
  • Ваш досвід є цінним і ним треба ділитися. Особливо зараз, коли це може зібрати більше донатів
  • Підтримка інших в складні часи допомагає формувати спільноту та триматись разом
👍ПодобаєтьсяСподобалось5
До обраногоВ обраному3
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі