Test Engineering Notes: Vol.7. Про тести для WhatsApp, data quality в Lyft та архітектуру Netflix

Всім привіт.

Жовтень пройшов, попереду листопад. А отже й дощі, холоднеча та подекуди тумани.

Але ніхто не заважає залишитись вдома, заварити собі філіжанку запашної кави (або ж чаю), залізти під теплий плед та почитати дайджест цікавих статей з тестування, автоматизації та інших інженерних штук. З дайджестом вам допоможу я, Олександр Романов — автор каналу Test Engineering Notes та співведучий подкасту Testing Minutes.

TLDR, або Що у випуску

  • тестування у WhatsApp;
  • хто такі SDET`и та чи можна обійтись без тестувальників;
  • пишемо Kubernetes автотести та вивчаємо підходи до data quality від Lyft;
  • розбираємось, як працює GPU Computing й SSH і звідки комп’ютер бере точний час;
  • вивчаємо архітектуру Netflix та двадцятирічний досвід SRE-інженерів Google.

Новини

Цього місяця в подкасті Testing Minutes ми з Артемом Григоренком встигли поговорити про тестування в gamedev, нотатки, менеджмент тестів та контрактне тестування. Попереду ще цікавіше! Тому не зволікайте й підписуйтесь на наш канал.

Тестування

  • How WhatsApp tests software? — якщо ви хотіли дізнатись про підходи та інструменти тестування застосунку WhatsApp — вйо читати цю статтю!
  • Demystifying the Role of a Real SDET — коротка, але змістовна стаття, як розкриває задачі та складності в роботі SDET-інженера.
  • CAREER PROGRESSION IN TESTING: THE AWESOME POWER OF INFLUENCE — найголовніший аспект росту в кар’єрі це та кількість впливу, що ви маєте в команді, департаменті та компанії.
  • The Future of Manual Testing in Modern Software Development — яким буде майбутнє у «мертвого» мануального тестування в сучасному світі, де панує AI.
  • Bad Blood — Alan Page продовжує свої роздуми про те, чи потрібні взагалі тестувальники, як окремі інженери. Чи можуть девелопери тестувати все самі, та хто є в реальності найкращим тестувальником.

Практичні кейси

Інструменти

Інженерія

Практичні кейси

  • Lessons Learned from Twenty Years of Site Reliability Engineering — SRE-інженери з компанії Google діляться одинадцятьма порадами, які вони зібрали за останні двадцять років своєї роботи.
  • Understanding Netflix’s Backend Architecture: A Deep Dive — якщо вам було цікаво, як працює така велика система, як Netflix — ласкаво прошу переглянути цю статтю.
  • MMO Architecture: Source of truth, Dataflows, I/O bottlenecks and how to solve them — чому проєктувати бекенд для багатокористувальницьких ігор — то складна та нетривіальна задача.
  • The FTX trial, day four: The fraud was in the code — не так давно в крипто світі відбувся гучний скандал, коли CEO FTX заарештували за махінації. Ось тут — приклад, як вони навіть модифікували OSS-код, щоб ці махінації спрацювали.
  • Writing a Debugger From Scratch — для тих, у кого багато вільного часу: тут девелопер пише свою імплементацію дебагеру на Rust.
  • GDB — у продовження теми дебагерів — ось вам опис того, як працює gdb.

Підписуйтеся на Telegram-канал «DOU #tech», щоб не пропустити нові технічні статті

👍ПодобаєтьсяСподобалось8
До обраногоВ обраному3
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Підписатись на коментарі