Чому сеошники не працюють українською?

Моя контора не айтішна, а відділ займається текстами. І є така халепа: наш seo-відділ працює тільки з російськомовними запитами і текстами. Маю підозру — тому, що просто не вміє працювати українською. Не володіє українською мовою і не уявляє, як працювати українською мовою.
А яким чином їх можна було б сподвигти?
Хай там як, питання про те, як перевести сеошників на роботу з українськомовними запитами.

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

трохи мало контексту в питанні
якщо сайт запілено на російській мові — відповідно текста російські
якщо є окрема українська версія — тоді відповідно потрібні українські
є тули, які дають інформацію ключові слова та відповідно частоту пошуку під це і створюються сторінки
Додав що пошуки українською — досить високі і не відстають сильно від руснявої

Швидше за все, що понабирали джунів, і пливуть по інерції, живучи минулим. Починаючи з року так 2014-2015, об’єм пошукових запитів українською росте практично в усіх нішах. Плюс поправка на рівень конкуренції і тому подібні фактори. Треба бути не дуже розумним, щоб не здогадатися донести це у тому числі і до клієнта.

Кількість пошукових запитів слова «текіла» українською мовою за два роки зросла на 86%, а «корм для котів» — на 326%
forbes.ua/...​id-promodo-28102023-16925

Тут головне питання, чи є сенс сеошникам просувати українською?

Зазвичай ні, але треба робити повний keyword research, юзаючи Ahrefs або Semrush.

Чому ви напряму не запитаєте у SEO-відділі? Таким чином отримаєте чітку відповідь, чому просувають тільки російською.

Беремо інстумент Google Keyword Planner та аналізуємо на прикладі одного буденного запиту.
Запит «видалити зуб мудрості», гео — Київ, мова — українська. Маємо частотність — 10-100 в місяць
Запит «удалить зуб мудрости», гео — Київ, мова — російська. Маємо частотніть — 100-1000 в місяць
Висновки робіть самі.

Беремо більш точні інструменти, і бачимо різницю всього в 2-3 рази, в залежності від варіації запиту. Робимо поправку на рівень конкуренції в одному і в іншому випадку, точково аналізуємо видачу і пошукові вертикалі, ну і проводимо ще ряд типових для SEO-аналізу завдань. Приходимо до висновку, що понабирали джунів, і пливуть по інерції, живучи минулим )

Я думаю тому шо російськомовних запитів набагато більше.

гугол вроде на обоих языках покажет то же самое

Підписатись на коментарі