Корпоративні соціальні мережі. Які є вітчизняні рішення? Які використовуються у Вашій компанії?

Всім доброго дня, шановна спільното!

Цікавить кілька питань про корпоративні соціальні мережі:

  • Які Ви бачили корпоративні соцмережі у великих українських компаніях?
  • Який функціонал корпоративних соцмереж є настільки важливим, щоб компанія зв’язувалась з цією темою?
  • Чому 10 груп в Telegram не розв’язує проблему комунікації у великій компанії?
  • Чи чули Ви про корпоративні соціальні мережі українського виробництва?

Для прикладу, відео з далекого 2016 року про впровадження корпоративної соцмережі Yammer від Microsoft в MOYO: youtu.be/TamcQFUEjiQ.

(Кого тегнути, щоб запитати як в них справи з Yammer станом на сьогодні?)

Зараз MS пропонує нове рішення Viva Engage:
www.microsoft.com/...​-ua/microsoft-viva/engage.

Ще є Workplace від Facebook:
www.workplace.com/workplaceforgood

Можливо, хтось має досвід використання цих, чи інших корпоративних рішень і може поділитись зі спільнотою цим досвідом?

Для чого запитую: є перспективи розвивати українську соціальну веб-платформу WE.UA також в напрямку корпоративних соц. мереж. Вивчаємо досвід, цікавимось думкою потенційних користувачів.

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному1
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Все дуже залежить від того, чи є люди, що займаються саме внутрішньої соціальною мережею, і наскільки вони кваліфіковані.
На одній з попередніх робіт доволі непогано працював Yammer.
Але найбільше подобалося рішення від Vodafone Україна (розробка на замовлення):
www.flickr.com/...​albums/72157672491300991

dialogue.techtoday.in.ua/prostor

Не видел, чтобы дополнительные каналы коммуникации в больших корпорациях использовались для чего-то полезного, вроде обмена знаниями или важных новостей.
Почти всегда это адов спам, будь то рассылки по e-mail, yammer, группы в teams, таунхоллы и т.д.
Был бы счастлив от всего этого отписаться по умолчанию.

Ви агент Moyo чи MS Yammer?
Пост явно рекламний.

Ви не дуже уважно читали. Я — «агент» та власник WE.UA і планую рухати один з сервісів платформи в корпоративний сегмент. Цікавлюсь в добрих людей досвідом використання подібних рішень. У Вас, напевно, такого досвіду ще немає?

Перспектив у даному напрямку немає, принаймі як корпоративні соціальні мережі.

Чим менше різноманітних «корпоративних комунікацій» — тим краще, як на мене

Дякуємо за Вашу думку! Вона дуже корисна і важлива для нас.

На останній роботі був Workplace — прикольна штука і досить зручна для використання, мені сподобалось
На попередній кастомне рішення, такий собі лінкедін, але в корпоративних кольорах — теж норм
Але для комунікації між співробітниками є месенджери і мейл, ця штука більше для оголошень і повідомлень зручна

Дякую за коментар!
Які питання вирішували за допомогою Workplace? Що саме видалось зручним?

Оголошення, в основному для локальних груп — країна, офіс, юніт, проект, робочі(дев, тест і т.д.) ком’юніті.
Для внутрішньої купи-продай барахолки взагалі ідеально підходить.
Зручно, бо це як стандартна соціалка — інфа вся в фіді, пости можна додавати з нормальним форматуванням + фото-відео, їх коментувати, і на самі коментарі реагувати і відповідати, на мейл приходять тільки нотифікації.
Але з іншої сторони, вся важлива інфа і так пересилалася найперше поштою, якимись соціальними фуннкціями типу фотоальбоми чи особисті пости там майже не користувалися, тому це не є щось прямо таки необхідне. Деколи навіть здавалося, що спеціально використовують цей інструмент, щоб люди більше ним користувалися.
В непрості часи як зараз комусь продати таку корпоративну систему буде складно.

Добрый день. А почему Вы решили что проблемы коммуникации внутри компании решат социальные сети ? Откуда уверенность в том, что этот инструмент именно то, что необходимо ?

поясню свой вопрос — если в организации бардак, то запуск сбоку такого продукта не поправит ничего. Был личный, крайне негативный опыт в далеком прошлом, когда подобное решение отняло часть ресурсов организации но ничего кроме +1 повода для ненависти к руководству не добавило

Я міркую наступним чином: якщо MS розвиває свій продукт Yammer -> Viva Engage , значить ним користуються в світі. Знаю, що Yammer використовували українські компанії і окремі вітчизняні постачальники заробляли на впровадженні цього рішення від MS. Відповідно, мені слід зрозуміти і проаналізувати КОРИСТЬ корпоративних соц.мереж для великого бізнесу і рухати власний програмний продукт на базі WE.UA.
Корпоративні соц.мережі — це не про організацію і перетворення Хаосу в Порядок, це про додатковий інструмент для бізнесу, який відлагоджений як годинничок.

Зазвичай 1 канал в слаку роблять для всякої помийки типу random і все

Ще можна в TG завести 10 «груп»: для топ, для менеджерів «середньої ланки», для HR, для нижчої касти гребців/девів/продавців. І обов’язково — групу «Хто тирить мою їжу з холодильника» і групу «На подарок шефу/Главбуху/Маріні із отдєла продаж». Потім з’являється потреба в каналі, де записано всі ваші «корпоративні групи». Це якщо невелика компанія.
З масштабуванням бізнесу з’являються масштабніші потреби в комунікації і в оперативному отриманні зворотного відгуку «з полів».

Корпоративні соціальні мережі — то нащо? Фотку їжі не запостиш, срач гарний не розведеш, бо ейчари там сидять. Слак, вікі, пошта — досить. Соціалізуватися на роботі — то щось для успішного успіху.

Корпоративні соц.мережі впроваджують у ВЕЛИКИХ компаніях, де потрібно швидко доносити інформацію «з перших уст» від топів і дати працівникам ілюзію «соціальної бульбашки», де їхні рішення і дописи щось вирішують. Іноді такі рішення підвищують ефективність праці у великому колективі і дають можливість «проявити себе» дійсно талановитим працівникам.
В прикладі з MOYO є чіткий кейс: потрібна була швидка вертикальна комунікація (Топ-менеджер-Продавець) та швидкий шеринг рішень на горизонтальному рівні (Продавець-Продавець). Ознайомтесь, будь ласка: youtu.be/TamcQFUEjiQ

Так все одно до тої соцмережі будуть прикручені нотіфікейшни поштою, з якої де-факто і буде все читатись.

А як же окремий «корпоративний» мобільний додаток до 1500 інших встановлених додатків, який пушитиме працівникові нотіфікейшени 24/7? Email можна проігнорувати, чи сказати що лист звалився в SPAM, а з додатком так не вийде.

Якщо бізнес вимушений змушувати працівників ставити окремі додатки, щоб працівники не ігнорили свою робочу пошту, то тут проблема не в працівниках, а в бізнесі.

Коментар порушує правила спільноти і видалений модераторами.

Підписатись на коментарі