Чи можна доручити CustDev ШІ
Тренд на розвиток АІ-помічників у різних сферах підхоплюють помічники в галузі проведення CustDev. Найімовірніше, розвиток ШІ дасть можливість багатьом людям (навіть тим, кому технології не надто близькі) розвивати свої ідеї, через що кількість стартапів зростатиме. Відповідно, з’явиться необхідність у масштабнішому, швидшому і точнішому вивченні цільових аудиторій. Але скільки інтерв’ю може провести одна людина на день? П’ять? Десять? А скількома мовами, якщо планується вихід на ринки різних країн?
А ШІ може багато, паралельно і відразу всіма мовами. Проєкт Outset з інвестиціями $3,8 млн. дає змогу проводити глибинні інтерв’ю зі швидкістю і масштабом анкетних опитувань. Ви завантажуєте список запитань, а ШІ будує бесіду з респондентом таким чином, щоб отримати на них відповіді.
А ще нещодавно залучив інвестиції проєкт, який заявляє, що стандартне A/B тестування вмирає. OfferFit, який нещодавно підняв $25 млн., щоб, як він заявляє, «радикально прискорити експериментування». Платформа автоматизованих експериментів OfferFit пропонує швидкий і масштабований спосіб тестування і навчання на даних про клієнтів. У підсумку вона автоматично знаходить правильне повідомлення, креатив, стимул, канал і час для взаємодії з кожним із ваших клієнтів.
Як це використовувати? Використовувати подібні платформи для створення і розвитку своїх продуктів або створювати подібні сервіси, які зможуть закрити різні процеси CustDev-а.
До речі, одним з основних завдань процесу інтерв’ювання є, зокрема, завдання пошуку респондентів.
Немає коментарів
Додати коментар Підписатись на коментаріВідписатись від коментарів