Bird — 5 років! Як ми масштабували застосунок для оренди в Лондоні та зробили ШІ-дизайнера інтерʼєрів
Привіт. Я — Арсеній, засновник та дизайнер застосунку оренди квартир bird.
Сьогодні пташці виповнюється пʼять років, і я хочу розказати, як триває наш політ. Так, у цьому тексті буде багато пташиних аналогій. А ще буде багато картинок, тому що я дизайнер.
Кожен рік в bird — як сезон епічного серіалу. З несподіваними поворотами, успіхами, фаном, факапами і шикарними гучними фіналами.
Ідея
— Денис, а як би було круто, якби всі квартири в оренді були ось такими красивими мінімалістичними картками. Ще й на мапі, от було б круто!
— Так, було б круто (посміхається).
Саме так я памʼятаю початок роботи над bird, в обговоренні з Денисом, одним із фаундерів ЛУН. У 2018 році ЛУН виповнилось 10 років, і на річницю ми зробили відеоконцепт, як ми бачимо майбутній продукт пошуку нерухомості. Вийшло епічне відео під трек Seven Nation Army, яке ми презентували всій команді на великому екрані під час святкування дня народження.
Саме в цьому відео були ключові елементи інтерфейсу майбутнього: футуристична 3D-мапа, фільтри, АІ-помічник, commute time, 3D-планування квартири, спільний пошук та, звісно, покупка квартири в один клік. І якщо покупка квартири здавалась максимально нереалістичною на той час, то 3D-мапа виглядала дуже і дуже реалістично. На ЛУН тоді вже була мапа, але нею було незручно користуватись з телефона.
Я — фанат iOS-застосунків. Колись замість мобільного телефона я купив собі iPod touch (на iPhone тоді не вистачало грошей) і отримував неймовірне задоволення від встановлення всього, що було в Appstore і вміщалось у 16 гігабайтів мого девайсу.
А ще в той час я переїжджав від батьків і шукав першу в своєму житті квартиру. І все, чим я користувався, здавалось дуже повільним і незручним. Я відчував на кінчиках пальців, які фічі мають бути, щоб полегшити пошук.