Порадьте щось замість 1С, щоб вести декілька ФОП-ів

Шукаю бухгалтерську систему замість 1С, щоб вести декілька ФОПів

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Таксер — зручно

Якщо ФОП-и — на єдиному податку, то найпростіше — Taxer. taxer.ua/uk/features.255141072

Він сам складе декларацію на основі книги доходів, яку можна в ньому ж вести. Сам підпише і подасть декларацію в податкову, сам прослідкує за відповідями серверів і оновить статус декларацій. І він же підготує платіжні документи для сплати податків, вплоть до можливості сплатити їх онлайн прямо із Таксера.

Якщо ІТ фопи то гугл док хватить)
І зашарити можна, формулою 5% порахував і все.
Я свій так вів)

Бухгалтерію використовувати для ведення ФОПів це як заколочувати цвяхи мікроскопом)
Все залежить від того, що ці ФОПи роблять, це «праска», чи це торгівля, чи це послуги, є чи нема найманих, та інше.
Якщо торгівля (гурт/роздріб) або послуги, то наша система підійде www.kvitkaprog.com

Питання звучить як «порадьте велосипед, щоб переміщатись в просторі».

В самому простому і популярному випадку 3 групи без НДС ніякої 1С та інших бух.систем не потрібно. Раз на квартал при оформленні декларації на tax.gov.ua підбивайте на калькуляторі вхідні суми з банківського рахунку і платіть суму податку на прибуток, яка для вас сама автоматично порахується. Ну і плюс мінімум 1474 гривень на місяць НДФЛ, якщо хочете нарахування пенсійного стажу. В трохи складних випадках, особливо з оплатами в доларах і евро потрібно вже завести Excel, в якому будете перераховувати усі надходження по курсу НБУ на дату зарахування.

Якщо ж ви не звичайний програміст, а займаєтесь торгівлею з РРО та взагалі сидите на загальній системі, то треба порівнювати функціональність різних систем по тих функціях які вам потрібні. Наприклад, якщо ви все продаєте через Пром чи Розетку з оплатою через НоваПей після доставки, а у «альтернативи» немає інтеграційного модуля і вам буде потрібно сотні документів кожного дня набивати руками, то це не альтернатива.

Мене абсолютно влаштовує кількість і якість відповідей на питання в тому форматі в якому воно є. Нвіщо мені його формулювати інакше?

Якщо, тільки іт послуги — пріват для бізнесу, taxer, кабінет платника податків або гуглдокс

Підписатись на коментарі