Києво-Могилянська академія шукає викладача для дисципліни DevOps

💡 Усі статті, обговорення, новини про DevOps — в одному місці. Приєднуйтесь до DevOps спільноти!

Вітання, шановна спільнота DOU!
Мене звати Андрій Глибовець, і я декан факультету інформатики Національного університету «Києво-Могилянська Академія».
Наразі ми шукаємо викладача для дисципліни DevOps.
З наших вимог:
— Наявність ступеня магістра, бажано звичайно ступень кандидата наук або PhD
— Проукраїнська позиція, мова викладання українська (плюсом буде викладання англійською)
— Бажання ділитись знаннями і ставати краще
— Готовність строго дотримуватись академічної доброчесності, тому що відсутність плагіату серед студентів дуже важлива для нас
— Ну і звісно знання предмету
Формат викладання: онлайн(цього року, надалі будемо дивитись обговорювати)
Курс орієнтовно починається у січні, і триває до кінця квітня.
Викладання, на жаль, не про належну ЗП(хоча ЗП звісно буде), а про бажання робити соціальний внесок у майбутнє України.
Ми готові допомагати зі складанням силабусу, всього курсу, та надати максимальну організаційну підтримку.
З свого боку обіцяємо крутих студентів (які прагнуть, які вміють і які хочуть) та мінімум бюрократії.
Форма для надсилання CV: forms.gle/Wn2W2WN7xGscXyyv8

👍ПодобаєтьсяСподобалось6
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Викладання, на жаль, не про належну ЗП(хоча ЗП звісно буде), а про бажання робити соціальний внесок у майбутнє України.

Ви одразу напишіть, чи дадуть відстрочку як викладачу, вам ще і самі приплачувати будуть

Ви одразу напишіть, чи дадуть відстрочку як викладачу, вам ще і самі приплачувати будуть

Дадуть, якщо потягнете навантаження (орієнтовно описав нижче) :)

Викладання, на жаль, не про належну ЗП(хоча ЗП звісно буде), а про бажання робити соціальний внесок у майбутнє України.

партия выдать миска риса и кошка жена ))))))))))

Хтось би шось толкове написав)

Шось я перегнув цим коментом

Хтось би шось толкове написав)

Якщо тут будуть пробігати НЛО та вкрадуть ці 2 коменти — буду радий)

Acloudguru підписку

Для чого, якщо Раджеш на ютюбі все те ж саме безкоштовно розкаже?

EPAM точно співпрацював з могилянкою раніше (нагуглилось таке www.ukma.edu.ua/...​rohramnoho-zabezpechennia). Там є структури, які направлені на взаємодію з університетами.
Може простіше буде піти до них, щоб підшукали тренерів?

Це круто, коли представники освіти йдуть в індустрію в пошуку викладачів.
Молодці.

Це круто, коли представники освіти йдуть в індустрію в пошуку викладачів.

І круто, і сумно, бо це індустрія має йти за знаннями в універи, а ми в ситуації коли універи ходять до ІТ контор.

І це нормально, тому що «індустрія» володіє практичним досвідом у вирішенні багатьох кейсів та приймає нові виклики.

І це нормально, тому що «індустрія» володіє практичним досвідом у вирішенні багатьох кейсів та приймає нові виклики.

Якраз не нормально.
Індустрія має займатись виробництвом. Узагальненням знань має займатись академія. Нормально — це коли індустрія при отриманні нових викликів йде в академію, щоб ті показали напрямок.
Але у нас академія перетворилась в ПТУ, яке готує спеціалістів, яких потім індустрія донавчає під себе. І це системна проблема (вин універів тут напевне найменша з усіх дійових осіб).

Цього літа епамчик читав курси для викладачів вишів по Архітектурі ПЗ, при тому самі курси дуже сильно заснований на академічних дослідженнях (того ж СЕІ). Там був практичний досвід архітекторів/інженерів епаму, але наче ніяких ноухау і тд там не озвучували (хоча певні є).
Нормально — це коли епам і тд замовляють курси в університетів для прокачки свої спеціалістів. Універи ж отримують дані для дослідження із співпраці з індустрією.

Банальне питання:
Яке покриття тестами коду є оптимальним (з урахуванням впливу на різні якісні атрибути)?

Аутсорсерам це буде корисну по ряду причин. Але чи має сенс (економічний) аутсорсеру оплачувати такі дослідження? А якщо такі дослідження проводить якийсь універ, то економічно для контори це вже значно цікавіше, бо витрати малі, а бенефітів багато.

Теоретично піти викладати мала б згодитися людина, яка сама колись отримала профільну освіту, а тоді збільшила і вшир і вглиб свої знання, а зараз вже можливо не хоче працювати за шаленим графіком і віддасть перевагу викладанню. Why not? Описанні людині може бути 50-60 років наприклад

а зараз вже можливо не хоче працювати за шаленим графіком і віддасть перевагу викладанню. Why not?

Пошукайте ЗП в універах :)
Цей рік я читаю лише лекції (без практики для жодної групи, кожен тиждень 2 семестри) і це 2400 на руки (UPD: останні 2 місяці 1500+). Посада найнижча, надбавок ~0, але КПІ — там ЗП умовно х2. Чи має той самий статус Могилянка, я не знаю.

А тепер про НЕшалений графік:
Він можливий, якщо мінімізувати участь в оцінюванні студентів.

Минулі роки по одному з предметів був курсовий проект. Це 70+ студентів (спрощуємо задачу — розбиваємо на команди по 3-4 людини). Коли його приймати? Фактично грудень випадає бо будете приймати захист проекту. На те щоб «написати програму» треба хоча б 2 тижні, краще десь місяць. Тобто предмет треба вичитати за 2-2.5 місяці.

Лаби. Якщо потік нормальний, тобуде десь до 5 людей на групу, які прйдуть за тиждень до сесії «з усіма лабами» (звісно ж не списаними, про це далі). Зможете переглянути працездатність програми та опитати 5 людей з 4 лабами за 90 хв? Врахуйте час на «у мене зараз не запускається» та «ееее, я точно не пам’ятаю [на задньому фоні чути звук клавіатури]».
Абсурдний, хоч і реальний приклад:
В минулому семестрі студні просто забили болт. І за 30% пар треба було якось прийняти 85% робіт (бо не ходили на лаби і не здавали). Результат:
Викладачі лаб приймають в скаженому темпі, але 40 людей (з 70+) не встигають здати все і йдуть на повторний курс.
А тепер давайте вгадаємо хто ж винен (за версією студентів) в тому, що студенти не здавали __викладачу практики__ роботи практично весь семестр?

Ну і про списування. Можливо в Могилянці вони змогли все ж сформувати культуру «несписування». Але скоріше за все знайдуться тіпи, які будуть зі слабеньким покерфейсом «а ви доведіть, що я списав» та «в РСО не визначено, що таке списування». За мій недовгий досвід викладання, на потік знаходиться хоча б одне мудило, яке займає купу часу і розводить демагогію або банально клянчить, щоб отримати 60 балів (предмети — ООП, БД, ІнформСистеми/Архітектура ПЗ)

Тут з важливого:
Я не закликаю не йти викладати.
Але люди мають тверезо оцінювати час і зусилля, що для цього потрібні. Це певний рівень комітменту.

Дякую за коментар, дуже чіткий і по ділу)
Чесно кажучи сам задумаюсь піти викладачем на 1-2 предмети і одразу прокручую в голові ті кейси, що ви описали і стає трохи сумно (навіть не заради відсрочки від мобілізації)
Дуже цікаво почути від Вас деякі деталі:
1) Яка у Вас ставка (не гроші, а оця цифра 0.25 чи 1.5) і скільки виходить предметів? і скільки виходить реального часу за ці предмети? (Просто хочу зрозуміти в середньому по палаті скільки це зїдає часу)
2) Якщо не секрет — які предмети читаєте (якщо секрет — нема питань)
3) Яка у вас виходить залежність між аудиторними парами та самовивченням? (Якщо можна у годинах)
4) Так само приблизне співвідношення практики і лабораторних до лекцій?

Питаю все приблизно, я розумію що це все індивідуально.
Дякую!)

0.25 і скільки виходить предметів?

— це десь пару предметів на рік. Залежить від звання, дисципліни — кількість лекцій та практичних, кількості студентів (на лабораторній десь 15 студентів на 1 викладача)

залежність між аудиторними парами та самовивченням

якщо нова дисципліна (тобто Ви її знаєте, але не читали) — то на підготовку однієї години викладання піде : 6 годин на лекцію і 3 години на практичне. Якщо викладали в цьому ж вузі тій же спеціальності — скажімо 1-до-1. Орієнтовно, «з потолка»

(навіть не заради відсрочки від мобілізації)

А вам відстрочка скоріше за все і не світить, якщо реалістично та відповідально до цього підходити, а не мутки мутити :)
Зараз по закону треба:
— основне місце роботи — універ;
— 0.75 ставки
Планують змінити на 100% ставки.
Тепер пояснення, чому нереально.

3) Яка у вас виходить залежність між аудиторними парами та самовивченням? (Якщо можна у годинах)

Тут важливо сказати як я організував процес.
Я записую лекцію, викладаю на ютюб. Також викладаю презинтацію де є 1-3 статті, які обов’язково прочитати, або там є посилання на відео важливе по темі (щоб не переповідати вже доступне якісне пояснення). На самому лекційному занятті ми обговорюємо, що було незрозуміло. Тобто теоретично «самостійної роботи» практично немає, бо все пояснюється за необхідності. На практиці у більшості «питань немає», але чомусь на контрольній або лабах виявляється, що людина ніх не розуміє. Але знову ж це залежить від конкретного потоку. Зараз 2 курс наче норм, попередній 3 я описав вище :)

1) Яка у Вас ставка (не гроші, а оця цифра 0.25 чи 1.5)

1 лекція без практики — це наче біля ~0.2. B Artyszenko правильно написав, що 0.75-1 ставки — це десь 1 предмет == 1 лекція на тижень + 3 групи по парі на тиждень і так 2 семестри. У адміністрації є механізми трохи замінити навантаження «науковою роботою і тд». Але треба розуміти, що загальний бюджет фіксований, тому щось у когось заберуть.
Тобто на 1 лекцію у мене йде десь 2-4 години «овертайму» порівняно до роботи. На весь предмет йшло б десь 10-20 годин до 40 на роботі.
Ще треба включити перевірку контрольних — це 4-16 годин на семестр. І заліки/екзамени + 2 перездачі.

і скільки виходить реального часу за ці предмети?

На лекцію чи практику залежить від багатьох факторів. Оптимістична оцінка — 1 година, реалістична 2, песимістична — 6 (це якщо вже багато теоретичних моментів самому треба повторити). На лаби десь 0.5-2 години на первірку до кожного заняття, залежно від складності завдання і дивності певних рішень. Ще є певний час на відповіді студентам в слак, запишемо 15-60 хв на тиждень. Це була домашня робота. І власне пари під які треба резарвувати 1.5 години на кожну. Знову ж, якщо студні забили болт, то займає це 5 хв, але ми не можете поставити мітинг на роботі на час пари :)

2) Якщо не секрет — які предмети читаєте (якщо секрет — нема питань)
(предмети — ООП, БД, ІнформСистеми/Архітектура ПЗ)

Тут ще важливе саме наповнення, бо можна в ці предмети вкласти що завгодно. Ключова складність, студенти — це ще не джуни, вони зовсім нічого не знають. На 2 курсі робив в курсі ООП вступниу лекцію по «Мережі. ХТТП. ХТМЛ/ЦСС» бо треба, щоб хоч якесь розуміння було.
Як люди викладають на 1 курсі я взагалі не розумію, бо там може бути зовсім різний рівень людей: від не знає як встановити програму до робить сайти на РоР.

4) Так само приблизне співвідношення практики і лабораторних до лекцій?

Те як я собі ідеально напланував, то мало б бути 6-8 лаб. Але всунути це в семестр нереально, бо до першої лаби треба хоч щось вичитати, на саму лабу треба час, ну і багато хто прийде здавати все це в кінці семестру.
Оптимальне поки рішення:
4 лаби — 80% оцінки, 1 контрольна — 20%.
Контрольну занадто активно списують, тому зараз 60% — 3 лаби. 40% — контрольна/фінальний проект (але його перевірка це мені додаткова робота).

Але тут все треба проговорювати з викладачами на конкретній кафедрі, бо у B Artyszenko так

(на лабораторній десь 15 студентів на 1 викладача)

А у нас вся група — це десь 25 чоловік на 1 викладача. І це дуже суттєва різниця.
З мого досвіду оптимально десь 5-8 людей за пару прийняти, 15 — максимум в ідеальних умовах. Якщо лаби групові, то можни десь 3-8 лаб по 3-5 люудей за пару, тобто чоловік 20 можна опитати

Широ дякую, що поділилися досвідом!)

Дивлячись на всі ці нюанси (і не рахуючи мобілізації) — тільки волонтери можуть так працювати. Я чесно в шоці. І фіг би з тим ІТ. Це ж всюди так.

Ну реально, 5 місяців * 4 тижні * 1 годин (1 пара на тиждень) = 20 годин. Що дуже схоже на С++ за 21 день. Навіть маючи бажання, кого і як можно навчити за такий проміжок?
Ви дуже круто роботи, що даєте самопідготовку (по своїм вже матеріалам, які не треба шукати), а потім вже на уроці закріпляєте пройдене. Я думаю, що це одне з топ рішень (при умові, що студенти приходять готові до такого уроку — точніше семінару).

Чому я питав про «ставки» бо одногрупнику запропонували 0.27 ставки за 2 предмети і Я взагалі не поняв цієї дурні: 1 предмет — Android, 2 — UML діаграми.

Дивлячись на все це виходить, що якщо хочеш сильно викладати просто треба організувати собі приватні курси та й всьоу (ясно шо тоді треба ще й шукати цих студентів) ?

якщо хочеш сильно викладати просто треба організувати собі приватні курси

Найпростіше це піти в викладати на «курси компанії», якщо такі є. Але найлайтовіший варіант менторити джунів на проекті.

Чому я питав про «ставки» бо одногрупнику запропонували 0.27 ставки за 2 предмети і Я взагалі не поняв цієї дурні: 1 предмет — Android, 2 — UML діаграми.

Схоже на правду. Виходить по 1 предмету в семестрі, і або лише лекції, або лекції і пару у 1 групи раз на 2 тижні. Власне, якщо ТС, який наче декан, читає тему, то може детальніше описати як там що рахується, бо я лише по уривкам інфи відтворюю.
У мене лише лекції по 2 предметам (по 1 в семестрі) — це 18% ставки (наче).

Весь семестр УМЛ діаграм — це дичина звісно, але я б зробив би щось по типу «документування архітектури», доав би туди С4, роботу з вимогами, АДР. Тут можливо зробити прикольний курс.
UPD. Докидаємо ГоФ патерни. Готовий курс на 18 лекції і екзамен на 30-50 білетів, який фіг хто здасть :)

Найпростіше це піти в викладати на «курси компанії»,

Компанія дуже маленька та і на моїй позиції сильно не розгонися.

Ще й на додачу вступив на аспірантуру і тема повʼязана з навчання студентів ІПЗ. Тому не виключаю участь у курсах в майбутньому (своїх чи чужих)

або лекції і пару у 1 групи раз на 2 тижні.

наче так і буде у нього — так що в цілому Ваша калькуляція доволі дуже точна)

Весь семестр УМЛ діаграм — це дичина звісно

— погоджусь з усім Вашим абзацем. Мені запропонували перед ним і я відмовився. Одна справа коли тобі не вистачає годин для чогось (ЗП чи відстрочки), а читати лише це, для мене особисто «таке собі задоволення», ще й коли сам університет не розуміє нащо воно студентам :)

Чесно кажучи сам задумаюсь піти викладачем на 1-2 предмети

Знову ж, якщо мета — не відстрочка, то я б брав 1 предмент у форматі 1 лекція + 1 група практики/лаб. Після семестру зрозумієте що ви тягнете, а що ні, і що тягнуть студенти, а що ні.
Важливо попросити РСО та силабуси минулого викладача та інших схожих предметів на кафедрі, щоб розуміти до чого приблизно звикли студенти на кафедрі і що можуть тягнути.
А ще не розраховуйте, що всі отримають автомат, та підготуйте питання на екзамен заздалегіть, з заліками ще складніше, бо там часто 100 бальна контрольна, тобто треба оцінити знання всього курсу у людини, яка скоріше за все ніх не вчила весь семестр (ті хто вчили на залік не підуть, бо отримали автомати)

Підписатись на коментарі