Volkswagen впроваджує ChatGPT у свої автомобілі. Чи хороша це ідея?

Усі статті, обговорення, новини про AI — в одному місці. Підписуйтеся на DOU | AI!

Виробник автомобілів Volkswagen анонсував впровадження ChatGPT у моделях Tiguan, Passat і Golf, а також в електромобілях моделі ID. Автоконцерн обʼєднався з компанією Cerence, щоб використати платформу штучного інтелекту «автомобільного рівня» Chat Pro, яка дозволяє інтегрувати ChatGPT, повідомляє TechRadar.

У Volkswagen зазначають, що це розширить можливості вже впровадженого голосового асистента IDA, тепер він зможе працювати з мовними підказками як для управління функціональністю автомобіля, так і для ширших запитів. Наприклад, за допомогою штучного інтелекту водії та пасажири зможуть контролювати температуру в салоні й прокладати маршрути до потрібних місць. Система визначатиме, хто зробив запит, — водій чи пасажир, і регулюватиме температуру лише для цієї зони.

Чи гарна це ідея? Готові до запровадження штучного інтелекту в транспортних засобах?

👍ПодобаєтьсяСподобалось1
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

Можна буде поговорити з машиною, можливо у майбутньому обмінятися думками стосовно інших учасників дорожнього руху.
Розважатися у довгих поїздках задачі тупі питання. Ляпота.

Дивлячись яку суму додадуть за це «чудо техніки» до загальної вартості автомобіля. Так-то, воно, наче, й не складно і руцями натиснути на кнопку регулювання температури в своїй зоні, а там хз)

Маск якось казав що сучасні авто-концерни не уявляють наскільки близько вони до банкрутства. Виглядає що Volkswagen хоче то перевірити

Маск якось казав що сучасні авто-концерни не уявляють наскільки близько вони до банкрутства.

Люди перестануть купляти автомобілі? Чи теслу збирають не з запчастин тих самих автоконцернів?

Після провалу кібертрака і твіттера, Маску краще гадати, що там буде з його компаніями. Як там гіперлуп, борінг компані і тд себе почувають?

Я не фан Маска, але в розмові мова йшла про інновації в авто. І саме VW досить сильно лажає в цьому місці навіть в порівнянні до інших німців.
ID.3/4/5 відомий за свій забагований софт і відсутність фічей які стали нормою для тесли, корейців, японців.

Наприклад в ІД все ще нема 360 камери і відповідно технічних можливостей для авто-корректу полоси, курсу, автоматичного керування.

В Китаї VW продають дешевше за місцеві бренди, бо вони не зрозуміли тренду на великий екран/медіа центр

Цікаво. Незнайомий з ІД але загалом для тримання в полосі використовується окрема камера (не із складу 360)

а блокчейн чому пропустили?

Лучше бы физические кнопки вернули.

о, див п.2. dou.ua/...​rums/topic/46491/#2737241

2. «ШІ». людство нарешті награється в ШІ, ничого принципово нового не буде, але в кожной кофеварці зʼявиться «чат» нафиг там не потрібний.

😊

Якщо вдасться розпізнавати складні команди на достатньо високому рівні — круть, особливо за кермом і особливо в нових авто, де все на сенсорних кнопках або заховано в тачскрін

Це щоб у власників VW був принаймні штучний інтелект

VW само по собі вже погана ідея.

Ви володіли коли-небудь Фольцвагеном?

Чому володів? І зараз володію.

Питання було загального характера: чи володіли коли-небудь... :-) Велика кількість проблем на достатньо невеликому пробігу — ось проблема VW. Дуже спірне вкладання грошей. В США доля VW цілих 3%, хоча багато автівок виготовлено в Германії. Я можу довго розписувати недоліки VW у порівнянні з іншими авто — є з чим порівняти — але не хочу. Я свого Тігуана 2016 SE здихався на 160К км і дуже тому радію. Ніколи більше. Просто дивіться індекси надійності авто. І все зрозумієте. Їх двигун 2.0T GDI — найгірший двигун серед усіх, гірше лише корейці.

Вам то не так і се не те. То краще на тролейбусі кататися. Але ж....о ні, там теж вуглеродний слід...

Катайтеся на здоров’я на VW, я ж не проти — я просто пояснив свою точку зору. Заїло щось? Буває :-)

Просто дивіться індекси надійності авто

Вирішив глянути, що ж там за індекс такий. Ось найгірші автомобілі у світі згідно цього індексу
Maserati Granturismo
BMW M5
BMW M6
Nissan GT-R
Audi R8
Mercedes-Benz GL
Aston Martin DB9
Bentley Continental GT
Mercedes-Benz R-Class

Зрозуміли? Ось це лайно не купляйте, беріть Mitsubishi Lancer, Hyundai Getz, Nissan Almera і Suzuki Alto, вони там у лідерах.

В мене Хонда Гібрід та Субарік Форестер. Середнячок. Рекомендую. Не дякуйте :-)

Тобто вони теж будуть раз на тиждень ломатись?

ChatGPT у моделях Tiguan, Passat і Golf

Логічніше було б Golf, Passat і Tiguan.

Tiguan створений на платформі Golf.

До речі, Сергій, а де ж моя верифікація? Схоже, сайт ДОУ не працює як заявлено :-)

Підписатись на коментарі