Instagram скорочує цілий рівень менеджменту. Звільненим працівникам пропонують заново податись на іншу посаду

Рік розпочався для команди Instagram з повідомлення щонайменше 60 працівникам про те, що їхні робочі місця ліквідовано. Про це повідомили джерела Business Insider.

Зміни торкнулися працівників на посадах Technical Program Manager. Ця роль в Instagram в принципі ліквідується, але звільненим працівникам надають можливість подати заявку і пройти повторну співбесіду, щоб стати Product Manager. Однак, якщо вони не пройдуть співбесіди, то закінчать кар’єру в Meta в березні.

Technical Program Manager в технологічних компаніях — це середня ланка менеджменту, яка знаходиться між інженерами та Project менеджерами. Минулого року генеральний директор Meta Марк Цукерберг оголосив «рік ефективності» і анонсував усунення зайвих рівнів управління.

Результатом стали тисячі звільнень минулого року і скорочення управлінських посад, а також темпів найму і кар’єрного просування.

Ліквідація Technical Program Manager відповідає тому, що в Meta називають «вирівнюванням». Окрім звільнень, багатьом працівникам на управлінському рівні було сказано, що вони можуть «перекваліфікуватися» на іншу роль, не пов’язану з менеджментом.

Також сьогодні стало відомо про скорочення 1 000 інженерів в Google.

👍ПодобаєтьсяСподобалось0
До обраногоВ обраному0
LinkedIn
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter
Дозволені теги: blockquote, a, pre, code, ul, ol, li, b, i, del.
Ctrl + Enter

і що? ну звільнили) це нормальний процес! наймуть інші компанії!

аж 60 человек? вот теперь рынок испугался :)

ставка фрс кусається, толі ще буде

Підуть за (корабльом) Твітером.

Тобто в Meta вирішили звільнити усіх Team Lead-іи бо в їх командах, нема ніякої потреби в такій посаді. Десь років 10-11 тому, була епоха коли Scrum був таким самим хайповим трендом як ChatGPT зараз. Як відомо в гібкому процесі нема ніяких лідів та зовсім ніяких градацій серед команди, вони усі однаково нікчемні ну або цінні дивлячись яка компанія. В команді керівництво представляють дві людини — product owner та scrum muster, який в ідеалі ж посередником щоб врегулювати первинний конфлікт «продавати дешево — купляти дорого» між командою та замовником (тобто product owner). І не було ніяких тімлідів. Та дуже швидко з’ясувалось, що така команда, зі спеціалістів різного профілю, особливо коли в ній ше і джуніори дуже швидко колапсує. Усе починається банально з онбордінгу та підготвки робочого оточення, нову людину по суті нема кому вводити в проект. Далі оцінка формальності вимог і взагалі вимог, час на передачу між різними спеціалістами типу ba-design-frontend-backend-devops-qa і т.п. Коротше це усе колапсувало, бувалі менеджери називали цей процес «чікі чікі та в продакшн», бо в порівнянні з консруктивно-водопадним підходом та спіраллю виходило те, що зовсім нічого не виходило або в більшості випадків, те що в нас в 80% зараз робили або водопад або спіраль і називали це Scrum. Під це почали вводити ролі лід розробників, ключових і т.д., якраз для вирішення цих питань. Ну от Meta і вирішила, що в таких спеціалістах в них нема потреби — подивимось, може вони і праві, а може і ні. Про усяк випадок я би фотки які в інсті скопіював собі де інде.

По тій обмеженій інфі що в мене є, якраз ТПМи тягнули делівері.
А скорочувати треба було ПМів.

А хто їх буде скорочувати? Самі себе вони не скоротять — а бізнес ведуть саме продукти, гроші в них в руках. По суті це по усій індустрії таке і зараз і давно, коли Скалі звільняє Джобса. Напевно так завжди, коли керівник зайнятим тим, що будує бункер на Гаваях — в нього в цей час бізнесі «оптимізації». Так чи інакше, можливо вони мають якусь рацію, це їх бізнес.

нема різниці, хто тягне делівері, є різниця хто фармить бабло і звітує про нього, а це роблять ПМи.

Чим це закінчиться — цікаво, але факт є факт, в цьому світі треба вчитись тягнути процес «звітувати про revenue» — на себе, в іншому випадку, так сказать — виженуть

В команді керівництво представляють дві людини — product owner та scrum muster

у вас дуже обмежене розуміння Мети та і процесу) в продуктових компаніях PO мало, або майже немає.
в тій же Меті, саме Продакт Менеджерів: 9к, а Продакт овнерів знаходиться 400 (відкривши профілі десятка перших — знаходяться продакт менедежри, які раніше перейшли з продакт овнерів) — висновок: їх ще менше, в кращому випаду половина

те що ви розказуєте, про команду і замовника

В команді керівництво представляють дві людини — product owner та scrum muster, який в ідеалі ж посередником щоб врегулювати первинний конфлікт «продавати дешево — купляти дорого» між командою та замовником (тобто product owner)

— це взагалі якась суто аутсорсна ситуація.

Ну маю-не маю, там щось своє. Я не описував процеси в Meta, я описував як конкретно ми і я в тому числі працював в командах де певний час не було ніяких ліків. При чому і в продуктовомі відділку також, де я пропрацював над продуктом десь три роки. Я вам описую процес як він описаний в скрам гайді і як його там рекомендується ставити. Ні про які конвеєри з розробки, профільних спеціалістів і т.п. там не йдеться зовсім і відповідно і про виділених людей для координації. Типу команда має сама організовуватись — що напевно можливо в стартапі, і то зі скрипом (при усьому бажанні Win-Win гарвардської школи бізнесу, коли прибуток ділиться порівну, дуже рідка тема в реальност. Ті самі студенти Гарварду Біл Гейтс та Стів Бармен, якараз в приклад.) Як вже писав 10-11 років тому коли команди і проекти почали реально рости, задіювали сотні людей і т.д. цей процес конкретно колапсуав. Скрам на більше ніж 7 людей, тим більше не фулстек коли кожен може робити усе — не масштабується, зовсім. Потім з’явився SAFe він набагато більше актуальний для великих об’ємів, та програм з десятками і сотнями задіяних людей. Що конкретно мутить Meta я ХЗ, компанія перша в списку FAANG усі їх велосипеди з рештою стають React-ом, або PyTorch. Можливо в них справді не треба ніякої технічної координації, скажімо томущо усі продукт менеджери обов’язково в минулому програмісти з досвідом в т.п. Хоча особисто я би, якщо це гіпотетично був би мій бізнес на ці посади робити бізнес і бізнес аналіз усе таки брав би : соціологів, психологів, маркетологів і т.д. після відповідної підготовки з BA, щоб принаймі розуміли методи формалізації, пріорітезації і т.д.

в такому випадку погоджуюсь
по книжечці не працював, але певно скрам і справді специфічний і не всюди лягає.

Коли задіють багато людей є жорсткі строки, лімітований бюджет та задіяно багато людей дві та більше різних команд то і зовсім не лягає. Подобається комусь або ні, але розробку складних програмних продуктів необхідно координувати потрібні різні рівні управління тощо тобто — це додаткові витрати які збільшують собівартість розробки та підтримки програмного продукту. Так, для не великих продуктів та розробок, це не потрібно і зайва бюрократія коли на одного працюючого три начальника. Але роботи можуть бути величезними, строки та бюджети, ресурси лімітовані жорсткими тощо.

Підписатись на коментарі